abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19950409
25 en nog nooit een relatie gehad - Deel 3

25 en nog nooit een relatie gehad Deel 2
25 en nog nooit een relatie gehad

Hier verder
pi_19950497
Conclusie van thread 2 was een beetje dat je toch gewoon moet proberen en maar goed moet kijken hoe anderen het doen (tenminste dat haalde ik er uit).

Misschien is het leuk om wat tips van meiden te horen hoe zij aan hun relatie gekomen zijn?
  woensdag 16 juni 2004 @ 22:42:56 #3
61424 Cheshire
boldly going nowhere
pi_19950791
ik ben nou wel benieuwd waar je nou heen wilt met dit topic... ik kreeg in elk geval het gevoel dat het vorige topic meer over je frustraties uiten ging..
heel begrijpelijk maar dan ben ik weg.. want daar kan ik niks mee !
the butterfly of doubt emerged and flapped an experimental wing... all unaware of what chaos theory has to say about this sort of thing
pi_19951427
mijn broer is 24 en heeft ook nog nooit een relatie gehad....date?
  woensdag 16 juni 2004 @ 23:57:47 #5
86634 Pectos
mind wide open
pi_19952717
Was thread 2 niet geeindigd met een cliffhanger, waar de TS zou gaan vertellen hoe zijn gesprek bij de psycholoog was??
Despair and Deception, Love's ugly little twins
pi_19953561
Ik ben 18 en ben niet verder gekomen dan wat zoenen en handwerk. So I join the club
Maar ach, ik prbeer het wel. Ik ga elke vrijdagavond naar de kroeg, zaterdag naar de discotheek, spreek elke keer wel een paar meisjes en langzaam boek ik progressie. Vergeleken met anderhalf jaar geleden kan ik veel meer.
Dus Plato, Dina en de rest, gewoon proberen!!!!
Je kan wel naar oorzaken gaan zoeken, maar alsjeblieft, doe het voor jezelf en probeer het tenminste.
Ook al ben je 25, ga dan naar een danscafe ofzo. Probeer gewoon een praatje aan te knopen zonder om je heen te kijken (zenuwachtig) en zonder hele tijd naar dr tieten te staren , daar praat je tenslotte niet mee.
Kijk hier eens, nuttige tips. Stond in sig van een medefok!ker.
http://home.wanadoo.nl/~har.schut/ikhaatblauwtjes.htm
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_19953957
Ik ben 22, nog nooit een relatie gehad, zelfs nog nooit gezoend, en weet je wat? Ik ben nu op zo'n moment dat het me niet meer boeit, eigenlijk. Alsof m'n leven minder compleet is nu zonder ooit een relatie te hebben gehad?
Wat me erger lijkt is dat ik dus helemaal geen ervaring heb, dus als het er ooit op aan komt ik best stakkerig over kom misschien, maargoed, m'n leven is niet zinloos ofzo.
EN ik ben erachter dat 't stiekem wel een beetje m'n eigen schuld is, het is niet zo dat ik nooit de kans heb gehad; ik ben wel zon enorme lafaard eigenlijk, dus ik heb ook geen recht van miepen.
Tap tap tap
pi_19954136
Nog een paar jaar en ik mag me hier ook melden.
pi_19954638
Goed ik heb de vorige topics niet goed doorgelezen maar dit was de openingspost:
quote:
Laatst 25 geworden. Ik heb echter nog nooit een relatie met een meisje gehad. Moet ik me hier zorgen over beginnen te maken? Toen ik laatst bij mijn ouders was, kon mijn moeder er in ieder geval niet over op houden.
Ik begrijp dat het vooral vooral anderen zijn die willen dat je een relatie krijgt? Zelf maak je je er nog niet zo druk over?

Iedereen zeurt nl. ook constant tegen mij dat het wel eens tijd wordt dat ik een vriendin krijg... (en dat ik, mocht ik homo zijn daar best wel voor uit mag komen.. ) Ik heb daardoor een een hele tijd paniekerig rondgelopen... * help ik moet een vriendin! *

(hm ok hier stond een onsamenhangend verhaal wat ik maar weglaat.. en ik heb ook geen zin om het te verbeteren want ik wil echt naar bed. )

Maar laat je niet opnaaien. Ja, iedereen verwacht van je dat je een relatie krijgt... maar da's hun probleem.
Alsof het onmogelijk is om gelukkig te zijn zonder.
pi_19955374
Ja en weet je, een relatie beginnen omdat je denkt dat het moet is echt geen succes. Ik heb - om andere redenen - twee relaties gehad waarin ik het niet naar m'n zin had en die ik het liefst zou uitwissen... Beter geen relatie dan een relatie waar je niet achterstaat. En laat je niet pushen. Mijn oma vindt ook iedereen op foto's geweldig en dan vraagt ze of ik dat nou geen leuke jongens vindt en zo, en er zijn nog steeds mensen in mijn omgeving die denken dat ik heus ooit wel achter een kinderwagen kom te lopen, want geen kinderen willen is puberaal protestgedrag. Laat ze gewoon lekker. Doe wat je wilt, doe vooral niet wat je niet wilt en ga jezelf niet wijs maken dat er wat mis is met je omdat je niet direct krijgt wat je wilt... Er zijn genoeg mensen met dit 'probleem', ondanks het taboe dat er heerst.... Ik heb nu besloten voorlopig alleen te willen blijven, en daar doen mensen al raar over. (Ja maar wanneer heb je dan voor het laast sex gehad? word je non of zo?) Dus ik begrijp een beetje hoe het voelt. Kop op, statistisch gezien heb je nog een jaar of 60 te gaan =)
Sanity is (not) statistical
pi_19955431
Ik heb ook nog nooit eens relatie gehad (ben nu 21) maar dat bevalt me wel. Lekker ongebonden. Overigens is het niet zo dat ik nog nooit gevraagd ben voor een relatie, ik antwoordde tot nu toe (keer of 6) altijd 'nee'. Doe mij maar goede vrienden en vriendinnen.
pi_19956939
Plato jongen, ik begrijp je echt voor de volle 10.000 %! Ach joh, ik weet het ook allemaal niet meer. Probeer gewoon maar met verschrikkelijke kleine stapjes vooruit te komen.
Gaap Goals rulezzz!
pi_19957116
Daarbij, mensen schijnen nog steeds niet te begrijpen dat het voor Plato en ik GEEN optie is om naar kroegen en discotheken te gaan want nogmaals, daar HOUDEN WIJ NIET VAN. Ik voel mij ook uitermate ongemakkelijk in dat soort gelegenheden en ik kom er daarom dus ook niet. Andere vergelijking, als iemand echt niet van hockey houdt zal diegene zich daar ook nooit voor aanmelden.
Gaap Goals rulezzz!
pi_19957144
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 22:34 schreef dyna18 het volgende:
Conclusie van thread 2 was een beetje dat je toch gewoon moet proberen en maar goed moet kijken hoe anderen het doen (tenminste dat haalde ik er uit).

Misschien is het leuk om wat tips van meiden te horen hoe zij aan hun relatie gekomen zijn?
Precies, 100 keer een meid aanspreken en hopelijk zit daar eentje bij die jou niet als een kansloos projectje wil defineren.
pi_19957145
Vervolg. Ja, en wat blijft er dan over? Mensen zomaar op straat aanspreken en daar heb ik dus nog erg veel moeite mee. Dus je ziet, het een houdt het ander in stand. Daarom ben ik ook bang dat ik er nooit uitkom, baal!
Gaap Goals rulezzz!
pi_19957166
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 23:57 schreef Pectos het volgende:
Was thread 2 niet geeindigd met een cliffhanger, waar de TS zou gaan vertellen hoe zijn gesprek bij de psycholoog was??
Nee, dat was ik niet. Was een andere zoekende
pi_19957197
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 09:06 schreef M_Schtoppel het volgende:
Vervolg. Ja, en wat blijft er dan over? Mensen zomaar op straat aanspreken en daar heb ik dus nog erg veel moeite mee. Dus je ziet, het een houdt het ander in stand. Daarom ben ik ook bang dat ik er nooit uitkom, baal!
Schtoppel, niet verkeerd opvatten maar ik begin haast te denken dat je iets van contactgestoord bent.
  donderdag 17 juni 2004 @ 09:12:51 #18
97579 uberbadeend
Live Life: Do Your Wife!
pi_19957216
Lol, Ik ben 20 en heb ook nog nooit een relatie gehad, (duh, daar is deze topic voor). Ik heb genoeg vrouwen gehad en heb ze om eerlijk te zijn nog steeds. Maar no way dat ik een relatie ga beginnen voor mijn 25ste Jaar. Ik heb genoeg vrienden die wel een "relatie" hebben, en ik zie ze steeds minder. En het is heel moeilijk een vriendin te vinden die: En van bier houdt, en van auto's en dat ze je vrienden niet zat wordt. .
Ik heb dus nu een soort back up. Als ik 25 ben en al mijn studie's heb afgemaakt. Ga ik met een uberchick (vriendin van me) samenwonen en ons hele leven alleen maar luxe leven en genieten van ons biertje/wijntje na werk. Met onze vrienden erbij...

Mooie toekomst
Beffen is uit! Spugen is in!
  donderdag 17 juni 2004 @ 09:13:10 #19
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_19957223
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 09:03 schreef M_Schtoppel het volgende:
Daarbij, mensen schijnen nog steeds niet te begrijpen dat het voor Plato en ik GEEN optie is om naar kroegen en discotheken te gaan want nogmaals, daar HOUDEN WIJ NIET VAN. Ik voel mij ook uitermate ongemakkelijk in dat soort gelegenheden en ik kom er daarom dus ook niet. Andere vergelijking, als iemand echt niet van hockey houdt zal diegene zich daar ook nooit voor aanmelden.
Zijt gij mij vergeten??
Voor mij is dat ook absoluut geen optie
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_19957229
Nou ja, misschien ben ik dat ook wel. Als ik geen reden zie om iemand zomaar aan te spreken vind ik het inderdaad erg moeilijk om dat wel te doen. Bij nader inzien, echt contactgestoord ben ik niet want ik heb al met twee mensen van MF afgesproken terwijl ik die nog nooit had gezien. Wel mee geemailed trouwens.
Gaap Goals rulezzz!
  donderdag 17 juni 2004 @ 09:19:03 #21
61424 Cheshire
boldly going nowhere
pi_19957315
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 22:34 schreef dyna18 het volgende:
Ik had wel al wat kriebels maar ik heb eerst een tijdje de kat uit de boom gekeken... ook omdat er mensen waren die het niet leuk zouden vinden als hij en ik wat met elkaar zouden krijgen.
we zagen elkaar wel op vriendschappelijke basis af en toe....volgens mij is dat nog steeds de beste manier om iemand te leren kennen... en dat kan ook prima met iemand die je in de kroeg ontmoet!
uiteindelijk heb ik de stoute schoenen aangetrokken trouwens en een sms gestuurd heel dappper jaja maar ik ben ook niet zo'n held hoor
en t werkte wèl!
the butterfly of doubt emerged and flapped an experimental wing... all unaware of what chaos theory has to say about this sort of thing
pi_19957350
Het belangrijkste vergeet je, namelijk wat er in die sms stond.
Gaap Goals rulezzz!
  donderdag 17 juni 2004 @ 09:22:45 #23
61424 Cheshire
boldly going nowhere
pi_19957364
ben ook wel eens gekoppeld aan iemand trouwens... en ondanks dat dat heeeeeeeel ongemakkelijk is enzo werkte het wel
waar is die koffie???
pi_19957367
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 09:13 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nou ja, misschien ben ik dat ook wel. Als ik geen reden zie om iemand zomaar aan te spreken vind ik het inderdaad erg moeilijk om dat wel te doen. Bij nader inzien, echt contactgestoord ben ik niet want ik heb al met twee mensen van MF afgesproken terwijl ik die nog nooit had gezien. Wel mee geemailed trouwens.
Tis ook niet zo dat je op elke vrouw moet afstappen die je voorbij ziet komen. Maar een simpele 'hallo' kan dur altijd vanaf. Je weet maar nooit hoe het allemaal kan uitpakken..
  donderdag 17 juni 2004 @ 09:24:03 #25
97579 uberbadeend
Live Life: Do Your Wife!
pi_19957384
Maar is het dan niet makklijker om gewoon naar een kroeg tegaan, jezelf helemaal te bezatten, en dan gewoon LoL te hebben? Kijk het kan ook aan mij liggen dat ik geen behoefte heb aan een relatie, en mijn vrienden zeggen ook dat ik geen respect voor vrouwen heb WAT OVERIGENS NIET WAAR IS.

Maar je komt de ware heus altijd tegen, daar ben ik van overtuigd.

Voorbeeld: Mijn broer heeft 3 jaar geleden voor het eerst een vriendin gekregen. Hij had daarvoor nooit echt contact met vrouwen enz. En morgen gaat hij al weer trouwen en hij is 25 jaar.
Broer, Ik wens je succes
Beffen is uit! Spugen is in!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')