helemaal mee eenschquote:Op woensdag 16 juni 2004 17:17 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Totti is nou alweer de schlemiel van 't toernooi.
Wat een verliezer is dat zeg. In alle opzichten.
Inderdaad,dat gaan we nog horenquote:Op woensdag 16 juni 2004 17:22 schreef BobRooney het volgende:
wach ff...is het niet die Deen, die Totti in het gezicht spuugt?
Ze spugen over naar elkaar, nieuw spelletje...quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:22 schreef BobRooney het volgende:
Doe ff normaal zegquote:Op woensdag 16 juni 2004 17:20 schreef BobRooney het volgende:
GODVERDOMME, vieze KUT tering!! KLOTE TOTTI je kost me punten...VUILE HOERENZOON!!
http://www.bondtegenhetvloeken.nl/vrijwilligers.php#meedoenquote:Op woensdag 16 juni 2004 17:30 schreef buzzer het volgende:
[..]
Doe ff normaal zeg
Er is maar één iemand die normaal moet doen en zijn naam rijmt op Tottiquote:Op woensdag 16 juni 2004 17:30 schreef buzzer het volgende:
[..]
Doe ff normaal zeg
Voor die overtreding kan ie niet geschorst worden, omdat ie daarvoor al geel heeft gekregen...quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:36 schreef Man_Made_God het volgende:
Ongelooflijke teringlijer is het ook. ik vind het al een misselijke speler, maar om dit soort dingen kots ik echt.
minimaal 3 wedstrijden voor dit, en dan nog voor die aanval op de benen van die deen een stuk of 2à 3
Menotti? Eros Ramazotti? Carlo Ancelotti?quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Er is maar één iemand die normaal moet doen en zijn naam rijmt op Totti
Duo Penotti...quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
2 kleuren in een pottie ?quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Menotti? Eros Ramazotti? Carlo Ancelotti?
rotti ?quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:39 schreef Xlarge het volgende:
[..]
2 kleuren in een pottie ?
dat staat er ook in dat artikel,dat totti training heeft gekregen van Rijkaard....maar dan wel niet voetbaltraining maar een spuugtrainingquote:Op woensdag 16 juni 2004 17:24 schreef Xlarge het volgende:
doet me denken aan Rijkaard en Voller
Nope.quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:22 schreef BobRooney het volgende:
Leuk taaltje dat Deensquote:Tottis snotter
eej man!...doe normaal ofz ohe!quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:00 schreef My_Way het volgende:
Je zou hem toch ondanks alle consequenties helemaal het stadion uitrammen als Deen? Totti: een vies vuil Italiaantje met een lelijke rotbek. Ik hoop dat ie rot in hell en zn familie uitgemoord zal worden!
Je zou hem toch ondanks alle consequenties helemaal het stadion uitrammen als Deen? Totti: een vies vuil Italiaantje met een lelijke rotbek. Ik hoop dat ie rot in hell en zn familie uitgemoord zal worden en dat ie naar de kapper gaat!quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:06 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
eej man!...doe normaal ofz ohe!
jonge jonge jonge
dat slaat weer nergens op!
je kan op z'n minst hopen dat ie naar de kapper gaat met dat kapsel van hem! jonge jonge jonge
quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:10 schreef My_Way het volgende:
[..]
Je zou hem toch ondanks alle consequenties helemaal het stadion uitrammen als Deen? Totti: een vies vuil Italiaantje met een lelijke rotbek. Ik hoop dat ie rot in hell en zn familie uitgemoord zal worden en dat ie naar de kapper gaat!
Zo goed dan ?!![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:45 schreef My_Way het volgende:
Dan gaf ik hem een biertje![]()
'Wij Nederlanders' zouden nooit een Duitser in het gezicht spugenquote:Op woensdag 16 juni 2004 22:41 schreef Azzuri het volgende:
Ik zou jullie willen horen wanneer gisteravond een speler van het Nederlands elftal een Duitser in zijn gezicht gespuugd zou hebben.
Inderdaad zeker zo'n aardig iemand als Frank Rijkaard om maar iemand te noemenquote:Op woensdag 16 juni 2004 23:26 schreef Werewolf het volgende:
[..]
'Wij Nederlanders' zouden nooit een Duitser in het gezicht spugen![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:56 schreef O-DOG het volgende:Heyyyyy Totti, Heb je mijn lama al gezien?
Hij naar de kapper en jij naar de psychiater,randdebielquote:Op woensdag 16 juni 2004 22:10 schreef My_Way het volgende:
[..]
Je zou hem toch ondanks alle consequenties helemaal het stadion uitrammen als Deen? Totti: een vies vuil Italiaantje met een lelijke rotbek. Ik hoop dat ie rot in hell en zn familie uitgemoord zal worden en dat ie naar de kapper gaat!
Zo goed dan ?!![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2004 09:39 schreef maxson het volgende:
[..]
Hij naar de kapper en jij naar de psychiater,randdebiel![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, wordt vanmiddag gedaan geloof ik. Ik gok op 2 wedstrijden schorsing. Hopen dat Italie er uitvliegt en Totti z'n EK voorbij is...quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:04 schreef Desiderius het volgende:
Hier wordt wel gesproken over 3 wedstrijden, maar de uitspraak is toch nog niet geweest? Of mis ik iets ?
Gezien het feit dat Paulsen zelf er helemaal niets over gezegd heeft uit zichzelf (het was toevallig opgenomen door een Deense camera) blijkt wel dat dit vast vaker voorkomt op de velden.quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:22 schreef Daniel.San het volgende:
Mooi dat hij geschorst word,
Ik vind spugen dus echt super ranzig en goor. Ik moet bijna kotsen van die beelden.
Ik vind dit echt nog 10 keer erger dan bijvoorbeeld een kopstoot.
Als ik die Paulsen was, had ik die Tottie dus echt wel door midden getrapt.
vraag me af of je ook zo lult als jij het lijdend voorwerp bent.quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:38 schreef Gremen het volgende:
ach ja, tis wel een grappige actie.
Het moet eigenlijk gewoon kunnen. Dat je eenmaal je directe tegenspeler mag onder roggellen, dat voerd de spanning op.
quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:25 schreef O-DOG het volgende:
Rudi Völler stond gewoon precies in de baan waar Rijkaard spoog..![]()
Nou, ik zou me als speler door niemand laten onderspugen, fucking freak die Tottiquote:Op donderdag 17 juni 2004 12:25 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Gezien het feit dat Paulsen zelf er helemaal niets over gezegd heeft uit zichzelf (het was toevallig opgenomen door een Deense camera) blijkt wel dat dit vast vaker voorkomt op de velden.
Mja, ik zou me ook door niemand in m'n ballen laten grijpen (op het veld) of elke keer een knietje op m'n bovenbeen incasseren, maar het gebeurt vaak genoeg...quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:33 schreef My_Way het volgende:
[..]
Nou, ik zou me als speler door niemand laten onderspugen, fucking freak die Totti![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:22 schreef Daniel.San het volgende:
Mooi dat hij geschorst word,
Ik vind spugen dus echt super ranzig en goor. Ik moet bijna kotsen van die beelden.
Ik vind dit echt nog 10 keer erger dan bijvoorbeeld een kopstoot.
Als ik die Paulsen was, had ik die Tottie dus echt wel door midden getrapt.
helemaal mee eens en inderdaad tien keer erger dan een kopstoot.
Helmut Lotti!quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Uitspraak wordt elk moment verwacht, Totti heeft al excuses gemaakt en het zal waarschijnlijk op 4 wedstrijden uitdraaien, aldus www.gazzetta.itquote:Op donderdag 17 juni 2004 12:04 schreef Desiderius het volgende:
Hier wordt wel gesproken over 3 wedstrijden, maar de uitspraak is toch nog niet geweest? Of mis ik iets ?
3 dus.quote:ore 13.20 - La Commissione Disciplinare dell'Uefa, presieduta dallo spagnolo Josep Lluís Vilaseca Guasch, ha squalificato per tre giornate Totti per lo sputo al danese Poulsen nel corso di Danimarca-Italia.
heb je foto's van die schop?quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:36 schreef jimjim1983 het volgende:
eigen schuld dikke bult.
dat spugen is niet eens zo erg, die doodschop![]()
nope, wil er wel een filmpje vanquote:Op donderdag 17 juni 2004 13:41 schreef cyberterrorist het volgende:
[..]
heb je foto's van die schop?![]()
Was dat niet Milosevic of Mijalovic?quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:49 schreef BobRooney het volgende:
wel weinig 4 wedstrijden....ik kan me herinneren dat iemand 8 wedstrijden kreeg, ben alleen zijn naam kwijt...was in de CL
quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:49 schreef BobRooney het volgende:
wel weinig 4 wedstrijden....ik kan me herinneren dat iemand 8 wedstrijden kreeg, ben alleen zijn naam kwijt...was in de CL
quote:Op donderdag 17 juni 2004 04:31 schreef Sylvana het volgende:
3 wedstrijden maarMihaljovic kreeg 8 wedstrijden schorsing toen hij in de Champions Leaugue Mutu in het gezicht spuugde, dus had verwacht dat Totti dan wel op wat meer wedstrijden kon rekenen...
Exactly my thougths, afbraakvoetbal(ler) ten topquote:Op donderdag 17 juni 2004 13:59 schreef JohnDDD het volgende:
Als Rijkaard Völler bespuugt, is dat geschiedenis, passie. Maar als Totti het doet is het gewoon een klootzak. Ik zeg dit niet om de hypocrisie aan te duiden, ik vind het echt zo. Ik vind harde overtredingen en spugen en slaan onder sommige omstandigheden lekker en mooi maar Totti is alles wat ik haat aan voetbal!
dat is hem inderdaad, michailovic...hoe je dat ook schrijft...quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:02 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
[..]
![]()
heb je totti ook in je poulequote:Op donderdag 17 juni 2004 13:59 schreef JohnDDD het volgende:
Als Rijkaard Völler bespuugt, is dat geschiedenis, passie. Maar als Totti het doet is het gewoon een klootzak. Ik zeg dit niet om de hypocrisie aan te duiden, ik vind het echt zo. Ik vind harde overtredingen en spugen en slaan onder sommige omstandigheden lekker en mooi maar Totti is alles wat ik haat aan voetbal!
quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:05 schreef Spideyman het volgende:
Wie zou de nieuwe nummer 10 van Italie worden?
Ik gok op Cassano.
Omdat Rijkaard tof was en Totti een hoerenzoon is.. En Totti spuugt een onschuldige Deen onder en trapt een andere Deen bijna van zijn broodwinning af. Völler daarentegen was een irritante eikel die wel speeksel voor zn haar kon gebruikenquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:31 schreef BramK het volgende:
toen Rijkaard spuugde naar Voller noemden jullie hem waarsch geen klootzak, hoerezoon,.... Maar omdat het totti is, ho maar ! Hypocrisie noemen ze dat
quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:37 schreef My_Way het volgende:
[..]
Omdat Rijkaard tof was en Totti een hoerenzoon is.. En Totti spuugt een onschuldige Deen onder en trapt een andere Deen bijna van zijn broodwinning af. Völler daarentegen was een irritante eikel die wel speeksel voor zn haar kon gebruiken![]()
Of ze scheren hem gewoon kaal!quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:55 schreef Letterman het volgende:
Maargoed ik vind dat hij een alternatieve straf verdien. bijvoorbeeld dat nu alle deense speler 3 x mogen roggelen op Tottie.![]()
ben je helemaal gek ofzo, je gaat Totti toch niet kaalscheren!quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:57 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Of ze scheren hem gewoon kaal!
wat een argumentquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:37 schreef My_Way het volgende:
[..]
Omdat Rijkaard tof was en Totti een hoerenzoon is..
Hij had op basis van die doodschop al geschorst moeten worden. Beter argument?quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:50 schreef BramK het volgende:
[..]
wat een argument![]()
heeft ie geel voor gekregen, das een arbitrale beslissing, kan ie dus niet voor geschorst wordenquote:Op donderdag 17 juni 2004 16:55 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Hij had op basis van die doodschop al geschorst moeten worden. Beter argument?
John v.d. Brom heeft ook ooit 7 wedstrijden gekregen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:49 schreef BobRooney het volgende:
Ken je de term gerechtigheid?quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:57 schreef BramK het volgende:
[..]
heeft ie geel voor gekregen, das een arbitrale beslissing, kan ie dus niet voor geschorst worden
Inderdaad.quote:Op donderdag 17 juni 2004 08:49 schreef ShaoliN het volgende:
Dus hij komt totaal niet meer te spelen op het EK.
Jammer dat die doodschop verkeerd is bestraft.quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ken je de term gerechtigheid?.
zo'n vedette moet toch beter kunnen krijgenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:40 schreef Whissie het volgende:
[afbeelding]
Ach geef Totti eens ongelijk, als je kan kiezen tussen op de tribune zitten naast zoon mooie dame, of in het veld lopen tussen zwetende mannen, is de keuze denk ik snel gemaakt![]()
Het is die vrouw links naast hem, niet die vrouw voor hem!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
zo'n vedette moet toch beter kunnen krijgen![]()
Briljante regel zeg...quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:57 schreef BramK het volgende:
[..]
heeft ie geel voor gekregen, das een arbitrale beslissing, kan ie dus niet voor geschorst worden
quote:His thick Roman accent and reputed lack of intelligence last year inspired a book, All The Jokes About Totti, which proved a bestseller, raising millions of euros for childrens' charity UNICEF for whom Totti is an ambassador.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |