Ik begrijp dat het vooral vooral anderen zijn die willen dat je een relatie krijgt? Zelf maak je je er nog niet zo druk over?quote:Laatst 25 geworden. Ik heb echter nog nooit een relatie met een meisje gehad. Moet ik me hier zorgen over beginnen te maken? Toen ik laatst bij mijn ouders was, kon mijn moeder er in ieder geval niet over op houden.
Precies, 100 keer een meid aanspreken en hopelijk zit daar eentje bij die jou niet als een kansloos projectje wil defineren.quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:34 schreef dyna18 het volgende:
Conclusie van thread 2 was een beetje dat je toch gewoon moet proberen en maar goed moet kijken hoe anderen het doen (tenminste dat haalde ik er uit).
Misschien is het leuk om wat tips van meiden te horen hoe zij aan hun relatie gekomen zijn?
Nee, dat was ik niet. Was een andere zoekendequote:Op woensdag 16 juni 2004 23:57 schreef Pectos het volgende:
Was thread 2 niet geeindigd met een cliffhanger, waar de TS zou gaan vertellen hoe zijn gesprek bij de psycholoog was??
Schtoppel, niet verkeerd opvatten maar ik begin haast te denken dat je iets van contactgestoord bent.quote:Op donderdag 17 juni 2004 09:06 schreef M_Schtoppel het volgende:
Vervolg. Ja, en wat blijft er dan over? Mensen zomaar op straat aanspreken en daar heb ik dus nog erg veel moeite mee. Dus je ziet, het een houdt het ander in stand. Daarom ben ik ook bang dat ik er nooit uitkom, baal!
Zijt gij mij vergeten??quote:Op donderdag 17 juni 2004 09:03 schreef M_Schtoppel het volgende:
Daarbij, mensen schijnen nog steeds niet te begrijpen dat het voor Plato en ik GEEN optie is om naar kroegen en discotheken te gaan want nogmaals, daar HOUDEN WIJ NIET VAN. Ik voel mij ook uitermate ongemakkelijk in dat soort gelegenheden en ik kom er daarom dus ook niet. Andere vergelijking, als iemand echt niet van hockey houdt zal diegene zich daar ook nooit voor aanmelden.
Ik had wel al wat kriebels maar ik heb eerst een tijdje de kat uit de boom gekeken... ook omdat er mensen waren die het niet leuk zouden vinden als hij en ik wat met elkaar zouden krijgen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:34 schreef dyna18 het volgende:
Misschien is het leuk om wat tips van meiden te horen hoe zij aan hun relatie gekomen zijn?
Tis ook niet zo dat je op elke vrouw moet afstappen die je voorbij ziet komen. Maar een simpele 'hallo' kan dur altijd vanaf. Je weet maar nooit hoe het allemaal kan uitpakken..quote:Op donderdag 17 juni 2004 09:13 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nou ja, misschien ben ik dat ook wel. Als ik geen reden zie om iemand zomaar aan te spreken vind ik het inderdaad erg moeilijk om dat wel te doen. Bij nader inzien, echt contactgestoord ben ik niet want ik heb al met twee mensen van MF afgesproken terwijl ik die nog nooit had gezien. Wel mee geemailed trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |