abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 juni 2004 @ 14:26:33 #1
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19936916
Gisteravond laat had ik opeens een beetje bloed in mn slipje. Ik wilde weten waar het vandaan kwam en heb toen een vinger in mn vagina ingebracht. Die zat onder het bloed. Toen ik dit een aantal keer deed zat het alleen nog op mn vingertop, waarmee ik tegen de baarmoedermond voelde. Ik heb dus sterk het idee dat het uit mn baarmoeder kwam. Na een paar minuten stopte het en het is niet teruggekomen. Het bloed was heel helder rood, leek niet op menstruatiebloed en ik had ook geen "rommel" er bij zitten zoals je met menstrueren zou hebben (afgebroken slijmvlies enzo). Ik had geen pijn of kramp.

- het kan niet toch ongesteldheid zijn, ik zit nu in mn derde week van mn pilstrip en ik heb ze allemaal netjes geslikt. Bovendien slik ik de pil normaal minstens 6 weken door dus het was ook nog lang geen tijd daarvoor.

- ik had geen sex gehad de 2 dagen er voor en ook niets er in gehad ofzo.

- ik had niet heftig gesport of wat dan ook.

- een soa is zeer onwaarschijnlijk, ik ben een tijdje geleden naar de huisarts geweest, heb uitgelegd wat ik onveilig had gedaan, heb toen een aantal soa tests gehad (maar niet allemaal).

- zwangerschap is ook uitermate onwaarschijnlijk en volgens mij moet je dan toch juist niet bloeden?

De assistente van de huisarts zegt dat een afspraak geen zin heeft omdat er inmiddels toch niets meer te zien is, ik moet maar een afspraak maken als het vaker gebeurt. Ik vraag me toch af wat het kan zijn, ik ben niet bang dat ik iets heb ofzo, maar het is toch niet normaal dat je geslachtsorganen opeens gaan bloeden? Heeft iemand een idee wat het geweest kan zijn?
(ik zoek dus geen geruststelling want zolang het niet terugkomt maak ik me geen zorgen, ik vind het alleen zo raar).
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_19937016
edit: nutteloze reactie

[ Bericht 91% gewijzigd door erodome op 16-06-2004 14:33:34 ]
pi_19937120
anyway, was het niet handig geweest om deze vraag aan de huis-arts danwel zijn of haar assistent(e) voor te leggen ipv hier op fok?
  woensdag 16 juni 2004 @ 14:34:59 #4
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19937197
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 14:33 schreef -Xerxes- het volgende:
anyway, was het niet handig geweest om deze vraag aan de huis-arts danwel zijn of haar assistent(e) voor te leggen ipv hier op fok?
Denk je dat ik die hbo-bimbo opbel om te vertellen dat het 1-1 geworden is, en dat zij dan zegt als het vaker gebeurt moet je maar eens langskomen?

Lees de fucking OP weet je.
pi_19937219
Misschien heb je een heel klein wondje in je, een haaltje van een nagel of zoiets...

Ik zou de boel even een paar dagen met rust laten voor de zekerheid en als het dan nog terugkomt even naar de huisarts gaan...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 16 juni 2004 @ 14:37:34 #6
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19937290
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 14:35 schreef erodome het volgende:
Misschien heb je een heel klein wondje in je, een haaltje van een nagel of zoiets...
Dat lijkt me vreemd want mn binnenste had dus al twee dagen geen tampon, penis of vinger op visite gehad, en het was ook best veel voor een haaltje (dat heb ik wel eens gehad namelijk).
pi_19937321
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 14:34 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Denk je dat ik die hbo-bimbo opbel om te vertellen dat het 1-1 geworden is, en dat zij dan zegt als het vaker gebeurt moet je maar eens langskomen?

Lees de fucking OP weet je.
weetjedit weetjedat weetje

Lees zelf mijn reactie en je eigen OP nog eens weet je, ik heb wel gezien dat ze zeiden als het nog een keer gebeurde dat je langs kon komen, maar je vraagt hier wat het had kunnen zijn.
Die vraag had je toch ook via de telefoon aan de dokter kunnen vragen weetje

ow, en weetje, ik heb een hekel aan mensen die vaak weetje zeggen
  woensdag 16 juni 2004 @ 14:40:04 #8
17698 nappel
raar menneke..
pi_19937386
Ook niet stiekem wel iets erin gehad?
Kopen ze dure kunstmest, maar als de hond in de tuin schijt doen ze moeilijk..
  woensdag 16 juni 2004 @ 14:40:55 #9
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19937418
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 14:38 schreef -Xerxes- het volgende:
Lees zelf mijn reactie en je eigen OP nog eens weet je, ik heb wel gezien dat ze zeiden als het nog een keer gebeurde dat je langs kon komen, maar je vraagt hier wat het had kunnen zijn.
Die vraag had je toch ook via de telefoon aan de dokter kunnen vragen weetje

ow, en weetje, ik heb een hekel aan mensen die vaak weetje zeggen
Ik zei maar een keer "weet je" - muts.

En ja ik heb natuurlijk eerst gevraagd wat het was en toen of ik er voor langs moest komen, en haar reactie was dus dat de dokter nu toch niet meer kon zien wat het was en dat ik maar moest langskomen als het vaker gebeurde.
  woensdag 16 juni 2004 @ 14:41:44 #10
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19937444
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 14:40 schreef nappel het volgende:
Ook niet stiekem wel iets erin gehad?
nee, echt helemaal niks, niet bij in de buurt geweest alleen aan de buitenkant gewassen.
pi_19937532
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 14:40 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Ik zei maar een keer "weet je" - muts.

En ja ik heb natuurlijk eerst gevraagd wat het was en toen of ik er voor langs moest komen, en haar reactie was dus dat de dokter nu toch niet meer kon zien wat het was en dat ik maar moest langskomen als het vaker gebeurde.
En nu verwacht je dat wij het wel weten wat het geweest had kunnen zijn?
  woensdag 16 juni 2004 @ 14:46:22 #12
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19937649
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 14:43 schreef -Xerxes- het volgende:
En nu verwacht je dat wij het wel weten wat het geweest had kunnen zijn?
Jullie zouden wellicht ideeen kunnen opperen, terwijl zo'n vrouwtje alleen beoordeelt of het iets ernstigs kan zijn. Als ik opbel dat ik een beetje koorts heb en hoofdpijn zegt ze ook alleen dat ik langs moet komen als het langer dan 3 dagen aanhoudt, gaat ze toch ook niet uitleggen waardoor het kan komen?
  woensdag 16 juni 2004 @ 14:46:25 #13
17698 nappel
raar menneke..
pi_19937651
I'm clueless..
Misschien 'n adertje gesprongen ofsow..?
Kopen ze dure kunstmest, maar als de hond in de tuin schijt doen ze moeilijk..
pi_19937764
als je de pil gebruikt kun je soms een 'ontrekkiingsbloeding' of zoiets krijgen, al is dat vooral als je em doorslikt geloof ik (daar staat iig iets over in de bijsluiter). dat is verder niets om je zorgen over te maken, maar als ik jou was zou ik eens goed in je bijsluiter kijken of er iets over staat.
  woensdag 16 juni 2004 @ 14:51:58 #15
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19937847
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 14:49 schreef zillah666 het volgende:
als je de pil gebruikt kun je soms een 'ontrekkiingsbloeding' of zoiets krijgen, al is dat vooral als je em doorslikt geloof ik (daar staat iig iets over in de bijsluiter). dat is verder niets om je zorgen over te maken, maar als ik jou was zou ik eens goed in je bijsluiter kijken of er iets over staat.
Das een doorbraakbloeding, die krijg ik pas na twee maanden doorslikken, en dat lijkt op menstruatiebloed. Na drie weken pil krijg je geen doorbraakbloeding, no way.
  woensdag 16 juni 2004 @ 15:42:41 #16
25603 FeEsTbBt
You're not paranoid, Ever
pi_19939569
erhm, ik wil niet heel erg vervelend doen hoor, maar doe je nu zo neerkijkend op hbo mensen(of lager) int algemeen? of alleen op haar specifiek?
ik vind et namelijk niet erg eerlijk tegenover lagergeschoolde mensen op dit forum (waaronder ikzelf) dat je in dat geval zo'n kritiek uit op al "dat soort" mensen.

ontopic: er kan altijd wel een bloedvaatje springen, ook zonder dat je je inspant of iets anders geks doet. maar hoe veel bloed daar van af zou komen kan ik zo niet zeggen, maar wel genoeg om je vinger te bedekken waarschijnlijk.
Do You See The Darkness? Embrace It ! | People that call themselves freaks are probably more normal than most people i know...
  woensdag 16 juni 2004 @ 15:44:21 #17
39158 confined
breaking the waves
pi_19939633
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 14:51 schreef dafjedaf het volgende:
Na drie weken pil krijg je geen doorbraakbloeding, no way.
Kan wel. Ik heb momenteel steeds na twee weken pil slikken al een doorbraakbloeding. Oftewel: maar weer overstappen op iets anders. Maar eens ff bellen voor een Nuvaringetje, want al die pillenzooi blijkt allemaal niet te werken voor mij. En nee, ik slik de pil nooit door, dus daar ligt het niet aan. Ook geen SOA, geen zwangerschap, geen lichamelijke problemen, niks. Ligt gewoon aan die klote-pil en ik ben blij als ik eraf ben.
pi_19939876
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 15:42 schreef FeEsTbBt het volgende:
erhm, ik wil niet heel erg vervelend doen hoor, maar doe je nu zo neerkijkend op hbo mensen(of lager) int algemeen? of alleen op haar specifiek?
ik vind et namelijk niet erg eerlijk tegenover lagergeschoolde mensen op dit forum (waaronder ikzelf) dat je in dat geval zo'n kritiek uit op al "dat soort" mensen.
Hahaha, ik heb ook een HBO'tje, bijna dan En ik voel me zeer gewaardeerd door Dafjedaf (A)
pi_19940075
Het kan een doorbraakbloeding zijn. Als het meer gebeurd, moet je een zwaardere pil vragen.
Het kan ook een adertje zijn. Er zijn nu eenmaal veel bloedvaten in de schaamstreek.

Bovendien is je menstruatiebloed toch enkel de eerste twee dagen 'vuil'? Bij mij is het daarna toch ook helder, hoor.
On echo beach! (e-mail weer geactiveerd!)
pi_19940438
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 14:26 schreef dafjedaf het volgende:

- zwangerschap is ook uitermate onwaarschijnlijk en volgens mij moet je dan toch juist niet bloeden?
Is hoogst onwaarschijnlijk denk ik, maar er als je zwanger bent kan je een innestelingsbloeding hebben Das ook altijd maar een heeeeel klein beetje.
Ik zeg dus niet dat dat het is, hoor, wilde alleen aangeven dat er dus wel een (kleine) bloeding kan optreden als je wel zwanger bent!
Succes!
  woensdag 16 juni 2004 @ 16:17:31 #21
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_19940724
Ik denk ook aan een doorbraakbloeding... zeker als je, zoals je zegt, de pil meestal 6 weken achtereen inneemt. Misschien dat je het "normaal" nooit hebt gehad, maar je lichaam kan best ineens iets hebben van 'ja en nou is het genoeg'. Kijk maar naar mensen die ineens hooikoorts krijgen, terwijl ze daarvoor er nooit last van hebben gehad. Je lijf kan dingen opbouwen en opbouwen tot een keer de spreekwoordelijke druppel om de hoek komt kijken.

Andere mogelijkheid inderdaad de eerdergenoemde innestelingsbloeding. Meestal krijg je die een aantal dagen na de bevruchting... dus ga eens na wanneer je je eisprong zou hebben gehad als je geen pil zou slikken en wanneer je voor het laatst gesext hebt... Misschien is er toch stiekem een eitje ontsnapt. De pil is ook niet 100% betrouwbaar.

Maar, don't worry, ik denk dat doorbraakbloeding de meeste kans heeft
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_19941088
Ik heb dat ook gehad, bij mij groeide door pilgebruik weefsel wat normaal IN je baarmoeder zit door de baarmoedermond naar buiten.

Ik merkte het ook door een beetje bloed op een dag waarop dat niet kon. Meteen dokter gebeld, en eer ik daar terecht kon had ik tijdens de sex een hele erge bloeding (nou ja, het leek erg, probably door het nat zijn enzo).

Dokter keek het na, constateerde weefsel dat er niet hoorde, naar de gyn, die keek het ook na, uitstrijkje laten maken (niks aan de hand) en daarna het weefsel laten bevriezen, omdat je anders wondjes blijft houden en dan ontstekingen kan krijgen.

Behandeling was rot (erge krampen, daarna flauwgevallen etc.) Nog vier weken last gehad van lekkend wondvocht (maar na halve dag wel geen pijn meer). Controle gehad: alles weer ok.

Dit was in 1998, en tot nu toe heb ik het niet meer teruggehad.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 16 juni 2004 @ 17:06:48 #23
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19942034
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 15:42 schreef FeEsTbBt het volgende:
Die vrouw is gewoon best wel dom, ze werkt met een script qua vragen en als je een andere vraag stelt dan die in haar boekje weet ze t niet, lijkt t net een koe. En dat accent helpt ook niet.

Ik heb niks tegen hbo'ers, ik neuk er een.
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 16:08 schreef LadyS het volgende:
Is hoogst onwaarschijnlijk denk ik, maar er als je zwanger bent kan je een innestelingsbloeding hebben Das ook altijd maar een heeeeel klein beetje.
Ik zeg dus niet dat dat het is, hoor, wilde alleen aangeven dat er dus wel een (kleine) bloeding kan optreden als je wel zwanger bent!
Succes!
Tering.... Dat zal toch niet? Ik denk namelijke echt niet dat het een doorbraakbloeding is want zoals ik al eerder zei, die heb ik al meerdere keren gehad en dat is echt heel anders bij mij. Weet iemand misschien iets over die gesprongen aders, en over innestelingsbloedingen? Misschien iemand die al kinderen heeft gehad die me kan zeggen hoe dat werkt?
  woensdag 16 juni 2004 @ 17:15:58 #24
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19942271
Oh en weet iemand na hoeveel tijd die innestelingstoestand gebeurt? Ik heb namelijk nog een zwangerschapstest liggen, misschien kan ik dat wel meteen uitsluiten dan....
  woensdag 16 juni 2004 @ 17:20:32 #25
78067 Teng
Is dat zo?
pi_19942380
Ik vermoed dat het gewoon een eenmalige bloeding is geweest avn een gesprongen adertje of misschien bloeding van een (licht) ontstoken of geïrriteerd gebied. Ik ben het op zich ook met je doktersassistente eens dat je pas weer hoeft te bellen als je weer bloedt of andere klachten ontwikkelt waardoor je het niet vertrouwd.
Ik twijfel nooit aan mijn gelijk...of toch?
  woensdag 16 juni 2004 @ 17:25:14 #26
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_19942499
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 17:15 schreef dafjedaf het volgende:
Oh en weet iemand na hoeveel tijd die innestelingstoestand gebeurt? Ik heb namelijk nog een zwangerschapstest liggen, misschien kan ik dat wel meteen uitsluiten dan....
Zoals ik net al zei volgens mij een aantal dagen na de bevruchting. Ik zou zeggen, google eens op innestelingsbloeding...

Succes!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_19942545
je kut is stuk
pi_19942555
Ik zou me er niet al te druk over maken, en gewoon goed in de gaten houden. En meer kunnen wij er ook niet van maken .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 16 juni 2004 @ 17:28:12 #29
78067 Teng
Is dat zo?
pi_19942574
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 17:15 schreef dafjedaf het volgende:
De innesteling begint op het einde van de eerste week na de bevruchting, ongeveer op dag 5. In de eerste tijd daarna vind er veel ingroei in de baarmoederwand plaats, maar ik weet niet precies wanneer innestelingsbloedingen kunnen plaatsvinden.
pi_19942667
Op het moment dat een embryo zich gaat nestelen in de binnenbekleding van de baarmoeder ( “ingroeien” ) kan dit soms een klein bloedinkje veroorzaken. Dit wordt dan innestelingsbloeding genoemd.
  woensdag 16 juni 2004 @ 17:31:46 #31
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19942670
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 17:28 schreef Teng het volgende:
De innesteling begint op het einde van de eerste week na de bevruchting, ongeveer op dag 5. In de eerste tijd daarna vind er veel ingroei in de baarmoederwand plaats, maar ik weet niet precies wanneer innestelingsbloedingen kunnen plaatsvinden.
Ik heb op zich wel een week geleden een paar keer zonder condoom sex gehad. Maar in principe is je eisprong toch op dag 7, en dan nog twee weken daarna mag je testen, dus dat is dan bij mij over een week, right? Of misreken ik nu?
pi_19942722
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 17:31 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Ik heb op zich wel een week geleden een paar keer zonder condoom sex gehad. Maar in principe is je eisprong toch op dag 7, en dan nog twee weken daarna mag je testen, dus dat is dan bij mij over een week, right? Of misreken ik nu?
Meisje, al sla je me hartstikke dood. Ik heb slechts 'gegoogled'.
  woensdag 16 juni 2004 @ 17:37:01 #33
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19942794
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 17:33 schreef Man_Made_God het volgende:
Meisje, al sla je me hartstikke dood. Ik heb slechts 'gegoogled'.
Kans lijkt me wel erg klein hoor.... Ik bedoel, de pil onderdrukt niet alleen de eisprong maar zorgt ook dat innestelen moeilijker is als je toch een eitje hebt. Ik slik gewoon de pil door zoals ik van plan was en als er toch wat mis is gegaan merk ik dat over een paar weken wel.
Morning after of abortus wil ik toch niet, dus ik wacht wel gewoon af wat er gebeurt en of het nog eens gebeurt.
pi_19942831
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 17:37 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Kans lijkt me wel erg klein hoor.... Ik bedoel, de pil onderdrukt niet alleen de eisprong maar zorgt ook dat innestelen moeilijker is als je toch een eitje hebt. Ik slik gewoon de pil door zoals ik van plan was en als er toch wat mis is gegaan merk ik dat over een paar weken wel.
Morning after of abortus wil ik toch niet, dus ik wacht wel gewoon af wat er gebeurt en of het nog eens gebeurt.
Wat je vooral niet moet doen, is paniekerig worden omdat het weleens zwangerschap zou 'kunnen' zijn. Je bloedt, dat kan dus dat innestelen zijn, of misschien toch een wondje wat om de één of andere reden toch weer even open is gegaan.

relax........
  woensdag 16 juni 2004 @ 17:42:19 #35
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19942886
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 17:39 schreef Man_Made_God het volgende:
Wat je vooral niet moet doen, is paniekerig worden omdat het weleens zwangerschap zou 'kunnen' zijn. Je bloedt, dat kan dus dat innestelen zijn, of misschien toch een wondje wat om de één of andere reden toch weer even open is gegaan.

relax........
Ja precies, anders moet ik straks ongesteld worden en dan zit ik zo te stressen dat ik het eerst niet wordt, gezeik met die wijven ook altijd.... Ik doe gewoon wat ik allemaal anders ook zou doen en over drie weken merk ik het wel.
pi_19942950
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 17:42 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Ja precies, anders moet ik straks ongesteld worden en dan zit ik zo te stressen dat ik het eerst niet wordt, gezeik met die wijven ook altijd.... Ik doe gewoon wat ik allemaal anders ook zou doen en over drie weken merk ik het wel.
Precies. Mijn vriendin heeft ook wel eens in een soortgelijke situatie gezeten. Ook één en al stress ("ben ik zwanger of niet, daar ben ik veel te jong voor, maar ik wil in ieder geval geen abortus, maar...blablablabla") en inderdaad: ze werd later ongesteld dan normaal. Daar word je zelf niet beter van, maar ik toen ook niet. Dan begin je toch wel een beetje te twijfelen. Uiteindelijk bleek er niets aan de hand te zijn, en ook nooit meer last van gehad.
Vraag gewoon om een lekkere massage van je 'hbo-neukertje' en PROBEER er niet teveel aan te denken. Bloed je nog een keer, hop naar de huisarts, gebeurt er niks: Klaar!

Laat even weten hoe het afloopt!
pi_19942974
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 17:42 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Opleiding: psychologie
Waarom dacht ik dat al
  woensdag 16 juni 2004 @ 17:47:13 #38
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19942977
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 17:45 schreef Man_Made_God het volgende:
Laat even weten hoe het afloopt!
Dat zal ik zeker doen
Bedankt allemaal, en als iemand nog wat meer wil vertellen over die innestelingsbloeding dan graag!
pi_19943056
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 17:45 schreef Man_Made_God het volgende:
'hbo-neukertje'
*kuch*
pi_19943075
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 17:06 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Die vrouw is gewoon best wel dom, ze werkt met een script qua vragen en als je een andere vraag stelt dan die in haar boekje weet ze t niet, lijkt t net een koe. En dat accent helpt ook niet.

Ik heb niks tegen hbo'ers, ik neuk er een.
[..]

Tering.... Dat zal toch niet? Ik denk namelijke echt niet dat het een doorbraakbloeding is want zoals ik al eerder zei, die heb ik al meerdere keren gehad en dat is echt heel anders bij mij. Weet iemand misschien iets over die gesprongen aders, en over innestelingsbloedingen? Misschien iemand die al kinderen heeft gehad die me kan zeggen hoe dat werkt?
Ik zeg niks
Masseren zul je!

woensdag 16 juni 2004 @ 17:57:44 #41
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19943184
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 17:51 schreef Tagnar het volgende:
*kuch*
wat nou, je zit op het hbo en je neukt mij, alletwee niks om je voor te schamen
pi_19943220
het ging me niet om de term, het ging me om die suffe smilie
  woensdag 16 juni 2004 @ 18:00:06 #43
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19943236
hbo-neukertje
  woensdag 16 juni 2004 @ 18:01:07 #44
83791 White_Wolf
The devil made me do it
pi_19943259
Misschien was het ketchup.
"For the thing I greatly feared has come upon me. And what I dreaded has happened to me. I am not at ease, nor am I quiet; I have no rest, for trouble comes." Job 3:25,26
pi_19943282
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 17:59 schreef Tagnar het volgende:
het ging me niet om de term, het ging me om die suffe smilie
Positief bedoeld uiteraard.
Ik doe ook HBO, neuk ook, dus ik zie ons als mensen die iets moois gemeen hebben....
iets te neuken
  woensdag 16 juni 2004 @ 18:02:11 #46
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19943289
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 18:01 schreef White_Wolf het volgende:
Misschien was het ketchup.
Mijn poes lust geen ketchup

En nee, ook geen mayonaise
  woensdag 16 juni 2004 @ 18:02:53 #47
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19943304
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 18:02 schreef Man_Made_God het volgende:
iets
  woensdag 16 juni 2004 @ 18:32:49 #48
78067 Teng
Is dat zo?
pi_19943917
De pil is een zo ranzig betrouwbaar medicijn (bij goed gebruik en ja er zijn uitzonderingen, maar het is het betrouwbaarste medicijn dat we kennen in de westerse wereld) dat als je gewoon geslikt hebt en verder geen gekke dingen gedaan hebt (week aan de diarree of veel overgeven) dan is de kans dat je zwanger bent nagenoeg 0. Ik zou me daar dus niet te druk over maken.

En over innestelingsbloeding, daar zal ik nog eens voor kijken of ik daar meer van kan vinden.
pi_19944067
Ik denk dat het het meest logisch is, dat er, zoals al eerder gezegd, gewoon een bloedvaatje is gesprongen. In vochtige gebieden bloedt het altijd meer dan normaal, denk aan je mond. Het lijkt meestal erger dan het is.
Het is zeker geen doorbraakbloeding en je zei dat je de pil gewoon goed geslikt hebt dus het zal ook wel geen zwangerschap zijn.
Niet zoveel ge-stress joh
  woensdag 16 juni 2004 @ 19:30:35 #50
25603 FeEsTbBt
You're not paranoid, Ever
pi_19945297
Off Topic:
Mijn excuses dan Dafjedaf. als dat niet zo bedoeld was dan heb ik niks gezegd. neem et me niet kwalijk. en ik hoop dat tagnar me nu ook niet in mekaar komt kicken omdat ik slecht over je dacht

maar als ze idd zo dom doet dan zou ik er ook zo over denken
Do You See The Darkness? Embrace It ! | People that call themselves freaks are probably more normal than most people i know...
  woensdag 16 juni 2004 @ 20:51:55 #51
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19947321
En toch vind ik het een gek idee dat je gewoon op de bank zit en dat er dan een adertje plotseling opengaat. Als ik nou eerder een verwondinkje daar had opgelopen ok, maar zomaar in eens pats bloed vind ik vreemd, in je mond heb je dat ook alleen als je flink op je wang kauwt...
pi_19947483
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 15:51 schreef Tagnar het volgende:

[..]

Hahaha, ik heb ook een HBO'tje, bijna dan En ik voel me zeer gewaardeerd door Dafjedaf (A)
jij krijgt een voorkeurs behandeling

@dafjedaf ik zou echt niet weten wat het anders kan zijn dan een doorbraakbloeding. mischien door stress of spanning??? en het feit dat er geen slijm en dergelijke bij zit zou juist kunnen (denk ik) doordat je zo vroeg in je cycles zit, het lijkt me iig niet onmogelijk

[ Bericht 11% gewijzigd door GewoneMan op 16-06-2004 21:07:32 ]
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_19947605
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 17:37 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

als je zwanger bent hou je het kind dus ?

edit: ff gegoogled... http://www.google.com/search?q=innestelingsbloeding
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  woensdag 16 juni 2004 @ 21:08:53 #54
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19947763
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:01 schreef GewoneMan het volgende:
als je zwanger bent hou je het kind dus ?
Ik zou nooit een kind of iets wat een kind wordt dood laten maken. Tagnar weet dat, dat heb ik met hem besproken voor we de eerste keer seks hadden. Dus zelfs als het door condoom en pil heen toch gebeurt zal hij niet op me inpraten om het weg te laten halen, hij weet dat dat geen zin heeft en hij zou dat ook helemaal niet willen.
pi_19947914
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:08 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Ik zou nooit een kind of iets wat een kind wordt dood laten maken. Tagnar weet dat, dat heb ik met hem besproken voor we de eerste keer seks hadden. Dus zelfs als het door condoom en pil heen toch gebeurt zal hij niet op me inpraten om het weg te laten halen, hij weet dat dat geen zin heeft en hij zou dat ook helemaal niet willen.
ik bedoel het ook niet negatief hoor, ik ben niet tegen abortus maar vind ook niet dat het te makkelijk gebruikt moet worden... ik zou hert KUNNEN begrijpen als je het zou weghalen maar vind het dat je het kind zou houden mocht het zover zijn maar die kans is wel vrij klein ben iig wel benieuwd hoe het afloopt
  woensdag 16 juni 2004 @ 21:35:41 #56
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19948483
Ik heb google beetje gebruikt om verhalen erover te lezen, maar het klinkt wel precies zoals bij mij qua kleur en hoeveelheid en geen verdere klachten enzo. Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken.... Gelukkig heb ik een paar flink drukke weken voor de boeg
pi_19948587
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:35 schreef dafjedaf het volgende:
Ik heb google beetje gebruikt om verhalen erover te lezen, maar het klinkt wel precies zoals bij mij qua kleur en hoeveelheid en geen verdere klachten enzo. Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken.... Gelukkig heb ik een paar flink drukke weken voor de boeg
je moet maar zo denken ALS je zwanger bent is er niks aan te doen en kan je alleen maar blij zijn dat je tagnar op de hoogte hebt gebracht VOOR er een kans was, dus piekeren of zorgen maken heeft verder geen zin (ok makkelijk lullen voor mij) maar toch is het zo... dus gewoon doorgaan

heb je trouwens een en ander gedaan wat de betrouwbaarheid van de pil kan verminderen ?? overgeven, medicijnen of weet ik veel wat?
  woensdag 16 juni 2004 @ 21:48:58 #58
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19948952
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:38 schreef GewoneMan het volgende:
heb je trouwens een en ander gedaan wat de betrouwbaarheid van de pil kan verminderen ?? overgeven, medicijnen of weet ik veel wat?
Mn medicijnen hebben er geen invloed op, maar ik heb wel laatst voedselvergiftiging gehad en toen overgegeven ja... Ik was te ziek om aan de pil te denken, en we deden het toen ook nog gewoon steeds met condoom.... Ikgeloof dat we een week later het zonder hebben gedaan, ik moet het eens narekenen in mn agenda... Jezus wat stom, dat bedenk ik me nu pas....
pi_19949041
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:48 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Mn medicijnen hebben er geen invloed op, maar ik heb wel laatst voedselvergiftiging gehad en toen overgegeven ja... Ik was te ziek om aan de pil te denken, en we deden het toen ook nog gewoon steeds met condoom.... Ikgeloof dat we een week later het zonder hebben gedaan, ik moet het eens narekenen in mn agenda... Jezus wat stom, dat bedenk ik me nu pas....
ach foutjes gebeuren nou eenmaal al zou dit een foutje kunnen zijn die je leven gaat veranderen en die van tagnar ook natuurlijk maar hoe dan ook komt het wel goed... ik wens jullie beiden sterkte en hoop dat het iets anders is voor jullie, if not so be it
pi_19949528
Doktersassistente is geen HBO opleiding hoor
  woensdag 16 juni 2004 @ 22:08:05 #61
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19949602
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 22:06 schreef Leintjeuh het volgende:
Doktersassistente is geen HBO opleiding hoor
Ze zit alleen maar aan de telefoon, bloed prikken enzo wordt door de echte assistente gedaan, en die heeft volgens mij gewoon verpleegkunde gedaan, maar ik kan het mis hebben. Wou je beweren dat als die bloedprikdames op het lab medicijnen hebben gedaan en die vrouw die alleen de niet acute afspraken inplant ook? lijkt me sterk.
  woensdag 16 juni 2004 @ 23:46:08 #62
78067 Teng
Is dat zo?
pi_19952400
Je lichaam is een wonderlijk iets. Een gesprongen ader kan volgens mijn weten ook redelijk spontaan optreden. Er is dan gewoon een zwakke plek ontstaan op die plaats. Niet ernstig, als het maar niet in de grote bloedvaten gebeurt, maar daarvoor moet er al meer aan de hand zijn.
pi_19957668
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 14:34 schreef dafjedaf het volgende:
HBO-bimbo? Wat geeft jou het recht om op HBO'ers neer te kijken, zeikerd?! Dat tekent je weer precies, dafjedaf. En dan te bedenken dat mensen zoals jij straks andere mensen moeten helpen terwijl je op 80% van je cliëntele neer zal kijken. Misschien moet je zelfs eens met een psycholoog gaan praten over je grootheidswaanzin, want het enige wat jij kunt doen is schermen met je boeken en daarmee je superieuriteit (denkten te kunnen) tonen ten opzichte van niet-academici. Alsof zoiets als opleiding altijd maar een bepalende factor is.
pi_19957769
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 09:43 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

HBO-bimbo? Wat geeft jou het recht om op HBO'ers neer te kijken, zeikerd?! Dat tekent je weer precies, dafjedaf. En dan te bedenken dat mensen zoals jij straks andere mensen moeten helpen terwijl je op 80% van je cliëntele neer zal kijken. Misschien moet je zelfs eens met een psycholoog gaan praten over je grootheidswaanzin, want het enige wat jij kunt doen is schermen met je boeken en daarmee je superieuriteit (denkten te kunnen) tonen ten opzichte van niet-academici. Alsof zoiets als opleiding altijd maar een bepalende factor is.
Ja voor iemand die psychologie studeert is dat wel nodig.
Anders lees je het topic even door, zeiksnor
pi_19957837
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 09:49 schreef Man_Made_God het volgende:

[..]

Ja voor iemand die psychologie studeert is dat wel nodig.
Anders lees je het topic even door, zeiksnor
Hoezo, wat is nodig voor iemand die psychologie studeert? Neerkijken op mensen met lagere opleidingen? Alsof psychologie echt een moeilijke studie is. Dat is toch wel waar ik in mijn gehele studie al op af loop te knappen; de pretentie dat de academische wereld iets elitairs is en dat zij de waaheid in pacht hebben en alles daaronder dat niet kan bevatten. Nou sorry hoor, laten ze daar maar even normaal doen, want zoveel stelt het nu ook allemaal niet voor. Een beetje interessant gaan doen met niets.
pi_19957862
On topic: dafjedaf, kan het niet zijn dat gewoon door de warmte is gekomen? Sommigen krijgen spontaan een bloedneus met hoge temperaturen.
  donderdag 17 juni 2004 @ 10:41:44 #67
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_19958928
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 09:52 schreef FuifDuif het volgende:
On topic: dafjedaf, kan het niet zijn dat gewoon door de warmte is gekomen? Sommigen krijgen spontaan een bloedneus met hoge temperaturen.
Ik denk nou niet dat je een poes moet gaan vergelijken met een neus ...
Het nadeel van in de bergen fietsen: what comes down, must go up!
pi_19959217
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 09:52 schreef FuifDuif het volgende:
Wauw, fuifduif, wat een machtig inzicht.

En lees het topic.
pi_19960042
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 10:41 schreef kleinmeiske het volgende:

[..]

Ik denk nou niet dat je een poes moet gaan vergelijken met een neus ...
Waar slaat dit nu op? Het gaat om de warmte en het knappen van bloedvaten. Dat gebeurt bij sommigen in de neus op warme dagen, dus het zou ook kunnen gebeuren tussen de benen. Lijkt mij in ieder geval.
pi_19960051
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 10:53 schreef Tagnar het volgende:
Wauw, fuifduif, wat een machtig inzicht.
Ja hè?
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 10:53 schreef Tagnar het volgende:
En lees het topic.
Hoezo? Ik geef toch antwoord op haar vraag?
  donderdag 17 juni 2004 @ 11:38:36 #71
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_19960441
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 11:24 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Waar slaat dit nu op? Het gaat om de warmte en het knappen van bloedvaten. Dat gebeurt bij sommigen in de neus op warme dagen, dus het zou ook kunnen gebeuren tussen de benen. Lijkt mij in ieder geval.
Nou, ik weet niet hoe jij denkt dat een vrouw in mekaar steekt, maar je neus staat in open verbinding met die warme lucht. Daar tussen de benen (lekker eufemisme trouwens) bij de meeste vrouwen niet, hoor ...
pi_19960691
Tja dafjedaf, je vroeg me of ik iets over innestelingsbloedingen kon vertellen, maar ik heb dat helemaal niet gehad....
Kan daar dus ook niets zinnigs ver zeggen.....

Maar mijn lichaam voelde wel anders aan, een gevoelige onderbuik, gevoelige borsten, een beetje een rozig gevoel, ik wist al heel snel dat ik zwanger was(alhoewel dat ook wishfull thinking geweest kan zijn natuurlijk).

Je zou nog te vroeg zijn om iets te kunnen voelen denk ik, maar als de baarmoeder iets begint te groeien voel je net boven je schaambeen een soort van richel als je er wat in duwt....

Al met al denk ik dat je je te druk maakt hierom, ik denk dat dit gewoon zoiets is wat weleens gebeurt en wat verder niets betekend...

Als ik jou was zou ik nu stoppen met denken over wat het geweest zou kunnen zijn en gewoon lekker doorgaan, anders moet je straks ongesteld worden en dan hou je het zelf tegen onbewust, grote paniek, zwangerschapstest eroverheen, niets aan de hand, dezelfde dag nog ongesteld

Probeer je gedachte's te verzetten, want als het zo is is het toch al zo en dan merk je het wel tegen de tijd dat je ongesteld zou moeten worden, eerder kan je toch niets anders doen dan gissen....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_19965717
Dafjedaf, zou je deze keer dan niet beter geen 6 weken doorpakken, maar de gewone 3 weken?
Dan weet je het sneller...
pi_19966358
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 14:48 schreef Rooie_Zita het volgende:
Dafjedaf, zou je deze keer dan niet beter geen 6 weken doorpakken, maar de gewone 3 weken?
Dan weet je het sneller...
hmmm ja dat lijkt me idd een goeie en dat zal denk ik ook beter zijn voor het kind ALS ze zwanger mocht zijn, of maakt dat niets uit? verder sluit ik me bij doompjuh aan had het zelf ook al gepost niet te druk maken de kans op zwangerschap is er mischien maar wel heel klein...
  donderdag 17 juni 2004 @ 15:31:00 #75
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19967063
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:51 schreef dafjedaf het volgende:
En toch vind ik het een gek idee dat je gewoon op de bank zit en dat er dan een adertje plotseling opengaat. Als ik nou eerder een verwondinkje daar had opgelopen ok, maar zomaar in eens pats bloed vind ik vreemd, in je mond heb je dat ook alleen als je flink op je wang kauwt...
ik zeg nu misschien iets wat helemaal niet klopt, maar zou het kunnen zijn dat je vlak daarvoor overgegeven hebt? dan kan door de druk een adertje op knappen komen te staan die dan met een lichte beweging kan springen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_19967514
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 15:31 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik zeg nu misschien iets wat helemaal niet klopt, maar zou het kunnen zijn dat je vlak daarvoor overgegeven hebt? dan kan door de druk een adertje op knappen komen te staan die dan met een lichte beweging kan springen.
lijkt me sterk dat was een week geleden ofzo... dan zou het wel eerder gebeurd zijn en iig niet terwijl ze gewoon op de bank zit ofzo...
  donderdag 17 juni 2004 @ 15:57:09 #77
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19967856
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 15:46 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

lijkt me sterk dat was een week geleden ofzo... dan zou het wel eerder gebeurd zijn en iig niet terwijl ze gewoon op de bank zit ofzo...
wat was een week geleden? als iets op knappen staat kan het ineens gebeuren toch.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_20066038
Dafje? alles in orde?
pi_20066215
quote:
Op maandag 21 juni 2004 15:02 schreef Rooie_Zita het volgende:
Dafje? alles in orde?
hhmmm ja ben ik ook wel benieuwd naar... als je de normale tijd aanhoudt met de pil waneer zou je dan ongesteld moeten worden ? of slik je toch nog een paar weken door ? ben trouwens ook wel benieuwd hoe tagnar het ervaart ?
  maandag 21 juni 2004 @ 15:15:17 #80
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_20066369
Ja, alles prima, dat wil zeggen, ik heb geen bloedingen of wat dan ook meer gehad. Ik heb wel wat opgezette borsten lijkt het, maar dat doe ik af als hersenspinsel Wel ren ik nog steeds bij ieder onverwacht vochtig gevoel naar de plee, maar niks hoor....

Mn menstruatie wil ik laten vallen direct na mn verhuizing, ik word er altijd best ziek van met koorts enzo, dan moet ik in bed liggen, dus dan moet ik een bed hebben.

Tagnar heeft ongeveer dezelfde houding als ik, ik geloof dat hij het zelfs minder erg zou vinden dan ik...
pi_20066624
quote:
Op maandag 21 juni 2004 15:15 schreef dafjedaf het volgende:
Ja, alles prima, dat wil zeggen, ik heb geen bloedingen of wat dan ook meer gehad. Ik heb wel wat opgezette borsten lijkt het, maar dat doe ik af als hersenspinsel Wel ren ik nog steeds bij ieder onverwacht vochtig gevoel naar de plee, maar niks hoor....
die opgezette borsten zou dat psychisch kunnen zijn ? en ben jij de enige die het opvalt of deelt b.v. tagnar je mening?
quote:
Mn menstruatie wil ik laten vallen direct na mn verhuizing, ik word er altijd best ziek van met koorts enzo, dan moet ik in bed liggen, dus dan moet ik een bed hebben.
ai ja dat lijkt me idd lastig waneer mag/kan je overhuizen ?
quote:
Tagnar heeft ongeveer dezelfde houding als ik, ik geloof dat hij het zelfs minder erg zou vinden dan ik...
dat scheelt iig een hoop
  maandag 21 juni 2004 @ 15:36:45 #82
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_20066919
quote:
Op maandag 21 juni 2004 15:25 schreef GewoneMan het volgende:
die opgezette borsten zou dat psychisch kunnen zijn ? en ben jij de enige die het opvalt of deelt b.v. tagnar je mening?
ik denk psychisch... ach ik heb het wel vaker, ik ben 20, t wil nog wel s een beetje groeien... ze voelen zwaar en pijnlijk, ik heb maar een D-cup BH aangetrokken ipv mn normale C.
quote:
Op maandag 21 juni 2004 15:25 schreef GewoneMan het volgende:
ai ja dat lijkt me idd lastig waneer mag/kan je overhuizen ?
Ik ben bezig met schilderen, vloer moet er nog in... Ik denk dat ik over een week mn spullen er in kan zetten, maar ik zit nog wel met een paar tentamens komende week, dus t gaat niet zo snel als zou kunnen...
pi_20149036
En, hoe is het nu?
  dinsdag 29 juni 2004 @ 11:58:19 #84
68810 roofless
get wet...
pi_20275152
Yeah, is er al een doorbraak (-bloeding of in de vorm van blauw streepje) te melden? Mag je natuurlijk ook best voor jezelf houden...
pi_20275609
Als er iets te vertellen valt, zal het verteld worden
pi_20275727
Ik ben ook hardstikke nieuwsgierig...
  dinsdag 29 juni 2004 @ 14:46:00 #87
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_20279653
Over ruim een week begin ik met mn stopweek, dus nog een dag of 10 geduld mensen....
pi_20280375
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 14:46 schreef dafjedaf het volgende:
Over ruim een week begin ik met mn stopweek, dus nog een dag of 10 geduld mensen....
we duimen met jullie mee voor een goede afloop
  dinsdag 29 juni 2004 @ 16:02:15 #89
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_20281706
edit: wat niet ter zake doende opmerkingen verwijderd...
  dinsdag 29 juni 2004 @ 16:59:38 #90
93297 LarZje
De nootekraecker
pi_20283255
Misschien is het wel een poliepje; die gaan ook wel eens spontaan bloeden (en niet zo'n beetje)
Vrouwen maken meer kapot dan drank goed kan maken
  dinsdag 29 juni 2004 @ 18:34:44 #91
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_20285536
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 16:59 schreef LarZje het volgende:
Misschien is het wel een poliepje; die gaan ook wel eens spontaan bloeden (en niet zo'n beetje)
Ik had een hele tijd geleden ook bloedingen, en toen is daarop gecontroleerd en dat had ik niet. Dat is een jaar geleden, zou dat dan zo snel gaan? Kweenie hoor....
  dinsdag 29 juni 2004 @ 19:06:35 #92
78067 Teng
Is dat zo?
pi_20286349
Poliepen kunnen vrij snel groeien, volgens mij kan het ook wel binnen een jaar. Maar aangezien het maar een eenmalige bloeding is geweest en je verder geen klachten hebt/had, zou ik me daar niet teveel zorgen over maken.
  dinsdag 29 juni 2004 @ 19:20:49 #93
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_20286660
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 19:06 schreef Teng het volgende:
Poliepen kunnen vrij snel groeien, volgens mij kan het ook wel binnen een jaar. Maar aangezien het maar een eenmalige bloeding is geweest en je verder geen klachten hebt/had, zou ik me daar niet teveel zorgen over maken.
Ja inderdaad, dan zou je toch pijn verwachten of dat die bloedingen vaker voorkomen, ik heb sinds die keer geen drupje meer gebloed...
pi_20288893
Wat onzin verwijdert
pi_20474057
subtiel schopje

tvp
  woensdag 7 juli 2004 @ 21:41:57 #96
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_20475223
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 21:01 schreef GewoneMan het volgende:
subtiel schopje
het schopt nog niet hoor

weet iemand welke dag je mag testen? meteen de eerste dag van je stopweek of moet je dan nog een paar dagen wachten?
pi_20475617
Volgens mij vanaf de eerste dag van je menstruatie(wanneer dat had moeten komen), maar ik zou voor de zekerheid een paar dagen wachten...

Hoe is het met je borsten???
Zijn die gevoelig, komt er vocht uit als je je tepels "melkt" ???
pi_20476583
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 21:41 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

het schopt nog niet hoor

weet iemand welke dag je mag testen? meteen de eerste dag van je stopweek of moet je dan nog een paar dagen wachten?
my bad
  woensdag 7 juli 2004 @ 22:25:35 #99
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_20476623
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 21:53 schreef erodome het volgende:
Volgens mij vanaf de eerste dag van je menstruatie(wanneer dat had moeten komen), maar ik zou voor de zekerheid een paar dagen wachten...
ja maar wanneer die normaal komt weet ik niet... ik geloof 2e of 3e dag na stoppen maar het wisselt heel erg, soms 1e dag soms 7e dag pas...
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 21:53 schreef erodome het volgende:
Hoe is het met je borsten???
Zijn die gevoelig, komt er vocht uit als je je tepels "melkt" ???
gevoelig wel, maar ik heb wel vaker gevoelige periodes gehad (groeien ze nog een tikje)... en nee, geen vocht, maar toen ik eerder zwanger was had ik dat ook niet, dat is toch niet bij alle vrouwen zo, zo vroeg al?
pi_20476753
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 22:25 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

ja maar wanneer die normaal komt weet ik niet... ik geloof 2e of 3e dag na stoppen maar het wisselt heel erg, soms 1e dag soms 7e dag pas...
[..]

gevoelig wel, maar ik heb wel vaker gevoelige periodes gehad (groeien ze nog een tikje)... en nee, geen vocht, maar toen ik eerder zwanger was had ik dat ook niet, dat is toch niet bij alle vrouwen zo, zo vroeg al?
ik zou gewoon eens een testje doen en eventueel later nog een test zo duur zijn ze niet toch ?
  woensdag 7 juli 2004 @ 22:43:45 #101
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_20477150
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 22:29 schreef GewoneMan het volgende:
ik zou gewoon eens een testje doen en eventueel later nog een test zo duur zijn ze niet toch ?
ik heb er nog eentje liggen, en ik vind het nooit zo gaaf die dingen te kopen bij de etos ofzo... ik doe het wel als het moet, maar liever gewoon die ene.... als die positief is laat ik de huisarts nog s testen.
pi_20477652
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 22:43 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

ik heb er nog eentje liggen, en ik vind het nooit zo gaaf die dingen te kopen bij de etos ofzo... ik doe het wel als het moet, maar liever gewoon die ene.... als die positief is laat ik de huisarts nog s testen.
test dan op de dag dat je meestal ongesteld wordt... dan heb je al een redelijke indicatie mocht het nodig zijn een 2e test te halen kan je tagnar altijd vragen mischien heeft hij er minder moeite mee... zo niet dan ff wachten maar ik zou er niet te lang mee wachten, toegegeven dat ik nog nooit in een dergelijke situatie heb gezeten...
  woensdag 7 juli 2004 @ 23:24:07 #103
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_20478369
arme christenjongen naar de etos sturen? hij heeft net zn eerste pakje condooms gekocht, arm schaap nee hoor, ik knap mn eigen klusjes wel op....

ik ben trouwens wel al een week misselijk, maar dat kan toch niet van eventueel zwanger zijn komen? dat hoort toch pas later?
pi_20478448
Dafjedaf, ben je niet voorzichtig geweest ofzo?
pi_20478544
geen idee of dat kan, dafje zelf nooit 1 dag misselijk geweest
iig veel sterkte met deze onzekerheid!
pi_20478626
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 23:24 schreef dafjedaf het volgende:
arme christenjongen naar de etos sturen? hij heeft net zn eerste pakje condooms gekocht, arm schaap nee hoor, ik knap mn eigen klusjes wel op....

ik ben trouwens wel al een week misselijk, maar dat kan toch niet van eventueel zwanger zijn komen? dat hoort toch pas later?
zou ook psychish kunnen zijn... enne wat tagnar betreft het was maar een optie in het geval dat hij er geen of minder moeite mee zou hebben... en het is niet jouw klusje het is jullie klusje
pi_20478718
Doe in godesnaam een test ofzo !
"be cool be you"
pi_20479043
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 23:38 schreef FamousRose het volgende:
Doe in godesnaam een test ofzo !
dat doet ze ook alleen weet ze niet waneer ze het beste een test kan doen zoals je zou weten als je de laatste posts gelezen had...
  woensdag 7 juli 2004 @ 23:57:46 #109
66847 Mxyzptlk
nu met echte kleurkorrels
pi_20479128
quote:
Op maandag 21 juni 2004 15:15 schreef dafjedaf het volgende:

Ach gut, en dan binnenkort de verhuizing van SEX naar OUD er nog overheen, wat een gedoe hè?
hoewel het dus eigenlijk precies andersom is
pi_20479329
ik bedenk me net iets weet niet of het relevant is...

je hebt de pil +/- 2 weken doorgeslikt, zou het dan niet zo zijn dat je sneller na de stopweek kan testen ??? dus nu al b.v. ?
  donderdag 8 juli 2004 @ 00:10:15 #111
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_20479398
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 23:57 schreef Mxyzptlk het volgende:
Ach gut, en dan binnenkort de verhuizing van SEX naar OUD er nog overheen, wat een gedoe hè?

modjes, niet verwijderen, deze opmerking is TE leuk
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 00:06 schreef GewoneMan het volgende:
je hebt de pil +/- 2 weken doorgeslikt, zou het dan niet zo zijn dat je sneller na de stopweek kan testen ??? dus nu al b.v. ?

dat vraag ik me dus ook af...
pi_20479443
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 00:10 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

:')

modjes, niet verwijderen, deze opmerking is TE leuk
[..]

dat vraag ik me dus ook af...
great minds.................... serieus ik zou gewoon nu testen... later een 2e keer testen kan je altijd nog doen hetzij thuis of bij de dokter (eventueel GGD)
  donderdag 8 juli 2004 @ 00:16:46 #113
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_20479531
Nu al testen... Ik durf niet...

Ejj, gheheh, kan ik er geen poll over maken?
Ik weet niet hoe dat moet, maar ik wil er een met:

Is Dafjedaf Zwanger?

a. Nee
b. Ja
c. Ja, Maar Niet van Tagnar

(voor de soapliefhebbers onder ons )
pi_20479646
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 00:16 schreef dafjedaf het volgende:
Nu al testen... Ik durf niet...

Ejj, gheheh, kan ik er geen poll over maken?
Ik weet niet hoe dat moet, maar ik wil er een met:

Is Dafjedaf Zwanger?

a. Nee
b. Ja
c. Ja, Maar Niet van Tagnar

(voor de soapliefhebbers onder ons )
wil je mijn eerlijke gedachtegang ???
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
test nou gewoon, wij zijn net zo ook aagjuh
pi_20479807
pol mislukt geen idee hoe dat moet
  donderdag 8 juli 2004 @ 00:31:24 #116
58262 SummerJam2003
Oh my god! They killed Kenny!
pi_20479835
C !
Learn from the mistakes of others, you can live long enough to make them all yourself...
pi_20479916
ik mis optie D JA en het wordt een 2ling
  donderdag 8 juli 2004 @ 00:41:17 #118
58262 SummerJam2003
Oh my god! They killed Kenny!
pi_20480045
E: Nee, maar Tagnar wel
Learn from the mistakes of others, you can live long enough to make them all yourself...
pi_20480324
We gaan gewoon gezellig panisch naar die test staren, een kwartiertje of zo, en dan besluiten om hem maar te doen, gok ik zo
pi_20480347
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 00:57 schreef Tagnar het volgende:
We gaan gewoon gezellig panisch naar die test staren, een kwartiertje of zo, en dan besluiten om hem maar te doen, gok ik zo
nu ? of ben je nu niet in de buurt van dr ???
  donderdag 8 juli 2004 @ 03:07:51 #121
37769 erodome
Zweefteef
pi_20481520
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 22:25 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

[..]

Nee, het hoeft nog niet zo te zijn, maar als het er wel is is het er lastig uit te krijgen en is het maar echt een minie druppeltje wat je eruit krijgt...

Misselijkheid, gevoelige borsten, soms een wat "zwaar" gevoel in je onderbuik ka er allemaal bij horen, maar je kan ook wat onder de leden hebben waardoor je misselijk bent enzo, of door toch wat spanning..

Ik ben zelf weleens misselijk geweest in de zwangerschap, maar niet in het begin, pas toen de kleine zich omdraaide en in mijn maag schopte..
  donderdag 8 juli 2004 @ 08:02:47 #122
68810 roofless
get wet...
pi_20481989
Toen 'wij' zwanger waren was mijn vrouw vanaf dag 1 zo ongeveer misselijk. Lustte geen koffie meer, gevoelige borsten, alles uit het boekje kwam voorbij (inclusief innestelingsbloeding).
Verbaasde ons dus niets dat die zwangerschapstest een felle blauwe lijn gaf...
Maar goed, andere vrouwen hebben niets in de gaten (kennis van ons vond dat ze wel wat dik aan het worden was, bleek ze 5 maanden zwanger te zijn...)
pi_20482008
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 18:02 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

we willen wel een intern onderzoek beginnen
pi_20483085
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 00:58 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

nu ? of ben je nu niet in de buurt van dr ???
Nu ben ik inderdaad niet in de buurt... vanavond weer
  donderdag 8 juli 2004 @ 10:57:54 #125
37769 erodome
Zweefteef
pi_20484180
Wees nu niet te snel met die test, ik snap dat je er nieuwschierig naar bent, maar wacht totdat je zeker ongesteld zou zijn...
  donderdag 8 juli 2004 @ 11:51:03 #126
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_20485592
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 10:57 schreef erodome het volgende:
Wees nu niet te snel met die test, ik snap dat je er nieuwschierig naar bent, maar wacht totdat je zeker ongesteld zou zijn...
Maar ik weet niet wanneer dat is, meestal 2e stopdag, maar ik heb ook wel eens gehad dat het pas de 7e kwam.... Moet ik dan nog een week wachten? De hormonen van de pil beinvloeden die test toch niet? En eventuele bevruchting is al een maand geleden....
  donderdag 8 juli 2004 @ 12:09:05 #127
68810 roofless
get wet...
pi_20486110
Doe waar je jezelf het prettigst bij voelt. Die zwangerschapstest zou nu al wel werken als je zwanger bent, wij hebben een tijd geleden in dezelfde situatie gezeten, en een week gewacht vol stress waardoor ze natuurlijk niet ongesteld werd. Toen toch maar de test gedaan (negatief...) en nog geen halve dag later was ze ongesteld.

* roofless in belerende modus
Oh, en het lijkt me slim sowieso foliumzuur te gaan slikken en op te houden met roken en drinken...
pi_20486183
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 11:51 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Maar ik weet niet wanneer dat is, meestal 2e stopdag, maar ik heb ook wel eens gehad dat het pas de 7e kwam.... Moet ik dan nog een week wachten? De hormonen van de pil beinvloeden die test toch niet? En eventuele bevruchting is al een maand geleden....
in welke dag na de stopweek zit je nu ? als dat de 2e is ben ik er bijna wel zeker van dat de test werkt omdat je al 2 weken hebt doorgeslikt... wel zo snel mogelijk posten he
  donderdag 8 juli 2004 @ 14:57:56 #129
37769 erodome
Zweefteef
pi_20490191
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 11:51 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Het gaat als het goed is om de zwangerschapshormonen, volgens mij worden die niet beinvloed door de pil.
Maar het duurt even voordat er zoveel zwangerschapshormonen zijn dat je het aan kan tonen dmv een test, die kan je dus niet aantonen gelijk na de bevruchting, dat duurt even, de boel moet allemaal op gang komen.

Als je meestal de 2de stopdag ongesteld wordt zou ik wachten tot de 4de stopdag met testen, geef je lichaam ook even de kans om ongesteld te worden mocht je niet zwanger zijn en meid probeer te relaxen, ga ff een dagje lekker wat doen zodat je er helemaal niet aan denkt en lekker ontstresst, heb daarna een potje goede sex en zie maar of er bloed komt daarna...
  donderdag 8 juli 2004 @ 15:01:52 #130
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_20490298
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 12:09 schreef roofless het volgende:
Oh, en het lijkt me slim sowieso foliumzuur te gaan slikken en op te houden met roken en drinken...
Het lijkt me dat ik daar nog wel die ene week mee kan wachten, de kans op zwangerschap is maar heel klein dus dat lijkt me een beetje voorbarig.

Ik denk dat ik vanavond mn laatste pil neem (morgenavond een feestje, en ga er nog steeds van uit dat ik ongesteld ga worden, zaterdag ook een verjaardag, maar ja...), en dan zondag test, das de derde stopdag.
pi_20490376
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 14:57 schreef erodome het volgende:

[..]

Het gaat als het goed is om de zwangerschapshormonen, volgens mij worden die niet beinvloed door de pil.
Maar het duurt even voordat er zoveel zwangerschapshormonen zijn dat je het aan kan tonen dmv een test, die kan je dus niet aantonen gelijk na de bevruchting, dat duurt even, de boel moet allemaal op gang komen.

Als je meestal de 2de stopdag ongesteld wordt zou ik wachten tot de 4de stopdag met testen, geef je lichaam ook even de kans om ongesteld te worden mocht je niet zwanger zijn en meid probeer te relaxen, ga ff een dagje lekker wat doen zodat je er helemaal niet aan denkt en lekker ontstresst, heb daarna een potje goede sex en zie maar of er bloed komt daarna...
maar als die hormonen niet worden beinvloed door de pil dan zouden er nu dus ruim voldoende moeten zijn aangezien ze 2 weken heeft doorgeslikt.. waarom dan langer wachten ? ze is er denk ik al behoorlijk mee bezig in dr hoofd en datzelfde geld ook voor tagnar lijkt me..

dus dan is nu toch de tijd om te testen dan hebben ze (meer) zekerheid bedenk wel dat ALS ze zwanger is en in mijn mening is die kans reeel gezien de symptomen (die niet alles zeggen dat weet ik wel) maar denk dat als ze zwanger is ze wel geholpen is het zo vroeg mogelijk te weten om dr geestelijk voor te bereiden als maatregelen te treffen voor het kind..

anyway wens ik hun alvast heel veel sterkte
  donderdag 8 juli 2004 @ 15:17:59 #132
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_20490666
Daar heb je wel gelijk mee, gewoneman, aan de andere kant is het maar een paar dagen en ik zit niet te stressen ofzo, af en toe schiet het door me heen maar verder, tja, ik zie het wel.... Ik denk dat als ik nu zou testen ik misschien over een week zou denken misschien heeft die test niet gewerkt en dan alsnog gaan stressen, neh....

Dus mensen, zondag / maandag dit topic in de gaten houden
pi_20490901
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 15:17 schreef dafjedaf het volgende:
Daar heb je wel gelijk mee, gewoneman, aan de andere kant is het maar een paar dagen en ik zit niet te stressen ofzo, af en toe schiet het door me heen maar verder, tja, ik zie het wel.... Ik denk dat als ik nu zou testen ik misschien over een week zou denken misschien heeft die test niet gewerkt en dan alsnog gaan stressen, neh....

Dus mensen, zondag / maandag dit topic in de gaten houden
toch zou ik nu al testen en als het dan blauw wordt dan weet je het... zo niet ben je iig wat meer gerust gesteld denk ik... later kan je altijd nog een keer testen wil je niet naar de etos kan het bij de GGD of de dokter simpel lijkt me...

ik had het al gedaan iig... maar het is jullie keus als jullie willen wachten dan moet je dat zeker doen... en een voor dafje
pi_20491234
Ik zou allang een aftermorning pilletje of 3 gehaald hebben bij de huisarts.
pi_20491309
Tsja, Aneurism, jij wel. Wij niet. Voorkomen, ok, maar weghalen, dat is niet cool. En op zich was het voor een morning after pil een beetje laat, als je even een beetje terugleest
  donderdag 8 juli 2004 @ 15:52:19 #136
37769 erodome
Zweefteef
pi_20491440
Wat ik niet snap is dat je toch door blijft slikken, ik had netjes mijn strip afgemaakt en dan gezien of ik ongesteld werd....

Ik weet igg niet of de pil slecht is voor een eventuele baby...
pi_20491591
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 15:52 schreef erodome het volgende:
Wat ik niet snap is dat je toch door blijft slikken, ik had netjes mijn strip afgemaakt en dan gezien of ik ongesteld werd....

dat weet ik ook niet en had ik ook al naar voren gebracht, maar de reden heeft ze al gegeven... het was ivm de verhuizing dat kwam nogal ongelukkig uit omdat ze altijd vrij ziek was als ze ongesteld is... dus kan me dan voorstellen dat je dan een bedje wil hebben om in te liggen dat was de reden
pi_20491667
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 15:45 schreef Tagnar het volgende:
Tsja, Aneurism, jij wel. Wij niet. Voorkomen, ok, maar weghalen, dat is niet cool. En op zich was het voor een morning after pil een beetje laat, als je even een beetje terugleest
Voor 3 aftermorning pillen is het nooit te laat, maar als je een kinderwens hebt is het geen probleem.
  donderdag 8 juli 2004 @ 16:09:08 #139
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_20491729
quote:

Wel eens aan het handje gehad, mijn arts vertelde me toen dat het niet echt slecht is, maar geen hormonen is natuurlijk beter, vandaar. Ligt ook aan de pil die je slikt, Diane-35 heeft bv. MOGELIJK ergere gevolgen dan een lichtere pil. Mja, ben geen arts, dus hang me er niet aan op, is gewoon wat mijn arts mij toen verteld heeft.

Sterkte met het wachten dafjedaf & Tagnar!!
  donderdag 8 juli 2004 @ 16:09:09 #140
92409 Twinky
Little star.
pi_20491731
ik denk niet dat het heel erg ontzettend veel kwaad kan, misschien dat het 'bedje' voor de baby beinvloed wordt. ik zou de test ook al lang hebben gedaan, maar als je het kind toch eventueel blijft houden, kan het nog wel even wachten denk ik. Om zeker te zijn toch naar de dokter of het kan met de pil.
  donderdag 8 juli 2004 @ 16:23:19 #141
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_20491989
Volgens mij is er niks aan de hand heur. Ik heb ook weleens een bloeding..zomaar uit het niets. Ik slik de pil nog weleens door uit luiheid / geen zin om ongesteld te worden.

Tja en dan wil ik nog weleens spontaan wat bloed verliezen

Al die heisa om niks..Tenzij je vriendje superzaad heeft lijkt me het in de geschetste situatie een zeer minimale kans dat je van SEX naar OUD gaat.
  donderdag 8 juli 2004 @ 16:28:13 #142
78067 Teng
Is dat zo?
pi_20492098
quote:

Echt goed is volgens mij wel anders. De embryonale ontwikkeling wordt veel beïnvloed door hormonen. Maar ik weet zo niet hoe het zit.
Ik zal eens kijken of ik er wat over kan vinden.
pi_20492145
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 16:23 schreef SHE het volgende:
Volgens mij is er niks aan de hand heur. Ik heb ook weleens een bloeding..zomaar uit het niets. Ik slik de pil nog weleens door uit luiheid / geen zin om ongesteld te worden.

Al die heisa om niks..Tenzij je vriendje superzaad heeft lijkt me het in de geschetste situatie een zeer minimale kans dat je van SEX naar OUD gaat.
als je het topic goed gelezen had wist je dat ze 3 syptomen heeft die op zwangerschap zouden kunnen duiden.. dat ze een keer de pil is vergeten omdat ze heel ziek was en toen ook heeft overgegeven.. daardoor is de pil niet meer zo betrouwbaar.. de kans is er dus wel degelijk, los daarvan leek haar bloeding niet op een doorbraakbloeding maar op een innestelingsbloeding (had er zelf nog nooit van gehoord) ik wil hiermee niet zeggen dat ze zwanger is maar de kans is meer aanwezig dan jij denkt
pi_20492608
quote:
Tenzij je vriendje superzaad heeft lijkt me het in de geschetste situatie een zeer minimale kans dat je van SEX naar OUD gaat.
Hm. Heeft iemand een kinderwagen over? ...we zien wel... eerst maar eens een test doen.
  donderdag 8 juli 2004 @ 17:21:10 #145
92409 Twinky
Little star.
pi_20493243
ben heel benieuwd voor jullie. als je nog een oppas nodig hebt.... 06 nog wat
innestelbloedingen heb ik ook nog nooit van gehoord gm
pi_20494590
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 16:54 schreef Tagnar het volgende:

[..]

Hm. Heeft iemand een kinderwagen over? ...we zien wel... eerst maar eens een test doen.
ik niet enne as ik er al 1 had... maybe heb ik um selluf nodig

*** NEWSFLASH *** mn ex is over tijd
  donderdag 8 juli 2004 @ 20:36:37 #147
37769 erodome
Zweefteef
pi_20496656
Ik heb nog wel een ledikantje e.d. liggen
  donderdag 8 juli 2004 @ 21:06:29 #148
92409 Twinky
Little star.
pi_20497127
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 18:30 schreef GewoneMan het volgende:

*** NEWSFLASH *** mn ex is over tijd
oeioeioei. hoe lang is ze al je ex?
  donderdag 8 juli 2004 @ 22:22:12 #149
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_20498787
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 16:05 schreef Aneurism het volgende:
Voor 3 aftermorning pillen is het nooit te laat, maar als je een kinderwens hebt is het geen probleem.
Ja en voor domheid is het blijkbaar ook nooit te laat, doe eens niet zo achterlijk zeg, ik wil geen MAP of abortus, daar ben ik 100% duidelijk over geweest dus als je niks leukers te melden hbet donder dan op uit dit topic.
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 20:36 schreef erodome het volgende:
Ik heb nog wel een ledikantje e.d. liggen
Kijk, dat zijn de betere berichten

Newsflash: de test die ik nog had liggen was van 2003. Ik heb nieuwe gekocht vanmiddag. Testen doen we nog steeds zondag, maar die die ik weg moest gooien (en die dus denk ik niet meer betrouwbaar was) heb ik geprobeerd, en was negatief. Ik hecht er alleen geen waarde aan aangezien ik nog geen stopweek heb genomen en de test meer dan een jaar over de datum was. Het leek me gewoon wel handig als ik m toch weg moest gooien even te oefenen hoe dat ook al weer ging.
pi_20498977
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 22:22 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Ja en voor domheid is het blijkbaar ook nooit te laat, doe eens niet zo achterlijk zeg, ik wil geen MAP of abortus, daar ben ik 100% duidelijk over geweest dus als je niks leukers te melden hbet donder dan op uit dit topic.
[..]

Kijk, dat zijn de betere berichten

Newsflash: de test die ik nog had liggen was van 2003. Ik heb nieuwe gekocht vanmiddag. Testen doen we nog steeds zondag, maar die die ik weg moest gooien (en die dus denk ik niet meer betrouwbaar was) heb ik geprobeerd, en was negatief. Ik hecht er alleen geen waarde aan aangezien ik nog geen stopweek heb genomen en de test meer dan een jaar over de datum was. Het leek me gewoon wel handig als ik m toch weg moest gooien even te oefenen hoe dat ook al weer ging.
heb je er nu weer 2 toevallig???
  vrijdag 9 juli 2004 @ 12:25:57 #151
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_20508317
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 22:30 schreef GewoneMan het volgende:
heb je er nu weer 2 toevallig???
Ja, die van 1 waren op.
pi_20508333
Maar dafjedaf, lijkt het je niet leuk om moeder te worden?
  vrijdag 9 juli 2004 @ 12:33:09 #153
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_20508475
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 12:26 schreef FuifDuif het volgende:
Maar dafjedaf, lijkt het je niet leuk om moeder te worden?
Jawel, maar liever over een paar jaar... Ik ben nou ook net verhuisd en het is hier niet groot genoeg voor twee, en ik wil liever eerst mn studie afhebben zodat ik dat kind wat te bieden heb, en dat er dan ook een vader is die er de hele tijd is, snap je? Maar als ik zwanger ben, tja, dan moet ik voor al die praktische dingen een oplossing vinden, want ik laat geen kind van mij doodmaken.
pi_20508687
maar als je 2 testen hebt liggen kan je die ook beter beiden gebruiken toch ? of verwacht je hem binnen een jaar nog een keer nodig te hebben ?
  vrijdag 9 juli 2004 @ 13:25:41 #155
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_20509800
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 16:30 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

als je het topic goed gelezen had wist je dat ze 3 syptomen heeft die op zwangerschap zouden kunnen duiden.. dat ze een keer de pil is vergeten omdat ze heel ziek was en toen ook heeft overgegeven.. daardoor is de pil niet meer zo betrouwbaar.. de kans is er dus wel degelijk, los daarvan leek haar bloeding niet op een doorbraakbloeding maar op een innestelingsbloeding (had er zelf nog nooit van gehoord) ik wil hiermee niet zeggen dat ze zwanger is maar de kans is meer aanwezig dan jij denkt
ik vind de symptomen nogal vaag, maar goed. en een keer de pil vergeten betekent niet dat je meteen zwanger kan raken...dat is zo goed als uitgesloten.
Als je gewoon al een tijd de pil slikt, houd dat niet in dat je bij de eerste de beste kotsbui zwanger bent.
pi_20510357
Waarom is doorbraakbloeding geen optie? Want ik heb twee innestelingsbloedingen gehad en die leken helemaal niet op het beeld dat TS schetst.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 9 juli 2004 @ 14:37:25 #157
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_20511442
dat was het volgende punt wat ik wilde aandragen..typisch gevalletje van doorbraakje..maar goed
pi_20511489
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 13:25 schreef SHE het volgende:

[..]

ik vind de symptomen nogal vaag, maar goed. en een keer de pil vergeten betekent niet dat je meteen zwanger kan raken...dat is zo goed als uitgesloten.
Als je gewoon al een tijd de pil slikt, houd dat niet in dat je bij de eerste de beste kotsbui zwanger bent.
Die kans bestaat wel.
  vrijdag 9 juli 2004 @ 15:16:36 #159
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_20512431
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 13:25 schreef SHE het volgende:
Sorry hoor maar de pil is al niet 100% betrouwbaar en als je er 1 in je 2e week mist hoor je gewoon met condoom te neuken want dan is het echt niet meer betrouwbaar. Zwangerschap is dus helemaal niet zo goed als uitgesloten.
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 13:47 schreef Mwanatabu het volgende:
Waarom is doorbraakbloeding geen optie? Want ik heb twee innestelingsbloedingen gehad en die leken helemaal niet op het beeld dat TS schetst.
Nou, misschien dat ze bij jou anders waren maar ik hoor van veel mensen dat het bij hun wel exact zo ging als bij mij. Ik heb eerder doorbraakbloedingen gehad en dat was heel anders.
  vrijdag 9 juli 2004 @ 15:17:31 #160
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_20512450
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 14:37 schreef SHE het volgende:
dat was het volgende punt wat ik wilde aandragen..typisch gevalletje van doorbraakje..maar goed
Bovendien lijkt een doorbraak in de tweede week me erg vreemd gezien dat ik normaal 6 weken de pil doorslik zonder een drupje bloed.
pi_20512813
Ik denk nog steeds dat het gewoon een beschadigingetje is geweest, zeker omdat je de pil wel vaker doorslikt, het laagje in de vagina wordt door pilgebruik veel dunner dan normaal.
Ik had toen ook echt niks gedaan, sex was al week geleden, gewoon zomaar ineens ???
Omdat ik mijn omgeving toen al veel enge baarmoederkankerdingen had gehoord (oa. twee meisjes van mijn leeftijd....) ben ik wel meteen naar de dokter gerend. Ik had en heb trouwens nog nooit een doorbraakbloeding gehad, dus daarmee kan ik niet vergelijken.

Maar goed, we wachten op die test !

Hoezo geen eigen interessant leven hebben.....tsk tsk, die lurkers toch
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_20512911
Wat veel vrouwen niet weten is dat de baarmoedermond uitermate gevoelig is en aldaar heel gemakkelijk bloedinkjes kunnen ontstaan. Helderrood bloedverlies pleit voor een bloeding uit de vagina, cervix. Om je ongerustheid weg te halen, zou een speculumonderzoek prettig zijn. Je kan dan mooi bekijken of de baarmoedermond rustig is (want dat is je angst) en of verder alles goed is.
In therorie kan een zwangerschap, maar de kans is uitermate verwaarloosbaar als je de pil altijd hebt geslikt.
pi_20513000
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 15:35 schreef KonnieKipke het volgende:
Wat veel vrouwen niet weten is dat de baarmoedermond uitermate gevoelig is en aldaar heel gemakkelijk bloedinkjes kunnen ontstaan. Helderrood bloedverlies pleit voor een bloeding uit de vagina, cervix. Om je ongerustheid weg te halen, zou een speculumonderzoek prettig zijn. Je kan dan mooi bekijken of de baarmoedermond rustig is (want dat is je angst) en of verder alles goed is.
Ik ben al geweest hoor! (1998). Ik had een of andere weefselgroei, dat is bevroren en onderzocht.
(door het bloed was het monster onduidelijk, maar er waren geen afwijkende cellen).

Daarna geen last meer van gehad, maar zodra er weer bloed verschijnt op een dag dat dat niet kan ben ik weer bij m'n huisarts.
pi_20513050
quote:

Klopt, door doorslikken kan je slijmvies dermate atrofisch raken dat je wat bloed kan verliezen.
pi_20513076
Mja, in de tientallen uitstrijkjes die ik heb gedaan heb ik aardig wat baarmoedermonden mogen zien. Daarbij valt het gewoon op dat de ene kwetsbaarder is dan de ander.
pi_20513120
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 15:42 schreef KonnieKipke het volgende:
Mja, in de tientallen uitstrijkjes die ik heb gedaan heb ik aardig wat baarmoedermonden mogen zien. Daarbij valt het gewoon op dat de ene kwetsbaarder is dan de ander.
en wat is jouw gedachte als je alles zo leest?
pi_20513192
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 15:45 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

en wat is jouw gedachte als je alles zo leest?
Dat een speculumonderzoek gerechtvaardigd is aangezien baarmoederhalskanker ook beneden de 30 jaar voor kan komen. Laat ik het zo zeggen. Als het mijn vagina was, waaruit bloed kwam, zou ik het toch wel prettig vinden als de huisarts ff keek. Ik verwacht dat het gewoon een kwetsuur is waardoor de kwetsbare cervix wat bloed heeft verloren, maar ik begrijp dat TS ongerust is dus dan zou ik gewoon ff kijken. De strategie van de huisarts is overigens correct; als er iets van een laesie op de cervix zit die niet goedaardig is, zal dat aanleiding geven tot vaker bloedverlies. Als het bij 1x blijft, is er niets aan de hand.
  vrijdag 9 juli 2004 @ 15:59:29 #168
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_20513308
Toevoeging op gevoelige baarmoedermond / -hals: ik was vorige week bij de dokter en had ook een paar keer bloedingen gehad, maar wel na seks. Hij wist me te vertellen dat pilgebruik de boel nog gevoeliger kan maken en dat ik dus waarschijnlijk op dat moment daar last van had gehad. Nu heb ik ook de soms wel en veel vaker geen pijn in m'n buik na seks, dus zijn uitleg klonk mij logisch in de oren.

Bij mij is het overigens pas begonnen nadat ik vorig jaar ben overgestapt van Diane-35 naar Microgynon-30.
Nog een paar maandjes volhouden en dan mag ik van de pil af, dan zou ik hier ook vanaf moeten zijn. Moet overigens in december op voor een uitstrijkje, dus dan kunnen we het echt checken. Uiteraard ben ook ik gespitst op rare veranderingen, als ik me er niet lekker bij voel zit ik gewoon weer bij 'm aan 't bureau ...
pi_20550695
subtiel schopje...

ik gok op 2 jongens
  zondag 11 juli 2004 @ 18:36:41 #170
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_20555303
3e stopdag, geen bloed, geen buikpijn.
pi_20555426
quote:
Op zondag 11 juli 2004 18:36 schreef dafjedaf het volgende:
Wanneer werd je het normaal dan?
Ik altijd pas op m'n vijfde stopdag. Eerst was dat de vierde, maar het is heel langzaam verschoven naar vijf.
pi_20556938
quote:
Op zondag 11 juli 2004 18:36 schreef dafjedaf het volgende:
en de 2e dag was je meestal ongesteld meende ik ? dat wordt dus even een testje doen
  zondag 11 juli 2004 @ 20:06:24 #173
92409 Twinky
Little star.
pi_20557274
ook geen buikpijn? ach meid..... wat erg nou
pi_20557765
de kraamafdeling op SBS6 alle mogelijk aanstaande ouders kijken
pi_20558821
Dafjedaf toch... Wanneer verlos je ons uit deze spanning?
  maandag 12 juli 2004 @ 11:51:02 #176
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_20569444

Precies gebeurd wat ik al verwacht had: gisteravond test gedaan, negatief, vannacht ongesteld geworden. Dank jullie wel voor de adviezen en interesse enzo

* dafjedaf gaat een ibuprofennetje poppen
  maandag 12 juli 2004 @ 12:06:00 #177
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_20569807
Gelukkig maar!!
pi_20570428
quote:
Op maandag 12 juli 2004 11:51 schreef dafjedaf het volgende:

Precies gebeurd wat ik al verwacht had: gisteravond test gedaan, negatief, vannacht ongesteld geworden. Dank jullie wel voor de adviezen en interesse enzo

* GewoneMan gaat een ibuprofennetje poppen
damn dus we kunnen onze beschuit met muisjes wel sjeekuh

anyway gefeliciteerd
  maandag 12 juli 2004 @ 12:36:42 #179
2168 -=Bioslock=-
we hope that you choke
pi_20570459
Dit had een leuke soap kunnen worden.
  maandag 12 juli 2004 @ 13:28:15 #180
66847 Mxyzptlk
nu met echte kleurkorrels
pi_20571611
Mooi, fijn, jammer voor het topic wel.
hoewel het dus eigenlijk precies andersom is
  maandag 12 juli 2004 @ 13:40:06 #181
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_20571877
Toen kwam er een olifant en die blies met zijn dikke snuit dit mooie verhaaltje uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')