waarom niet dan?quote:Op donderdag 17 juni 2004 09:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
hij is Blue Spazzio code 431 maar die hebben ze niet bij Motip (volgens Brezan en Halfords dan)
Die Champions schijnen ook niet lekker te zijn voor Alfa motoren.quote:Op donderdag 17 juni 2004 09:50 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
waarom niet dan?
Ik heb een keer verf gehaald bij Halfords voor een lichtblauwe Carina, ik heb die kleurcode 3x doorgeven, werd 2x gebeld, is het eindelijk binnen is het donkerblauw![]()
laatste keer dat ik bij halfords kom.
Ow ja, vrind van mij heeft een MM 4A blok, die hebben speciale bougie's nodig, normaal moet er 1x in de 100k die dingen vervangen worden, hij naar de halfords geven ze hem CHAMPION bougie's mee... CHAMPION's en Toyota's gaan NIET samen en al helemaal niet in een MM..
Ik heb wel gelachen, ZO slecht als die motor liep.
denk het wel hequote:Op donderdag 17 juni 2004 09:51 schreef BoJo het volgende:
Vraagje trouwens, in mijn autopapieren staat dat mijn auto zwart is. Maar eigenlijk is ie dus blue spazzio, heel donker blauw. Zou ik hem eigenlijk nu zonder problemen zwart kunnen laten spuiten?
Helemaal zwart kan wel ja, maar dat wil je niet, kost veel te veel geldquote:Op donderdag 17 juni 2004 09:51 schreef BoJo het volgende:
Vraagje trouwens, in mijn autopapieren staat dat mijn auto zwart is. Maar eigenlijk is ie dus blue spazzio, heel donker blauw. Zou ik hem eigenlijk nu zonder problemen zwart kunnen laten spuiten?
Ik heb geen boekje, de kleurcode staat achterin m'n kofferbakklep.quote:Op donderdag 17 juni 2004 09:54 schreef Thermo het volgende:
[..]
Helemaal zwart kan wel ja, maar dat wil je niet, kost veel te veel geld
+ Ik neem aan dat in je autoboekje ook de kleurcode staat , die kan je er dan wel uit halen maargoed.
Kleur in autopapieren is meer als signalement.
neem mijn Reno dan ook meequote:Op donderdag 17 juni 2004 10:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik heb geen boekje, de kleurcode staat achterin m'n kofferbakklep.
Enne helemaal spuiten, zat aan te denken om dat in Servie te laten doen. Kost stuk minder
Ik ga eerst wel checken wat het werkelijk kost deze zomerquote:Op donderdag 17 juni 2004 10:06 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
neem mijn Reno dan ook mee
als het serieus veel scheelt... heb ik daar wel oren naquote:Op donderdag 17 juni 2004 10:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik ga eerst wel checken wat het werkelijk kost deze zomer
quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
als het serieus veel scheelt... heb ik daar wel oren na
meteen vakantie houden daar dan
mooi landschap daarzo.. maar ik volg jou advies wat het spuiten der voiture betreftquote:Op donderdag 17 juni 2004 10:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
Ik zit zelf bij zee in Montenegro maar daar zou ik het niet laten doen, touristen gebied dus duurder en ze naaien je eerder. Simpel voorbeeldje :
Ik had in Montenegro m'n auto laten wassen (zo'n mannetje die binnen en buiten doet terwijl jij op terrasje zit) koste me 6 euro.
In Servie 2 euro
Mogguh BoJoquote:Op donderdag 17 juni 2004 10:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
Goodmeuning Mutzie
Hey ik sta er ook bijquote:Op donderdag 17 juni 2004 10:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
xtreem.. je kan ctrl F'e
Wie mag wie het beste op Fok!
Hoi Tommyquote:Op donderdag 17 juni 2004 10:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
oi Mutz
quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
Hey ik sta er ook bij![]()
![]()
![]()
![]()
Ben ff m'n moeder chauffeuren
oi, alles al een beetje goed??quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:53 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hoi Tommy
ik was eigenlijk wel zeker voor MutZquote:Op donderdag 17 juni 2004 10:57 schreef Xtreem het volgende:![]()
wanneer hoor je eigenlijk OF je geslaagd bent....of ben je zo zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |