Je kan iemand een uitnodiging sturen als de volgende link er staat:quote:Wat is Gmail en waarom zijn jullie allemaal zo vrolijk met dat emailadres?
Gmail is een nieuwe service van Google. Je krijgt namelijk 1000 MB ruimte voor je email! Dat is niet alleen erg rieleks, maar Google beloofd een erg goed spamfilter, is bovendien ontzettend snel (in tegenstelling tot Hotmail), en tja, het is gewoon errug stoer.Maar wat is er nou zo speciaal? Ik kan me toch gewoon op die site registreren en dan heb ik er 驮 toch?
Nee. Gmail werkt met een "invite-systeem".
Huh?
De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van Gmail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft Gmail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten. Je kan je niet registreren. Je moet dus door andere mensen worden uitgenodigd. Voorbeeldje: Ik heb een Gmail adres. En nu mag ik drie mensen uitnodigen om een Gmail-adres te nemen. Nu kan ik natuurlijk alle kanten op met die drie invites.
Ik kan ze verkopen op Ebay
Ik kan ze ruilen voor Limburgse kaas of eeuwige liefde op Gmail Swap
Of ik zoek de bovenste drie leden van Fok! op het Gmail lijstje op, en stuur ze een uitnodiging!
Zo zitten wij hier dus. Er staan een heleboel mensen geduldig in de rij. Zij wachten op een uitnodiging. Heb je er dus 驮 of meer over, kan je die hier weggeven.
Het leuke is dat de nieuwe mensen ook weer invites krijgen. Zo kan dus iedereen een GMail account krijgen, zonder veel $$$ te betalen of mensen hun teennagels op te sturen.Ja maar wat moet je in hemelsnaam met 1 GB mailruimte?
Dat is gewoon gaaf.
SpyMac biedt dat ook aan!
Maar Spymac is niet Gmail, of wel?
Jullie zijn echt dom zeg.![]()
![]()
Wij ook van jou
Ok. Maar dan is dit toch weleens in het nieuws geweest?
Ja hoor, check onderstaande links maar eens:
Google's pressrelease
Tweakers.net over Gmail
Webwereld dacht dat het een 1 april grap was
Spymac, de lang niet zo stoere concurrent, doet zijn intrede op Webwereld.nl
Slashdot meldt het ook
Invites
De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van Gmail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft Gmail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten.
Hoe groot mogen de mails zijn
GMail laat bijlagen toe tot 10 MB. Dit wil niet zeggen dat je een 10 MB grootte mail naar hotmail kan sturen. Wel ontvangen.
Kan ik GMail via POP3 laten verlopen
Ja, het is mogelijk. Daarvoor moet je wel een extra programmatje installeren dat terug te vinden is op http://jaybe.org/info.htm
Op de betreffende site zijn ook screenshots terug te vinden van hoe je je mailcli뮴 moet instellen.![]()
Heb je dit weleens gelezen? Gmail is too creepy! ?
Yep, dat hebben we. De site rept over enge conspiracy dingen, en de privacy policy van Gmail. Want wat doet Gmail? Hun text-ad systeem zoals je ook op sommige sites ziet, leest je emailtjes en plaatst er relevante advertenties bij. Dat is het feitelijk. En sop zei hierover:
" En jij denkt dat hotmail, yahoo, etc niet in jouw email kan kijken? Of MSN Gesprekken kan volgen? Technisch is het allemaal mogelijk. En waarschijnlijk wordt dat ook wel gedaan om aan de hand van je profiel je interesses te bepalen. Niet persoonlijk, maar statistisch.
Waar het Google om draait is het automatisch relevante advertenties aanbieden bij de inhoud van de mail. Daar is geld mee te verdienen. De email adressen zullen nooit aan derden worden gegeven. Dat zou een instant death van Google in zijn algemeenheid zijn."
drelletje had te melden:
"alle mensen hier weten dat wel enzo en ik heb de privacy policy al door gelezen enz. En mij maakt het niet uit! Alles wat je doet en invult op google wordt toch ook geregistreerd en voor altijd opgeslagen. En jij googled toch ook? ofnie soms?"
ja ...dat stond ook in de laatste postquote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:18 schreef Tha_T het volgende:
De andere was anders nog niet vol hoor
mijn tvp, wat doe jequote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:19 schreef coz het volgende:
[..]
ja ...dat stond ook in de laatste posteen mod die een teeveepee doet .. whoehaha
* coz i am #1quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:21 schreef Tha_T het volgende:
mijn tvp, wat doe je
mischien komen er straks een hele hoop tegelijkquote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:39 schreef compufreak88 het volgende:
tsjah.. als er geen invites binnen komen krijg je nooit een beurt... en ik ben al zo dicht bij
En ik zie dus niksquote:If you do not see the invitation link, that means that we are unable to provide you with additional invitations at this time.
Handig systeem.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:49 schreef compufreak88 het volgende:
jah, google geeft op willekeurige momenten een willekeurig aantal invites weg, aan een willekeurig aantal personen
Is jou naam SOS, zoja wat betekend t?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:58 schreef ..-._---_-.- het volgende:
TVP
Tussen 8 en 9.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:05 schreef Chandler het volgende:
Mag deze poll dan wel?
.....
* O *quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:07 schreef DaafAzuil het volgende:
nog 6 voor mij!!!! (hoe doe je die cheerleader smiley?) die wil ik ook doen!
Haha, hoe wil je dat controlleren? een dubbele check met email verificatie?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:07 schreef drelletje het volgende:
Die poll he.... Die mag uiteraard alleen door mensen met Gmail worden ingevult!
Jump zag het een paar topics geleden meteenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:01 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
Is jou naam SOS, zoja wat betekend t?
Hell Yeah!!! nog 6!!!!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:08 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
* O *![]()
![]()
hmm zie t echt niet, maar zal dr over na denkenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:08 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Jump zag het een paar topics geleden meteenEn nee het is geen S.O.S.
nouww neit verradequote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:12 schreef compufreak88 het volgende:
* woeeiiii mompelt iets van fok
Deze heb je ook nogquote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:10 schreef DaafAzuil het volgende:
[..]
Hell Yeah!!! nog 6!!!!
tja maar die laatste is nep! Die is niet gewoon in te voeren maar moet je weer kloten met img tags.quote:
Mijn smilie, wat doe je?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:29 schreef ZX9R het volgende:
en: [afbeelding]
sop Thank You Very Muchoquote:Op vrijdag 18 juni 2004 03:59 schreef sop het volgende:
Google vindt mij erg lief!
quote:Invite a friend to join Gmail!
You have 5 invitations left
Ik ga nu de volgende personen inviten:
Whoops
Be right back!
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:58 schreef Eev het volgende:
Ik mag op de lijst van gelukkige bezitters van een G mail account.
Een goedde slijm aanvraag op gmail swab deed het hen in minder dan een uur. Post iets orgineels en je zit zo gebakken.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:00 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
how come?
Dat dacht ik ook en dus ben ik vanochtend als een gek mailtjes gaan versturen.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:16 schreef woeeiiii het volgende:
en heb maar 6 mailtjes voor de rest niet gebruikt ...kan t daar aan liggen dat ik geen invites krijg
idd, die heb ik nu dus ook gewist.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:16 schreef sop het volgende:
op zich wel leuk om het hier over gmail te hebben en niet over achterlijke smileys
Q je hebt weer gmail terug! Begint al een aardige lijst te wordenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:19 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
idd, die heb ik nu dus ook gewist.
sop, je hebt g-mail :-)
Denk ik origineel te zijn met 'I'll sing a song for you!" , was er al iemand anders die dat ook had verzonnen...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:05 schreef Eev het volgende:
[..]
Een goedde slijm aanvraag op gmail swab deed het hen in minder dan een uur. Post iets orgineels en je zit zo gebakken.
Ff aanmelden en in de gaten houden.![]()
moet ik de 1e 5 uit de lijst weghalen?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:31 schreef erikkll het volgende:
ik heb weer eens 5 invites zoals elke dagga nu wel ff inviten...
Ik heb weer 0 invites zoals elke dag... Misschien komt het omdat jij eventueel op een andere server ofzow staat...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:31 schreef erikkll het volgende:
ik heb weer eens 5 invites zoals elke dagga nu wel ff inviten...
invites krijg je over een paar dagen welquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:37 schreef julekes het volgende:
Ik ben invited en heb een account, maar ik zie alleen nog geen invite knop erbij staan. Ik kan dus in elk geval van de lijst, en zogouw als dat ik kan inviten kan ik hier weer een aantal mensen gelukkig maken.
Lijst updatedquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:37 schreef erikkll het volgende:
ja heb tot en met rkoele geinvite.
in totaal nu al 19 mensen geinvite
Je moet mij er nog vanaf kicken.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:38 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Lijst updated![]()
overgeen gelezenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:41 schreef julekes het volgende:
[..]
Je moet mij er nog vanaf kicken.
Ik wil ook best twee accounts hebben. 2 gieg is meer dan 1.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:42 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
overgeen gelezen
kan je me trouwens mailen? quietguy is m'n account en gmail is de hostquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:38 schreef erikkll het volgende:
[..]
invites krijg je over een paar dagen wel
JAAAquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:25 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Denk ik origineel te zijn met 'I'll sing a song for you!" , was er al iemand anders die dat ook had verzonnen...
Je staat in de lijst der gelukkigenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:52 schreef Biancavia het volgende:
[..]
JAAAIk heb GMail!!!
Nu nog even verzinnen welk liedje ik ga zingen
Ik ga me morgen ook als vrouw voor doen en kijken of ik een account kan krijgen muhahhaquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:52 schreef Biancavia het volgende:
[..]
JAAAIk heb GMail!!!
Nu nog even verzinnen welk liedje ik ga zingen
gedaanquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:47 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
kan je me trouwens mailen? quietguy is m'n account en gmail is de host
nog 29quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:14 schreef sop het volgende:
Zodra er 150 gelukkigen zijn, schrijf ik er een nieuwsartikel over op de FP
Added... Uitleg van TVP staat in de 1e 4 regels van dit topicquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:10 schreef George-Butters het volgende:
Mag ik ook op het lijstje? OF moet ik me ergens anders daarvoor opgeven?
Ik ben hier wel op te bereiken:
-knip-
ps. Wat betekent TVP?
Terugvindpostquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:20 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Daar staat niet waar de afkorting TVP voor staat of wat het betekent![]()
hint: het allereerste tekstje in de OP van voorgaand topic...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:20 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Het betekend Terug Vind Post, een post om dit topic terug in je My At te vindenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:20 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Nee, noem je mail adres en je word op de lijst gezetquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:21 schreef Posdnous het volgende:
Ik wil ook wel op de lijst. Moet ik nog meer doen dan dit hier vermelden?
Copy paste in adres balk?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:48 schreef koele het volgende:
Beter! ik ben 'geinvite'!!!! maar de link in mn mailtje werkt niet...is dit tijdelijk en moet ik het vanavond gewoon nog een keer proberen, of komt dit vaker voor en is het een foutje?
Erik, bedankt!
uiteraard ff geprobeerd, maar dan doet ie ook niet...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:50 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
Copy paste in adres balk?
Wat heb je gezongen? Was t voor een amerikaan?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:59 schreef Biancavia het volgende:
Of gewoon allemaal wat leuks verzinnen voor op www.gmailswap.com en dan als je kunt inviten weer mensen van Fok! gelukkig maken.
Ik had binnen 5 minuten al een reactie, en ik hoefde er alleen maar een liedje voor te zingen.
Zonder emailadres kan ik je niet toevoegenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:21 schreef Posdnous het volgende:
Ik wil ook wel op de lijst. Moet ik nog meer doen dan dit hier vermelden?
ik ga je zometeen toevoegenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:50 schreef Mex_ het volgende:
eigenlijk zou je, voor echt alle eerlijkheid, alleen de emailadressen van de eerste drie moeten noteren
ps ik wil er ook op
mex
emailadres schoutenrob at hotmail dot com
je staat erbijquote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:04 schreef Posdnous het volgende:
[..]
-knip mailm-![]()
Posdnous dinges roeit punt nlquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:24 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
Nee, noem je mail adres en je word op de lijst gezet
verander de @ even in een At ofzo en . haal die ook maar wegquote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:04 schreef Posdnous het volgende:
[..]![]()
Ja! Ik heb Supercalifragilisticexpialidocious van Mary Poppins gezongen. En hij vond het leukquote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:01 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
Wat heb je gezongen? Was t voor een amerikaan?
mail wag in feite weg. is al toegevoegdquote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:05 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
verander de @ even in een At ofzo en . haal die ook maar weg
Spam enzo
lijst aangepastquote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:06 schreef Thijsie92 het volgende:
Ik heb de bovenste drie op de lijst uitgenodigd.![]()
check.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:05 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
verander de @ even in een At ofzo en . haal die ook maar weg
Spam enzo
thx trouwensquote:tijdje terug schreef Jump het volgende:
[..]
-PolluX-: heb je mail uit profiel genomen, niet msn dus
je bent toegevoegdquote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:20 schreef martijnisgek het volgende:
* Jump wil ook in de lijst
fok at martijn-online punt nl
Geslaagd? Zo ja, gefeliciteerdquote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:22 schreef Jump het volgende:
[..]
je bent toegevoegd
offtopic: eindelijk gedaan met examens![]()
![]()
![]()
![]()
edit: Undergod ook toegevoegd
edit2: Tha_Mars ook
Mwoah, toch 16 plaatsen gestegen vandaag.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:31 schreef Chandler het volgende:
't gaat niet meer zo snel zie ik al wel
terug vind postquote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:46 schreef Sappa het volgende:
wat is een tvp, topic verneukende posts?
idd m'n favoriete naam mag nietquote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:46 schreef WebForce het volgende:
Fuck, moet minimaal 6 tekens lang zijn![]()
Ik dacht dat GMail minimaal 4 tekens voor een username nodig heeft?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:48 schreef DaafAzuil het volgende:
[..]
idd m'n favoriete naam mag niet![]()
huilie
Tussen de 6 en 30quote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:50 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat GMail minimaal 4 tekens voor een username nodig heeft?
Ja, da's kut.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:46 schreef WebForce het volgende:
Fuck, moet minimaal 6 tekens lang zijn![]()
thanks dude je bent de manquote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:06 schreef Thijsie92 het volgende:
de laatste 2 staan er nu dubbel in.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:56 schreef Slarioux het volgende:
Marcel (tha_mars) en underGod is toegevoegd
al aangepastquote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
de laatste 2 staan er nu dubbel in.
Is al gefixed door Jump alst goed is, thx voor t meldenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
de laatste 2 staan er nu dubbel in.
Nope. Ik krijg 5 invites per keer. Dan zou ik moeten wachten met inviten totdat het lijstje weer geupdate is om de laatste twee te inviten.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:50 schreef Mex_ het volgende:
eigenlijk zou je, voor echt alle eerlijkheid, alleen de emailadressen van de eerste drie moeten noteren
hopelijk wel, maar fysica vandaag ging niet al te goedquote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:38 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Geslaagd? Zo ja, gefeliciteerd
In het begin was het een lijstje waar iedereen met zen emailadres opstond. daarvan is de 10 eerste al iets beterquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:50 schreef Mex_ het volgende:
ps ik wil er ook op
mex
emailadres schoutenrob at hotmail dot com
quote:OK, ik heb nu een GMail account, maar nu wil ik invites uitdelen, hoe?!
Je kunt zien of je invites hebt door te kijken of je een rode link in je inbox hebt:
Of je kunt op deze link klikken. Dan zie je meteen of je invites uit kunt delen en hoeveel.
stond in vorig dacht ik. maar woeiii kan OP niet meer editten. zal dus door een modje moeten gebeurenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:17 schreef sop het volgende:
Overigens, wellicht is het handig om dit linkje in de OP te zetten.
[..]
wacht nog eventjes op de email. als je geen krijgt voeg ik je terug toe op het wachtenden lijstje maar sta je uiteraard terug vanbovenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:23 schreef DaDude1987 het volgende:
helaas helaas mensen... ik heb helemaal geen invite gekregen, misschien komt dit omdat ik heel veel spam krijg van hotmail (sent failure, en spaanse mails van mensen van mijn adresboek)
nu heeft hotmail geen 1gb, dus stond hij vol.... maar dit heeft maar een uurtje of wat geduurd en dan zal net die invite gestuurd zijn
daar gaat DaDude ---> naar plaats 100![]()
enig idee wanneer ik ben geinvite ?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:23 schreef Jump het volgende:
[..]
stond in vorig dacht ik. maar woeiii kan OP niet meer editten. zal dus door een modje moeten gebeuren
Euc- is toegevoegd
webfreaky ook
[..]
wacht nog eventjes op de email. als je geen krijgt voeg ik je terug toe op het wachtenden lijstje maar sta je uiteraard terug vanboven
U rule btwquote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:06 schreef Thijsie92 het volgende:
uitslag weet ik volgende week pas, maar ik zal eens mogen terugkeren in augustusquote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:29 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
enig idee wanneer ik ben geinvite ?
heb nu ieg hotmail hélemaal leeggegooid
ikbenfons at hotmail.com
maar toch alvast hartstikke bedankt, en ben je geslaagd ?
klopt, Sla? QG?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:23 schreef Jump het volgende:
maar woeiii kan OP niet meer editten. zal dus door een modje moeten gebeuren
toegevoegdquote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:46 schreef sylvesterrr het volgende:
Mag ik een plekje op dat lijstje?
fok AT skewl.net
post een mail adres in dit topic waar naar straks de invite voor gmail moet worden gestuurtquote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:59 schreef lollol het volgende:
Ik snap het niet, hoe kan ik nou ook op die w8lijst komen?
Wel, je meldt je mailadres. daarna wordt je toegevoegd met je username en mailadres. ze weten we naar wie en waar een invite verstuurd wordt.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:59 schreef lollol het volgende:
Ik snap het niet, hoe kan ik nou ook op die w8lijst komen?
donequote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:02 schreef Jaapf het volgende:
Zet me ook op die lijst!
E-mail adres: jaapf at home punt nl
je staat erbij. aangezien iedereen telkens achteraan de wachtlijst komt en er in totaal nog zo'n 200 wachten kan het nog een tijdje durenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:24 schreef lollol het volgende:
lollol@woelmuis.nl ik meld me bij deze aan.
weet iem. hoelang het gemiddeld zal kunne duren voor een account?
Een tijdje, wat moet ik daaronder verstaan. Maanden of weken? (mischien dat de moderator dit weet).quote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:25 schreef Jump het volgende:
[..]
je staat erbij. aangezien iedereen telkens achteraan de wachtlijst komt en er in totaal nog zo'n 200 wachten kan het nog een tijdje duren
Onder de button <search mail>quote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:33 schreef Niwa het volgende:
Eindelijk heb ik die kut trojan eraf.
Is er nog iets speciaals gebeurt?.
-edit- Waar zie je je invites eik?.
nog niet echt iets speciaals. Behalve dat erikll en sop veel invites kunnen uitdelenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:33 schreef Niwa het volgende:
Eindelijk heb ik die kut trojan eraf.
Is er nog iets speciaals gebeurt?.
-edit- Waar zie je je invites eik?.
we zijn vandaag een goede plaats of 15 al opgeschoven ongeveer? gisteren ook een stuk of 20. dusjaquote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:36 schreef lollol het volgende:
[..]
Een tijdje, wat moet ik daaronder verstaan. Maanden of weken? (mischien dat de moderator dit weet).
ja, maar dit hier is juist opgezet voor mensen die wel gmail willen maar niet willen betalen voor een account.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:41 schreef lollol het volgende:
Dat gaat dan wel snel. Wat ik niet snap is waarom de FOK!KERS die een account hebben, hemniet verkopen op eBay. Veel mensen doen dat nl wel?
Moet je eens een gratis account aanvragen bij fastmail.fm Dat is pas strak... en geen reclame..en wel IMAP...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:00 schreef DaafAzuil het volgende:
ik krijg met Gmail veel meer zin om te mailen met mensenziet er allemaal zó strak uit
Lees dan ook ff de OPquote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:26 schreef lollol het volgende:
Kun je niet het volgende doen: een account aanmaken bij Gmail. Zeggen dat je een vriend invite, maar gewoon jezelf inviten, enz enz enz. Dit zal denk ik niet kunnen, maar hoe werkt het dan (het inviten)?
quote:huh?
De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van Gmail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft Gmail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten. Je kan je niet registreren. Je moet dus door andere mensen worden uitgenodigd. Voorbeeldje: Ik heb een Gmail adres. En nu mag ik drie mensen uitnodigen om een Gmail-adres te nemen. Nu kan ik natuurlijk alle kanten op met die drie invites.
Ik kan ze verkopen op Ebay
Ik kan ze ruilen voor Limburgse kaas of eeuwige liefde op Gmail Swap
Of ik zoek de bovenste drie leden van Fok! op het Gmail lijstje op, en stuur ze een uitnodiging!
Zo zitten wij hier dus. Er staan een heleboel mensen geduldig in de rij. Zij wachten op een uitnodiging. Heb je er dus 1 of meer over, kan je die hier weggeven.
Het leuke is dat de nieuwe mensen ook weer invites krijgen. Zo kan dus iedereen een GMail account krijgen, zonder veel $$$ te betalen of mensen hun teennagels op te sturen.
het staat er inderdaad in en in elk topic nog 30 keerquote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:32 schreef drelletje het volgende:
[..]
Lees dan ook ff de OP
Zal et vast wel in staan
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:33 schreef drelletje het volgende:
Hee jump je ondertitel ofzo is nog niet up to date!
Je kan hem al haast weer veranderenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:35 schreef Jump het volgende:
[..]
![]()
je staat maar op 18 hoor. zal er rapper zijn dan je denktquote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:39 schreef Tha_T het volgende:
Ach ja ik kom nog wel aan een account. ooit
Er hebben ook een paar mensen 2 dagen ofzo op 1 gestaanquote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:56 schreef Jump het volgende:
[..]
je staat maar op 18 hoor. zal er rapper zijn dan je denkt
ik wil nooit meer wat andersquote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:38 schreef -Xerxes- het volgende:
en nog steeds geen invites hier
Ik vind het trouwens prima werken dat gmail, echt overzichtelijk enzo
Donequote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:20 schreef teig het volgende:
Ik mag op de lijst van gelukkige bezitters van een G mail account.
![]()
![]()
Ja, 9 maanden niet inloggen en je account gaat naar de bitrecycler. Verschil met Hotmail is dat je zelf je account ook kan deleten als je dat graag wil.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:13 schreef Omkron het volgende:
Verloopt gmail eigenlijk..? Zoals nu het geval is met hotmail.. ?
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:53 schreef SvenZ het volgende:
Mag ik ook bij het lijstje![]()
SvenZ
-knip mail-
beiden toegevoegdquote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:17 schreef Timmah het volgende:
Ik wil ook wel op de lijst
-knip mail-
En graag gedaanquote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:50 schreef sweek het volgende:
Bedankt, Saviour!
Hij werkt!.
Zal zo snel mogelijk wat mensen voorzien van een adres..
Meer als 15?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:43 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
en ik ga zo wat meer invites versturen
Helaas, zoveel heb ik er echt nietquote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:45 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Meer als 15?
en deze is uit de lijst gehaaldquote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:47 schreef __Saviour__ het volgende:
en een invitation is gestuurd naar P.U.N.T
en jij bent erbij geplaatstquote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:46 schreef Switchy het volgende:
Kan ik ook toegevoegd worden aan de lijst?
daysworthliving (at) hotmail (dot) com
Dankjoewelquote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:48 schreef Jump het volgende:
en jij bent erbij geplaatst
Hehe, heb ik jouw naam ook al niet gezien op die Swap site?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:50 schreef NijnKonijn het volgende:
Echt he, schiet allemaal even op
Niet eens zo heel lang, vlak voordat de GMail reeks begon.quote:en deze is uit de lijst gehaald
waar blijf jij die invites allemaal halen ? hoelang heb je je account al ?
ik na 4 dagen nog steeds niksquote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:52 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Niet eens zo heel lang, vlak voordat de GMail reeks begon.
Google vind me gewoon aardig ofzo
Ik geef ze groot gelijkquote:google zal ook verliefd zijn op de K's van K3
je staat erbijquote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:54 schreef matthijst het volgende:
Kan ik erbij: -knip mail-
ik ookquote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:56 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik geef ze groot gelijk![]()
forwarden naar 2 mensen, de snelste heeft gelukquote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:02 schreef __Saviour__ het volgende:
oe - ik dacht even dat ik een invite verspild had door een fout in het e-mailadres
maar gelukkig kon ik het mailtje forwarden via de sent box
heb je toegevoegd met email uit je profiel. laat iets weten of mail me (mail staat in me profiel) al shet een ander moet zijnquote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:15 schreef ruffian het volgende:
Mag ik nog op de lijst pleazzz
![]()
je staat er ook bijquote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:12 schreef Mafkees001 het volgende:
HEE hallo allemaal ik wil ook
marcel[at]mafkees[punt]nu
En DaVinnie staat bij de gelukkigenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:15 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik lijk Sinterklaas wel. Ik heb zojuist DaVinnie een invitation cadeau gedaan
moet dringend een zoekfunctie in de admin inbouwen.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:20 schreef NetForce1 het volgende:
ik mag van de lijst, gmail swap bood uitkomst![]()
CTRL - F ??quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:23 schreef Jump het volgende:
[..]
moet dringend een zoekfunctie in de admin inbouwen.
lijst 3 maal moeten overlopen tot ik je op plaats 137 zag staan
je staat bij de gelukkigen
quote:No conversations in the trash. Who needs to delete when you have 1000 MB of storage?!
quote:Hooray, no spam here!
GMail probeert toch soms grappig uit de hoek te komenquote:No new mail! There's always Google News if you're looking for something to read.
In de admin worden ook de figuurtjes weergegeven hoorquote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:40 schreef sop het volgende:
[..]
CTRL - F ??
Lache teksten... Ik kan haast niet wachtenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:41 schreef Jump het volgende:
GMail probeert toch soms grappig uit de hoek te komen
De credits staan onderaan de OPquote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:52 schreef Arjan het volgende:
Overigens een schouderklopje voor degenen die de lijstjes *blijven* bijhouden!
Nog niet gezien, maar zal misschien nog komen later in de beta fase.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:50 schreef JeFFJuH het volgende:
[..]
Lache teksten... Ik kan haast niet wachten
GMail 4-ever![]()
edit: Heeft GMail ook nog zoiets als een Virusscanner?
Donequote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:53 schreef matthijst het volgende:
Hehe, haal me maar weer van de lijst, heb al een account gebietst
Sta geloof ik 206e ofzo
mja beetje slijmen op gmailswap en je hebt het zoquote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:04 schreef matthijst het volgende:
Mja, t was bij mij een kwestie van 15 minuten ofzo.
LOL...mischien heeft je buurvrouw wel intressequote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:06 schreef devzero het volgende:
zodra ik invites heb gebruik ik er 1 om op gswap iemand te vinden die mijn afwas wil doen
idem hier. misschien gebruik ik het gewoon teveelquote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:09 schreef KolNedra het volgende:
Leuk dit, heb al bijna een week gmail account.
Kan nog steeds niets of niemand inviten ...
En ik wil graag iets terug doen![]()
slaap je nu nog nietquote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:14 schreef Jump het volgende:
[..]
idem hier. misschien gebruik ik het gewoon teveel
mijn buurvrouw kan vast prima afwassen (en ook lekker koken), maar ze kan ook zo mijn oma zijnquote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:07 schreef BladLuis het volgende:
LOL...mischien heeft je buurvrouw wel intresse![]()
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:41 schreef jeroen2497 het volgende:
ik wil ook GMAIL! info@wirelessnetworking.nl
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:41 schreef jeroen2497 het volgende:
info@wirelessnetworking.nl
quote:leuk! ik wil ook !
manononline66athotmaildotcom
k ook....quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:57 schreef mschol het volgende:
* BladLuis wortdt moe van het wachten op invites...
Ze verdienen er al ongelovelijk veel aan door de reclame in gmail (niet opvallende relevante reclame)quote:Op zaterdag 19 juni 2004 01:15 schreef _-Xanti-_ het volgende:
Volgens mij is dit een uitstekend werkende marketing truc.
Over een half jaar ineens tarieven gaan hanteren, en voila iedereen
betalen. Want Gmail is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |