nix toe te voegen...quote:Op woensdag 16 juni 2004 15:02 schreef chilliewillie het volgende:
1. Jump
2. Slarioux
3. QuietGuy![]()
Deze error: http://users.telenet.be/monkeytail/gmail/gmail3.jpgquote:Op woensdag 16 juni 2004 15:33 schreef Jornjur het volgende:
??? wat bedoel je?
ja.. ik ben maar 1 plaats gezakt..quote:Op woensdag 16 juni 2004 15:38 schreef StrayDog het volgende:
Het gaat wel erg langzaam vandaag met die invites![]()
Wat raar, ik ben er net 1 gestegen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 15:40 schreef alsem het volgende:
[..]
ja.. ik ben maar 1 plaats gezakt..
inderdaad, hier ook enkele problemen. daarmee is het nog altijd in betafasequote:Op woensdag 16 juni 2004 15:47 schreef drelletje het volgende:
vanavond komen pas de invites dussss en ik kan me inbox niet in wel me spam en trash enzo maar inbox is plat... Zullen wel een verbetering er in aan het zetten zijn gok ik..
Tis nog altijd beta natuurlijk
als je alle Re's en test mailtjes samentelt hier al een stuk of 60quote:Op woensdag 16 juni 2004 15:49 schreef drelletje het volgende:
yeeeeey kan me inbox nu weer in:) (niet dat er mailtjes waren... maar et gaat om het idee)
ik vind hem toch een stuk beter dan al die tvp's ... iig in dit draadjequote:Op woensdag 16 juni 2004 14:41 schreef coz het volgende:
ff met ze allen ...Jump
Slarioux
QuietGuy
[Omtrent TVP's
met veel TVP's in het topic zal dit topic terug rap vol zijn. Plaats liever een nuttig stukje tekst ofzo]
Hah yvonne, je radio optreden was geweldig. Heb toch sommigte keren plat gelegen -O_quote:Op woensdag 16 juni 2004 14:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geweldig idd![]()
![]()
ja dat haal ik ook wel.. maar geen nieuwe mailtjesquote:Op woensdag 16 juni 2004 15:50 schreef Jump het volgende:
[..]
als je alle Re's en test mailtjes samentelt hier al een stuk of 60
hebben al een maatregel klaarliggen voor in het volgende deel. of eventueel nog voor in dit deeltjequote:Op woensdag 16 juni 2004 15:56 schreef coz het volgende:
[..]
ik vind hem toch een stuk beter dan al die tvp's ... iig in dit draadje
... en tis gemeend
edit .. zei het nogmaals .. omdat er daarna toch weer tvp's kwamen
dan zo'n 7-tal mailtjes hier maarquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:01 schreef drelletje het volgende:
[..]
ja dat haal ik ook wel.. maar geen nieuwe mailtjes
Kunnen we niet voten voor Jump als GmailMOD ?quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:02 schreef Jump het volgende:
[..]
maar daarvoor moet er een modje aanwezig zijn
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |