abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19938649
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 14:43 schreef buzzer het volgende:

[..]

U gaat niet door voor de magnetron

Neej Heitinga zeker niet
v. Hooydonk ook niet mag ik hopen? Goede invaller en pinchhitter, maar brengt te weinig voor een hele wedstrijd.
Nu ook in vanillesmaak
pi_19938727
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 14:29 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Dat is inderdaad de grootste bullshit die er is, maarja hij wil seedorf weer lekekr bashen
nope....... heb jarenlang seedorf lopen verdedigen! maar het irritante van Seedorf is dat als hij slecht speelt hij gelijk ook uitstraalt van ik doe er geen reet aan!!! Totaal een instelling van lik me k*t........ en dat mag 1 x maar als je dat elke keer weer presteerd houdt dat een keer op.

Bij Milan is hij in vorm maar toen hij zo geweldig in vorm was bij Milan presteerde hij het weer om bij het Nederlands Elftal klote te spelen. Nu Advocaat eindelijk heeft ingegrepen en wat andere spelers daar heeft neergezet vind ik het onzin om nu ineens weer om Seedorf te roepen nu die weer wat minder spelen!!! Laat hun ook gewoon 5 wedstrijden in de basis staan en dan kijken we verder!!

Noem maar de laatste goede wedstrijd van Seedorf in het Nederlands elftal......

ps. van der Vaart kan ik ook neit zo gauw verzinnen maar vind wel dat hij nog wat krediet verdiend ( als je dat jarenlang aan seedorf geeft moet iemand anders dat ook krijgen )
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_19938975
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 14:33 schreef jimjim1983 het volgende:
nu v.d.vaart gaan afvallen is niet goed.
Advocaat moet hem gewoon laten staan, zijn scorend vermogen is veel groter dan dat van Seedorf. ja v.d.vaart speelde niet goed gister, maar wie wel? v.d.vaart moet gewoon iedere wedstrijd beginnen om het ijs te breken, als dat gedaan is of niet lukt dan moet Seedorf hem vervangen.
dat doet me denken aan het begin van het EK in 1996: een slappe 0-0 tegen schotland, waar een jonge Seedorf uitblonk in ineffectiviteit:
Die jonge surinaamse spelers hadden echter bij de kwalificatie tegen Ierland de ploeg erdoorheen gesleept en hadden daarmee in de ogen van een groot deel van het publiek het recht ook tijdens het toernooi te spelen, ook al bleek dat ze tekortschoten op dat moment.

Seedorf was in die tijd een groot talent, die door een unanieme pers uitgeroepen werd tot "speler van de komende tijd', en een speler die nederland verder ging brengen op internationaal niveau...
Men was dol op het jonge enthousiasme van deze spelers, tegenover juist het meer rustige voorkomen van de oudere spelers, die men makkelijk als 'volgevreten vedetten' betitelde.

vdVaart is nu een beetje in dezelfde situatie als Seedorf in 1996 en alles wijst erop dat hij dezelfde weg gaat afleggen, heel veel krediet van het publiek krijgen, echter als dat allemaal is opgebruikt draait de mening van het publiek over hem ook met 180 graden en wil niemand hem meer een kans geven ...

vdvaart faalde gisteren op twee punten, ondersteuning van de spits, opbouwend werk, en ondersteuning van de verdeigende aspecten op het middenveld, vdVaarts falen was essentieel in het verlies van de slag op het middenveld, en juist een goede speler op Vaarts positie die zelfs maar een van zijn taken wel goed zou uitvoeren maakt een wereld van verschil (dat zag je na het invallen van Hooydonk, die extra ondersteuning leverde aan RvN, iets wat daarvoor Vaart had moeten doen).
Op dat moment kan je een tegenvuist maken die de opbouw van de tegenstander ook lastiger maakt en deze tegnstander kewstbaarder voor counters, goede scorende spelers heeft Nederland genoeg, maar waar het aan ontbreekt is de man voor de assist, en vdVaart gaat overduidelijk enkel arrogant voor zijn eigen succes en speelt slecht samen in teamverband.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_19939061
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 15:25 schreef RM-rf het volgende:

[..]
en vdVaart gaat overduidelijk enkel arrogant voor zijn eigen succes en speelt slecht samen in teamverband.
nou nou nou...1 wedstrijd slecht gespeeld en dan gaat hij 'overduidelijk voor zijn eigen succes'? waar slaat dat op. hij speelde niet goed gisteren maar dit is onzin.
pi_19939259
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 15:27 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

nou nou nou...1 wedstrijd slecht gespeeld en dan gaat hij 'overduidelijk voor zijn eigen succes'? waar slaat dat op. hij speelde niet goed gisteren maar dit is onzin.
ojee, te hard oordeel over publiekslieveling vd Vaart ...

over Seedorf mag men natuurlijk alles beweren, en bij Kluivert mag men zijn sexleven danwel zijn autorij-kunsten erbij halen om een oordeel over zijn voetbal-vermogens te uiten.

Maar de Heilige Rafael is nog jong en onschuldig en daarop mag je geen kritiek leveren, die moet je gewoon een basisplaats garanderen zonder enige vorm van tegenprestatie, net zolang totdat hij wat ouder is, meerdere malen fouten gemaakt heeft en men hem wel kan afschrijven ...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_19939373
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 15:32 schreef RM-rf het volgende:

[..]

ojee, te hard oordeel over publiekslieveling vd Vaart ...

over Seedorf mag men natuurlijk alles beweren, en bij Kluivert mag men zijn sexleven danwel zijn autorij-kunsten erbij halen om een oordeel over zijn voetbal-vermogens te uiten.

Maar de Heilige Rafael is nog jong en onschuldig en daarop mag je geen kritiek leveren, die moet je gewoon een basisplaats garanderen zonder enige vorm van tegenprestatie, net zolang totdat hij wat ouder is, meerdere malen fouten gemaakt heeft en men hem wel kan afschrijven ...
mag ik vragen waar dit op slaat?
jij kom met een opmerking waarvan ik hem onterecht vindt, daar reageer ik normaal op en dan kom jij met dit bullshit verhaal? je mag op iedereen kritiek leveren zolang het terecht is.
dat van seedorf en kluivert dat doen veel mensen en dat slaat ook helemaal nergens op.
als je niet normaal kan reageren dan hoeft het niet hoor.
pi_19939737
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 15:36 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

mag ik vragen waar dit op slaat?
jij kom met een opmerking waarvan ik hem onterecht vindt, daar reageer ik normaal op en dan kom jij met dit bullshit verhaal? je mag op iedereen kritiek leveren zolang het terecht is.
dat van seedorf en kluivert dat doen veel mensen en dat slaat ook helemaal nergens op.
als je niet normaal kan reageren dan hoeft het niet hoor.
ik wilde ermee niet suggereren dat jij op die manier oordeelt van Seedorf en Kluivert, maar enkel aangeven dat het niet 'onzin' is om kritisch te zijn over de prestaties van vdVaart.

wat mij betreft hebben mensen nu een soort van blinde vlek voor zijn wanprestaties (en dat zijn het, al de hele oefencampagne en nu de eerste wedstrijd is wat mij betreft het probleem van Oranje juist vdVaart in persoon, enkel wordt iedere kritiek over zijn positie, die zowel het middenveld verdedigend moet ondersteunen, in de opbouw van de tegenstander moet storen en anderszijds de spitsen moet ondersteunen door assists of combinatie-mogelijkheden: afgedaan en wordt kritiek geleverd op de spitsen als deze niet scoren, eigenlijk omdat ze van vdvaart geen aanvoer krijgen, en positioneel het middenveld zwak is, de aansluiting naar de spitsen ontbreekt zodat deze ook niet combinaties op kunnen zetten)

vergelijk bijvoorbeeld met wat Ballack deed voor Duitsland gisteren, het team leiden, aansporen, een leder zijn, met het compleet onzichtbaar zijn van vdVaart, die feitelijk in eenzelfde positie zit als Ballack, als aanvallende middenvelder en man van impulsen: die heeft vdVaart momenteel niet en dan moet je hem niet opstellen.
pi_19939779
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 15:27 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

1 slechte wedstrijd? Die gozer speelt al tijden slecht in het Nederlands elftal. Laatste goede wedstrijd die ik van het kan herinneren was een invalbeurt van 'm 2 jaar terug ofzo.
  woensdag 16 juni 2004 @ 15:55:54 #59
25777 Dauntless
Een hyperoniem hyponiem
pi_19940018
Seedorf had gister het elftal veel goeds kunnen doen, het is gewoon een prima middenvelder met een drive naar voren. Als die in belang van het team weet te spelen en niet teveel voor zichzelf kansen probeert uit te spelen dan is het één van de betere spelers in het elftal. Ik begrijp dat gekanker op seedorf toch niet altijd, de mensen hebben teveel een stereotiep in hun hoofd, 1 begint te schreeuwen en de rest schreeuwt als een kip zonder kop mee. Tja hij kan niet pingelen, nou en?

Vd Vaart lijk het voorlopig nog niet aan te kunnen, aan zijn inzicht schorte heel wat gisteravond, ook alle overige wedstrijden weinig opzienbarends van hem gezien. Dan zagen de 10min van Seedrof bij de oefenwedstrijd tegen Ierland er nog veelbelovender uit!
-Aantal geposte afbeeldingen in B&H sinds 1 januari 05: 2320.
-Gebruikte webruimte: 880mb
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 16 juni 2004 @ 16:35:30 #60
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_19941242
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 13:00 schreef paultjuhhh het volgende:
is Seedorf nou al weer helemaal klaar voor een volledige wedstrijd, wie weet dat?!?!?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_19941450
Seedorf moet niet alleen in de basis staan, het hele elftal moet in zijn dienst spelen
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  woensdag 16 juni 2004 @ 16:45:31 #62
46511 Linz
held der helden
pi_19941460
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 16:35 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]
is nog herstellende van zijn hamstring
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
pi_19941516
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 16:45 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Seedorf moet niet alleen in de basis staan, het hele elftal moet in zijn dienst spelen
pi_19941621
Ik heb Seedorf echt bijna nooit goed zien spelen
Edit: -- Signature verwijderd door Forum Admin, niet terugplaatsen --
pi_19941766
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 16:51 schreef Realforze het volgende:
Ik heb Seedorf echt bijna nooit goed zien spelen
Dan kijk je weinig voetbal, niet jou fout
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_19941809
kvond raffie ook weer KLOTE spele kben een ajacied maar kvind raffie echt KLOTE dit jaar
-AJAX AMSTERDAM-
pi_19941844
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 15:55 schreef Dauntless het volgende:
Seedorf had gister het elftal veel goeds kunnen doen, het is gewoon een prima middenvelder met een drive naar voren. Als die in belang van het team weet te spelen en niet teveel voor zichzelf kansen probeert uit te spelen dan is het één van de betere spelers in het elftal. Ik begrijp dat gekanker op seedorf toch niet altijd, de mensen hebben teveel een stereotiep in hun hoofd, 1 begint te schreeuwen en de rest schreeuwt als een kip zonder kop mee. Tja hij kan niet pingelen, nou en?

Vd Vaart lijk het voorlopig nog niet aan te kunnen, aan zijn inzicht schorte heel wat gisteravond, ook alle overige wedstrijden weinig opzienbarends van hem gezien. Dan zagen de 10min van Seedrof bij de oefenwedstrijd tegen Ierland er nog veelbelovender uit!
Precies, maar vergeet niet dat V.D vaart speelt op een plek waar hij niet hoort te spelen. Linksmid hoort ie, niet achter de spitsen.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  woensdag 16 juni 2004 @ 18:26:12 #68
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_19943785
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 16:57 schreef MakaveliTheDon het volgende:
kvond raffie ook weer KLOTE spele kben een ajacied maar kvind raffie echt KLOTE dit jaar
Ja inderdaad Sinds hij Jalte Sluiters als vriendin heeft bakt hij er echt niks meer van. Ik vind dat v/d Vaart zich nu al opstelt als een volgevreten vedette, ook qua gewicht

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 16 juni 2004 @ 18:28:27 #69
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_19943836
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 16:45 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ben ik echt met je eens, hoe sarcastisch het ook lijkt, Seedorf speelt op z'n best als hij belangrijk wordt gemaakt

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 16 juni 2004 @ 18:37:19 #70
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_19944013
Clarence
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  woensdag 16 juni 2004 @ 18:44:05 #71
70795 GiSH
waiting for sun
pi_19944184
seedorf is te oud.. dus opzouten en plaats maken voor nieuwe generatie
Made love to an Angel, but her wings are in the way
pi_19944270
Seedorf opstellen zal Dick z'n laatste truuk zijn
  woensdag 16 juni 2004 @ 19:03:07 #73
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_19944620
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 18:44 schreef GiSH het volgende:
28 ... te oud?
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  woensdag 16 juni 2004 @ 19:07:18 #74
46511 Linz
held der helden
pi_19944729
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 18:44 schreef GiSH het volgende:
hij is nu sterker dan ooit, vriend...
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
  woensdag 16 juni 2004 @ 19:16:49 #75
70795 GiSH
waiting for sun
pi_19944946
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 19:07 schreef Linz het volgende:

[..]

hij is nu sterker dan ooit, vriend...
hahahaha en daarom doet hij niet mee
Made love to an Angel, but her wings are in the way
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties