jij krijgt een voorkeurs behandelingquote:Op woensdag 16 juni 2004 15:51 schreef Tagnar het volgende:
[..]
Hahaha, ik heb ook een HBO'tje, bijna danEn ik voel me zeer gewaardeerd door Dafjedaf (A)
als je zwanger bent hou je het kind dus ?quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:37 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Kans lijkt me wel erg klein hoor.... Ik bedoel, de pil onderdrukt niet alleen de eisprong maar zorgt ook dat innestelen moeilijker is als je toch een eitje hebt. Ik slik gewoon de pil door zoals ik van plan was en als er toch wat mis is gegaan merk ik dat over een paar weken wel.
Morning after of abortus wil ik toch niet, dus ik wacht wel gewoon af wat er gebeurt en of het nog eens gebeurt.
Ik zou nooit een kind of iets wat een kind wordt dood laten maken. Tagnar weet dat, dat heb ik met hem besproken voor we de eerste keer seks hadden. Dus zelfs als het door condoom en pil heen toch gebeurt zal hij niet op me inpraten om het weg te laten halen, hij weet dat dat geen zin heeft en hij zou dat ook helemaal niet willen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:01 schreef GewoneMan het volgende:
als je zwanger bent hou je het kind dus ?
ik bedoel het ook niet negatief hoor, ik ben niet tegen abortus maar vind ook niet dat het te makkelijk gebruikt moet worden... ik zou hert KUNNEN begrijpen als je het zou weghalen maar vind hetquote:Op woensdag 16 juni 2004 21:08 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik zou nooit een kind of iets wat een kind wordt dood laten maken. Tagnar weet dat, dat heb ik met hem besproken voor we de eerste keer seks hadden. Dus zelfs als het door condoom en pil heen toch gebeurt zal hij niet op me inpraten om het weg te laten halen, hij weet dat dat geen zin heeft en hij zou dat ook helemaal niet willen.
je moet maar zo denken ALS je zwanger bent is er niks aan te doen en kan je alleen maar blij zijn dat je tagnar op de hoogte hebt gebracht VOOR er een kans was, dus piekeren of zorgen maken heeft verder geen zin (ok makkelijk lullen voor mij) maar toch is het zo... dus gewoon doorgaanquote:Op woensdag 16 juni 2004 21:35 schreef dafjedaf het volgende:
Ik heb google beetje gebruikt om verhalen erover te lezen, maar het klinkt wel precies zoals bij mij qua kleur en hoeveelheid en geen verdere klachten enzo. Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken.... Gelukkig heb ik een paar flink drukke weken voor de boeg
Mn medicijnen hebben er geen invloed op, maar ik heb wel laatst voedselvergiftiging gehad en toen overgegeven ja... Ik was te ziek om aan de pil te denken, en we deden het toen ook nog gewoon steeds met condoom.... Ikgeloof dat we een week later het zonder hebben gedaan, ik moet het eens narekenen in mn agenda... Jezus wat stom, dat bedenk ik me nu pas....quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:38 schreef GewoneMan het volgende:
heb je trouwens een en ander gedaan wat de betrouwbaarheid van de pil kan verminderen ?? overgeven, medicijnen of weet ik veel wat?
ach foutjes gebeuren nou eenmaal al zou dit een foutje kunnen zijn die je leven gaat veranderen en die van tagnar ook natuurlijk maar hoe dan ook komt het wel goed... ik wens jullie beiden sterkte en hoop dat het iets anders is voor jullie, if not so be itquote:Op woensdag 16 juni 2004 21:48 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Mn medicijnen hebben er geen invloed op, maar ik heb wel laatst voedselvergiftiging gehad en toen overgegeven ja... Ik was te ziek om aan de pil te denken, en we deden het toen ook nog gewoon steeds met condoom.... Ikgeloof dat we een week later het zonder hebben gedaan, ik moet het eens narekenen in mn agenda... Jezus wat stom, dat bedenk ik me nu pas....
Ze zit alleen maar aan de telefoon, bloed prikken enzo wordt door de echte assistente gedaan, en die heeft volgens mij gewoon verpleegkunde gedaan, maar ik kan het mis hebben. Wou je beweren dat als die bloedprikdames op het lab medicijnen hebben gedaan en die vrouw die alleen de niet acute afspraken inplant ook? lijkt me sterk.quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:06 schreef Leintjeuh het volgende:
Doktersassistente is geen HBO opleiding hoor
HBO-bimbo? Wat geeft jou het recht om op HBO'ers neer te kijken, zeikerd?! Dat tekent je weer precies, dafjedaf. En dan te bedenken dat mensen zoals jij straks andere mensen moeten helpen terwijl je op 80% van je cliëntele neer zal kijken. Misschien moet je zelfs eens met een psycholoog gaan praten over je grootheidswaanzin, want het enige wat jij kunt doen is schermen met je boeken en daarmee je superieuriteit (denkten te kunnen) tonen ten opzichte van niet-academici. Alsof zoiets als opleiding altijd maar een bepalende factor is.quote:Op woensdag 16 juni 2004 14:34 schreef dafjedaf het volgende:
Denk je dat ik die hbo-bimbo opbel om te vertellen dat het 1-1 geworden is, en dat zij dan zegt als het vaker gebeurt moet je maar eens langskomen?
Ja voor iemand die psychologie studeert is dat wel nodig.quote:Op donderdag 17 juni 2004 09:43 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
HBO-bimbo? Wat geeft jou het recht om op HBO'ers neer te kijken, zeikerd?! Dat tekent je weer precies, dafjedaf. En dan te bedenken dat mensen zoals jij straks andere mensen moeten helpen terwijl je op 80% van je cliëntele neer zal kijken. Misschien moet je zelfs eens met een psycholoog gaan praten over je grootheidswaanzin, want het enige wat jij kunt doen is schermen met je boeken en daarmee je superieuriteit (denkten te kunnen) tonen ten opzichte van niet-academici. Alsof zoiets als opleiding altijd maar een bepalende factor is.
Hoezo, wat is nodig voor iemand die psychologie studeert? Neerkijken op mensen met lagere opleidingen? Alsof psychologie echt een moeilijke studie is. Dat is toch wel waar ik in mijn gehele studie al op af loop te knappen; de pretentie dat de academische wereld iets elitairs is en dat zij de waaheid in pacht hebben en alles daaronder dat niet kan bevatten. Nou sorry hoor, laten ze daar maar even normaal doen, want zoveel stelt het nu ook allemaal niet voor. Een beetje interessant gaan doen met niets.quote:Op donderdag 17 juni 2004 09:49 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Ja voor iemand die psychologie studeert is dat wel nodig.
Anders lees je het topic even door, zeiksnor
Ik denk nou niet dat je een poes moet gaan vergelijken met een neus ...quote:Op donderdag 17 juni 2004 09:52 schreef FuifDuif het volgende:
On topic: dafjedaf, kan het niet zijn dat gewoon door de warmte is gekomen? Sommigen krijgen spontaan een bloedneus met hoge temperaturen.
Wauw, fuifduif, wat een machtig inzicht.quote:Op donderdag 17 juni 2004 09:52 schreef FuifDuif het volgende:
On topic: dafjedaf, kan het niet zijn dat gewoon door de warmte is gekomen? Sommigen krijgen spontaan een bloedneus met hoge temperaturen.
Waar slaat dit nu op? Het gaat om de warmte en het knappen van bloedvaten. Dat gebeurt bij sommigen in de neus op warme dagen, dus het zou ook kunnen gebeuren tussen de benen. Lijkt mij in ieder geval.quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:41 schreef kleinmeiske het volgende:
[..]
Ik denk nou niet dat je een poes moet gaan vergelijken met een neus ...![]()
Ja hè?quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:53 schreef Tagnar het volgende:
Wauw, fuifduif, wat een machtig inzicht.
Hoezo? Ik geef toch antwoord op haar vraag?quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:53 schreef Tagnar het volgende:
En lees het topic.
Nou, ik weet niet hoe jij denkt dat een vrouw in mekaar steekt, maar je neus staat in open verbinding met die warme lucht. Daar tussen de benen (lekker eufemisme trouwens) bij de meeste vrouwen niet, hoor ...quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:24 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Waar slaat dit nu op? Het gaat om de warmte en het knappen van bloedvaten. Dat gebeurt bij sommigen in de neus op warme dagen, dus het zou ook kunnen gebeuren tussen de benen. Lijkt mij in ieder geval.
hmmm ja dat lijkt me idd een goeie en dat zal denk ik ook beter zijn voor het kind ALS ze zwanger mocht zijn, of maakt dat niets uit? verder sluit ik me bij doompjuh aan had het zelf ook al gepost niet te druk maken de kans op zwangerschap is er mischien maar wel heel klein...quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:48 schreef Rooie_Zita het volgende:
Dafjedaf, zou je deze keer dan niet beter geen 6 weken doorpakken, maar de gewone 3 weken?
Dan weet je het sneller...
ik zeg nu misschien iets wat helemaal niet klopt, maar zou het kunnen zijn dat je vlak daarvoor overgegeven hebt? dan kan door de druk een adertje op knappen komen te staan die dan met een lichte beweging kan springen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:51 schreef dafjedaf het volgende:
En toch vind ik het een gek idee dat je gewoon op de bank zit en dat er dan een adertje plotseling opengaat. Als ik nou eerder een verwondinkje daar had opgelopen ok, maar zomaar in eens pats bloed vind ik vreemd, in je mond heb je dat ook alleen als je flink op je wang kauwt...
lijkt me sterk dat was een week geleden ofzo... dan zou het wel eerder gebeurd zijn en iig niet terwijl ze gewoon op de bank zit ofzo...quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zeg nu misschien iets wat helemaal niet klopt, maar zou het kunnen zijn dat je vlak daarvoor overgegeven hebt? dan kan door de druk een adertje op knappen komen te staan die dan met een lichte beweging kan springen.
wat was een week geleden? als iets op knappen staat kan het ineens gebeuren toch.quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:46 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
lijkt me sterk dat was een week geleden ofzo... dan zou het wel eerder gebeurd zijn en iig niet terwijl ze gewoon op de bank zit ofzo...
hhmmm ja ben ik ook wel benieuwd naar... als je de normale tijd aanhoudt met de pil waneer zou je dan ongesteld moeten worden ? of slik je toch nog een paar weken door ? ben trouwens ook wel benieuwd hoe tagnar het ervaart ?quote:Op maandag 21 juni 2004 15:02 schreef Rooie_Zita het volgende:
Dafje? alles in orde?
die opgezette borsten zou dat psychisch kunnen zijn ? en ben jij de enige die het opvalt of deelt b.v. tagnar je mening?quote:Op maandag 21 juni 2004 15:15 schreef dafjedaf het volgende:
Ja, alles prima, dat wil zeggen, ik heb geen bloedingen of wat dan ook meer gehad. Ik heb wel wat opgezette borsten lijkt het, maar dat doe ik af als hersenspinselWel ren ik nog steeds bij ieder onverwacht vochtig gevoel naar de plee, maar niks hoor....
ai ja dat lijkt me idd lastig waneer mag/kan je overhuizen ?quote:Mn menstruatie wil ik laten vallen direct na mn verhuizing, ik word er altijd best ziek van met koorts enzo, dan moet ik in bed liggen, dus dan moet ik een bed hebben.
dat scheelt iig een hoopquote:Tagnar heeft ongeveer dezelfde houding als ik, ik geloof dat hij het zelfs minder erg zou vinden dan ik...
ik denk psychisch... ach ik heb het wel vaker, ik ben 20, t wil nog wel s een beetje groeien... ze voelen zwaar en pijnlijk, ik heb maar een D-cup BH aangetrokken ipv mn normale C.quote:Op maandag 21 juni 2004 15:25 schreef GewoneMan het volgende:
die opgezette borsten zou dat psychisch kunnen zijn ? en ben jij de enige die het opvalt of deelt b.v. tagnar je mening?
Ik ben bezig met schilderen, vloer moet er nog in... Ik denk dat ik over een week mn spullen er in kan zetten, maar ik zit nog wel met een paar tentamens komende week, dus t gaat niet zo snel als zou kunnen...quote:Op maandag 21 juni 2004 15:25 schreef GewoneMan het volgende:
ai ja dat lijkt me idd lastig waneer mag/kan je overhuizen ?
we duimen met jullie mee voor een goede afloopquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:46 schreef dafjedaf het volgende:
Over ruim een week begin ik met mn stopweek, dus nog een dag of 10 geduld mensen....
Ik had een hele tijd geleden ook bloedingen, en toen is daarop gecontroleerd en dat had ik niet. Dat is een jaar geleden, zou dat dan zo snel gaan? Kweenie hoor....quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:59 schreef LarZje het volgende:
Misschien is het wel een poliepje; die gaan ook wel eens spontaan bloeden (en niet zo'n beetje)
Ja inderdaad, dan zou je toch pijn verwachten of dat die bloedingen vaker voorkomen, ik heb sinds die keer geen drupje meer gebloed...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:06 schreef Teng het volgende:
Poliepen kunnen vrij snel groeien, volgens mij kan het ook wel binnen een jaar. Maar aangezien het maar een eenmalige bloeding is geweest en je verder geen klachten hebt/had, zou ik me daar niet teveel zorgen over maken.
het schopt nog niet hoorquote:Op woensdag 7 juli 2004 21:01 schreef GewoneMan het volgende:
subtiel schopje
my badquote:Op woensdag 7 juli 2004 21:41 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
het schopt nog niet hoor![]()
weet iemand welke dag je mag testen? meteen de eerste dag van je stopweek of moet je dan nog een paar dagen wachten?
ja maar wanneer die normaal komt weet ik niet... ik geloof 2e of 3e dag na stoppen maar het wisselt heel erg, soms 1e dag soms 7e dag pas...quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:53 schreef erodome het volgende:
Volgens mij vanaf de eerste dag van je menstruatie(wanneer dat had moeten komen), maar ik zou voor de zekerheid een paar dagen wachten...
gevoelig wel, maar ik heb wel vaker gevoelige periodes gehad (groeien ze nog een tikje)... en nee, geen vocht, maar toen ik eerder zwanger was had ik dat ook niet, dat is toch niet bij alle vrouwen zo, zo vroeg al?quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:53 schreef erodome het volgende:
Hoe is het met je borsten???
Zijn die gevoelig, komt er vocht uit als je je tepels "melkt" ???
ik zou gewoon eens een testje doen en eventueel later nog een test zo duur zijn ze niet toch ?quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:25 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
ja maar wanneer die normaal komt weet ik niet... ik geloof 2e of 3e dag na stoppen maar het wisselt heel erg, soms 1e dag soms 7e dag pas...
[..]
gevoelig wel, maar ik heb wel vaker gevoelige periodes gehad (groeien ze nog een tikje)... en nee, geen vocht, maar toen ik eerder zwanger was had ik dat ook niet, dat is toch niet bij alle vrouwen zo, zo vroeg al?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |