Dat is met een speciaal doel gedaanquote:Op woensdag 16 juni 2004 23:05 schreef Rewimo het volgende:
Coobabe, je bent vergeten het bankje oranje te schilderen[/b]
Knap gedaanquote:Op woensdag 16 juni 2004 23:05 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben creatief geweest vanavond, ik heb een nieuw icoontje (ahum, zeg maar icoon) voor Christan gemaaktHebben jullie even?
Er zit namelijk ruim 3,5 jaar Christan in
[afbeelding]
Mja, ik heb uitgevonden dat een webicon zo groot mag zijn als je zelf wiltquote:Op woensdag 16 juni 2004 23:09 schreef daniman het volgende:
daar zitten veel foto's in zeg... maar wel heel leuk Rewimo!
Ha dat zeg je wel vaker en dan zit je hier nog een uur ofzoquote:Op donderdag 17 juni 2004 00:14 schreef Sylvana het volgende:
ik ga naar bed
Truste
Hahaquote:Op donderdag 17 juni 2004 00:20 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ha dat zeg je wel vaker en dan zit je hier nog een uur ofzo![]()
Maar welterusten alvast!!
klopt... een usericon die op fok is opslagen heeft beperkingen, maar webicons staan vaak niet op fok en dn maakt het blijkbaar niet uitquote:Op woensdag 16 juni 2004 23:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Mja, ik heb uitgevonden dat een webicon zo groot mag zijn als je zelf wilt41 foto's zitten erin, het verkleinen was het meeste werk
probeer toch te ontspannen en afleiding te zoeken... als je nagelbijtend voor de telefoon gaat zitten wachten vandaag dan heb je alleen jezelf er maar mee. Hopelijk heb je toch nog wat geslapen...quote:Op donderdag 17 juni 2004 03:24 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Hahaik ben nou echt gelijk naar bed gegaan, maar kan echt niet slapen
ben echt zooooooooooooo zenuwachtig voor de uitslag dak de pc maar weer heb aangezet
Wow, dat zal een hele stap zijn!!!quote:Op donderdag 17 juni 2004 09:03 schreef Rewimo het volgende:
Ja kort
nog steeds hetzelfde helaas.quote:Op donderdag 17 juni 2004 09:02 schreef miss_dynastie het volgende:
lady-wrb, hoe is het met je au??
I'm Impressed!quote:Op donderdag 17 juni 2004 09:03 schreef Rewimo het volgende:
Ja kort
Dikkequote:Op donderdag 17 juni 2004 09:22 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nog steeds hetzelfde helaas.
ik vestig mijn hoop op het moment dat de pillen gaan werken
volgens mij is ze de weg kwijtquote:Op donderdag 17 juni 2004 09:51 schreef phluphy het volgende:
* LadyS kijkt hulpeloos zoekend om zich heen...ziet 63 bankjes, welke is de goeie?![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Klant aan de telefoon net: 'miss_d, ik geef een feestje, kom je ook?'
miss_d: 'Alleen als jij op tijd betaalt.'![]()
maar het is echt erg op het moment, overal moet je achteraan bellen, niet bij deze klant hoor, maar ik sta al helemaal voorgeprogrammeerd
Oh ja.... we hebben een hele leuke nieuwe klant
Hij zit in de IT, wel leuk allemaal hoor, ik doe een beetje de administratie en zo....quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:48 schreef clauwheee het volgende:
[..]![]()
Misschien heb ik het een keer helemaal gemist hoor, maar wat voor bedrijf heeft mister_d nu eigenlijk..weet ut nie of bennut vergeten
Ik maak een uur of twintig per week (al is dat nu, omdat ik toch rust neem tot september, ietsje meer, ik vind het fijn om te kunnen helpen), verder hebben we drie jongens die samen ook een fulltime baan werken.... dus we zijn met zijn vijven.quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:56 schreef clauwheee het volgende:
Ow leuk, doen jullie het dan echt met zn tweetjes? Of is er nog meer personeel? Knap van jullie hoor!
Ik hoop dat mijn droom ooit ook nog uitkomt...... zit al jaren te mijmeren over een eigen sieraden- of woonaccesoires winkeltje.... *Clauwheee droomt verder*
Ja en dat is heel belangrijk, als je het maar leuk vind. Ik heb me ook echt voorgenomen om iets te gaan doen wat ik leuk vind...en ooit zo'n winkeltje zou helemaal geweldig zijn...quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:59 schreef gnoompje het volgende:
dat zijn altijd leuke dromen, Clauwheee
Mijn mannetje droomde ook van een eigen bedrijfje en nu zijn we 3 jaar verder.
Iedereen in onze omgeving zeurt over te weinig werk en hij en z'n compagnon komen er in om.![]()
Het is een hoop werk maar hij heeft het naar z'n zin.![]()
En wij kwamen dus geen steek vooruit met die compagnon. Hand op de knip, deed weinig, mister_d kon geen cent meer salaris krijgen terwijl het geld er wel was, enzovoort. Ik vind hem nu wel aardig, want hij deed niet moeilijk toen we hem weg wilden hebben en snapte het wel en hoefde maar een relatief heel laag bedrag te hebben voor zijn aandeel.quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:45 schreef gnoompje het volgende:
Oh maar dat herken ik ook wel hoor miss_d, mijn ventje begon alleen en daardoor heeft hij veel 's-nachts gewerkt en dat terwijl we een kindje van 5 maanden hadden ( ze is nu 3). maar sinds hij een compagnon heeft (nu 2 jaar) gaat het fantastisch.
Jaaaa doen!! Wanneer ga je???quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:33 schreef Rewimo het volgende:
Ik wil best een foto plaatsen als het me lukt om een foto van mezelf te nemen
(we moeten nog hoor)
quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze wil weten en en en hoe is het![]()
gnoompje gaat door voor de koelkast!!!!!!quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:48 schreef gnoompje het volgende:
Lees net even terug en snap het nu!!!
Sylvana haar examenuitslag.
En Rewimo met haar haren kort was het toch????
Stuur ff de url van deze pagina naar hem toequote:Op donderdag 17 juni 2004 15:13 schreef Rewimo het volgende:
Ben benieuwd wat qltel ervan vindtDie weet van niks
Goed ideequote:Op donderdag 17 juni 2004 15:16 schreef beefcake het volgende:
[..]
Stuur ff de url van deze pagina naar hem toe![]()
quote:N: kadootjes typt veel beter dan cadeautjes
ik snap sowiezo niet waarom dat nou op de franse manier
geschreven moet worden we wonen in nederland mensuh
S: net al bureau
N: jah precies! echt dom
S: trottoir
is gewoon stoep
N: whahahah jah! ik zeg toch ook niet halleau?
S: halleau!!
N: ik ga varen op de beaut
S: WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
en ik ga eauk mee varen op de beaut
N: ohjah whahahahahahha
ehhh eaujah
S: en ik moet even naar het toilet
N: toilet...
S: naar de plee dus
N: ahahahaha jah…. eau k
ik ga veaur altijd zeau blijven typen
lekker irritant hahahaha
S: ja dan moet je wel na blijven denken..
….eauma
N: whaahahahaahahah
marjeau wordt eauma
S: ik zit hier echt hard op te lachen vand at zinnetje
de tranen staan echt in mijn ogen
eaugen
N: whahahahahahahahahahahahaha
ik lig dit hele gesprek al helemaal in een scheur
S: als ik nou een zoon krijg noem ik hem Jeaup
en een meisje Teauske
N: whhaahhaahhahhahahaahahahahahhahh
ti ta teauvenaar
S: eausewieseweau
N: hahahahahah damn die was echt zea grappig!!
"eaumeau servicelijn, goedemiddag"
S: ik ben seauwieseau grappig
N: ben jij hetereau of ben jij heaumeau ahahahahahah
S: die zijn eauk zeaueaueaueaueaueau grappig
"wat een kleaujeau is dat zeg "
kleautzak
N: whahahahahahahahahahahahaha
op een onbeweaund eiland
lekkere kreaukante friet
oh, ik heb weer telefeaun
S: heaumeaufeaub
N: hey heau hey heau
S:dit is niet goed voor mijn bloeddruk hoor
N: hahahahahahahahaaha
Deaudelijk
Ik vind 'm errugquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:26 schreef LadyS het volgende:
ik denk trouwens dat je erbij moet zijn geweest![]()
ik weet eigenlijk niet of het voor jullie nou zo grappig is om te lezen.. hahahaha
quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:32 schreef Rewimo het volgende:
Rewimeau
eau jawel!quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:33 schreef LadyS het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ow god, we gaan hier toch ook niet beginnen he![]()
![]()
eau eauquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:38 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
eau jawel!
quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:39 schreef LadyS het volgende:
[..]
eau eau
dan moet ik snel nieuwe weaurden bedenken
neeeequote:Op donderdag 17 juni 2004 15:41 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
weaurden is toch met oo? Net als ook?quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:42 schreef LadyS het volgende:
[..]
neeeedas niet goed
alleen als je het eauk daad werkelijk al eens "O" uitspreekt
portefeuille is ook zoiets ja en portemonnaiequote:Op donderdag 17 juni 2004 15:47 schreef Jonnetje het volgende:
Maar zoals portefuille (of hoe je het ook maar schrijft....)
Is toch ook gewoon MAP! of leesMAP
Fok! helpt u aan de platte buik waar u altijd al van droomde!quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:57 schreef Syrena het volgende:
Mijn buikspieren, wat doe je....
Befstequote:Op donderdag 17 juni 2004 15:50 schreef Jonnetje het volgende:
Maar ik moet zeggen dat het allemaal een beetje als de keauningin klinkt....
"Befste mensen, het is eaurlog....."
Gefeliciteeeeeeeeeerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:07 schreef Sylvana het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben GESLAAAAAAAAAAAAAAAGD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Allemaal goede cijfers!
thnx allemaalquote:Op donderdag 17 juni 2004 17:12 schreef beefcake het volgende:Jaaaaa Gefeliciteerd Sylvana!!!!
Enne ga je nu minimeeten met Karsten?![]()
Da's een mooi lijstje, gefeliciteerd.quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:07 schreef Sylvana het volgende:
Eindcijfers:
Nederlands: 7
Engels: 6
ANW: 7
Maatschappijleer: 8
Letterkunde: 6
CKV1: Voldoende
Lichamelijke Oefening: Voldoende
Duits1,2: 7
Geschiedenis: 7
Wiskunde A1: 7
Economie1: 7
CKV2,3: 6
Frans1,2: 7
HEEEEY GREAT! GEFELICITEERDquote:Op donderdag 17 juni 2004 17:07 schreef Sylvana het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben GESLAAAAAAAAAAAAAAAGD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eindcijfers:
Nederlands: 7
Engels: 6
ANW: 7
Maatschappijleer: 8
Letterkunde: 6
CKV1: Voldoende
Lichamelijke Oefening: Voldoende
Duits1,2: 7
Geschiedenis: 7
Wiskunde A1: 7
Economie1: 7
CKV2,3: 6
Frans1,2: 7
Bij mij doet hij dat nietquote:Op donderdag 17 juni 2004 19:04 schreef Sugar het volgende:
Pssssttt.... Wisten jullie dat de pompoenmeisjes slowmotion gaan als je met de cursor op of heel dichtbij zo'n meisje staat?! Geinig!
Dan heb jij gewoon een onvermoeibare is dat nederlands pc ....quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:29 schreef beefcake het volgende:
Bij mij gebeurt er niets
En mijn computer staat al dagen achter elkaar aan...
Jompelmeisjes blijven actief verder jompelen hierzo!![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:40 schreef Zabb het volgende:
Ik moet ook altijd zo lachen bij de usericon van Beefcake. Ik heb dan altijd zo'n idee dat je de tekst helemaal hijgend van het springen leest, als je dat pompoenmeisje zo ziet springen!![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:43 schreef Githa het volgende:
[..]
Dan heb jij gewoon een onvermoeibare is dat nederlands pc ....
waar heb je die gekocht ? .....![]()
Neequote:Op donderdag 17 juni 2004 19:13 schreef Sugar het volgende:
Rena, doe je het wel bij die hele reeksen van pompoenmeisjes? Want bij die paar enkelingen doet ie het bij mij ook niet, maar wel bij zoveel tegelijk!![]()
quote:
haha ja iddquote:Op donderdag 17 juni 2004 19:11 schreef clauwheee het volgende:
Nou das helemaal geweldig Sylvana!!!!!!!!!!!! Leuk joh! kun je daar wer zenuwachtig om worden
Begrijpelijk! Je houdt ons wel op de hoogte van de ontwikkelingen he?quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:03 schreef Sylvana het volgende:
[..]
haha ja idddat zal ik echt wel heeel erg zijn ja
enk dat ik dan de nacht ervoor weer niet kan slapen
Eigenlijk werd het ook tijd dat ik met iemand over ga praten, ik loop al zo lang in mijn eentje er mee te klunsen dat het me eigenlijk best wel oplucht dat ik er eindelijk met iemand over kan praten. Heb ook wel zin om er iets aan te gaan doen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:03 schreef Githa het volgende:
Rena....maak je niet druk meid.... wat is dat makkelijk om te zeggen he
Je gaat daar heen voor jezelf en die psycholoog gaat je ook echt niet verplichten om te pratenJe verteld lekker wat je wil vertellen en naar mate je jezelf daar beter op je gemak voelt vertel je meer en meer .... en zal het resultaat ook beter zijn.
Wens je i.i.g. succes want het zal zeker niet makkelijk voor je zijn om die stap te zetten ...knap van je hoor![]()
Nee, (nog) niet, maar ik ben wel benieuwd naar jouw ervaring. Was het makkelijk een verwijzing te krijgen?quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:58 schreef rena het volgende:
Iemand ervaring met (jeugd)psychologen? Ik moet vanaf augustus naar een jeugdpsycholoog vanwege wat persoonlijke problemen en ik zie er eigenlijk een beetje tegenop, ook al heb ik zelf besloten om er heen te gaan. Ik had vandaag een intakegesprek en het was een erg aardige vrouw, maar toch vind ik het heel erg eng om over mezelf te praten en al helemaal aan een vreemd iemand. Ik ben benieuwd, maar ik hoop dat het voor mij zal gaan werken. Ik ga er in ieder geval hard aan mezelf werken.![]()
Je maakt me helemaal verlegenquote:Op donderdag 17 juni 2004 20:33 schreef lily het volgende:
leuk Rewimo
wat heb je toch een vriendelijk gezicht
quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:33 schreef lily het volgende:
leuk Rewimo
Vinnik ook
Vinnik ook
Inderdaad, geeft zo'n "warm vertrouwd gevoel".quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:33 schreef lily het volgende:
leuk Rewimo
Ja, maar die zat er al inquote:Op donderdag 17 juni 2004 20:49 schreef clauwheee het volgende:
Heb je er ook een kleur in Rewimo???
Gevonden! Yeps, kort is leuker, goede keuze !quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:49 schreef Rewimo het volgende:
Ik had het lang met een heel saaie staartEr staat vast wel ergens een foto op Christans site waar je dat kunt zien
Nee, ik lig eronderquote:Op donderdag 17 juni 2004 22:32 schreef daniman het volgende:
Daniman denkt dat Rewimo nu zo verlegen gemaakt is dat ze zich daarom achter krant op een bankje heeft verstopt
Volgens mij is het een particuliere psycholoog, geloof ik, ik weet het niet zeker. Ik heb zelf gezegd tegen mijn moeder (ik woon nog thuis) dat het gewoon al een hele tijd geestelijk niet goed met mij gaat, ook door dingen die vroeger zijn gebeurt enzo, ik heb heel lang getwijfeld of ik er niet beter aan zou doen met iemand te gaan praten. Heb het nooit aan iemand verteld eigenlijk, dus mijn moeder schrok wel toen ik aangaf dat het slecht met me gaat. Dus van de week hebben we gebeld of we bij deze psycholoog terecht konden en vanmorgen konden we dus er heen. Het viel me erg mee eerlijk gezegd, ik zag er best tegenop om te praten tegen iemand die ik niet ken, ze was erg aardig. Ik vond het wel erg moeilijk om haar vragen te beantwoorden, en het is nog steeds lastig, maar ik hoop heel erg dat het mij kan helpen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, (nog) niet, maar ik ben wel benieuwd naar jouw ervaring. Was het makkelijk een verwijzing te krijgen?
Even een willekeurige quotequote:Op donderdag 17 juni 2004 20:53 schreef Karin het volgende:
Rena welkom!![]()
Ik heb nog geen hulp gehad... binnenkort (en dat is heel snelquote:Op donderdag 17 juni 2004 23:00 schreef rena het volgende:
Ik heb wel over jou situatie gelezen, heb je er nooit hulp voor gehad? Of zit je er over te denken?
Ik heb bij wat jij vertelde echt met een brok in mijn keel gezeten. Ik snap gewoon niet hoe mensen zo gemeen kunnen zijn. Vergeleken bij jou problemen zit ik te zeuren om niksquote:Op donderdag 17 juni 2004 23:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb nog geen hulp gehad... binnenkort (en dat is heel snel) ga ik mijn moeder laten weten dat ik, als alle zakelijke dingen afgerond zijn, een tijdje niks met haar van doen wil hebben. Dat geeft mij mooi de gelegenheid om in alle rust te verwerken wat er gebeurd is, eventueel met professionele hulp. Die beerput moet ooit een keer open, liever nu dan wanneer ik zwanger ben/ een kindje heb gekregen, want dat is vooral waar ik bang voor ben. Je kunt verdriet wel een tijdje wegstoppen, maar ooit moet het een plaatsje krijgen. Ik vind je dapper
Ligt dat nou lekker, op de grondquote:Op donderdag 17 juni 2004 22:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, ik lig eronder
Wil je dat nooit meer zeggen? Dank uquote:Op donderdag 17 juni 2004 23:26 schreef rena het volgende:
[..]
Ik heb bij wat jij vertelde echt met een brok in mijn keel gezeten. Ik snap gewoon niet hoe mensen zo gemeen kunnen zijn. Vergeleken bij jou problemen zit ik te zeuren om niks![]()
Heel verstandig dat je hulp zoektquote:maar ik zit al ongeveer 2 jaar ontzettend in de knoop met mezelf en mijn levenspatroon dat ik het gewoon niet meer aankan om te proberen of ik het zelf op kan lossen. Ik zit in een vicieuze (?!) cirkel en ik kan er niet uitkomen. Mijn zelfbeeld is totaal verpest door de mensen om me heen, begonnen met pesterijtjes in de 1e klas, daarna ging het goed op de middelbare school, maar mensen lijken altijd mij uit te kiezen om hun negatieve commentaar op te uiten, en ik kan mijn gedachtengang niet omzetten naar "het kan me niks schelen" en dat soort dingen verpesten het voor me.
Je hebt gelijk, sorry. Iedereen heeft zijn eigen problemen, die voor de persoon zelf heel erg zijn natuurlijk. Beetje domme opmerking van mij.quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wil je dat nooit meer zeggen? Dank u. Iedereen krijgt in het leven een portie ellende te verwerken... misschien lijkt het een erger dan het ander, maar ik weet niet of het zo is. Ik weet wel dat iedereen recht heeft op zijn verdriet. Vergeleken met mij zijn er ook mensen die het veeeeeeeeeeeeeel erger hebben, maar daar hou ik me niet (meer) mee bezig. Iedereen heeft recht op zijn gevoel hoor
[..]
Heel verstandig dat je hulp zoekt...
Nee, niet dom, het is toch lief bedoeld van je? Trustequote:Op donderdag 17 juni 2004 23:46 schreef rena het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, sorry. Iedereen heeft zijn eigen problemen, die voor de persoon zelf heel erg zijn natuurlijk. Beetje domme opmerking van mij.![]()
Rewimo toch, al je kleren zijn vies door de modderige grond!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 07:16 schreef Rewimo het volgende:
Kan ik al opstaan? Ik ben helemaal stijf van het onder de bank liggen
Ja, dat kan korter, maar dan krijg ik zo'n bolle kopquote:Op vrijdag 18 juni 2004 07:27 schreef Belana het volgende:
Ja Ja! Ik zie het ik zie het! Rewimo.....dat kan kor-ter!
Staat je goed hoor!![]()
Dit staat gewoon echt mooi, ik vind dat je hierdoor echt geen bol hoofd hebbenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 08:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, dat kan korter, maar dan krijg ik zo'n bolle kop
Jaaaaaaa, dat is wel een goeie!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 08:20 schreef daniman het volgende:
hoi hoi, goedemorgen!
Ik weet al een leuke naam voor het volgende topic in deze serie:
(om door te gaan in de 'eau' sfeer)
Speeltuinbankje 64 - inclusief eauranje feauteuil![]()
maar zie maar... ik moet werken dus heb toch geen tijd om verder nog te posten of een nieuw topic te maken.
Fijne dag dus allemaal
Die is ook geslaagd, dusquote:Op vrijdag 18 juni 2004 08:55 schreef Jonnetje het volgende:
En.......... al iets gehoord van Karsten? (of heb ik daar overheen gelezen?)
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 07:16 schreef Rewimo het volgende:
Kan ik al opstaan? Ik ben helemaal stijf van het onder de bank liggen
Jamie is gek op voetbalquote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:17 schreef rena het volgende:
[..]![]()
Arme jij
![]()
Sinds wanneer is Jamie oranje, kleurspoelinkje? ( je avatar
)
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jamie is gek op voetbalDus die loopt hier al vlaggenzwaaiend in de rondte met zijn oranje vacht [afbeelding]
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 08:20 schreef daniman het volgende:
Ik weet al een leuke naam voor het volgende topic in deze serie:
(om door te gaan in de 'eau' sfeer)
Speeltuinbankje 64 - inclusief eauranje feauteuil![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jamie is gek op voetbalDus die loopt hier al vlaggenzwaaiend in de rondte met zijn oranje vacht [afbeelding]
Wat een voetbalkatten hier zegquote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Mijn kat heeft een vlaggetje op zijn wang, erg he![]()
![]()
Maar hij kijkt wel altijd voetbal mee, dus het mag ook wel
Hahaha! Ik zat met precies hetzelfde gisteravon! Stond ook bij de HEMA sokken te vergelijken, Lara heb ik nog maar 2x 2 paar sokken mt. 12-18 mnd meegenomen, die anderen zijn echt VEEL te groot!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:32 schreef Jonnetje het volgende:
Ik heb me gisteravond nog even gek-gesjopt bij de HEMA....
Wilyan heeft nu nieuw:1 tuinbroek 1 spijkerbroekje 1 T-shirtje 1 mouwloos T-shirtje (de zelfde als Bram in het loop- en tik tak-filmpje..) 1 polo (T-)shirtje 2 paar sokjes (maat 12->18maanden) 2 paar sokjes (maat 23/26) 2 (T-)shirtjes met lange mouwen (maar die komen van de Prénatal)
Bij het mouwloos shirtje had ik iets van... "hmm, leuk, bekend.." maar wist niet waarvan...
Tot ik het thuis uit de tas pakte en nog eens bekeek. Toen zag ik ineens in gedachten Bram "naar me toe" waggelen...
Maar wat een verschil in sokkenmaten zeg!
Maatje 12->18maanden is de grootste bij de baby's, en voor zover ik vinden kon was maat 23/26 de kleinste bij de kindersokjes...
Maar daar zit gewoon 3 cm. vershil tussen ! ! ! ! !![]()
![]()
(ja, ik heb ze gemeten..
)
En ja tuurlijk, laat Wilyan nou nét tussen die twee maten in zitten..![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:30 schreef LadyS het volgende:
ik heb ook een voetalkatHij is gewoon oranje van zichzelf
Ik heb em al gezienquote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:36 schreef LadyS het volgende:
Lief issie he, miss-dhet is ook een echte vrijdoos
je ziet hem wel als je bij beefcake aan het logeren bent om als eerste na de bevalling hier te zijn
Hahahahaha ja dat gebeurd mij ook wel eens! Zo grappig is dat als je iets koopt wat je ook ergens anders voorbij heb zien schuifelen. Of als je opeens dingen op foto's ziet die jouw kind ook heeft.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:32 schreef Jonnetje het volgende:
Bij het mouwloos shirtje had ik iets van... "hmm, leuk, bekend.." maar wist niet waarvan...
Tot ik het thuis uit de tas pakte en nog eens bekeek. Toen zag ik ineens in gedachten Bram "naar me toe" waggelen...
Als ik het goed heb begrepen, wil Gao niet dat de naam bekend wordt, omdat ze bang is voor herkenning volgens mij waren de collega's van haar man haar op het spoorquote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:31 schreef Rewimo het volgende:
Ja je hebt gelijk lady-wrb. Ze zou de naam zelf komen vertellen hier, maar dat heeft ze niet gedaanWat jammer, misschien wil iemand die het weet het alsnog vertellen?
Nou, precies... en ik vind het gewoon echt te duur voor een les die nooit zooooooveel in kwaliteit verbeterd kan zijn dat de prijs verdubbeld isquote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:33 schreef Rewimo het volgende:
Miss_D, ik had wel 225 euro verwacht![]()
't Is echt belachelijk hoeveel de prijzen gestegen zijn in die paar jaarWas mijn salaris ook maar meegestegen...
Ze woont op een eiland ergens in bokkie-wokkie, dan ben je sowieso al behoorlijk herkenbaar denk ikquote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen, wil Gao niet dat de naam bekend wordt, omdat ze bang is voor herkenning volgens mij waren de collega's van haar man haar op het spoor
Tuurlijk is het een tweeling... denk jij het nu werkelijk beter te weten dan een willekeurige voorbijgangerquote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:40 schreef Lois het volgende:
Ik heb tegenwoordig behoorlijk wat bekijks met onze kinderwagen, vooral nu Iris in het zitje zit en niet meer in het babywiegje. Dat lokt soms de meest kostelijke comentaren uit.
Een mevrouw laatst: "leuk een tweeling, wel een hoop gewichtverschil hebben ze he?"
Ik: "tsja het is ook geen tweeling, het zijn wel zusjes maar er zit meer dan 2 jaar tussen"
Mevrouw: "nee hoor, het is een tweeling, je hebt een tweelingwagen dus het is een tweeling"
![]()
Ik vind Eva ook een schat van een jongquote:Verder krijgen we ook heel vaak de opmerking tegen Eva "zit je lekker naast je broertje?" Nou snap ik dat het moeilijk is bij babies, met amper haar, maar Iris draagt toch echt een roze jasje en heeft ook vaak roze of lila broekjes aan. Maar goed, ik begrijp het enigzins.
Gisteren brak echt mijn klomp. Een mevrouw In de supermarkt keek eens goed naar Eva (met roze jas, paarse broek en allemaal staartjes op haar hoofd) en Iris (roze jas, roze broek) en zei:
"ow wat heerlijk, 2 jongens! Wat zullen jullie genieten van die 2 heerlijke knulletjes"
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:40 schreef Lois het volgende:
Een mevrouw In de supermarkt keek eens goed naar Eva (met roze jas, paarse broek en allemaal staartjes op haar hoofd) en Iris (roze jas, roze broek) en zei:
"ow wat heerlijk, 2 jongens! Wat zullen jullie genieten van die 2 heerlijke knulletjes"
En wij dus 360 euroquote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:08 schreef Knorretje het volgende:
miss_D wij betalen 160 per lesseizoen per koppel
Want? Volgens mij heb ik jou nog nooit in Ouders zien posten.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:17 schreef rockstah het volgende:
tvp
ik wil gewoon dit topic in de gaten houden, ik ben dan wel geen ouder (ik ben 14quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:26 schreef Karin het volgende:
[..]
Want? Volgens mij heb ik jou nog nooit in Ouders zien posten.
Begin dan eens met jezelf voor te stellen.
Nog niets gezien, maar het zou bij de buren afgegeven kunnen zijn. Ik heb namelijk een kleiner-dan-standaard-brievenbus (jaren '30 huis).quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:44 schreef Luchtbel het volgende:
Rewimo heb je je post al?
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:25 schreef Rewimo het volgende:
hübsch
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:26 schreef Rewimo het volgende:
Jij bent veel te knap om een jongetje te zijn
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:27 schreef beefcake het volgende:
[..]
Das idd lief ja!
Maar hee dan is Dylan ook een meisje![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:29 schreef beefcake het volgende:
Wij hebben gewoon ontzettend mooie dochters Rewimo![]()
en niet een klein beetje ook, danquote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:44 schreef Rewimo het volgende:
Die mensen zijn allemaal erg slechtziend, Daniman
In dat geval komt beefcake een Dylan te kortquote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:57 schreef LadyS het volgende:
Iedereen (dus ook mensen die ik NIET ken) vragen aan mij of er niet stiekem 1 baby over het hoofd gezien isGisteren ging ik een voedigsbh kopen en daar vroeg de verkoopster het ook al
en nog een paar in de winkel beaamden dat het niet vreemd zou zijn als er 2 in zouden zitten
)
Of Dylan wordt een gelukkig man laterquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
In dat geval komt beefcake een Dylan te kort
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:10 schreef Rewimo het volgende:
Geen wonder dat ze denken dat je 2 BabyS-en in je buik hebt
nee, was het laatste stukje, daarom kwam ik het hier ook even meldenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:13 schreef Rewimo het volgende:
Eet maar lekker door hoorIs er soms nog een stukje over?
jij wil er zeker een meauie eauranje feauteuil van makenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:14 schreef Rewimo het volgende:
Is dat bankje nou nog niet vol?
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:16 schreef LadyS het volgende:
[..]
jij wil er zeker een meauie eauranje feauteuil van maken
meauie greaute eauranje feauteuilquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:16 schreef LadyS het volgende:
[..]
jij wil er zeker een meauie eauranje feauteuil van maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |