Ik ook. Ik hoor net dat Ronaldo niet meedoet ? Die coach is gek !quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben voor Purtgal.
Hoezo ? Het staat er toch goed ?quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:10 schreef My_Way het volgende:
wat een kutnederlands. Bansheeboy, leer NL!
Ik hoop het, maar ik dnek het niet. Die coach is geestelijk gestoord, waarom speelt Ronaldo niet ? Dat is hun gevaarlijkste spelerquote:Op woensdag 16 juni 2004 20:41 schreef zakjapannertje het volgende:
[ EK 16/6 20.45 : Rusland - Portugal ] Wint Portugal ?? deze was eerder
denk 1-0 voor Portugal
de coach vind hem waarschijnelijk niet goed genoeg voor een hele wedstrijd, wat ik wel kan begripen als je tegen Rusland speelt, ik denk dat Ronaldo nog moet groeien in zijn rolquote:Op woensdag 16 juni 2004 20:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar ik dnek het niet. Die coach is geestelijk gestoord, waarom speelt Ronaldo niet ? Dat is hun gevaarlijkste speler
Wat mooi.quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:52 schreef NiNi het volgende:
Hoppa! Mooi!
Een bord bacalhão en crocettas?quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:12 schreef dadoc het volgende:
Hoeveel zou die scheids hebben gekregen om pro-portugees te fluiten??
Met 11 man!quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:24 schreef jpzegthallo het volgende:
Hoe speelt rusland?
nah..ik vind het zielig voor die keeperquote:Op woensdag 16 juni 2004 21:29 schreef Reddiablo het volgende:
hands
rood Ovchinnikov!!
juist ja, vooral die reverseangle was erg duidelijk!!! Erg jammer!! Ik hoop nog steeds op een stuntquote:Op woensdag 16 juni 2004 21:33 schreef Hawk het volgende:
Commentator meteen stellig dat het hands was. Je kon in de eerste herhaling al zien dat dat niet zo was.
Dat was geen fan hoor, gewoon een guard van Ovchinnikov.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
En hoe kan die fan vóór de bank staan?.
en hij raakte de bal niet eens met z'n handen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:33 schreef Maikel1 het volgende:
hij viel er toch gewoon op
Hij haalde hem juist weg, die linker handquote:Op woensdag 16 juni 2004 21:32 schreef BB-King het volgende:
Onterecht rood, raakt net de bal niet trouwens.
Sneu, vond het wel een sympathieke gangster en hij heeft een leuk vrouwtje.
yup. dit kost ze de rest van 't EK.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:34 schreef Tigertje het volgende:
Foute beslissing, zeer nadelig voor de Russen
*eenschquote:Op woensdag 16 juni 2004 21:33 schreef Praag het volgende:
het was geen hands.
je hebt de herhalingen ook gezien? kijk nog maar es heel goed.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:34 schreef milagro het volgende:
[..]
Hij haalde hem juist weg, die linker hand
Wat een slag, zeg
Yep. Vraag maar aan Barthez.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Voetbal is hard...
Zijn arm raakte de bal ook niet hoor..quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:35 schreef Barca het volgende:
Zijn arm raakt wel de bal maar anders was 'ie er wel met zijn bovenlijf op gevallen. Vind niet dat Pauleta hier nu zo veel nadeel van had. Rood is veel te zwaar.
Juistemquote:Op woensdag 16 juni 2004 21:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
en hij raakte de bal niet eens met z'n handen.
Ik niet, bij twijfel moet je het niet doen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:34 schreef TheGeneral het volgende:
Het was GEEN hands, maar ik kan begrijpen dat de scheids dacht van wel... Erg ongelukkig dus.
Onderarm .... kijk nog maar eens goed.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:37 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Zijn arm raakte de bal ook niet hoor..
ja maar dan nog het was niet expressquote:Op woensdag 16 juni 2004 21:38 schreef Barca het volgende:
[..]
Onderarm .... kijk nog maar eens goed.
De scheidsrechter waarschijnlijk ook.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
yup. dit kost ze de rest van 't EK.
ja, meerdere malen en hij haalt zijn hand juist weg, de bal raakt hem net niet, juist daardoor.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
je hebt de herhalingen ook gezien? kijk nog maar es heel goed.
Ja ... hoewel ... zou die scheids snappen dat de keeper de bal niet bewust aanraakt met de onderarm? Dat Pauleta de bal zeer waarschijnlijk niet zou krijgen omdat de keeper toch wel op de bal viel? In de geest van de wedstrijd fluiten ...quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:38 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Dit soort dingen moeten ze dus herstellen dmv videobeelden.
Heb ik gedaan, en weer raakt ie hem niet.... Je moet op de bal letten, je ziet op het zogenaamde moment dat ie de bal met zijn arm zou raken dat de bal niet stopt met rollen. Er gebeurd niets mee.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:38 schreef Barca het volgende:
[..]
Onderarm .... kijk nog maar eens goed.
Ze laten net de herhaling weer zien. Duidelijk te zien dat 'ie 'm wel raakt. Maar: is het opzettelijk of niet. Het was duidelijk niet opzettelijk.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:40 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, meerdere malen en hij haalt zijn hand juist weg, de bal raakt hem net niet, juist daardoor.
dat de scheids het niet zag, okay, maar het is geen hands en dus lullig.
jammer dat een en ander niet teruggedraaid kan worden als de beelden uitwijzen dat het onterecht was terwijl het andersom wel zo is.
Hij raakt 'm wel. Zeiden Jack en ... net ook!quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:41 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, en weer raakt ie hem niet.... Je moet op de bal letten, je ziet op het zogenaamde moment dat ie de bal met zijn arm zou raken dat de bal niet stopt met rollen. Er gebeurd niets mee.
Hij raakt hem toch echt niet hoor...quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:41 schreef Barca het volgende:
[..]
Ze laten net de herhaling weer zien. Duidelijk te zien dat 'ie 'm wel raakt. Maar: is het opzettelijk of niet. Het was duidelijk niet opzettelijk.
Echt wel. Maar rood is onterecht. Vind ik. Geen opzet, geen nadeel voor Pauleta.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:42 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij raakt hem toch echt niet hoor...
PRECIES!!!quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:43 schreef _Administr8or_ het volgende:
Hij raak de bal WEL, het is alleen zeer ongelukkig en zeker geen rode kaart waard!!
ja zoietsquote:Op woensdag 16 juni 2004 21:43 schreef _Administr8or_ het volgende:
Hij raak de bal WEL, het is alleen zeer ongelukkig en zeker geen rode kaart waard!!
Nope, nog steeds raakt ie hem niet.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:44 schreef Barca het volgende:
[..]
PRECIES!!!
wel met de arm, maar niet opzettelijk, hij kon niet anders en trekt zijn hand juist zsm weg.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:42 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij raakt hem toch echt niet hoor...
Dat zeg ik toch steeds: het gebeurt niet opzettelijk en Pauleta ondervind er geen nadeel van want de keeper zou anders met zijn buik op de bal zijn gevallen. Kortom: rood is niet terecht!quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:40 schreef Maikel1 het volgende:
[..]
ja maar dan nog het was niet express
rood moeten ze eigenlijk geven voor gevallen zoals kuranyi gister deed (was best grappig strekt zijn hele arm uit en dan zeggen:* ICH HABE ESSSSSSSSSS NICHT GEWUSSSSST*
met zijn sissende s
Inderdaad met de onderarm. Dus hij raakt \m wel. Alleen niet opzettelijk en Pauleta wordt er niet door benadeeld.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:45 schreef milagro het volgende:
[..]
wel met de arm, maar niet opzettelijk, hij kon niet anders en trekt zijn hand juist zsm weg.
Hij raakt 'm wel!quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:45 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nope, nog steeds raakt ie hem niet.
Hij raakte 'm duidelijk wel!!quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:45 schreef kreischer2000 het volgende:
Hij raakte m duidelijk NIET!
nee hij raakt hem niet.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:48 schreef Barca het volgende:
[..]
Hij raakte 'm duidelijk wel!!
Klopt. Jammer voor die keeper, maar ik denk dat de scheids het vanuit de hoek zag die wij zagen.... en toen leek het écht op handsquote:Op woensdag 16 juni 2004 22:06 schreef P4nic het volgende:
0-1 nog altijd, Rusland begint op te zetten
ivm die die hands ball: Hier hebben ze herhalinge getoond in alle mogelijk hoeken, en het is 100% zeker dat hij die bal NIET raakt, ze toonden herhalingen vna de zijkant,voorkant,achterkant en bij die laatste is het duidelijkst te zien dat hij de bal niet raakt. End of discussion.
eigenlijk hoop ik het welquote:Op woensdag 16 juni 2004 22:21 schreef Praag het volgende:
Zou Rusland nog gaan stunten en heel Portugal in een diepe rauw brengen?
Ik ben voor Griekenland!quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:35 schreef convinced het volgende:
Het enige dat we nu nog hopen is dat ze die kleregrieken de tyfus in schoppen.
Veel plezier alvast, als je ze straks in de pan ziet worden gehakt door mijn Russische kameraden.quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:46 schreef Praag het volgende:
[..]
Ik ben voor Griekenland!
Hij raakte 'm wel!quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:06 schreef P4nic het volgende:
0-1 nog altijd, Rusland begint op te zetten
ivm die die hands ball: Hier hebben ze herhalinge getoond in alle mogelijk hoeken, en het is 100% zeker dat hij die bal NIET raakt, ze toonden herhalingen vna de zijkant,voorkant,achterkant en bij die laatste is het duidelijkst te zien dat hij de bal niet raakt. End of discussion.
Hij raakte 'm dus WEL!!!quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:51 schreef TheGeneral het volgende:
Nogmaals HIJ RAAKTE HEM NIET!!!!
hahahaquote:Op woensdag 16 juni 2004 22:54 schreef Barca het volgende:
[..]
Hij raakte \m dus WEL!!!
Wel Maar hoe dan ook rood is onterecht!quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:00 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
hahaha
NIETES!!
Koop een goede bril. Hij raakte 'm wel!quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:02 schreef pimpin het volgende:
Hij raakte hem niet, heb net beelden gekregen, en is toch duidelijk niet.
Dank je....quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:02 schreef pimpin het volgende:
Hij raakte hem niet, heb net beelden gekregen, en is toch duidelijk niet.
Niks ... ik wist alles al. Wat heb jij geleerd?quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:05 schreef TheGeneral het volgende:
Oftewel Barca, wat heb je hier geleerd?
en u ook bedankt.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hij raakte 'm niet. In elk geval een onterechte rode kaart. De Russen werden wederom genaaid door de scheids.
Hij raakte 'm wel. Maar desondanks een onterechte rode kaart.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hij raakte 'm niet. In elk geval een onterechte rode kaart. De Russen werden wederom genaaid door de scheids.
Conclusie: niks geleerd!quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:07 schreef TheGeneral het volgende:
Dat hij hem niet raakte...
quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:13 schreef TheGeneral het volgende:
Hij raakte hem niet, onterechte rode kaat, Russen benadeeld...... Hoewel waarschijnljk met 11 man hadden ze ook verloren.
Ja dat zeg ik.... ze werden benadeeld.... Alleen zeg ik erbij dat ik denk dat ze waarschijnlijk toch wel verloren hadden... Hoewel hij hem NIET raakte.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:17 schreef Barca het volgende:
[..]
![]()
Heel jammer dat het 2 - 0 is geworden.
Ze werden zeker benadeeld. Hadden zeker verloren. En hij raakte 'm zeker wel!quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:19 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik.... ze werden benadeeld.... Alleen zeg ik erbij dat ik denk dat ze waarschijnlijk toch wel verloren hadden... Hoewel hij hem NIET raakte.
Nee hoor...quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:20 schreef Barca het volgende:
[..]
Ze werden zeker benadeeld. Hadden zeker verloren. En hij raakte 'm zeker wel!
Wat jij wil ... hij raakte 'm WEL!!quote:Op donderdag 17 juni 2004 00:47 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee hoor...
kneusquote:Op donderdag 17 juni 2004 07:16 schreef Barca het volgende:
[..]
Wat jij wil ... hij raakte 'm WEL!!
jij bent wel degelijk blind, denk wel als ze vanuit alle hoeken tonen dat hij de bal niet raakt dan zal hij hem niet raken zeker... Lees mijn post eens, op Sporza(Belgie) toonden ze de fase vanuit alle mogelijk hoeken, en bij de reverse angle was het echt duidelijk dat hij de bal niet raakte !! er zat zeker nog 3-4cm tussen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:53 schreef Barca het volgende:
[..]
Hij raakte 'm wel!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |