Die hebben we zat in Nederlandquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:55 schreef mitt het volgende:
Tijd voor een buitenlander
Dat denk ik ook niet, maar als ik mocht kiezen..quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:01 schreef BobRooney het volgende:
[..]
die wil zelf denk ik niet
Een Koreaan.quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:55 schreef mitt het volgende:
Tijd voor een buitenlander
quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:26 schreef O-DOG het volgende:
van Hanegem?
Ja, want Frank Rijkaard heeft alleen maar de halve finale gehaald van een EKquote:Op woensdag 16 juni 2004 12:24 schreef NashNL het volgende:
Henk ten Cate. Die heeft nu ook ervaring op het hoogste niveau en ik schat hem hoger in dan Frank Rijkaard.
Dus kan Ten Cate de finale halen...quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, want Frank Rijkaard heeft alleen maar de halve finale gehaald van een EK
quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:55 schreef Boomstam het volgende:
[..]
![]()
Wie is dat? Ik ken wel Co Adriaansequote:Op woensdag 23 juni 2004 20:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Op dit moment zou ik maar 1 man geschikt vinden: Sebastiaan Adriaanse. Ok, hij is misschien wat populistisch, maar hij doet wel zijn werk goed, zeker op het moment bij AZ
Wiesdaquote:Op woensdag 23 juni 2004 20:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Op dit moment zou ik maar 1 man geschikt vinden: Sebastiaan Adriaanse. Ok, hij is misschien wat populistisch, maar hij doet wel zijn werk goed, zeker op het moment bij AZ
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |