abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 juni 2004 @ 20:51:55 #51
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19947321
En toch vind ik het een gek idee dat je gewoon op de bank zit en dat er dan een adertje plotseling opengaat. Als ik nou eerder een verwondinkje daar had opgelopen ok, maar zomaar in eens pats bloed vind ik vreemd, in je mond heb je dat ook alleen als je flink op je wang kauwt...
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_19947483
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 15:51 schreef Tagnar het volgende:

[..]

Hahaha, ik heb ook een HBO'tje, bijna dan En ik voel me zeer gewaardeerd door Dafjedaf (A)
jij krijgt een voorkeurs behandeling

@dafjedaf ik zou echt niet weten wat het anders kan zijn dan een doorbraakbloeding. mischien door stress of spanning??? en het feit dat er geen slijm en dergelijke bij zit zou juist kunnen (denk ik) doordat je zo vroeg in je cycles zit, het lijkt me iig niet onmogelijk

[ Bericht 11% gewijzigd door GewoneMan op 16-06-2004 21:07:32 ]
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_19947605
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 17:37 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Kans lijkt me wel erg klein hoor.... Ik bedoel, de pil onderdrukt niet alleen de eisprong maar zorgt ook dat innestelen moeilijker is als je toch een eitje hebt. Ik slik gewoon de pil door zoals ik van plan was en als er toch wat mis is gegaan merk ik dat over een paar weken wel.
Morning after of abortus wil ik toch niet, dus ik wacht wel gewoon af wat er gebeurt en of het nog eens gebeurt.
als je zwanger bent hou je het kind dus ?

edit: ff gegoogled... http://www.google.com/search?q=innestelingsbloeding
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  woensdag 16 juni 2004 @ 21:08:53 #54
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19947763
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:01 schreef GewoneMan het volgende:
als je zwanger bent hou je het kind dus ?
Ik zou nooit een kind of iets wat een kind wordt dood laten maken. Tagnar weet dat, dat heb ik met hem besproken voor we de eerste keer seks hadden. Dus zelfs als het door condoom en pil heen toch gebeurt zal hij niet op me inpraten om het weg te laten halen, hij weet dat dat geen zin heeft en hij zou dat ook helemaal niet willen.
pi_19947914
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:08 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Ik zou nooit een kind of iets wat een kind wordt dood laten maken. Tagnar weet dat, dat heb ik met hem besproken voor we de eerste keer seks hadden. Dus zelfs als het door condoom en pil heen toch gebeurt zal hij niet op me inpraten om het weg te laten halen, hij weet dat dat geen zin heeft en hij zou dat ook helemaal niet willen.
ik bedoel het ook niet negatief hoor, ik ben niet tegen abortus maar vind ook niet dat het te makkelijk gebruikt moet worden... ik zou hert KUNNEN begrijpen als je het zou weghalen maar vind het dat je het kind zou houden mocht het zover zijn maar die kans is wel vrij klein ben iig wel benieuwd hoe het afloopt
  woensdag 16 juni 2004 @ 21:35:41 #56
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19948483
Ik heb google beetje gebruikt om verhalen erover te lezen, maar het klinkt wel precies zoals bij mij qua kleur en hoeveelheid en geen verdere klachten enzo. Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken.... Gelukkig heb ik een paar flink drukke weken voor de boeg
pi_19948587
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:35 schreef dafjedaf het volgende:
Ik heb google beetje gebruikt om verhalen erover te lezen, maar het klinkt wel precies zoals bij mij qua kleur en hoeveelheid en geen verdere klachten enzo. Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken.... Gelukkig heb ik een paar flink drukke weken voor de boeg
je moet maar zo denken ALS je zwanger bent is er niks aan te doen en kan je alleen maar blij zijn dat je tagnar op de hoogte hebt gebracht VOOR er een kans was, dus piekeren of zorgen maken heeft verder geen zin (ok makkelijk lullen voor mij) maar toch is het zo... dus gewoon doorgaan

heb je trouwens een en ander gedaan wat de betrouwbaarheid van de pil kan verminderen ?? overgeven, medicijnen of weet ik veel wat?
  woensdag 16 juni 2004 @ 21:48:58 #58
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19948952
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:38 schreef GewoneMan het volgende:
heb je trouwens een en ander gedaan wat de betrouwbaarheid van de pil kan verminderen ?? overgeven, medicijnen of weet ik veel wat?
Mn medicijnen hebben er geen invloed op, maar ik heb wel laatst voedselvergiftiging gehad en toen overgegeven ja... Ik was te ziek om aan de pil te denken, en we deden het toen ook nog gewoon steeds met condoom.... Ikgeloof dat we een week later het zonder hebben gedaan, ik moet het eens narekenen in mn agenda... Jezus wat stom, dat bedenk ik me nu pas....
pi_19949041
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:48 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Mn medicijnen hebben er geen invloed op, maar ik heb wel laatst voedselvergiftiging gehad en toen overgegeven ja... Ik was te ziek om aan de pil te denken, en we deden het toen ook nog gewoon steeds met condoom.... Ikgeloof dat we een week later het zonder hebben gedaan, ik moet het eens narekenen in mn agenda... Jezus wat stom, dat bedenk ik me nu pas....
ach foutjes gebeuren nou eenmaal al zou dit een foutje kunnen zijn die je leven gaat veranderen en die van tagnar ook natuurlijk maar hoe dan ook komt het wel goed... ik wens jullie beiden sterkte en hoop dat het iets anders is voor jullie, if not so be it
pi_19949528
Doktersassistente is geen HBO opleiding hoor
  woensdag 16 juni 2004 @ 22:08:05 #61
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19949602
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 22:06 schreef Leintjeuh het volgende:
Doktersassistente is geen HBO opleiding hoor
Ze zit alleen maar aan de telefoon, bloed prikken enzo wordt door de echte assistente gedaan, en die heeft volgens mij gewoon verpleegkunde gedaan, maar ik kan het mis hebben. Wou je beweren dat als die bloedprikdames op het lab medicijnen hebben gedaan en die vrouw die alleen de niet acute afspraken inplant ook? lijkt me sterk.
  woensdag 16 juni 2004 @ 23:46:08 #62
78067 Teng
Is dat zo?
pi_19952400
Je lichaam is een wonderlijk iets. Een gesprongen ader kan volgens mijn weten ook redelijk spontaan optreden. Er is dan gewoon een zwakke plek ontstaan op die plaats. Niet ernstig, als het maar niet in de grote bloedvaten gebeurt, maar daarvoor moet er al meer aan de hand zijn.
Ik twijfel nooit aan mijn gelijk...of toch?
pi_19957668
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 14:34 schreef dafjedaf het volgende:
Denk je dat ik die hbo-bimbo opbel om te vertellen dat het 1-1 geworden is, en dat zij dan zegt als het vaker gebeurt moet je maar eens langskomen?
HBO-bimbo? Wat geeft jou het recht om op HBO'ers neer te kijken, zeikerd?! Dat tekent je weer precies, dafjedaf. En dan te bedenken dat mensen zoals jij straks andere mensen moeten helpen terwijl je op 80% van je cliëntele neer zal kijken. Misschien moet je zelfs eens met een psycholoog gaan praten over je grootheidswaanzin, want het enige wat jij kunt doen is schermen met je boeken en daarmee je superieuriteit (denkten te kunnen) tonen ten opzichte van niet-academici. Alsof zoiets als opleiding altijd maar een bepalende factor is.
pi_19957769
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 09:43 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

HBO-bimbo? Wat geeft jou het recht om op HBO'ers neer te kijken, zeikerd?! Dat tekent je weer precies, dafjedaf. En dan te bedenken dat mensen zoals jij straks andere mensen moeten helpen terwijl je op 80% van je cliëntele neer zal kijken. Misschien moet je zelfs eens met een psycholoog gaan praten over je grootheidswaanzin, want het enige wat jij kunt doen is schermen met je boeken en daarmee je superieuriteit (denkten te kunnen) tonen ten opzichte van niet-academici. Alsof zoiets als opleiding altijd maar een bepalende factor is.
Ja voor iemand die psychologie studeert is dat wel nodig.
Anders lees je het topic even door, zeiksnor
pi_19957837
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 09:49 schreef Man_Made_God het volgende:

[..]

Ja voor iemand die psychologie studeert is dat wel nodig.
Anders lees je het topic even door, zeiksnor
Hoezo, wat is nodig voor iemand die psychologie studeert? Neerkijken op mensen met lagere opleidingen? Alsof psychologie echt een moeilijke studie is. Dat is toch wel waar ik in mijn gehele studie al op af loop te knappen; de pretentie dat de academische wereld iets elitairs is en dat zij de waaheid in pacht hebben en alles daaronder dat niet kan bevatten. Nou sorry hoor, laten ze daar maar even normaal doen, want zoveel stelt het nu ook allemaal niet voor. Een beetje interessant gaan doen met niets.
pi_19957862
On topic: dafjedaf, kan het niet zijn dat gewoon door de warmte is gekomen? Sommigen krijgen spontaan een bloedneus met hoge temperaturen.
  donderdag 17 juni 2004 @ 10:41:44 #67
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_19958928
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 09:52 schreef FuifDuif het volgende:
On topic: dafjedaf, kan het niet zijn dat gewoon door de warmte is gekomen? Sommigen krijgen spontaan een bloedneus met hoge temperaturen.
Ik denk nou niet dat je een poes moet gaan vergelijken met een neus ...
Het nadeel van in de bergen fietsen: what comes down, must go up!
pi_19959217
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 09:52 schreef FuifDuif het volgende:
Wauw, fuifduif, wat een machtig inzicht.

En lees het topic.
pi_19960042
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 10:41 schreef kleinmeiske het volgende:

[..]

Ik denk nou niet dat je een poes moet gaan vergelijken met een neus ...
Waar slaat dit nu op? Het gaat om de warmte en het knappen van bloedvaten. Dat gebeurt bij sommigen in de neus op warme dagen, dus het zou ook kunnen gebeuren tussen de benen. Lijkt mij in ieder geval.
pi_19960051
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 10:53 schreef Tagnar het volgende:
Wauw, fuifduif, wat een machtig inzicht.
Ja hè?
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 10:53 schreef Tagnar het volgende:
En lees het topic.
Hoezo? Ik geef toch antwoord op haar vraag?
  donderdag 17 juni 2004 @ 11:38:36 #71
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_19960441
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 11:24 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Waar slaat dit nu op? Het gaat om de warmte en het knappen van bloedvaten. Dat gebeurt bij sommigen in de neus op warme dagen, dus het zou ook kunnen gebeuren tussen de benen. Lijkt mij in ieder geval.
Nou, ik weet niet hoe jij denkt dat een vrouw in mekaar steekt, maar je neus staat in open verbinding met die warme lucht. Daar tussen de benen (lekker eufemisme trouwens) bij de meeste vrouwen niet, hoor ...
Het nadeel van in de bergen fietsen: what comes down, must go up!
pi_19960691
Tja dafjedaf, je vroeg me of ik iets over innestelingsbloedingen kon vertellen, maar ik heb dat helemaal niet gehad....
Kan daar dus ook niets zinnigs ver zeggen.....

Maar mijn lichaam voelde wel anders aan, een gevoelige onderbuik, gevoelige borsten, een beetje een rozig gevoel, ik wist al heel snel dat ik zwanger was(alhoewel dat ook wishfull thinking geweest kan zijn natuurlijk).

Je zou nog te vroeg zijn om iets te kunnen voelen denk ik, maar als de baarmoeder iets begint te groeien voel je net boven je schaambeen een soort van richel als je er wat in duwt....

Al met al denk ik dat je je te druk maakt hierom, ik denk dat dit gewoon zoiets is wat weleens gebeurt en wat verder niets betekend...

Als ik jou was zou ik nu stoppen met denken over wat het geweest zou kunnen zijn en gewoon lekker doorgaan, anders moet je straks ongesteld worden en dan hou je het zelf tegen onbewust, grote paniek, zwangerschapstest eroverheen, niets aan de hand, dezelfde dag nog ongesteld

Probeer je gedachte's te verzetten, want als het zo is is het toch al zo en dan merk je het wel tegen de tijd dat je ongesteld zou moeten worden, eerder kan je toch niets anders doen dan gissen....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_19965717
Dafjedaf, zou je deze keer dan niet beter geen 6 weken doorpakken, maar de gewone 3 weken?
Dan weet je het sneller...
On echo beach! (e-mail weer geactiveerd!)
pi_19966358
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 14:48 schreef Rooie_Zita het volgende:
Dafjedaf, zou je deze keer dan niet beter geen 6 weken doorpakken, maar de gewone 3 weken?
Dan weet je het sneller...
hmmm ja dat lijkt me idd een goeie en dat zal denk ik ook beter zijn voor het kind ALS ze zwanger mocht zijn, of maakt dat niets uit? verder sluit ik me bij doompjuh aan had het zelf ook al gepost niet te druk maken de kans op zwangerschap is er mischien maar wel heel klein...
  donderdag 17 juni 2004 @ 15:31:00 #75
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19967063
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:51 schreef dafjedaf het volgende:
En toch vind ik het een gek idee dat je gewoon op de bank zit en dat er dan een adertje plotseling opengaat. Als ik nou eerder een verwondinkje daar had opgelopen ok, maar zomaar in eens pats bloed vind ik vreemd, in je mond heb je dat ook alleen als je flink op je wang kauwt...
ik zeg nu misschien iets wat helemaal niet klopt, maar zou het kunnen zijn dat je vlak daarvoor overgegeven hebt? dan kan door de druk een adertje op knappen komen te staan die dan met een lichte beweging kan springen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_19967514
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 15:31 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik zeg nu misschien iets wat helemaal niet klopt, maar zou het kunnen zijn dat je vlak daarvoor overgegeven hebt? dan kan door de druk een adertje op knappen komen te staan die dan met een lichte beweging kan springen.
lijkt me sterk dat was een week geleden ofzo... dan zou het wel eerder gebeurd zijn en iig niet terwijl ze gewoon op de bank zit ofzo...
  donderdag 17 juni 2004 @ 15:57:09 #77
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19967856
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 15:46 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

lijkt me sterk dat was een week geleden ofzo... dan zou het wel eerder gebeurd zijn en iig niet terwijl ze gewoon op de bank zit ofzo...
wat was een week geleden? als iets op knappen staat kan het ineens gebeuren toch.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_20066038
Dafje? alles in orde?
On echo beach! (e-mail weer geactiveerd!)
pi_20066215
quote:
Op maandag 21 juni 2004 15:02 schreef Rooie_Zita het volgende:
Dafje? alles in orde?
hhmmm ja ben ik ook wel benieuwd naar... als je de normale tijd aanhoudt met de pil waneer zou je dan ongesteld moeten worden ? of slik je toch nog een paar weken door ? ben trouwens ook wel benieuwd hoe tagnar het ervaart ?
  maandag 21 juni 2004 @ 15:15:17 #80
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_20066369
Ja, alles prima, dat wil zeggen, ik heb geen bloedingen of wat dan ook meer gehad. Ik heb wel wat opgezette borsten lijkt het, maar dat doe ik af als hersenspinsel Wel ren ik nog steeds bij ieder onverwacht vochtig gevoel naar de plee, maar niks hoor....

Mn menstruatie wil ik laten vallen direct na mn verhuizing, ik word er altijd best ziek van met koorts enzo, dan moet ik in bed liggen, dus dan moet ik een bed hebben.

Tagnar heeft ongeveer dezelfde houding als ik, ik geloof dat hij het zelfs minder erg zou vinden dan ik...
pi_20066624
quote:
Op maandag 21 juni 2004 15:15 schreef dafjedaf het volgende:
Ja, alles prima, dat wil zeggen, ik heb geen bloedingen of wat dan ook meer gehad. Ik heb wel wat opgezette borsten lijkt het, maar dat doe ik af als hersenspinsel Wel ren ik nog steeds bij ieder onverwacht vochtig gevoel naar de plee, maar niks hoor....
die opgezette borsten zou dat psychisch kunnen zijn ? en ben jij de enige die het opvalt of deelt b.v. tagnar je mening?
quote:
Mn menstruatie wil ik laten vallen direct na mn verhuizing, ik word er altijd best ziek van met koorts enzo, dan moet ik in bed liggen, dus dan moet ik een bed hebben.
ai ja dat lijkt me idd lastig waneer mag/kan je overhuizen ?
quote:
Tagnar heeft ongeveer dezelfde houding als ik, ik geloof dat hij het zelfs minder erg zou vinden dan ik...
dat scheelt iig een hoop
  maandag 21 juni 2004 @ 15:36:45 #82
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_20066919
quote:
Op maandag 21 juni 2004 15:25 schreef GewoneMan het volgende:
die opgezette borsten zou dat psychisch kunnen zijn ? en ben jij de enige die het opvalt of deelt b.v. tagnar je mening?
ik denk psychisch... ach ik heb het wel vaker, ik ben 20, t wil nog wel s een beetje groeien... ze voelen zwaar en pijnlijk, ik heb maar een D-cup BH aangetrokken ipv mn normale C.
quote:
Op maandag 21 juni 2004 15:25 schreef GewoneMan het volgende:
ai ja dat lijkt me idd lastig waneer mag/kan je overhuizen ?
Ik ben bezig met schilderen, vloer moet er nog in... Ik denk dat ik over een week mn spullen er in kan zetten, maar ik zit nog wel met een paar tentamens komende week, dus t gaat niet zo snel als zou kunnen...
pi_20149036
En, hoe is het nu?
  dinsdag 29 juni 2004 @ 11:58:19 #84
68810 roofless
get wet...
pi_20275152
Yeah, is er al een doorbraak (-bloeding of in de vorm van blauw streepje) te melden? Mag je natuurlijk ook best voor jezelf houden...
pi_20275609
Als er iets te vertellen valt, zal het verteld worden
pi_20275727
Ik ben ook hardstikke nieuwsgierig...
  dinsdag 29 juni 2004 @ 14:46:00 #87
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_20279653
Over ruim een week begin ik met mn stopweek, dus nog een dag of 10 geduld mensen....
pi_20280375
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 14:46 schreef dafjedaf het volgende:
Over ruim een week begin ik met mn stopweek, dus nog een dag of 10 geduld mensen....
we duimen met jullie mee voor een goede afloop
  dinsdag 29 juni 2004 @ 16:02:15 #89
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_20281706
edit: wat niet ter zake doende opmerkingen verwijderd...
  dinsdag 29 juni 2004 @ 16:59:38 #90
93297 LarZje
De nootekraecker
pi_20283255
Misschien is het wel een poliepje; die gaan ook wel eens spontaan bloeden (en niet zo'n beetje)
Vrouwen maken meer kapot dan drank goed kan maken
  dinsdag 29 juni 2004 @ 18:34:44 #91
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_20285536
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 16:59 schreef LarZje het volgende:
Misschien is het wel een poliepje; die gaan ook wel eens spontaan bloeden (en niet zo'n beetje)
Ik had een hele tijd geleden ook bloedingen, en toen is daarop gecontroleerd en dat had ik niet. Dat is een jaar geleden, zou dat dan zo snel gaan? Kweenie hoor....
  dinsdag 29 juni 2004 @ 19:06:35 #92
78067 Teng
Is dat zo?
pi_20286349
Poliepen kunnen vrij snel groeien, volgens mij kan het ook wel binnen een jaar. Maar aangezien het maar een eenmalige bloeding is geweest en je verder geen klachten hebt/had, zou ik me daar niet teveel zorgen over maken.
Ik twijfel nooit aan mijn gelijk...of toch?
  dinsdag 29 juni 2004 @ 19:20:49 #93
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_20286660
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 19:06 schreef Teng het volgende:
Poliepen kunnen vrij snel groeien, volgens mij kan het ook wel binnen een jaar. Maar aangezien het maar een eenmalige bloeding is geweest en je verder geen klachten hebt/had, zou ik me daar niet teveel zorgen over maken.
Ja inderdaad, dan zou je toch pijn verwachten of dat die bloedingen vaker voorkomen, ik heb sinds die keer geen drupje meer gebloed...
pi_20288893
Wat onzin verwijdert
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_20474057
subtiel schopje

tvp
  woensdag 7 juli 2004 @ 21:41:57 #96
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_20475223
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 21:01 schreef GewoneMan het volgende:
subtiel schopje
het schopt nog niet hoor

weet iemand welke dag je mag testen? meteen de eerste dag van je stopweek of moet je dan nog een paar dagen wachten?
pi_20475617
Volgens mij vanaf de eerste dag van je menstruatie(wanneer dat had moeten komen), maar ik zou voor de zekerheid een paar dagen wachten...

Hoe is het met je borsten???
Zijn die gevoelig, komt er vocht uit als je je tepels "melkt" ???
pi_20476583
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 21:41 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

het schopt nog niet hoor

weet iemand welke dag je mag testen? meteen de eerste dag van je stopweek of moet je dan nog een paar dagen wachten?
my bad
  woensdag 7 juli 2004 @ 22:25:35 #99
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_20476623
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 21:53 schreef erodome het volgende:
Volgens mij vanaf de eerste dag van je menstruatie(wanneer dat had moeten komen), maar ik zou voor de zekerheid een paar dagen wachten...
ja maar wanneer die normaal komt weet ik niet... ik geloof 2e of 3e dag na stoppen maar het wisselt heel erg, soms 1e dag soms 7e dag pas...
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 21:53 schreef erodome het volgende:
Hoe is het met je borsten???
Zijn die gevoelig, komt er vocht uit als je je tepels "melkt" ???
gevoelig wel, maar ik heb wel vaker gevoelige periodes gehad (groeien ze nog een tikje)... en nee, geen vocht, maar toen ik eerder zwanger was had ik dat ook niet, dat is toch niet bij alle vrouwen zo, zo vroeg al?
pi_20476753
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 22:25 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

ja maar wanneer die normaal komt weet ik niet... ik geloof 2e of 3e dag na stoppen maar het wisselt heel erg, soms 1e dag soms 7e dag pas...
[..]

gevoelig wel, maar ik heb wel vaker gevoelige periodes gehad (groeien ze nog een tikje)... en nee, geen vocht, maar toen ik eerder zwanger was had ik dat ook niet, dat is toch niet bij alle vrouwen zo, zo vroeg al?
ik zou gewoon eens een testje doen en eventueel later nog een test zo duur zijn ze niet toch ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')