quote:Op donderdag 17 juni 2004 09:03 schreef Sjoewe het volgende:
maar voor economie zou het zowaar op één puntje kunnen gaan hangen
Als ik het goed begrepen heb pendelen wij die bunny's naar het evenement, maar ik ben bang dat ik niet de kans krijg ze te fotograferen. Misschien pas op het feest, aangezien wij na het pendelen aan het begin 2 uurtjes zelf op het feestje mogen feesten om daarna weer klaar te staan voor het eind. Ben benieuwdquote:Op donderdag 17 juni 2004 09:00 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Als er geile vrouwen zijn wil ik wel pics zien
Mag je dan ook gratis vrete en zuipe ?quote:Op donderdag 17 juni 2004 09:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb pendelen wij die bunny's naar het evenement, maar ik ben bang dat ik niet de kans krijg ze te fotograferen. Misschien pas op het feest, aangezien wij na het pendelen aan het begin 2 uurtjes zelf op het feestje mogen feesten om daarna weer klaar te staan voor het eind. Ben benieuwd
Als ik zak geef ik m'n tv vlieg les....quote:Op donderdag 17 juni 2004 09:04 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Heeerlijk die spanning....
jij doet trakteren als je slaagt?
quote:Op donderdag 17 juni 2004 09:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als ik zak geef ik m'n tv vlieg les....
![]()
Ik heb geen ideequote:Op donderdag 17 juni 2004 09:11 schreef Fugie het volgende:
[..]
Mag je dan ook gratis vrete en zuipe ?
* BoJo @ school
Hey Tommeeyyhquote:Op donderdag 17 juni 2004 09:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
oi
straks komt er een klant en die beweert dat hij een computer heeft aangesloten aan zijn TFT schermpjes in zijn A8, daar moet ik handelssoftware op installeren... vraag me af of deze rakker niet in de war is met zijn pda ofzo
hij heeft het over zijn (audi)boordcomputerquote:Op donderdag 17 juni 2004 09:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
Hey Tommeeyyh
Lijkt me wel coolhet is wel mogelijk hoor denk dat hij z'n laptop bedoelt.
Dat maakt het al wat lastiger jaquote:Op donderdag 17 juni 2004 09:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
hij heeft het over zijn (audi)boordcomputer
laptop is uiteraard geen punt
volgens mij kan dat gewoon niet... aangezien er ook zeker geen windows op een boordcomputer staatquote:Op donderdag 17 juni 2004 09:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
Dat maakt het al wat lastiger ja![]()
![]()
Volgens mij niet, maar je hebt toch ook geen invoer mogelijkheidquote:Op donderdag 17 juni 2004 09:25 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
volgens mij kan dat gewoon niet... aangezien er ook zeker geen windows op een boordcomputer staat
kan je bij audi een extra boordcomputer kopen? 1tje die los staat van de orginele?
ULTI?? weet jij het?
hij heeft een kabel waar hij ook zijn PDA op aansluit ivm GPS daarmee kan je met je laptop contact maken.. ik denk dat de Dealer gewoon een laptop ergens heeft geinstalleerd, anders lijkt het mij vrij onmogelijkquote:Op donderdag 17 juni 2004 09:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar je hebt toch ook geen invoer mogelijkheid![]()
Je kan waar de klant bij staat de CD tegen het schermpje houden en dan zeggen dat het niet werkt omdat ie de CD niet kan lezen
ik ookquote:Op donderdag 17 juni 2004 09:32 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dus ik ben benieuwd
bekijk het positief.... ze hadden je ook een polo mee kunnen gevenquote:Op donderdag 17 juni 2004 09:34 schreef Thermo het volgende:
grafzooi, ik rij nu in een nieuwe mondeo wagon, wat rijdt dat kut
* Xtreem zijn auto staat bij de spuiterij.
Hopen dat ze het mooi spuiten die deur anders ......
Ik wil ook wat spuiten aan mijn auto, kan alleen mijn kleurcode bij Motip nergens terug vinden.quote:Op donderdag 17 juni 2004 09:34 schreef Thermo het volgende:
grafzooi, ik rij nu in een nieuwe mondeo wagon, wat rijdt dat kut
Thermo zijn auto staat bij de spuiterij.
Hopen dat ze het mooi spuiten die deur anders ......
kleurcode: zwartquote:Op donderdag 17 juni 2004 09:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik wil ook wat spuiten aan mijn auto, kan alleen mijn kleurcode bij Motip nergens terug vinden.
hij is Blue Spazzio code 431 maar die hebben ze niet bij Motip (volgens Brezan en Halfords dan)quote:Op donderdag 17 juni 2004 09:38 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
kleurcode: zwart
Vast welquote:Op donderdag 17 juni 2004 09:44 schreef Thermo het volgende:
Ik hoop maar niet dat er paar van die monteurs in me bella gaan rondrijden![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |