Zoveel positieve reacties heb ik nog nooit gehad op een topicquote:Op woensdag 16 juni 2004 19:08 schreef daReaper het volgende:
gewoon negeren
je moet maar zo denken: zij zijn kanslose nerds zonder lef, jij niet
Dat bedoel ik nog niet eens.quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:09 schreef _bigmac_ het volgende:
Wat een kut topic![]()
Nee effe serieus.
Je hebt gelijk dan gaat je topic goed komen er 3 nerds die het bagger ofzo noemen komt gelijk een mod aan die denk ach jah slotje.
dat is schijnbaar niet alleen op fok maar ook irlquote:Op woensdag 16 juni 2004 19:12 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nog niet eens.
Gewoon als ik een topic over 'iets' open, bijv. kleding.
Komen dr direct 20 lui aan die allemaal gaan lopen zeiken dat ik lelijk spul koop en dat ik er niet uit zie en weet ik wat nog meer.
Had het niet over jou met dit hele topic, voel je niet zo aangevallen, johquote:Op woensdag 16 juni 2004 19:18 schreef ikookhier het volgende:
Maar alles OkeSkv (ps ben geen nerd)
"Huilie"-roepers.quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:19 schreef Anthraxx het volgende:
Ik kan hier prima 'Huillie' op zeggen, maar ik had toch verwacht dat jij beter zou weten
Je begrijpt het verkeerd. Met die 20 lui die er aan komen bedoel ik 20 nerds op fok die gaan zeiken.quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:17 schreef Xlarge het volgende:
[..]
dat is schijnbaar niet alleen op fok maar ook irl
Aso kleren.
[edit] je gaf het hierboven zelf al aan
Nee doe ik ookniet maar ik heb als hobbie nerd reddenquote:voel je niet zo aangevallen, joh
Ik bedoel het ook allemaal goed. Helaas word ik nogal eens niet begrepenquote:Op woensdag 16 juni 2004 19:10 schreef Skv het volgende:
Zeldzaam irritant als allemaal kansloze mensen op je gaan kankeren terwijl je het allemaal zo liev en aardig en goed bedoeld
huilliequote:Op woensdag 16 juni 2004 19:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik kan die regel maken en breken
Sorry, ik heb hobbies die minder gericht zijn op een jarenlang sociaal isolement.quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:22 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Nee doe ik ookniet maar ik heb als hobbie nerd reddenTof joh moet je ook eens doen
dat blijktquote:Sorry, ik heb hobbies die minder gericht zijn op een jarenlang sociaal isolement
Meer als jouquote:Op woensdag 16 juni 2004 19:25 schreef Nolius het volgende:
[..]
De man met de macht
danquote:Op woensdag 16 juni 2004 19:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Meer als jou
jijquote:Op woensdag 16 juni 2004 19:30 schreef Skv het volgende:
[..]
dan
Verneuk mijn topic eens niet zo, opschepperquote:Op woensdag 16 juni 2004 19:35 schreef Nolius het volgende:
[..]
Zet maar eens een reactie op de FP![]()
En pas op hoor! Maandag zet ik echt gruwelijke herrie op als jij naar de radio luistert MOEHAHAHAHAHAHAHA
ik denk meer alsof een onbekende gozer mij wilt hebben in de treinquote:Op woensdag 16 juni 2004 19:39 schreef Aurelium het volgende:
Elke keer als ik jou weer zie wijzen op dat plaatje van je moet ik weer denken aan dat broodje bapao ofzo
Ach ja, dat was er ook nog.quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:39 schreef Aurelium het volgende:
Elke keer als ik jou weer zie wijzen op dat plaatje van je moet ik weer denken aan dat broodje bapao ofzo
Huiliequote:Op woensdag 16 juni 2004 19:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ban!
Met nadruk op GING.... SLOTJE!quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:57 schreef Skv het volgende:
Ik kan tenminste zeggen dat het ergens over ging.
het is weer geluktquote:Op woensdag 16 juni 2004 20:05 schreef Skv het volgende:
Wat maakt het jou trouwens uit of dit topic open of dicht is?
JEZUS, man jij bent echt te makkelijk..... bij sommige mensen kan het leuk zijn om ze te fucken, maar bij jou is het TE makkelijk, je hapt op alles wat ik schrijf...quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:17 schreef Skv het volgende:
Foto?
waar heb jíj het nou weer over?
Mn usericon?
HAHAHAHA JIJ BENT ECHT OERLELIJKquote:Op woensdag 16 juni 2004 19:07 schreef Skv het volgende:
Waarom zeikt iedereen mij altijd af in mijn topics?
Ze zijn altijd leuk totdat er een stel stoere nerds () aankomen om alles te verneuken en op mij te gaan zeiken.
Terwijl ze zelf geeneens het lef hebben om een foto van zichzelf op internet te zetten, tsjah anderen afzeiken is makkelijk zolang je zelf anoniem bent he
Ach waarom trek ik me dr ook wat van aan![]()
Krijg maar gewoon een leven allemaal
nu niet direct een slotje![]()
Misschien maar beter ook dat je het niet snapt. Misschien zul je dan ook nooit snappen waarom je zoveel gezeik krijgt op je topics. Misschien niet, maar misschien ook wel. Als je dit niet snapt, snap ik niet hoe je 5VWO hebt kunnen bereiken!quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:30 schreef Skv het volgende:
Maar waar de fok ouwehoer jij nou de hele tijd overvolg er echt nix van
op Havo2 klinkt dat nog stoer.quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:31 schreef mast3r het volgende:
[..]
HAHAHAHA JIJ BENT ECHT OERLELIJK![]()
Ik luister niet naar FOK!Radio. Ik spring nog liever voor een trein.quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:35 schreef Nolius het volgende:
[..]
Zet maar eens een reactie op de FP![]()
En pas op hoor! Maandag zet ik echt gruwelijke herrie op als jij naar de radio luistert MOEHAHAHAHAHAHAHA
Bijna 6 VWO inmiddelsquote:Op woensdag 16 juni 2004 20:40 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Misschien maar beter ook dat je het niet snapt. Misschien zul je dan ook nooit snappen waarom je zoveel gezeik krijgt op je topics. Misschien niet, maar misschien ook wel. Als je dit niet snapt, snap ik niet hoe je 5VWO hebt kunnen bereiken!
ik ook, maar je snapt het echt niet, gezien je laatste 3/4 reactiesquote:Op donderdag 17 juni 2004 13:32 schreef Skv het volgende:
[..]
Bijna 6 VWO inmiddels![]()
Jij dan met je laatste 94 reacties.quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:35 schreef hollander76 het volgende:
[..]
ik ook, maar je snapt het echt niet, gezien je laatste 3/4 reacties![]()
![]()
Ja ik snap het wel. Ik reageer te veel op anderen en let er precies op wat ze zeggen en trek me dat allemaal persoonlijk aan.quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:35 schreef hollander76 het volgende:
[..]
ik ook, maar je snapt het echt niet, gezien je laatste 3/4 reacties![]()
![]()
Die van gisteren waren om um ff te fokken! Vandaag heb ik medelijden gekregen met de TS, zeker ook omdat ik zn website heb gezien, en een ander Topic heb gelezen van de TS... en hij snapt echt niet wat ie fout doet. En jou reactie over Ans is ook niet van hoogstaand niveauquote:Op donderdag 17 juni 2004 13:40 schreef Manweth het volgende:
[..]
Jij dan met je laatste 94 reacties.
Het kwartje valt, hoe meer je reageert op die gasten, hoe meer ze je gaan fokken. En gaan ze ook je fotootjes verneuken e.d.quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:43 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja ik snap het wel. Ik reageer te veel op anderen () en let er precies op wat ze zeggen en trek me dat allemaal persoonlijk aan.
Toch
Website was overdreven; ik bedoelde deze. Ik was opzoek naar een plaatje van die broeken van het aso-topic. Maar ik kon niks vinden, alleen twee dingen (bij dat hemelvaart-ding):quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:51 schreef Skv het volgende:
Welke website heb je het btw over?
Ik vind dat reageren op iedereen altijd wel fun, alleen het eindigd altijd erop dat IEDEREEN massaal mij gaat lopen dissen.
Das minder
Aso kleren.quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:58 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Website was overdreven; ik bedoelde deze. Ik was opzoek naar een plaatje van die broeken van het aso-topic. Maar ik kon niks vinden, alleen twee dingen (bij dat hemelvaart-ding):
A. Afval, plastic in de natuur blijft 30 jaar daar liggen. En
B. Bavaria!![]()
je hebt echt geen smaak!
![]()
En dat laatste lok je zelf uit, als jij hen zit te fokken, gaan ze massaal op jou over... kan ik wel weer waarderen
Gewone kratten (24 flesjes) kunnen ook prima achterop, geen snelbinders nodig... 1 handje aan die krat, en je kan gewoon fietsen, niet zo heel moeilijk, doe het zonder problemen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:10 schreef Skv het volgende:
[..]
Aso kleren.
Totale bash
Maar btw, dat hemelvaart gedoe, ik had toen nog pfeiffer dus kon niet drinken.. en bavaria was in de aanbieding bij de food factory en die halve kratjes passen precies achterop iedereen zn fiets. Normaal is het altijd grolsch hoor
Graag, dan heb ik dat topic niet voor jan met de korte lul gelezenquote:Ik kan wel ff een foto maken van de uitgeleende kleren (min de aso-zilvern-broek, die heb ik nog niet trug..)..
Zal ff foto make
Zie je dan nu eindelijk in waaróm ik je een kneus vind?quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:29 schreef Skv het volgende:
Kut, doe ik het weer
Ik ben ontopic, dus zit niet zo te piepenquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:59 schreef Skv het volgende:
Nee![]()
jij begint op mij te zeiken, zonder dat ik jou vraag of je je mening over mij wil geven, moet jij niet gaan ouwehoeren nu![]()
Vandaar ook mijn verschijning in dit topic...quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:17 schreef bugeye het volgende:
kastanova is zoiezo een zeikerd
Verkapte intercity aanvraag!quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik luister niet naar FOK!Radio. Ik spring nog liever voor een trein.
Ik las de TT als commando en dan kan ik niet anders dan reageren, EN DAT WIST JE!quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:36 schreef Skv het volgende:
Als je mij achtervolgt in mijn topic, zoek ik jou niet op ofzo?
En dan ben ik de homo![]()
ach ja..![]()
ik intresseer me niet zo in je, hoorquote:Op donderdag 17 juni 2004 17:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik las de TT als commando en dan kan ik niet anders dan reageren, EN DAT WIST JE!
Je lokt me dus gewoon naar een topic toe, gore broodhomo.
enschede grote stadquote:Op woensdag 16 juni 2004 20:30 schreef Skv het volgende:
Tsjah..
mentaliteit van de grote stad
enschede dan![]()
Maar waar de fok ouwehoer jij nou de hele tijd overvolg er echt nix van
Hebben we weer zown stumper die nog nooit in Enschede is geweestquote:Op donderdag 17 juni 2004 17:46 schreef SirWacko het volgende:
[..]
enschede grote stad![]()
fuckin boeregehucht
Rotterdam dat is pas een stad...
ohw en:
Huillie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |