abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19934331
Tour de France 2004

Trouwens Frutsel de teams van CSC, Gerolsteiner en Euskaltel zijn al bekend. Als je eens dit topic doorbladerd kom je ze tegen.

game on
pi_19934367
Was dit al behandeld : ?

Beloki niet in de Tour
Joseba Beloki zal op 3 juli niet aan de start staan van de 91ste Tour de France. De ploegleiding van Brioches la Boulangère nam het besluit om de Bask niet langer in dienst te houden. Door uitblijvende resultaten en verschillende strubbelingen werd het contract van Beloki opgezegd. Joseba Beloki maakte na zijn zware val in de Tour van vorig jaar en het verdwijnen van ONCE uit het peloton de overstap naar Frankrijk. Bij de ploeg van Jean-René Bernaudeau werd hij geplaagd door de ene blessure na de andere tegenslag. "Allemaal het gevolg van die val in de Tour", werd gezegd. Volgens Beloki zelf speelt ook mee dat de ploegart weigert om hem te behandelen tegen zijn astma. "Dit is niet mijn beslissing, maar ik kan me er in vinden", besloot Beloki.

bron : http:// www.tourdefrance.nl
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 16 juni 2004 @ 13:00:08 #3
30919 mitt
Michael Corleone
pi_19934447
Ja, was al bekend

Ik zit er nog niet helemaal in, maar vanaf wanneer doen we de bergen aan?
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_19934448
was al behandeld in vorig topic maar is goed dat je het plaatst kan de discussie hier verder gaan
pi_19934456
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 12:57 schreef Joene het volgende:
Was dit al behandeld : ?

Beloki niet in de Tour
Joseba Beloki zal op 3 juli niet aan de start staan van de 91ste Tour de France. De ploegleiding van Brioches la Boulangère nam het besluit om de Bask niet langer in dienst te houden. Door uitblijvende resultaten en verschillende strubbelingen werd het contract van Beloki opgezegd. Joseba Beloki maakte na zijn zware val in de Tour van vorig jaar en het verdwijnen van ONCE uit het peloton de overstap naar Frankrijk. Bij de ploeg van Jean-René Bernaudeau werd hij geplaagd door de ene blessure na de andere tegenslag. "Allemaal het gevolg van die val in de Tour", werd gezegd. Volgens Beloki zelf speelt ook mee dat de ploegart weigert om hem te behandelen tegen zijn astma. "Dit is niet mijn beslissing, maar ik kan me er in vinden", besloot Beloki.

bron : http:// www.tourdefrance.nl
Dat is dan dikke shit. Ik had wel verwacht dat hij er in de tour weer zou staan en ik vind dat hij na die val wel wat meer krediet verdient
...drop it like it's hot...
pi_19934468
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 13:00 schreef mitt het volgende:
Ja, was al bekend

Ik zit er nog niet helemaal in, maar vanaf wanneer doen we de bergen aan?
2e week pas
pi_19934501
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 13:00 schreef Nyluzzz het volgende:

[..]

Dat is dan dikke shit. Ik had wel verwacht dat hij er in de tour weer zou staan en ik vind dat hij na die val wel wat meer krediet verdient
die val is de bottleneck niet. Dat hij zich niet mag laten behandelen aan zijn astma is het punt waarop beide wegen scheiden.

Beloki had namelijk kritiek op de ploeg geuit enzo wat hem niet in danks is afgenomen
pi_19934610
Zwaar jammer dat hij niet kan starten op deze manier... leuke aanvallende sterke renner... minder dit jaar
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 16 juni 2004 @ 13:06:44 #9
30919 mitt
Michael Corleone
pi_19934618
Proloog, ploegentijdrit en 2 normale tijdritten?

Drie daarvan voor de bergen neem ik aan?
Dus we krijgen veel Petacchi in de eerste week
  woensdag 16 juni 2004 @ 13:07:34 #10
74430 Nyluzzz
Terviseks!
pi_19934642
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 13:02 schreef Bartoli het volgende:

[..]

die val is de bottleneck niet. Dat hij zich niet mag laten behandelen aan zijn astma is het punt waarop beide wegen scheiden.

Beloki had namelijk kritiek op de ploeg geuit enzo wat hem niet in danks is afgenomen
Dat is wel een beetje dom, want als je naar zo'n ploeg gaat kun je verwachten dat niet alles zo gaat als je wilt. Ze zijn toch wat meer beperkt dat once. Wel raar dat hij niet gewoon aan zijn astma behandeld mag worden.

Jammer dat hij niet in tour start, ik had hem als een soort verassing in mijn ploeg gespeeld
  woensdag 16 juni 2004 @ 13:09:06 #11
95437 O-DOG
en un momento dado...
pi_19934697
weet iemand al wat de Rabo-ploeg is.. of wanneer ze dat bekend gaan maken
The death of one man is a tragedy
The death of a million is just a statistic
pi_19934731
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 13:09 schreef O-DOG het volgende:
weet iemand al wat de Rabo-ploeg is.. of wanneer ze dat bekend gaan maken
Voornamelijk zal de ploeg draaien rondom leipheimer , rassmussen ,boogerd,freire
  woensdag 16 juni 2004 @ 13:11:22 #13
74430 Nyluzzz
Terviseks!
pi_19934763
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 13:06 schreef mitt het volgende:

Klimtijdrit op Alpe d'Huez, dat wordt genieten
pi_19934816
ik heb vrij gevraagd voor die dag
pi_19934831
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 13:06 schreef mitt het volgende:

proloog in begin, dan ploegentijdrit, dan de klimtijdrit naar alpe d'huez en de slottijdrit.

de 1e 2 zijn in week 1, alpe d'huez is eind van week 2 en slottijdrit is op eind van week 3
  woensdag 16 juni 2004 @ 13:16:14 #16
30919 mitt
Michael Corleone
pi_19934903
Flink nadelig dus voor Armstrong, die had liever een vlakke tijdrit gehad ipv eentje bergop naar Alpe D'Huez.
pi_19934961
ja 21 juli , wordt de dag van Jan Ullrich
  woensdag 16 juni 2004 @ 13:22:57 #18
64381 Achterhoekers_eerst
Als u alles op een rijtje hebt
pi_19935082
Alles wordt pas beslist in de laatste tijdrit, de één pakt tijd in de ploegentijdrit die de ander op Alpe D'Huez weer terug pakt, wordt spannend.
....hoedt u voor het domino-effect ! !
  Moderator woensdag 16 juni 2004 @ 13:23:28 #19
8781 crew  Frutsel
pi_19935090
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 13:18 schreef Joene het volgende:
ja 21 juli , wordt de dag van Jan Ullrich
Denk eerder de dag van Iban Mayo...
pi_19935091
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 13:16 schreef mitt het volgende:
Flink nadelig dus voor Armstrong, die had liever een vlakke tijdrit gehad ipv eentje bergop naar Alpe D'Huez.
die komt een paar dagen later die vlakke tijdrit.

en een klimtijdrit is ook nadelig voor Ulle
pi_19935111
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 13:23 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Denk eerder de dag van Iban Mayo...
Dat zou ook goed kunnen , maar ik hoop op jan ullrich die eindelijk een keer van mijnheer armstrong gaat winnen
  Moderator woensdag 16 juni 2004 @ 13:31:49 #22
8781 crew  Frutsel
pi_19935310
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 12:54 schreef Bartoli het volgende:
Tour de France 2004

Trouwens Frutsel de teams van CSC, Gerolsteiner en Euskaltel zijn al bekend. Als je eens dit topic doorbladerd kom je ze tegen.

game on
Zo te zien is Saeco ook al compleet hoor...

Gilberto Simoni (Ita)
Mirco Celestino (Ita)
Salvatore Commesso (Ita)
Danilo Di Luca (Ita)
Gerrit Glomser (Aut)
Jörg Ludewig (Ger)
Eddy Mazzoleni (Ita)
Evgueni Petrov (Rus)
Marius Sabaliauskas (Ltu)

Simoni? Wordt weer nix dit jaar in de tour ben ik bang...

Overige klimgeiten, grapjassen en voormalig tourkandidaten

Santiago Botero? Nog niets van gezien of gehoord. Vorig jaar zwaar tegen gevallen. Hoe is het met hem? waar hangt ie uit? Zo te zien nog niet definitief bij de selectie van Telekom.

Alessandro Petacchi..
Gaat ie de touruitrijden? Hoeveel etappes zal die pakken... onmisbaar voor elke tourpoule lijkt me...

Erik Zabel...
Is ie nog wat waard? Gaat ie nog mee? Betwijfel of ie nog etappes kan winnen...

Ivan Basso...
Verwacht veel van hem dit jaar... top 5 klassering in de eindranglijst.

Rasmussen
Gaat voor dagzege maar lijkt me niet interessant voor het klassement en als tourpouledeelnemer

Bettini
Altijd lastig...hoe goed zal die zijn?

Rogers
Vorig jaar al verwacht...toen kwam ie niet... waar zou die dit jaar eindigen?

McGee
Onvoorspelbaar...

Zubeldia
Vorig jaar verraste die mij door overal goed te zijn..is ie dat dit jaar weer?

Mancebo...
Tja...denk ut niet...tis altijd net niet...

Heras
Wat kan ie zonder Armstrong? hij is sterk..maar kan hij aanvallen? Tijdritten is niet zijn sterkste vak, al kan de klimtijdrit naar Alpe leuk worden met hem.

Moreau..
Vorig jaar leek ie zijn beste tijd gehad te hebben, maar toen was ie volgens mij ziek bij de start van de tour? of was ie gepleurd..d'r was wat mee. zou die dit jaar nog wat kunnen?

Igor Gonzales de Galdeano
vorig jaar ook tegenvallend... zijn beste tijd gehad denk ik

Jammer dat KELME er niet bij is...had graag Valverde in de tour gezien.
pi_19935531
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 13:10 schreef Joene het volgende:

[..]

Voornamelijk zal de ploeg draaien rondom leipheimer , rassmussen ,boogerd,freire
Freire gaat misschien niet eens mee, hij is niet erg in vorm en Hunter juist wel. Ikzelf denk dat ze hem toch wel mee nemen.
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
pi_19935551
Freire moet mee

Wanneer is de manager open ?
  Moderator woensdag 16 juni 2004 @ 13:41:06 #25
8781 crew  Frutsel
pi_19935562
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 13:39 schreef Lortnoc het volgende:

[..]

Freire gaat misschien niet eens mee, hij is niet erg in vorm en Hunter juist wel. Ikzelf denk dat ze hem toch wel mee nemen.
Cooke krijgt toch groen....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')