Denk je dat ik die hbo-bimbo opbel om te vertellen dat het 1-1 geworden is, en dat zij dan zegt als het vaker gebeurt moet je maar eens langskomen?quote:Op woensdag 16 juni 2004 14:33 schreef -Xerxes- het volgende:
anyway, was het niet handig geweest om deze vraag aan de huis-arts danwel zijn of haar assistent(e) voor te leggen ipv hier op fok?
Dat lijkt me vreemd want mn binnenste had dus al twee dagen geen tampon, penis of vinger op visite gehad, en het was ook best veel voor een haaltje (dat heb ik wel eens gehad namelijk).quote:Op woensdag 16 juni 2004 14:35 schreef erodome het volgende:
Misschien heb je een heel klein wondje in je, een haaltje van een nagel of zoiets...
weetjedit weetjedat weetjequote:Op woensdag 16 juni 2004 14:34 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Denk je dat ik die hbo-bimbo opbel om te vertellen dat het 1-1 geworden is, en dat zij dan zegt als het vaker gebeurt moet je maar eens langskomen?
Lees de fucking OP weet je.
Ik zei maar een keer "weet je" - muts.quote:Op woensdag 16 juni 2004 14:38 schreef -Xerxes- het volgende:
Lees zelf mijn reactie en je eigen OP nog eens weet je, ik heb wel gezien dat ze zeiden als het nog een keer gebeurde dat je langs kon komen, maar je vraagt hier wat het had kunnen zijn.
Die vraag had je toch ook via de telefoon aan de dokter kunnen vragen weetje
ow, en weetje, ik heb een hekel aan mensen die vaak weetje zeggen
nee, echt helemaal niks, niet bij in de buurt geweest alleen aan de buitenkant gewassen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 14:40 schreef nappel het volgende:
Ook niet stiekem wel iets erin gehad?![]()
En nu verwacht je dat wij het wel weten wat het geweest had kunnen zijn?quote:Op woensdag 16 juni 2004 14:40 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik zei maar een keer "weet je" - muts.
En ja ik heb natuurlijk eerst gevraagd wat het was en toen of ik er voor langs moest komen, en haar reactie was dus dat de dokter nu toch niet meer kon zien wat het was en dat ik maar moest langskomen als het vaker gebeurde.
Jullie zouden wellicht ideeen kunnen opperen, terwijl zo'n vrouwtje alleen beoordeelt of het iets ernstigs kan zijn. Als ik opbel dat ik een beetje koorts heb en hoofdpijn zegt ze ook alleen dat ik langs moet komen als het langer dan 3 dagen aanhoudt, gaat ze toch ook niet uitleggen waardoor het kan komen?quote:Op woensdag 16 juni 2004 14:43 schreef -Xerxes- het volgende:
En nu verwacht je dat wij het wel weten wat het geweest had kunnen zijn?
Das een doorbraakbloeding, die krijg ik pas na twee maanden doorslikken, en dat lijkt op menstruatiebloed. Na drie weken pil krijg je geen doorbraakbloeding, no way.quote:Op woensdag 16 juni 2004 14:49 schreef zillah666 het volgende:
als je de pil gebruikt kun je soms een 'ontrekkiingsbloeding' of zoiets krijgen, al is dat vooral als je em doorslikt geloof ik (daar staat iig iets over in de bijsluiter). dat is verder niets om je zorgen over te maken, maar als ik jou was zou ik eens goed in je bijsluiter kijken of er iets over staat.
Kan wel. Ik heb momenteel steeds na twee weken pil slikken al een doorbraakbloeding. Oftewel: maar weer overstappen op iets anders. Maar eens ff bellen voor een Nuvaringetje, want al die pillenzooi blijkt allemaal niet te werken voor mij. En nee, ik slik de pil nooit door, dus daar ligt het niet aan. Ook geen SOA, geen zwangerschap, geen lichamelijke problemen, niks. Ligt gewoon aan die klote-pil en ik ben blij als ik eraf ben.quote:Op woensdag 16 juni 2004 14:51 schreef dafjedaf het volgende:
Na drie weken pil krijg je geen doorbraakbloeding, no way.
Hahaha, ik heb ook een HBO'tje, bijna danquote:Op woensdag 16 juni 2004 15:42 schreef FeEsTbBt het volgende:
erhm, ik wil niet heel erg vervelend doen hoor, maar doe je nu zo neerkijkend op hbo mensen(of lager) int algemeen? of alleen op haar specifiek?
ik vind et namelijk niet erg eerlijk tegenover lagergeschoolde mensen op dit forum (waaronder ikzelf) dat je in dat geval zo'n kritiek uit op al "dat soort" mensen.
Is hoogst onwaarschijnlijk denk ik, maar er als je zwanger bent kan je een innestelingsbloeding hebbenquote:Op woensdag 16 juni 2004 14:26 schreef dafjedaf het volgende:
- zwangerschap is ook uitermate onwaarschijnlijk en volgens mij moet je dan toch juist niet bloeden?
Die vrouw is gewoon best wel dom, ze werkt met een script qua vragen en als je een andere vraag stelt dan die in haar boekje weet ze t niet, lijkt t net een koe. En dat accent helpt ook niet.quote:Op woensdag 16 juni 2004 15:42 schreef FeEsTbBt het volgende:
erhm, ik wil niet heel erg vervelend doen hoor, maar doe je nu zo neerkijkend op hbo mensen(of lager) int algemeen? of alleen op haar specifiek?
Tering.... Dat zal toch niet? Ik denk namelijke echt niet dat het een doorbraakbloeding is want zoals ik al eerder zei, die heb ik al meerdere keren gehad en dat is echt heel anders bij mij. Weet iemand misschien iets over die gesprongen aders, en over innestelingsbloedingen? Misschien iemand die al kinderen heeft gehad die me kan zeggen hoe dat werkt?quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:08 schreef LadyS het volgende:
Is hoogst onwaarschijnlijk denk ik, maar er als je zwanger bent kan je een innestelingsbloeding hebbenDas ook altijd maar een heeeeel klein beetje.
Ik zeg dus niet dat dat het is, hoor, wilde alleen aangeven dat er dus wel een (kleine) bloeding kan optreden als je wel zwanger bent!
Succes!
Zoals ik net al zei volgens mij een aantal dagen na de bevruchting. Ik zou zeggen, google eens op innestelingsbloeding...quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:15 schreef dafjedaf het volgende:
Oh en weet iemand na hoeveel tijd die innestelingstoestand gebeurt? Ik heb namelijk nog een zwangerschapstest liggen, misschien kan ik dat wel meteen uitsluiten dan....
De innesteling begint op het einde van de eerste week na de bevruchting, ongeveer op dag 5. In de eerste tijd daarna vind er veel ingroei in de baarmoederwand plaats, maar ik weet niet precies wanneer innestelingsbloedingen kunnen plaatsvinden.quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:15 schreef dafjedaf het volgende:
Oh en weet iemand na hoeveel tijd die innestelingstoestand gebeurt? Ik heb namelijk nog een zwangerschapstest liggen, misschien kan ik dat wel meteen uitsluiten dan....
Ik heb op zich wel een week geleden een paar keer zonder condoom sex gehad. Maar in principe is je eisprong toch op dag 7, en dan nog twee weken daarna mag je testen, dus dat is dan bij mij over een week, right? Of misreken ik nu?quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:28 schreef Teng het volgende:
De innesteling begint op het einde van de eerste week na de bevruchting, ongeveer op dag 5. In de eerste tijd daarna vind er veel ingroei in de baarmoederwand plaats, maar ik weet niet precies wanneer innestelingsbloedingen kunnen plaatsvinden.
Meisje, al sla je me hartstikke dood. Ik heb slechts 'gegoogled'.quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:31 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik heb op zich wel een week geleden een paar keer zonder condoom sex gehad. Maar in principe is je eisprong toch op dag 7, en dan nog twee weken daarna mag je testen, dus dat is dan bij mij over een week, right? Of misreken ik nu?
Kans lijkt me wel erg klein hoor.... Ik bedoel, de pil onderdrukt niet alleen de eisprong maar zorgt ook dat innestelen moeilijker is als je toch een eitje hebt. Ik slik gewoon de pil door zoals ik van plan was en als er toch wat mis is gegaan merk ik dat over een paar weken wel.quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:33 schreef Man_Made_God het volgende:
Meisje, al sla je me hartstikke dood. Ik heb slechts 'gegoogled'.
Wat je vooral niet moet doen, is paniekerig worden omdat het weleens zwangerschap zou 'kunnen' zijn. Je bloedt, dat kan dus dat innestelen zijn, of misschien toch een wondje wat om de één of andere reden toch weer even open is gegaan.quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:37 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Kans lijkt me wel erg klein hoor.... Ik bedoel, de pil onderdrukt niet alleen de eisprong maar zorgt ook dat innestelen moeilijker is als je toch een eitje hebt. Ik slik gewoon de pil door zoals ik van plan was en als er toch wat mis is gegaan merk ik dat over een paar weken wel.
Morning after of abortus wil ik toch niet, dus ik wacht wel gewoon af wat er gebeurt en of het nog eens gebeurt.
Ja precies, anders moet ik straks ongesteld worden en dan zit ik zo te stressen dat ik het eerst niet wordt, gezeik met die wijven ook altijd.... Ik doe gewoon wat ik allemaal anders ook zou doen en over drie weken merk ik het wel.quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:39 schreef Man_Made_God het volgende:
Wat je vooral niet moet doen, is paniekerig worden omdat het weleens zwangerschap zou 'kunnen' zijn. Je bloedt, dat kan dus dat innestelen zijn, of misschien toch een wondje wat om de één of andere reden toch weer even open is gegaan.
relax........
Precies. Mijn vriendin heeft ook wel eens in een soortgelijke situatie gezeten. Ook één en al stress ("ben ik zwanger of niet, daar ben ik veel te jong voor, maar ik wil in ieder geval geen abortus, maar...blablablabla") en inderdaad: ze werd later ongesteld dan normaal. Daar word je zelf niet beter van, maar ik toen ook niet. Dan begin je toch wel een beetje te twijfelen. Uiteindelijk bleek er niets aan de hand te zijn, en ook nooit meer last van gehad.quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:42 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ja precies, anders moet ik straks ongesteld worden en dan zit ik zo te stressen dat ik het eerst niet wordt, gezeik met die wijven ook altijd.... Ik doe gewoon wat ik allemaal anders ook zou doen en over drie weken merk ik het wel.
Opleiding: psychologiequote:Op woensdag 16 juni 2004 17:42 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ja precies, anders moet ik straks ongesteld worden en dan zit ik zo te stressen dat ik het eerst niet wordt, gezeik met die wijven ook altijd.... Ik doe gewoon wat ik allemaal anders ook zou doen en over drie weken merk ik het wel.
Dat zal ik zeker doenquote:Op woensdag 16 juni 2004 17:45 schreef Man_Made_God het volgende:
Laat even weten hoe het afloopt!
Ik zeg niksquote:Op woensdag 16 juni 2004 17:06 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Die vrouw is gewoon best wel dom, ze werkt met een script qua vragen en als je een andere vraag stelt dan die in haar boekje weet ze t niet, lijkt t net een koe. En dat accent helpt ook niet.
Ik heb niks tegen hbo'ers, ik neuk er een.
[..]
Tering.... Dat zal toch niet? Ik denk namelijke echt niet dat het een doorbraakbloeding is want zoals ik al eerder zei, die heb ik al meerdere keren gehad en dat is echt heel anders bij mij. Weet iemand misschien iets over die gesprongen aders, en over innestelingsbloedingen? Misschien iemand die al kinderen heeft gehad die me kan zeggen hoe dat werkt?
wat nou, je zit op het hbo en je neukt mij, alletwee niks om je voor te schamenquote:Op woensdag 16 juni 2004 17:51 schreef Tagnar het volgende:
*kuch*
Positief bedoeld uiteraard.quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:59 schreef Tagnar het volgende:
het ging me niet om de term, het ging me om die suffe smilie
Mijn poes lust geen ketchupquote:Op woensdag 16 juni 2004 18:01 schreef White_Wolf het volgende:
Misschien was het ketchup.![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2004 18:02 schreef Man_Made_God het volgende:
iets
jij krijgt een voorkeurs behandelingquote:Op woensdag 16 juni 2004 15:51 schreef Tagnar het volgende:
[..]
Hahaha, ik heb ook een HBO'tje, bijna danEn ik voel me zeer gewaardeerd door Dafjedaf (A)
als je zwanger bent hou je het kind dus ?quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:37 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Kans lijkt me wel erg klein hoor.... Ik bedoel, de pil onderdrukt niet alleen de eisprong maar zorgt ook dat innestelen moeilijker is als je toch een eitje hebt. Ik slik gewoon de pil door zoals ik van plan was en als er toch wat mis is gegaan merk ik dat over een paar weken wel.
Morning after of abortus wil ik toch niet, dus ik wacht wel gewoon af wat er gebeurt en of het nog eens gebeurt.
Ik zou nooit een kind of iets wat een kind wordt dood laten maken. Tagnar weet dat, dat heb ik met hem besproken voor we de eerste keer seks hadden. Dus zelfs als het door condoom en pil heen toch gebeurt zal hij niet op me inpraten om het weg te laten halen, hij weet dat dat geen zin heeft en hij zou dat ook helemaal niet willen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:01 schreef GewoneMan het volgende:
als je zwanger bent hou je het kind dus ?
ik bedoel het ook niet negatief hoor, ik ben niet tegen abortus maar vind ook niet dat het te makkelijk gebruikt moet worden... ik zou hert KUNNEN begrijpen als je het zou weghalen maar vind hetquote:Op woensdag 16 juni 2004 21:08 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik zou nooit een kind of iets wat een kind wordt dood laten maken. Tagnar weet dat, dat heb ik met hem besproken voor we de eerste keer seks hadden. Dus zelfs als het door condoom en pil heen toch gebeurt zal hij niet op me inpraten om het weg te laten halen, hij weet dat dat geen zin heeft en hij zou dat ook helemaal niet willen.
je moet maar zo denken ALS je zwanger bent is er niks aan te doen en kan je alleen maar blij zijn dat je tagnar op de hoogte hebt gebracht VOOR er een kans was, dus piekeren of zorgen maken heeft verder geen zin (ok makkelijk lullen voor mij) maar toch is het zo... dus gewoon doorgaanquote:Op woensdag 16 juni 2004 21:35 schreef dafjedaf het volgende:
Ik heb google beetje gebruikt om verhalen erover te lezen, maar het klinkt wel precies zoals bij mij qua kleur en hoeveelheid en geen verdere klachten enzo. Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken.... Gelukkig heb ik een paar flink drukke weken voor de boeg
Mn medicijnen hebben er geen invloed op, maar ik heb wel laatst voedselvergiftiging gehad en toen overgegeven ja... Ik was te ziek om aan de pil te denken, en we deden het toen ook nog gewoon steeds met condoom.... Ikgeloof dat we een week later het zonder hebben gedaan, ik moet het eens narekenen in mn agenda... Jezus wat stom, dat bedenk ik me nu pas....quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:38 schreef GewoneMan het volgende:
heb je trouwens een en ander gedaan wat de betrouwbaarheid van de pil kan verminderen ?? overgeven, medicijnen of weet ik veel wat?
ach foutjes gebeuren nou eenmaal al zou dit een foutje kunnen zijn die je leven gaat veranderen en die van tagnar ook natuurlijk maar hoe dan ook komt het wel goed... ik wens jullie beiden sterkte en hoop dat het iets anders is voor jullie, if not so be itquote:Op woensdag 16 juni 2004 21:48 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Mn medicijnen hebben er geen invloed op, maar ik heb wel laatst voedselvergiftiging gehad en toen overgegeven ja... Ik was te ziek om aan de pil te denken, en we deden het toen ook nog gewoon steeds met condoom.... Ikgeloof dat we een week later het zonder hebben gedaan, ik moet het eens narekenen in mn agenda... Jezus wat stom, dat bedenk ik me nu pas....
Ze zit alleen maar aan de telefoon, bloed prikken enzo wordt door de echte assistente gedaan, en die heeft volgens mij gewoon verpleegkunde gedaan, maar ik kan het mis hebben. Wou je beweren dat als die bloedprikdames op het lab medicijnen hebben gedaan en die vrouw die alleen de niet acute afspraken inplant ook? lijkt me sterk.quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:06 schreef Leintjeuh het volgende:
Doktersassistente is geen HBO opleiding hoor
HBO-bimbo? Wat geeft jou het recht om op HBO'ers neer te kijken, zeikerd?! Dat tekent je weer precies, dafjedaf. En dan te bedenken dat mensen zoals jij straks andere mensen moeten helpen terwijl je op 80% van je cliëntele neer zal kijken. Misschien moet je zelfs eens met een psycholoog gaan praten over je grootheidswaanzin, want het enige wat jij kunt doen is schermen met je boeken en daarmee je superieuriteit (denkten te kunnen) tonen ten opzichte van niet-academici. Alsof zoiets als opleiding altijd maar een bepalende factor is.quote:Op woensdag 16 juni 2004 14:34 schreef dafjedaf het volgende:
Denk je dat ik die hbo-bimbo opbel om te vertellen dat het 1-1 geworden is, en dat zij dan zegt als het vaker gebeurt moet je maar eens langskomen?
Ja voor iemand die psychologie studeert is dat wel nodig.quote:Op donderdag 17 juni 2004 09:43 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
HBO-bimbo? Wat geeft jou het recht om op HBO'ers neer te kijken, zeikerd?! Dat tekent je weer precies, dafjedaf. En dan te bedenken dat mensen zoals jij straks andere mensen moeten helpen terwijl je op 80% van je cliëntele neer zal kijken. Misschien moet je zelfs eens met een psycholoog gaan praten over je grootheidswaanzin, want het enige wat jij kunt doen is schermen met je boeken en daarmee je superieuriteit (denkten te kunnen) tonen ten opzichte van niet-academici. Alsof zoiets als opleiding altijd maar een bepalende factor is.
Hoezo, wat is nodig voor iemand die psychologie studeert? Neerkijken op mensen met lagere opleidingen? Alsof psychologie echt een moeilijke studie is. Dat is toch wel waar ik in mijn gehele studie al op af loop te knappen; de pretentie dat de academische wereld iets elitairs is en dat zij de waaheid in pacht hebben en alles daaronder dat niet kan bevatten. Nou sorry hoor, laten ze daar maar even normaal doen, want zoveel stelt het nu ook allemaal niet voor. Een beetje interessant gaan doen met niets.quote:Op donderdag 17 juni 2004 09:49 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Ja voor iemand die psychologie studeert is dat wel nodig.
Anders lees je het topic even door, zeiksnor
Ik denk nou niet dat je een poes moet gaan vergelijken met een neus ...quote:Op donderdag 17 juni 2004 09:52 schreef FuifDuif het volgende:
On topic: dafjedaf, kan het niet zijn dat gewoon door de warmte is gekomen? Sommigen krijgen spontaan een bloedneus met hoge temperaturen.
Wauw, fuifduif, wat een machtig inzicht.quote:Op donderdag 17 juni 2004 09:52 schreef FuifDuif het volgende:
On topic: dafjedaf, kan het niet zijn dat gewoon door de warmte is gekomen? Sommigen krijgen spontaan een bloedneus met hoge temperaturen.
Waar slaat dit nu op? Het gaat om de warmte en het knappen van bloedvaten. Dat gebeurt bij sommigen in de neus op warme dagen, dus het zou ook kunnen gebeuren tussen de benen. Lijkt mij in ieder geval.quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:41 schreef kleinmeiske het volgende:
[..]
Ik denk nou niet dat je een poes moet gaan vergelijken met een neus ...![]()
Ja hè?quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:53 schreef Tagnar het volgende:
Wauw, fuifduif, wat een machtig inzicht.
Hoezo? Ik geef toch antwoord op haar vraag?quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:53 schreef Tagnar het volgende:
En lees het topic.
Nou, ik weet niet hoe jij denkt dat een vrouw in mekaar steekt, maar je neus staat in open verbinding met die warme lucht. Daar tussen de benen (lekker eufemisme trouwens) bij de meeste vrouwen niet, hoor ...quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:24 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Waar slaat dit nu op? Het gaat om de warmte en het knappen van bloedvaten. Dat gebeurt bij sommigen in de neus op warme dagen, dus het zou ook kunnen gebeuren tussen de benen. Lijkt mij in ieder geval.
hmmm ja dat lijkt me idd een goeie en dat zal denk ik ook beter zijn voor het kind ALS ze zwanger mocht zijn, of maakt dat niets uit? verder sluit ik me bij doompjuh aan had het zelf ook al gepost niet te druk maken de kans op zwangerschap is er mischien maar wel heel klein...quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:48 schreef Rooie_Zita het volgende:
Dafjedaf, zou je deze keer dan niet beter geen 6 weken doorpakken, maar de gewone 3 weken?
Dan weet je het sneller...
ik zeg nu misschien iets wat helemaal niet klopt, maar zou het kunnen zijn dat je vlak daarvoor overgegeven hebt? dan kan door de druk een adertje op knappen komen te staan die dan met een lichte beweging kan springen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:51 schreef dafjedaf het volgende:
En toch vind ik het een gek idee dat je gewoon op de bank zit en dat er dan een adertje plotseling opengaat. Als ik nou eerder een verwondinkje daar had opgelopen ok, maar zomaar in eens pats bloed vind ik vreemd, in je mond heb je dat ook alleen als je flink op je wang kauwt...
lijkt me sterk dat was een week geleden ofzo... dan zou het wel eerder gebeurd zijn en iig niet terwijl ze gewoon op de bank zit ofzo...quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zeg nu misschien iets wat helemaal niet klopt, maar zou het kunnen zijn dat je vlak daarvoor overgegeven hebt? dan kan door de druk een adertje op knappen komen te staan die dan met een lichte beweging kan springen.
wat was een week geleden? als iets op knappen staat kan het ineens gebeuren toch.quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:46 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
lijkt me sterk dat was een week geleden ofzo... dan zou het wel eerder gebeurd zijn en iig niet terwijl ze gewoon op de bank zit ofzo...
hhmmm ja ben ik ook wel benieuwd naar... als je de normale tijd aanhoudt met de pil waneer zou je dan ongesteld moeten worden ? of slik je toch nog een paar weken door ? ben trouwens ook wel benieuwd hoe tagnar het ervaart ?quote:Op maandag 21 juni 2004 15:02 schreef Rooie_Zita het volgende:
Dafje? alles in orde?
die opgezette borsten zou dat psychisch kunnen zijn ? en ben jij de enige die het opvalt of deelt b.v. tagnar je mening?quote:Op maandag 21 juni 2004 15:15 schreef dafjedaf het volgende:
Ja, alles prima, dat wil zeggen, ik heb geen bloedingen of wat dan ook meer gehad. Ik heb wel wat opgezette borsten lijkt het, maar dat doe ik af als hersenspinselWel ren ik nog steeds bij ieder onverwacht vochtig gevoel naar de plee, maar niks hoor....
ai ja dat lijkt me idd lastig waneer mag/kan je overhuizen ?quote:Mn menstruatie wil ik laten vallen direct na mn verhuizing, ik word er altijd best ziek van met koorts enzo, dan moet ik in bed liggen, dus dan moet ik een bed hebben.
dat scheelt iig een hoopquote:Tagnar heeft ongeveer dezelfde houding als ik, ik geloof dat hij het zelfs minder erg zou vinden dan ik...
ik denk psychisch... ach ik heb het wel vaker, ik ben 20, t wil nog wel s een beetje groeien... ze voelen zwaar en pijnlijk, ik heb maar een D-cup BH aangetrokken ipv mn normale C.quote:Op maandag 21 juni 2004 15:25 schreef GewoneMan het volgende:
die opgezette borsten zou dat psychisch kunnen zijn ? en ben jij de enige die het opvalt of deelt b.v. tagnar je mening?
Ik ben bezig met schilderen, vloer moet er nog in... Ik denk dat ik over een week mn spullen er in kan zetten, maar ik zit nog wel met een paar tentamens komende week, dus t gaat niet zo snel als zou kunnen...quote:Op maandag 21 juni 2004 15:25 schreef GewoneMan het volgende:
ai ja dat lijkt me idd lastig waneer mag/kan je overhuizen ?
we duimen met jullie mee voor een goede afloopquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:46 schreef dafjedaf het volgende:
Over ruim een week begin ik met mn stopweek, dus nog een dag of 10 geduld mensen....
Ik had een hele tijd geleden ook bloedingen, en toen is daarop gecontroleerd en dat had ik niet. Dat is een jaar geleden, zou dat dan zo snel gaan? Kweenie hoor....quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:59 schreef LarZje het volgende:
Misschien is het wel een poliepje; die gaan ook wel eens spontaan bloeden (en niet zo'n beetje)
Ja inderdaad, dan zou je toch pijn verwachten of dat die bloedingen vaker voorkomen, ik heb sinds die keer geen drupje meer gebloed...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:06 schreef Teng het volgende:
Poliepen kunnen vrij snel groeien, volgens mij kan het ook wel binnen een jaar. Maar aangezien het maar een eenmalige bloeding is geweest en je verder geen klachten hebt/had, zou ik me daar niet teveel zorgen over maken.
het schopt nog niet hoorquote:Op woensdag 7 juli 2004 21:01 schreef GewoneMan het volgende:
subtiel schopje
my badquote:Op woensdag 7 juli 2004 21:41 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
het schopt nog niet hoor![]()
weet iemand welke dag je mag testen? meteen de eerste dag van je stopweek of moet je dan nog een paar dagen wachten?
ja maar wanneer die normaal komt weet ik niet... ik geloof 2e of 3e dag na stoppen maar het wisselt heel erg, soms 1e dag soms 7e dag pas...quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:53 schreef erodome het volgende:
Volgens mij vanaf de eerste dag van je menstruatie(wanneer dat had moeten komen), maar ik zou voor de zekerheid een paar dagen wachten...
gevoelig wel, maar ik heb wel vaker gevoelige periodes gehad (groeien ze nog een tikje)... en nee, geen vocht, maar toen ik eerder zwanger was had ik dat ook niet, dat is toch niet bij alle vrouwen zo, zo vroeg al?quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:53 schreef erodome het volgende:
Hoe is het met je borsten???
Zijn die gevoelig, komt er vocht uit als je je tepels "melkt" ???
ik zou gewoon eens een testje doen en eventueel later nog een test zo duur zijn ze niet toch ?quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:25 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
ja maar wanneer die normaal komt weet ik niet... ik geloof 2e of 3e dag na stoppen maar het wisselt heel erg, soms 1e dag soms 7e dag pas...
[..]
gevoelig wel, maar ik heb wel vaker gevoelige periodes gehad (groeien ze nog een tikje)... en nee, geen vocht, maar toen ik eerder zwanger was had ik dat ook niet, dat is toch niet bij alle vrouwen zo, zo vroeg al?
ik heb er nog eentje liggen, en ik vind het nooit zo gaaf die dingen te kopen bij de etos ofzo... ik doe het wel als het moet, maar liever gewoon die ene.... als die positief is laat ik de huisarts nog s testen.quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:29 schreef GewoneMan het volgende:
ik zou gewoon eens een testje doen en eventueel later nog een test zo duur zijn ze niet toch ?
test dan op de dag dat je meestal ongesteld wordt... dan heb je al een redelijke indicatie mocht het nodig zijn een 2e test te halen kan je tagnar altijd vragen mischien heeft hij er minder moeite mee... zo niet dan ff wachten maar ik zou er niet te lang mee wachten, toegegeven dat ik nog nooit in een dergelijke situatie heb gezeten...quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:43 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
ik heb er nog eentje liggen, en ik vind het nooit zo gaaf die dingen te kopen bij de etos ofzo... ik doe het wel als het moet, maar liever gewoon die ene.... als die positief is laat ik de huisarts nog s testen.
zou ook psychish kunnen zijn... enne wat tagnar betreft het was maar een optie in het geval dat hij er geen of minder moeite mee zou hebben... en het is niet jouw klusje het is jullie klusjequote:Op woensdag 7 juli 2004 23:24 schreef dafjedaf het volgende:
arme christenjongen naar de etos sturen? hij heeft net zn eerste pakje condooms gekocht, arm schaapnee hoor, ik knap mn eigen klusjes wel op....
ik ben trouwens wel al een week misselijk, maar dat kan toch niet van eventueel zwanger zijn komen? dat hoort toch pas later?
dat doet ze ook alleen weet ze niet waneer ze het beste een test kan doen zoals je zou weten als je de laatste posts gelezen had...quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:38 schreef FamousRose het volgende:
Doe in godesnaam een test ofzo !
Ach gut, en dan binnenkort de verhuizing van SEX naar OUD er nog overheen, wat een gedoe hè?quote:Op maandag 21 juni 2004 15:15 schreef dafjedaf het volgende:
Mn menstruatie wil ik laten vallen direct na mn verhuizing, ik word er altijd best ziek van met koorts enzo, dan moet ik in bed liggen, dus dan moet ik een bed hebben.
quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:57 schreef Mxyzptlk het volgende:
Ach gut, en dan binnenkort de verhuizing van SEX naar OUD er nog overheen, wat een gedoe hè?![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:06 schreef GewoneMan het volgende:
je hebt de pil +/- 2 weken doorgeslikt, zou het dan niet zo zijn dat je sneller na de stopweek kan testen ??? dus nu al b.v. ?
great minds....................quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:10 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
:')
modjes, niet verwijderen, deze opmerking is TE leuk
[..]
dat vraag ik me dus ook af...
wil je mijn eerlijke gedachtegang ???quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:16 schreef dafjedaf het volgende:
Nu al testen... Ik durf niet...
Ejj, gheheh, kan ik er geen poll over maken?
Ik weet niet hoe dat moet, maar ik wil er een met:
Is Dafjedaf Zwanger?
a. Nee
b. Ja
c. Ja, Maar Niet van Tagnar
(voor de soapliefhebbers onder ons)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.test nou gewoon, wij zijn net zo ook aagjuhWhen you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
nu ? of ben je nu niet in de buurt van dr ???quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:57 schreef Tagnar het volgende:
We gaan gewoon gezellig panisch naar die test staren, een kwartiertje of zo, en dan besluiten om hem maar te doen, gok ik zo
Nee, het hoeft nog niet zo te zijn, maar als het er wel is is het er lastig uit te krijgen en is het maar echt een minie druppeltje wat je eruit krijgt...quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:25 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
ja maar wanneer die normaal komt weet ik niet... ik geloof 2e of 3e dag na stoppen maar het wisselt heel erg, soms 1e dag soms 7e dag pas...
[..]
gevoelig wel, maar ik heb wel vaker gevoelige periodes gehad (groeien ze nog een tikje)... en nee, geen vocht, maar toen ik eerder zwanger was had ik dat ook niet, dat is toch niet bij alle vrouwen zo, zo vroeg al?
we willen wel een intern onderzoek beginnenquote:Op woensdag 16 juni 2004 18:02 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
![]()
Nu ben ik inderdaad niet in de buurt... vanavond weerquote:Op donderdag 8 juli 2004 00:58 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nu ? of ben je nu niet in de buurt van dr ???
Maar ik weet niet wanneer dat is, meestal 2e stopdag, maar ik heb ook wel eens gehad dat het pas de 7e kwam.... Moet ik dan nog een week wachten? De hormonen van de pil beinvloeden die test toch niet? En eventuele bevruchting is al een maand geleden....quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:57 schreef erodome het volgende:
Wees nu niet te snel met die test, ik snap dat je er nieuwschierig naar bent, maar wacht totdat je zeker ongesteld zou zijn...
in welke dag na de stopweek zit je nu ? als dat de 2e is ben ik er bijna wel zeker van dat de test werkt omdat je al 2 weken hebt doorgeslikt... wel zo snel mogelijk posten hequote:Op donderdag 8 juli 2004 11:51 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Maar ik weet niet wanneer dat is, meestal 2e stopdag, maar ik heb ook wel eens gehad dat het pas de 7e kwam.... Moet ik dan nog een week wachten? De hormonen van de pil beinvloeden die test toch niet? En eventuele bevruchting is al een maand geleden....
Het gaat als het goed is om de zwangerschapshormonen, volgens mij worden die niet beinvloed door de pil.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:51 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Maar ik weet niet wanneer dat is, meestal 2e stopdag, maar ik heb ook wel eens gehad dat het pas de 7e kwam.... Moet ik dan nog een week wachten? De hormonen van de pil beinvloeden die test toch niet? En eventuele bevruchting is al een maand geleden....
Het lijkt me dat ik daar nog wel die ene week mee kan wachten, de kans op zwangerschap is maar heel klein dus dat lijkt me een beetje voorbarig.quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:09 schreef roofless het volgende:
Oh, en het lijkt me slim sowieso foliumzuur te gaan slikken en op te houden met roken en drinken...
maar als die hormonen niet worden beinvloed door de pil dan zouden er nu dus ruim voldoende moeten zijn aangezien ze 2 weken heeft doorgeslikt.. waarom dan langer wachten ? ze is er denk ik al behoorlijk mee bezig in dr hoofd en datzelfde geld ook voor tagnar lijkt me..quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:57 schreef erodome het volgende:
[..]
Het gaat als het goed is om de zwangerschapshormonen, volgens mij worden die niet beinvloed door de pil.
Maar het duurt even voordat er zoveel zwangerschapshormonen zijn dat je het aan kan tonen dmv een test, die kan je dus niet aantonen gelijk na de bevruchting, dat duurt even, de boel moet allemaal op gang komen.
Als je meestal de 2de stopdag ongesteld wordt zou ik wachten tot de 4de stopdag met testen, geef je lichaam ook even de kans om ongesteld te worden mocht je niet zwanger zijn en meid probeer te relaxen, ga ff een dagje lekker wat doen zodat je er helemaal niet aan denkt en lekker ontstresst, heb daarna een potje goede sex en zie maar of er bloed komt daarna...
toch zou ik nu al testen en als het dan blauw wordt dan weet je het... zo niet ben je iig wat meer gerust gesteld denk ik... later kan je altijd nog een keer testen wil je niet naar de etos kan het bij de GGD of de dokter simpel lijkt me...quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:17 schreef dafjedaf het volgende:
Daar heb je wel gelijk mee, gewoneman, aan de andere kant is het maar een paar dagen en ik zit niet te stressen ofzo, af en toe schiet het door me heen maar verder, tja, ik zie het wel.... Ik denk dat als ik nu zou testen ik misschien over een week zou denken misschien heeft die test niet gewerkt en dan alsnog gaan stressen, neh....
Dus mensen, zondag / maandag dit topic in de gaten houden
dat weet ik ook niet en had ik ook al naar voren gebracht, maar de reden heeft ze al gegeven... het was ivm de verhuizing dat kwam nogal ongelukkig uit omdat ze altijd vrij ziek was als ze ongesteld is... dus kan me dan voorstellen dat je dan een bedje wil hebben om in te liggen dat was de redenquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:52 schreef erodome het volgende:
Wat ik niet snap is dat je toch door blijft slikken, ik had netjes mijn strip afgemaakt en dan gezien of ik ongesteld werd....
Ik weet igg niet of de pil slecht is voor een eventuele baby...
Voor 3 aftermorning pillen is het nooit te laat, maar als je een kinderwens hebt is het geen probleem.quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:45 schreef Tagnar het volgende:
Tsja, Aneurism, jij wel. Wij niet. Voorkomen, ok, maar weghalen, dat is niet cool. En op zich was het voor een morning after pil een beetje laat, als je even een beetje terugleest
Wel eens aan het handje gehad, mijn arts vertelde me toen dat het niet echt slecht is, maar geen hormonen is natuurlijk beter, vandaar. Ligt ook aan de pil die je slikt, Diane-35 heeft bv. MOGELIJK ergere gevolgen dan een lichtere pil. Mja, ben geen arts, dus hang me er niet aan op, is gewoon wat mijn arts mij toen verteld heeft.quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:52 schreef erodome het volgende:
Wat ik niet snap is dat je toch door blijft slikken, ik had netjes mijn strip afgemaakt en dan gezien of ik ongesteld werd....
Echt goed is volgens mij wel anders. De embryonale ontwikkeling wordt veel beïnvloed door hormonen. Maar ik weet zo niet hoe het zit.quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:52 schreef erodome het volgende:
als je het topic goed gelezen had wist je dat ze 3 syptomen heeft die op zwangerschap zouden kunnen duiden.. dat ze een keer de pil is vergeten omdat ze heel ziek was en toen ook heeft overgegeven.. daardoor is de pil niet meer zo betrouwbaar.. de kans is er dus wel degelijk, los daarvan leek haar bloeding niet op een doorbraakbloeding maar op een innestelingsbloeding (had er zelf nog nooit van gehoord) ik wil hiermee niet zeggen dat ze zwanger is maar de kans is meer aanwezig dan jij denktquote:Op donderdag 8 juli 2004 16:23 schreef SHE het volgende:
Volgens mij is er niks aan de hand heur. Ik heb ook weleens een bloeding..zomaar uit het niets. Ik slik de pil nog weleens door uit luiheid / geen zin om ongesteld te worden.
Tja en dan wil ik nog weleens spontaan wat bloed verliezen
Al die heisa om niks..Tenzij je vriendje superzaad heeft lijkt me het in de geschetste situatie een zeer minimale kans dat je van SEX naar OUD gaat.
Hm. Heeft iemand een kinderwagen over?quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:23 schreef SHE het volgende:
Tenzij je vriendje superzaad heeft lijkt me het in de geschetste situatie een zeer minimale kans dat je van SEX naar OUD gaat.
ik niet enne as ik er al 1 had... maybe heb ik um selluf nodigquote:Op donderdag 8 juli 2004 16:54 schreef Tagnar het volgende:
[..]
Hm. Heeft iemand een kinderwagen over?...we zien wel... eerst maar eens een test doen.
oeioeioei. hoe lang is ze al je ex?quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:30 schreef GewoneMan het volgende:
*** NEWSFLASH *** mn ex is over tijd![]()
Ja en voor domheid is het blijkbaar ook nooit te laat, doe eens niet zo achterlijk zeg, ik wil geen MAP of abortus, daar ben ik 100% duidelijk over geweest dus als je niks leukers te melden hbet donder dan op uit dit topic.quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:05 schreef Aneurism het volgende:
Voor 3 aftermorning pillen is het nooit te laat, maar als je een kinderwens hebt is het geen probleem.![]()
Kijk, dat zijn de betere berichtenquote:Op donderdag 8 juli 2004 20:36 schreef erodome het volgende:
Ik heb nog wel een ledikantje e.d. liggen
heb je er nu weer 2 toevallig???quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:22 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ja en voor domheid is het blijkbaar ook nooit te laat, doe eens niet zo achterlijk zeg, ik wil geen MAP of abortus, daar ben ik 100% duidelijk over geweest dus als je niks leukers te melden hbet donder dan op uit dit topic.
[..]
Kijk, dat zijn de betere berichten
Newsflash: de test die ik nog had liggen was van 2003. Ik heb nieuwe gekocht vanmiddag. Testen doen we nog steeds zondag, maar die die ik weg moest gooien (en die dus denk ik niet meer betrouwbaar was) heb ik geprobeerd, en was negatief. Ik hecht er alleen geen waarde aan aangezien ik nog geen stopweek heb genomen en de test meer dan een jaar over de datum was. Het leek me gewoon wel handig als ik m toch weg moest gooien even te oefenen hoe dat ook al weer ging.
Ja, die van 1 waren op.quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:30 schreef GewoneMan het volgende:
heb je er nu weer 2 toevallig???
Jawel, maar liever over een paar jaar... Ik ben nou ook net verhuisd en het is hier niet groot genoeg voor twee, en ik wil liever eerst mn studie afhebben zodat ik dat kind wat te bieden heb, en dat er dan ook een vader is die er de hele tijd is, snap je? Maar als ik zwanger ben, tja, dan moet ik voor al die praktische dingen een oplossing vinden, want ik laat geen kind van mij doodmaken.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:26 schreef FuifDuif het volgende:
Maar dafjedaf, lijkt het je niet leuk om moeder te worden?
ik vind de symptomen nogal vaag, maar goed. en een keer de pil vergeten betekent niet dat je meteen zwanger kan raken...dat is zo goed als uitgesloten.quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:30 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
als je het topic goed gelezen had wist je dat ze 3 syptomen heeft die op zwangerschap zouden kunnen duiden.. dat ze een keer de pil is vergeten omdat ze heel ziek was en toen ook heeft overgegeven.. daardoor is de pil niet meer zo betrouwbaar.. de kans is er dus wel degelijk, los daarvan leek haar bloeding niet op een doorbraakbloeding maar op een innestelingsbloeding (had er zelf nog nooit van gehoord) ik wil hiermee niet zeggen dat ze zwanger is maar de kans is meer aanwezig dan jij denkt
Die kans bestaat wel.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:25 schreef SHE het volgende:
[..]
ik vind de symptomen nogal vaag, maar goed. en een keer de pil vergeten betekent niet dat je meteen zwanger kan raken...dat is zo goed als uitgesloten.
Als je gewoon al een tijd de pil slikt, houd dat niet in dat je bij de eerste de beste kotsbui zwanger bent.
Sorry hoor maar de pil is al niet 100% betrouwbaar en als je er 1 in je 2e week mist hoor je gewoon met condoom te neuken want dan is het echt niet meer betrouwbaar. Zwangerschap is dus helemaal niet zo goed als uitgesloten.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:25 schreef SHE het volgende:
ik vind de symptomen nogal vaag, maar goed. en een keer de pil vergeten betekent niet dat je meteen zwanger kan raken...dat is zo goed als uitgesloten.
Als je gewoon al een tijd de pil slikt, houd dat niet in dat je bij de eerste de beste kotsbui zwanger bent.
Nou, misschien dat ze bij jou anders waren maar ik hoor van veel mensen dat het bij hun wel exact zo ging als bij mij. Ik heb eerder doorbraakbloedingen gehad en dat was heel anders.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:47 schreef Mwanatabu het volgende:
Waarom is doorbraakbloeding geen optie? Want ik heb twee innestelingsbloedingen gehad en die leken helemaal niet op het beeld dat TS schetst.
Bovendien lijkt een doorbraak in de tweede week me erg vreemd gezien dat ik normaal 6 weken de pil doorslik zonder een drupje bloed.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:37 schreef SHE het volgende:
dat was het volgende punt wat ik wilde aandragen..typisch gevalletje van doorbraakje..maar goed
Ik ben al geweest hoor! (1998). Ik had een of andere weefselgroei, dat is bevroren en onderzocht.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:35 schreef KonnieKipke het volgende:
Wat veel vrouwen niet weten is dat de baarmoedermond uitermate gevoelig is en aldaar heel gemakkelijk bloedinkjes kunnen ontstaan. Helderrood bloedverlies pleit voor een bloeding uit de vagina, cervix. Om je ongerustheid weg te halen, zou een speculumonderzoek prettig zijn. Je kan dan mooi bekijken of de baarmoedermond rustig is (want dat is je angst) en of verder alles goed is.
Klopt, door doorslikken kan je slijmvies dermate atrofisch raken dat je wat bloed kan verliezen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:23 schreef SHE het volgende:
Volgens mij is er niks aan de hand heur. Ik heb ook weleens een bloeding..zomaar uit het niets. Ik slik de pil nog weleens door uit luiheid / geen zin om ongesteld te worden.
Tja en dan wil ik nog weleens spontaan wat bloed verliezen
en wat is jouw gedachte als je alles zo leest?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:42 schreef KonnieKipke het volgende:
Mja, in de tientallen uitstrijkjes die ik heb gedaan heb ik aardig wat baarmoedermonden mogen zien. Daarbij valt het gewoon op dat de ene kwetsbaarder is dan de ander.
Dat een speculumonderzoek gerechtvaardigd is aangezien baarmoederhalskanker ook beneden de 30 jaar voor kan komen. Laat ik het zo zeggen. Als het mijn vagina was, waaruit bloed kwam, zou ik het toch wel prettig vinden als de huisarts ff keek. Ik verwacht dat het gewoon een kwetsuur is waardoor de kwetsbare cervix wat bloed heeft verloren, maar ik begrijp dat TS ongerust is dus dan zou ik gewoon ff kijken. De strategie van de huisarts is overigens correct; als er iets van een laesie op de cervix zit die niet goedaardig is, zal dat aanleiding geven tot vaker bloedverlies. Als het bij 1x blijft, is er niets aan de hand.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:45 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
en wat is jouw gedachte als je alles zo leest?
Wanneer werd je het normaal dan?quote:Op zondag 11 juli 2004 18:36 schreef dafjedaf het volgende:
3e stopdag, geen bloed, geen buikpijn.
en de 2e dag was je meestal ongesteld meende ik ? dat wordt dus even een testje doenquote:Op zondag 11 juli 2004 18:36 schreef dafjedaf het volgende:
3e stopdag, geen bloed, geen buikpijn.
damn dus we kunnen onze beschuit met muisjes wel sjeekuhquote:Op maandag 12 juli 2004 11:51 schreef dafjedaf het volgende:
Precies gebeurd wat ik al verwacht had: gisteravond test gedaan, negatief, vannacht ongesteld geworden. Dank jullie wel voor de adviezen en interesse enzo
* GewoneMan gaat een ibuprofennetje poppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |