Als je niet tot rust komt, ja...quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:01 schreef SCH het volgende:
Fijn, krijg ik nou een kado?
Als jij je werk gewoon eens doet, je verloochent je principes jongen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:03 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Als je niet tot rust komt, ja...
quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Als jij je werk gewoon eens doet, je verloochent je principes jongen.
Boeiendquote:Op woensdag 16 juni 2004 22:05 schreef _The_General_ het volgende:
De 200 zal je wel niet meer halen he
Jaquote:Op woensdag 16 juni 2004 22:01 schreef SCH het volgende:
Fijn, krijg ik nou een kado?
Maar op Verdonk schelden mag, want daar ben jij tegen!quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Boeiend
Jeemig, gezellig dat jullie je achter de schermen met dit soort spielerei bezig houden.
Het stoort mij dat het mooie Fok van weleer verworden is tot een plek waar je vrijelijk op allochtonen, asielzoekers en wie weet wat voor minderheden kan schelden. En dat het steeds ontkend wordt. Als ik daarmee op 100 sta, zegt dat meer over blauw dan over een user.
Ik ben het eens een keer met je eens....quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Boeiend
Jeemig, gezellig dat jullie je achter de schermen met dit soort spielerei bezig houden.
Het stoort mij dat het mooie Fok van weleer verworden is tot een plek waar je vrijelijk op allochtonen, asielzoekers en wie weet wat voor minderheden kan schelden. En dat het steeds ontkend wordt. Als ik daarmee op 100 sta, zegt dat meer over blauw dan over een user.
saligmakende christenhondquote:Op woensdag 16 juni 2004 22:07 schreef _The_General_ het volgende:
Waar staat SCH voor?
SCHijt-user? Weet ik het.quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:07 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Maar op Verdonk schelden mag, want daar ben jij tegen!
Dit is onzin, niet fp
Waar staat SCH voor?
Oeps, helllllllllup -quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben het eens een keer met je eens....
Er wordt ook gescholden op autochtonen, niet-asielzoekers en meerderheden. Maar daar klaag je niet over, want dat is niet 'zielig'.quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:06 schreef SCH het volgende:
Het stoort mij dat het mooie Fok van weleer verworden is tot een plek waar je vrijelijk op allochtonen, asielzoekers en wie weet wat voor minderheden kan schelden.
Jahquote:Op woensdag 16 juni 2004 22:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Oeps, helllllllllup -
does it involve bending over?quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:07 schreef yvonne het volgende:
Ja![]()
Hij had gelijk, als hij niet precies hetzelfde deed bij mensen waar HIJ tegen is, zoals een Verdonk,quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jah, Maar je hebt gewoon gelijk
Kun je nog iets preciezer zijn? 1e zin, 2e zin?quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jah, Maar je hebt gewoon gelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |