Zoveel positieve reacties heb ik nog nooit gehad op een topicquote:Op woensdag 16 juni 2004 19:08 schreef daReaper het volgende:
gewoon negeren
je moet maar zo denken: zij zijn kanslose nerds zonder lef, jij niet
Dat bedoel ik nog niet eens.quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:09 schreef _bigmac_ het volgende:
Wat een kut topic![]()
Nee effe serieus.
Je hebt gelijk dan gaat je topic goed komen er 3 nerds die het bagger ofzo noemen komt gelijk een mod aan die denk ach jah slotje.
dat is schijnbaar niet alleen op fok maar ook irlquote:Op woensdag 16 juni 2004 19:12 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nog niet eens.
Gewoon als ik een topic over 'iets' open, bijv. kleding.
Komen dr direct 20 lui aan die allemaal gaan lopen zeiken dat ik lelijk spul koop en dat ik er niet uit zie en weet ik wat nog meer.
Had het niet over jou met dit hele topic, voel je niet zo aangevallen, johquote:Op woensdag 16 juni 2004 19:18 schreef ikookhier het volgende:
Maar alles OkeSkv (ps ben geen nerd)
"Huilie"-roepers.quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:19 schreef Anthraxx het volgende:
Ik kan hier prima 'Huillie' op zeggen, maar ik had toch verwacht dat jij beter zou weten
Je begrijpt het verkeerd. Met die 20 lui die er aan komen bedoel ik 20 nerds op fok die gaan zeiken.quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:17 schreef Xlarge het volgende:
[..]
dat is schijnbaar niet alleen op fok maar ook irl
Aso kleren.
[edit] je gaf het hierboven zelf al aan
Nee doe ik ookniet maar ik heb als hobbie nerd reddenquote:voel je niet zo aangevallen, joh
Ik bedoel het ook allemaal goed. Helaas word ik nogal eens niet begrepenquote:Op woensdag 16 juni 2004 19:10 schreef Skv het volgende:
Zeldzaam irritant als allemaal kansloze mensen op je gaan kankeren terwijl je het allemaal zo liev en aardig en goed bedoeld
huilliequote:Op woensdag 16 juni 2004 19:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik kan die regel maken en breken
Sorry, ik heb hobbies die minder gericht zijn op een jarenlang sociaal isolement.quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:22 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Nee doe ik ookniet maar ik heb als hobbie nerd reddenTof joh moet je ook eens doen
dat blijktquote:Sorry, ik heb hobbies die minder gericht zijn op een jarenlang sociaal isolement
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |