Already donequote:Op woensdag 16 juni 2004 22:03 schreef jozef444 het volgende:
oja voor geinterseerden er wordt een dvd van de open dagen gemaakt dit jaar deze is te bestellen op de site van de open dagen http://www.luchtmacht.nl/opendagen2004
hey... die foto heb ik als achtergrondquote:Op woensdag 16 juni 2004 22:15 schreef Captain_Chaos het volgende:
Ik moet natuurlijk werken
Geeft ook niks... ik hoorde dat tenminste één lid van de Thunderbirds verhinderd is
[afbeelding]
2000 was volkel 2001 leeuwareden en ja ik weet t t maakt niks uitquote:Op woensdag 16 juni 2004 22:30 schreef SHERMAN het volgende:
Ben in 2001 volgens mij geweest, was teon ook op Volkel.
Echt een aanrader![]()
Scheelt 1 cijfertjequote:Op woensdag 16 juni 2004 22:55 schreef jozef444 het volgende:
[..]
2000 was volkel 2001 leeuwareden en ja ik weet t t maakt niks uitmaar t lijkt wel alsof er elk jaar met de open dagen geen fatsoenlijk weer is
tenminste nooit 100% clear sky als ik er ben
Als het niet regent zijn DuchessX en ik zei de gek er ook op vrijdag.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:42 schreef MutZ het volgende:
Wie gaan er allemaal??
(dan weet ik wie ik allemaal mogelijk tegen het lijf kan lopen...)
Vliegen de Arrows trouwens hun jubileumshow of een andere??
Ik vermoed volgend jaar... Het is nl een circulerend rooster en de afgelopen jaren zag het er zo uit:quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Wanneer is de open dag weer in Leeuwarden?
Ik neem geen oordopjes mee... De Harrier die is echtquote:Op donderdag 17 juni 2004 16:10 schreef CrazyCavia het volgende:
De Connie komt als het goed is niet op de open dagen, luchtmacht was iets te voorbarig.
Ik ben er morgen ook, oordopjes mee voor de Harrier display.
Foto's van vorig jaar.
http://members.home.nl/dan
Wat ik gehoord heb is dat in 2005 de open dagen in Gilze-Rijen zijn, aangezien ze in Leeuwarden met baan reparaties bezig zullen zijn.
ik iig wel van vanmorgen 9 tot vanmiddag heb de hele red arrows show nog meegekregen toen ik nat werd geregendquote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:47 schreef MutZ het volgende:
Jozef444 en Juup© zijn jullie allebei vandaag geweest??
DuchessX en ik zijn vandaag geweest ja.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:47 schreef MutZ het volgende:
Jozef444 en Juup© zijn jullie allebei vandaag geweest??
Vlogen de Arrows hun jubileumshow?? Weet je dat toevallig??quote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:52 schreef jozef444 het volgende:
[..]
ik iig wel van vanmorgen 9 tot vanmiddag heb de hele red arrows show nog meegekregen toen ik nat werd geregenden heb de mitchell nog op zien stijgen en een pass zien maken toen ik naar de bus liep
![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
DuchessX en ik zijn vandaag geweest ja.
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:18 schreef Boink het volgende:
Jaja, wij zijn er ook geweest, ff wat gefilmd en foto's geschoten. Ik zal zo ff wat foto's uploaden.
*aansluitquote:Op zondag 20 juni 2004 23:51 schreef JaFFe het volgende:
zijn dat jouw fotos?
erg mooi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |