Ja, is die cd niet pas sinds maandag uit? Of hebben ze in de tussentijd alweer een nieuwe cd uitgebracht. Maar ik weet wel een Fok!ker die de nieuwste van Prodigy heeft.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:28 schreef Kimske het volgende:
nou, deze duurt lang!!
ehm, is dat een zelfgemaakte 'foto'?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 01:54 schreef Bowiefan het volgende:
is niet echt een toppertje geloof ik, die cd van de prodiegij
[afbeelding]
Hmm, dat wordt balanceren op het randje van mijn laptopquote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:03 schreef JoPiDo het volgende:
ik doe wel een nieuwe opdracht, omdat het zo lang duurt & die cd niet eens gebrand was
een foto van een pritt-correct IT op je beeldscherm (op het beeldscherm FOK!)
pritt lijm gebruikenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:32 schreef Rizzz het volgende:
[..]
Hmm, dat wordt balanceren op het randje van mijn laptop![]()
Kwam er net achter dat ik geen correct-it in huis had. Heb je ook niet echt nodig als je alles met de computer doet. Pritt lijm heb ik overigens wel in huis. Twee uur zijn inmiddels voorbij. Ook goed?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:15 schreef Kimske het volgende:
[..]
pritt lijm gebruiken
je moeder heeft geen wijsvinger!quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:28 schreef zoeperzazke het volgende:
Hmz...
Next: foto van je eerste cd of single (al dan niet afgestofd)
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:29 schreef Rizzz het volgende:
Geen zin om de stomende regen in te gaan, dan maar mijn kat de deur uit gegooid:
[afbeelding]
Indien goedgekeurd, foto van een lampje (alleen het gloeilampje zelf) boven je hoofd, aantonende dat jij een beter idee hebt voor een foto.![]()
speedy heet dat ding tochquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:29 schreef Rizzz het volgende:
Geen zin om de stomende regen in te gaan, dan maar mijn kat de deur uit gegooid:
[afbeelding]
Indien goedgekeurd, foto van een lampje (alleen het gloeilampje zelf) boven je hoofd, aantonende dat jij een beter idee hebt voor een foto.![]()
dat `ding` heet idd Speedy ja (nog steeds)quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:16 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
speedy heet dat ding toch![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:29 schreef Rizzz het volgende:
hmm met de timer op 2 sec moest het snel..hehe maar hier 2 pogingenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:58 schreef -Paul- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Volgende: Foto van een iemand die met schoenen aan z'n handen op z'n handen (schoenen) staat.
Ehm... Die hebben we net gehadquote:Op zondag 29 augustus 2004 14:03 schreef tjAb het volgende:
[..]
iemand die buiten in de regen staat te genieten (zonder paraplu etc)
een foto van een peniskokerquote:Op zondag 29 augustus 2004 15:34 schreef -Paul- het volgende:
[..]
Ehm... Die hebben we net gehadProbeer eens iets anders.
ja, ok. jij wilt het fotospel dus weer dood hebben...quote:Op zondag 29 augustus 2004 15:35 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
een foto van een peniskoker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |