Nou ik kan niet alles vertellen, maar ze heeft een ziekte en daarvoor gebruikt ze expirimentele medicijnen, waar de artsen nogal op tegen zijn, daarom doet ze het op eigen houtje.quote:Op donderdag 17 juni 2004 00:03 schreef calvobbes het volgende:
En even langsgaan bij een huisarts is niet mogelijk?
Die heeft gewoon beroepsgeheim en mag niks doorvertellen en die kan je dat (in de praktijk) HEEEEEL wat beter uitleggen dat een paar mensen (in theorie) op het forum kunnen
Dat kan niet in nederland zonder medische keuring/goed gekeurd onderzoek.quote:Op donderdag 17 juni 2004 00:07 schreef Ehric het volgende:
[..]
Nou ik kan niet alles vertellen, maar ze heeft een ziekte en daarvoor gebruikt ze expirimentele medicijnen, waar de artsen nogal op tegen zijn, daarom doet ze het op eigen houtje.
Oh, en die artsen hebben er natuurlijk geen verstand. Expirimentele medicijnen. Lekker legaal ook. Ik kan me niet echt goed voorstellen dat jij haar daarmee helpt.quote:Op donderdag 17 juni 2004 00:07 schreef Ehric het volgende:
[..]
Nou ik kan niet alles vertellen, maar ze heeft een ziekte en daarvoor gebruikt ze expirimentele medicijnen, waar de artsen nogal op tegen zijn, daarom doet ze het op eigen houtje.
Wa's dat voor dom gelulquote:Op donderdag 17 juni 2004 00:07 schreef Ehric het volgende:
expirimentele medicijnen, waar de artsen nogal op tegen zijn.
sounds like bllsht to me...quote:Op donderdag 17 juni 2004 00:11 schreef Ehric het volgende:
nee ze moet gewoon 1 of 2 keer per maand haar HB gehalte testen (daar heeft ze maar een paar druppen voor nodig) en dan moet ze nog iets anders testen, daar heeft ze 1 of 2 buisjes voor nodig, ze heeft de testapparatuur zelf al in huis, of het is onderweg
Drug smokkel?quote:Op donderdag 17 juni 2004 00:14 schreef Ehric het volgende:
die medicijnen heeft ze van een arts uit het buitenland, omdat ze haar hier in nederland hebben opgegeven ('t is trouwens geen dodelijke ziekte, maar wel erg vervelend)
een soort huidziekte, en meer kan ik er echt niet over zeggen, dat heb ik belooft
En straks mag ze alleen maar pinda's eten en spa blauw drinken. Silvia Millecam, anyone?quote:Op donderdag 17 juni 2004 00:16 schreef moussy het volgende:
Ik krijg een vermoeden, ze moet haar cholestorol weten?
Maar snap je niet dat wij een beetje aan onze medemens denken?quote:Op donderdag 17 juni 2004 00:20 schreef Ehric het volgende:
helemaal geen smokkel, dat medicijn is hier in NL gewoon nog niet bekend ofzo
maar als jullie haar geen privacy gunnen reageer dan gewoon niet, ze heeft het al zwaar genoeg zonder die beschuldigende opmerkingen (ziek, bllsht, dom gelul, smokkel)
Dit is namelijk behoorlijke onzin. Of een medicijn is expirimenteel, en mag dus niet (tenzij het mag van de dokter, maar je zei van niet), of het medicijn bestaat simpelweg niet, of het is een poedertje van een of andere kruidendokter / medicijnman. Zo simpel is het in Nederland.quote:dat medicijn is hier in NL gewoon nog niet bekend ofzo
Ik moet er 2 buisjes voor inleveren, maar die laat ik netjes in het ziekenhuis prikkenquote:Op donderdag 17 juni 2004 00:22 schreef Ehric het volgende:
je cholestorol kun je bij de huisarts gewoon laten meten, dus nee dat is het niet
Klinkt eerder als een drugs-mokkelquote:Op donderdag 17 juni 2004 00:15 schreef kless het volgende:
[..]
Drug smokkel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |