Zo zit het bij mij ook. Gelukkig kan mijn scharrel gruwelijk zoenenquote:Op zondag 1 juli 2007 19:08 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Bij uitzondering als ze echt super kunnen zoenen, dat zijn er maar enkelen dus.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:34 schreef lord_sylus het volgende:
Maar ja ik kan een erectie krijgen van het zoenen, bedoel je hebt zoenen en je hebt zoenen, als ik een zoen krijg van slaap wel en ik zie je graag dan ..... maar als je een zoen krijgt van kom hier en.... dan duurt het inderdad niet lang zenne.
En als ze het ziet wou ze wel naar mijn kruis kijken om te zien of ze een positief effect heeft!quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:28 schreef Liquidootje het volgende:
Gewoon laten stijgeren ook als het ongepast is, want het is geil jeweets
Dat dus.quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:05 schreef Man_Made_God het volgende:
LIgt eraan.
Als ik het met m'n vriendin wel in ieder geval![]()
Maar dat is natuurlijk ook omdat wij elkaar op dat gebied door en door kennen, wanneer we hoe moeten zoenen, waar ze me zoent wil ook nog wel es wat uitmaken
Hee man! Jij ook hier!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:18 schreef metalheadBOC het volgende:
hangt af van het zoenenmaar zeker als dr tongen bij komen kijken absoluut
Uhuhquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:56 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:
Vind het altijd wel geil om te voelen dat een jongen een stijve heeft/krijgt bij het zoenen !
oooooh dat is zeker dodelijk!!!!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:35 schreef xanopelt het volgende:
ik ook wel, vooral als ze goed kan zoenen... d'r zijn d'r ook die meteen hun hand richting kruis brengen. dan ben i kverkocht.
Indeedquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:27 schreef Miyanou het volgende:
"Maar dat geld ook voor vrouwen, sommige vrouwen worden ook vochtig door te zoenen!!! "
niet zo weinig ook...
Ik heb eigelijk nog nooit met meisjes gezoent waarvan ik echt kan zeggen van, nou die kan echt niet zoenen...quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:54 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
IndeedMits goede zoener uiteraard!
Nou dat is dan vreemd!quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:16 schreef MrHoodigan het volgende:
[..]
Ik heb eigelijk nog nooit met meisjes gezoent waarvan ik echt kan zeggen van, nou die kan echt niet zoenen...
MJa, dan deel ik die ervaring ook wel (except dat het dan meisjes waren offcourse) maar ik noem ze gewoon de propellor vliegtuigjes, draaien fucking snel rondjes die zijn idd niet zo opwindend als de langzame kissers!!!quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:25 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
Nou dat is dan vreemd!heb wel een aantal jongens gehad die zoenden als een ontplofte vliegende japanse staafmixer
![]()
* sweetMisery ook!quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:32 schreef MrHoodigan het volgende:
Langzaam lange zoenen, daar word ik opgewonden van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |