Dat is dan dikke shit. Ik had wel verwacht dat hij er in de tour weer zou staan en ik vind dat hij na die val wel wat meer krediet verdientquote:Op woensdag 16 juni 2004 12:57 schreef Joene het volgende:
Was dit al behandeld : ?
Beloki niet in de Tour
Joseba Beloki zal op 3 juli niet aan de start staan van de 91ste Tour de France. De ploegleiding van Brioches la Boulangère nam het besluit om de Bask niet langer in dienst te houden. Door uitblijvende resultaten en verschillende strubbelingen werd het contract van Beloki opgezegd. Joseba Beloki maakte na zijn zware val in de Tour van vorig jaar en het verdwijnen van ONCE uit het peloton de overstap naar Frankrijk. Bij de ploeg van Jean-René Bernaudeau werd hij geplaagd door de ene blessure na de andere tegenslag. "Allemaal het gevolg van die val in de Tour", werd gezegd. Volgens Beloki zelf speelt ook mee dat de ploegart weigert om hem te behandelen tegen zijn astma. "Dit is niet mijn beslissing, maar ik kan me er in vinden", besloot Beloki.
bron : http:// www.tourdefrance.nl
2e week pasquote:Op woensdag 16 juni 2004 13:00 schreef mitt het volgende:
Ja, was al bekend
Ik zit er nog niet helemaal in, maar vanaf wanneer doen we de bergen aan?
die val is de bottleneck niet. Dat hij zich niet mag laten behandelen aan zijn astma is het punt waarop beide wegen scheiden.quote:Op woensdag 16 juni 2004 13:00 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Dat is dan dikke shit. Ik had wel verwacht dat hij er in de tour weer zou staan en ik vind dat hij na die val wel wat meer krediet verdient
Dat is wel een beetje dom, want als je naar zo'n ploeg gaat kun je verwachten dat niet alles zo gaat als je wilt. Ze zijn toch wat meer beperkt dat once. Wel raar dat hij niet gewoon aan zijn astma behandeld mag worden.quote:Op woensdag 16 juni 2004 13:02 schreef Bartoli het volgende:
[..]
die val is de bottleneck niet. Dat hij zich niet mag laten behandelen aan zijn astma is het punt waarop beide wegen scheiden.
Beloki had namelijk kritiek op de ploeg geuit enzo wat hem niet in danks is afgenomen
Voornamelijk zal de ploeg draaien rondom leipheimer , rassmussen ,boogerd,freirequote:Op woensdag 16 juni 2004 13:09 schreef O-DOG het volgende:
weet iemand al wat de Rabo-ploeg is.. of wanneer ze dat bekend gaan maken
Klimtijdrit op Alpe d'Huez, dat wordt genietenquote:Op woensdag 16 juni 2004 13:06 schreef mitt het volgende:
Proloog, ploegentijdrit en 2 normale tijdritten?
Drie daarvan voor de bergen neem ik aan?
Dus we krijgen veel Petacchi in de eerste week
proloog in begin, dan ploegentijdrit, dan de klimtijdrit naar alpe d'huez en de slottijdrit.quote:Op woensdag 16 juni 2004 13:06 schreef mitt het volgende:
Proloog, ploegentijdrit en 2 normale tijdritten?
Drie daarvan voor de bergen neem ik aan?
Dus we krijgen veel Petacchi in de eerste week
Denk eerder de dag van Iban Mayo...quote:Op woensdag 16 juni 2004 13:18 schreef Joene het volgende:
ja 21 juli , wordt de dag van Jan Ullrich
die komt een paar dagen later die vlakke tijdrit.quote:Op woensdag 16 juni 2004 13:16 schreef mitt het volgende:
Flink nadelig dus voor Armstrong, die had liever een vlakke tijdrit gehad ipv eentje bergop naar Alpe D'Huez.
Dat zou ook goed kunnen , maar ik hoop op jan ullrich die eindelijk een keer van mijnheer armstrong gaat winnenquote:Op woensdag 16 juni 2004 13:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Denk eerder de dag van Iban Mayo...
Zo te zien is Saeco ook al compleet hoor...quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:54 schreef Bartoli het volgende:
Tour de France 2004
Trouwens Frutsel de teams van CSC, Gerolsteiner en Euskaltel zijn al bekend. Als je eens dit topic doorbladerd kom je ze tegen.
game on
Freire gaat misschien niet eens mee, hij is niet erg in vorm en Hunter juist wel. Ikzelf denk dat ze hem toch wel mee nemen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 13:10 schreef Joene het volgende:
[..]
Voornamelijk zal de ploeg draaien rondom leipheimer , rassmussen ,boogerd,freire
Cooke krijgt toch groen....quote:Op woensdag 16 juni 2004 13:39 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Freire gaat misschien niet eens mee, hij is niet erg in vorm en Hunter juist wel. Ikzelf denk dat ze hem toch wel mee nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |