Yep, tenzij mensen ze hier niet uitdelen, maar ik vermoed van niet. Naarmate er meer mensen bij komen, worden er minder invites uitgedeeld. Denk ikquote:Op donderdag 17 juni 2004 10:50 schreef Bat266 het volgende:
ligt het aan mij of is de echte golf uitgebleven ?
quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:52 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Yep, tenzij mensen ze hier niet uitdelen, maar ik vermoed van niet. Naarmate er meer mensen bij komen, worden er minder invites uitgedeeld. Denk ik.
Ik heb hem ook.quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:37 schreef Chandler het volgende:
Yes ik heb um, maar moet nu even wachten omdat
Gmail is temporarily unavailable. Cross your fingers and try again in a few minutes. We're sorry for the inconvenience.
Wat kan je in godsnaam fout doen bij het klikken op een linkje?quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:05 schreef Chandler het volgende:
ik kan nog steeds niet gmailen'k weet niet wat er fout is gegaan.........
En hier doet ie het nu ook.quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:06 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
[..]
Ik heb hem ook..
Helaas is gmail is ook nu nog niet bereikbaar.
Je hebt dus nog niets van die penisverleningsdoorxanaxmailinglist gehoord waar ik je voor had opgegevenquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:01 schreef Jump het volgende:
En er is al spam tegegehouden?
moest ik op al die mailtjes ingegaan zijn die ik vroeger op hotmail kreegquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt dus nog niets van die penisverleningsdoorxanaxmailinglist gehoord waar ik je voor had opgegeven![]()
hier helaas ook nog nietquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:15 schreef BladLuis het volgende:
ik heb net een acount gekregen van een vriend van me ..dus je mag mij uit het lijstje halen
als ik invites heb zal ik ze natuurlijk hier ook weggeven![]()
alleen gmail werkt hier nog steeds niet
Heb je bij de gelukkigen geplaatstquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:15 schreef BladLuis het volgende:
ik heb net een acount gekregen van een vriend van me ..dus je mag mij uit het lijstje halen
als ik invites heb zal ik ze natuurlijk hier ook weggeven![]()
alleen gmail werkt hier nog steeds niet
eventjes zienquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:20 schreef kepler het volgende:
oepswie heeft er een mail adres wat op deze lijkt: wilco2 (A) chello .nl
ik krijg hem terug dat het niet bestaat
owquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:25 schreef Jump het volgende:
[..]
Heb je bij de gelukkigen geplaatst
[..]
eventjes zien
edit:
chilliewillie > wilco3 [at] chello.nl
die heb ik in de db gevonden
kan je de invites niet opnieuw versturen als emailadres niet bestaat ?quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:28 schreef kepler het volgende:
[..]
ow
heb ik een 2 ipv een 3 neergezet
dan mag hij weer terug op nummer 1, want ik heb geen invites meer...
wat gaat er fout? welke error krijg je telkens ?quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:34 schreef Chandler het volgende:
ik snap niet waarom ie niet werkt heur als ie bij anderen wel werkt?
xtentic [at] hotmail com
Server Errorquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:36 schreef Jump het volgende:
[..]
wat gaat er fout? welke error krijg je telkens ?
nope blijkbaar niet dus...quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:34 schreef Jump het volgende:
[..]
kan je de invites niet opnieuw versturen als emailadres niet bestaat ?
raar, desnoods eventjes wachten of eens kijken op deze pagina: http://gmail.google.com/supportquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:37 schreef BladLuis het volgende:
[..]
Server Error
Gmail is temporarily unavailable. Cross your fingers and try again in a few minutes. We're sorry for the inconvenience.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |