quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:47 schreef rosstek het volgende:
Penzance, Engeland
Bewijs hier.
* Rollufie gaat voetbal kijken.
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:37 schreef foton het volgende:
Geen flauw idee, maar om toch maar eens wat te gokken:
Trieste?
* foton is toch ook wel voorstander van zo'n link!quote:Op zondag 20 juni 2004 01:06 schreef PhatBastard het volgende:
voorstel voor de reglementen:
Als er een nieuw topic wordt geopend maakt de laatste poster ff een link naar de nieuwe. Weinig active/passieve rds'ers (zoals ondergetekende) moeten nl bij het oude topic bij iemands history gaan zoeken naar het nieuwe topic...
[..]
quote:Op zondag 20 juni 2004 01:06 schreef PhatBastard het volgende:
voorstel voor de reglementen:
Als er een nieuw topic wordt geopend maakt de laatste poster ff een link naar de nieuwe. Weinig active/passieve rds'ers (zoals ondergetekende) moeten nl bij het oude topic bij iemands history gaan zoeken naar het nieuwe topic...
9 van de 10 keer is de laatste poster van een topic zich niet bewust dat het de laatste post betreft, maar desalniettemin kunnen we dit wel opnemen in het reglement natuurlijk;quote:Op zondag 20 juni 2004 11:06 schreef foton het volgende:
*foton is toch ook wel voorstander van zo'n link!
Jawel, daarom hofde het van mij ook niet. Maar volgens de regelementen moet je nar 24 uur een hint posten.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 09:01 schreef Rollufie het volgende:
Zijn zuidelijk Europa en Italie niet genoeg hints dan?
Ja , deze mooie foto van Waikiki Beach (1 v/d mooiste stranden op deze aardkloot) was inderdaad ineens schrikbaarwekkend groot , sorry 'bout thatquote:Op zondag 20 juni 2004 15:57 schreef treinreiziger het volgende:
Zadar, Kroatië is correct.
[zeurmodus]Rollufie, let op het formaat van de pic[/zeurmodus]
quote:Op zondag 20 juni 2004 16:30 schreef Elocyp het volgende:
Deze is al geweestmaar ik weet niet meer welke stad het was dus gok ik maar op Brno, Tsjechië
't is wel een heel wazige foto... :'(quote:[zeurmodus]De foto moet herkenningspunten hebben , naar ieders gezond verstand[/zeurmodus]
quote:Op zondag 20 juni 2004 23:08 schreef treinreiziger het volgende:
Trabzon, Turkije is niet correct/hayır/yok yanıtı.![]()
Nou het stukje wat ik extra wilde plaatsen , had jij al , dus ik zoek een fotoquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:47 schreef StickUpKid het volgende:
helaas nyluzzz rollufie had het al helemaal goed!
volgende keer beter nyluzzz en rollufie
Magadan (megedän´) , city (1989 pop. 152,000), capital of Magadan region, Russian Far East, a port on the Sea of Okhotsk. It has shipyards, canning factories, and a major airport. A highway leads from Magadan to the gold-mining region on the upper Kolyma River. During the Stalin era, it was a major transit center for prisoners being sent to labor camps.
Highway? In naam wel, maar dat is een van de ergste modderpiste's in Rusland. Ralph Tuijn is er overheen gefietst. Lukte alleen in de herfst, om 2 uur opstaan als de weg net bevroren was, doorrijden tot vroeg in de middag als ie weer ontdooid was (zak je tot je assen in de modder weg), kamp maken, en in de nacht er weer op uit. Dat is de Kolyma Highway......quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:47 schreef StickUpKid het volgende:
Magadan (megedän´) , city (1989 pop. 152,000), capital of Magadan region, Russian Far East, a port on the Sea of Okhotsk. It has shipyards, canning factories, and a major airport. A highway leads from Magadan to the gold-mining region on the upper Kolyma River. During the Stalin era, it was a major transit center for prisoners being sent to labor camps.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:21 schreef Rollufie het volgende:
Search>Small TrainstationORCity Hall>PlanetEarth=x million results![]()
Poeh deze wordt moeilijk , zou echt op de vele plaatsen op deze aardkloot kunnen zijn?
Eeeh nou , gok der gokken:
Plzen, Tsjechië?
Dank je voor je goedheidquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:41 schreef foton het volgende:
[..]
Maar in al mijn goedheid *uche, uche* zal ik nog een 'hint' posten, maar deze foto biedt wel minder aanknopingspunten:
Ook dat deel van je gok is trouwens niet juist!quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:21 schreef Rollufie het volgende:
Search>Small TrainstationORCity Hall>PlanetEarth=x million results![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2004 21:31 schreef rosstek het volgende:
Fiskars, Finland.
quote:The red-brick Clock Tower Building from 1826 was originally a school. It was raised in the 1830s and stables were added as a second wing. At the same time a wooden clock tower was added to the roof. The original Finnish-made Könni no. 9 clock has marked the time at Fiskars since 1842. The architects C.L. Engel, A. Peel and A.F. Granstedt were involved in the design of the building in various connections. At present, it contains apartments, shops and exhibition rooms.
Men rijdt rechts in Zuid Afrika?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:51 schreef maartena het volgende:
En ik denk dat Zuid Afrika al afvalt want daar rijdt men rechts
Was nog bezigquote:Op zaterdag 26 juni 2004 15:33 schreef treinreiziger het volgende:
Maak eens snel een edit Rollufie!
* Rollufie wenst Treinreizeiger een prettige Fly-Drive in Turkije en hoopt dat ie het naar z'n zin zal hebbenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 15:33 schreef treinreiziger het volgende:
Maak eens snel een edit Rollufie!
Kota Kinabalu, Maleisië is correct.
treinreiziger gaat vakantie vieren!
signing off......
quote:Op zondag 27 juni 2004 19:37 schreef Rollufie het volgende:
Geen Thimpu , zoek het in de Amerika's
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 01:03 schreef maartena het volgende:
Georgetown, Guyana
http://clade.acnatsci.org(...)es/Guyana2003/T.html
Die mannen hebben toch alle stijlen.quote:Op maandag 28 juni 2004 13:43 schreef foton het volgende:
[..]
![]()
valetta, malta?quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:51 schreef Hyperdude het volgende:
Dan ik maar eens:
[afbeelding]
Gezochte plaats ligt niet in Portugal![]()
quote:Op zondag 4 juli 2004 02:15 schreef PhatBastard het volgende:
ik laat de beurt echter bij onzer aller vriend en helper in node, rosstek...
* Elocyp is op zoek naar een nieuwe stad.quote:Op zondag 4 juli 2004 19:28 schreef rosstek het volgende:
![]()
dank u... je kunt mijn huis zien...quote:Op zondag 4 juli 2004 16:02 schreef rosstek het volgende:
Speciaal voor PhatBastard;
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 4 juli 2004 22:23 schreef Elocyp het volgende:
Wel Duitsland denk ik...
Iddquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:08 schreef Rollufie het volgende:
Ja moet wel dan het Parlementsgebouw van Canberra zijn , de hoofdstad van Australië.
bewijs
En ik was eerst zo overtuigd dat het in Zuid Amerika moest zijnquote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:48 schreef Rollufie het volgende:
[..]nice
Ja gek genoeg lijken veel grote Afrikaanse steden , niet echt Afrikaans , maar inderdaad meer als een grote Braziliaanse of Argentijnse stad. En natuurlijk heeft dat deel van Afrika ongeveer hetzelfde aan natuur en vegetatie e.d.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:15 schreef StickUpKid het volgende:
[..]
En ik was eerst zo overtuigd dat het in Zuid Amerika moest zijn.
Netjes!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:30 schreef Rollufie het volgende:
Iglesia de Maringa , Maringa , Brazilië (die gekke pyramide-vormige kerk dan)
bewijs
Dat zeg ik nog niet, dat merk je wel aan de RDS foto's!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:42 schreef Porto het volgende:
heb nog niets kunnen vinden, waar ga je heen trouwens?
Oh. ook goed! Lekker hoor Porto!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:54 schreef Porto het volgende:
King's College Cathedral in Cambridge (UK)
Bewijs:
http://lostworld.pair.com(...)cambridge_kings2.jpg
http://lostworld.pair.com(...)cambridge_kings1.jpg
Tering!!quote:Nee, ik ga met de Trans Siberie Express. Begin in Petersburg via Moskou, Novosibirsk, Irkutsk, Chabarovsk en Vladivostok met de boot naar Toyama en dan naar Tokyo. En weer terug vliegen.
4 weken mooie dingen zien!![]()
Je hebt gelijk bewijs post de volgende maar..quote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:32 schreef Leatherface het volgende:
Dallas, Texas, USA.
Te vroeg terug!?quote:Op zondag 11 juli 2004 16:19 schreef treinreiziger het volgende:
gaat op vakantie t/m 12 juli!
Jij hebt mijn fly & drive nagekeken!quote:Op maandag 12 juli 2004 21:44 schreef foton het volgende:
OK, wilde gok dan maar: Manisa, Turkije?
Had er niet allang een hint moeten staan volgens de regels?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 09:09 schreef treinreiziger het volgende:
Medan, Indonesië is niet correct!
Welkom terug!quote:Op zondag 11 juli 2004 22:24 schreef treinreiziger het volgende:
Ow ik had de eerste datum van werken opgeschreven zie ik nu!
treinreiziger heeft het erg tof gehad een hele goede vakantie is het geweest, op naar de volgende in september!
Oh sorry, deed even een wilde gok,quote:Op woensdag 14 juli 2004 23:27 schreef Porto het volgende:
Wel stadsnaam /of bewijs mee posten aub dan mag je de volgende plaatsen
Nou een goedkeuring krijg je alleen wanneer de juiste (huidige) naam wordt genoemd van Bombayquote:Op donderdag 15 juli 2004 14:46 schreef treinreiziger het volgende:
Rosstek, moet de raad-de-stad-koning nog een bewijs posten?
Ik zie liever een goedkeuring.
Maar okay: bewijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |