"ja wij kotsen over Duitsers, kotsen over duitsers" kwam meerdere malen langs gisterquote:Op woensdag 16 juni 2004 14:53 schreef PICHT het volgende:
Tv uitzetten, nederland moest verliezen. Ich liebe deutschland!
bij jullie ook al op een rotonde ? hier in hoogeveen ookquote:Op woensdag 16 juni 2004 14:52 schreef piertje2 het volgende:
hier in apeldoorn was het ook mooi, ze hadden 2 dagen geleden een rotonde al helemaal oranje versierd, en het was de bedoeling om net als 4 jaar geleden na de wedstrijden daar te meeten en het was gister weer eeeen drukte van belang denk dat er wel 500 600 man stondzaterdag word dat verdubbeld
Zonde van het bierquote:Op woensdag 16 juni 2004 14:52 schreef bramos-elvis het volgende:
juichen als een gek en biergooien
he he nog een vuurwerk freak dan hehequote:Op woensdag 16 juni 2004 15:16 schreef Mr_Rammstein het volgende:
flink toeteren, vuurwerk afsteken en heel emotioneel zijn![]()
iddquote:Op woensdag 16 juni 2004 15:18 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik ging keihard schreeuwenOm zo'n moment heb je niet helemaal door wat je aan het doen bent.
quote:Op woensdag 16 juni 2004 15:20 schreef StrayDog het volgende:
Ik glimlachte even maar dacht meteen: met het vertoonde spel is dat doelpunt alleen maar uitstel van executie![]()
Kippenvelquote:Op woensdag 16 juni 2004 17:17 schreef mx_player het volgende:
RUUUUD VAN NISTELROOY RUUUUD VAN NISTELROOY RUUUUD VAN NISTELROOY RUUUUD VAN NISTELROOY RUUUUD VAN NISTELROOY
schreeuwen
(krijgt er al iemand flashbacks)
idem en gelijk snel een nieuwe ronde bier besteldquote:Op woensdag 16 juni 2004 17:22 schreef RemCOW het volgende:
Met de rest van de luitjes in het café de longen uit het lijf geschreeuwd!
En ik schreeuwde "ZIE JE WEL, VAN DER MEYDE, IK WIST DAT HIJ DIE VOORZET GING GEVEN"quote:Op woensdag 16 juni 2004 15:18 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik ging keihard schreeuwenOm zo'n moment heb je niet helemaal door wat je aan het doen bent.
volgens erik is dat een tradtie in hoogeveen hehequote:Op woensdag 16 juni 2004 14:57 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
bij jullie ook al op een rotonde ? hier in hoogeveen ook
was al weer rellen gister volgens mij pepperspray knuppels enzo en volgens mij reed er ook een honden wagen heen 4 jaar geleden stond ik er wel nu even langs gefietst alleen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |