abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 juni 2004 @ 11:37:49 #1
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_19931944
Ik vraag me af wie wél wat in hem ziet...
  woensdag 16 juni 2004 @ 11:42:01 #2
56951 Najra
---------------
pi_19932077
Advocaat?
This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
  woensdag 16 juni 2004 @ 11:42:18 #3
56951 Najra
---------------
pi_19932083
Zijn vrouw?
This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
  woensdag 16 juni 2004 @ 11:50:23 #4
95437 O-DOG
en un momento dado...
pi_19932343
ongelovelijk dat hij gister 90 minuten heeft gespeeld
The death of one man is a tragedy
The death of a million is just a statistic
pi_19932383
snap er niets van, net als zenden, overmars
Good morning! And in case I don't see you: good afternoon, good evening and good night!
  woensdag 16 juni 2004 @ 11:52:57 #6
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_19932422
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 11:50 schreef O-DOG het volgende:
ongelovelijk dat hij gister 90 minuten heeft gespeeld rondgehobbeld
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_19932451
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 11:50 schreef O-DOG het volgende:
ongelovelijk dat hij gister 90 minuten heeft gespeeld
als hij geen 90 min had gespeeld hadden we 1-0 verloren! ( neemt niet weg dat hij verder gewoon kut speelde maar dat komt ook door de manier van aanspelen en dat gat wat achterhem lag omdat we zonder rechtermiddenvelder speelden!!!!!!!! )
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  woensdag 16 juni 2004 @ 11:58:44 #8
56951 Najra
---------------
pi_19932622
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 11:51 schreef E-ric het volgende:
snap er niets van, net als zenden, overmars
Overmars was helemaal niet zo slecht. Werd alleen totaal niet geholpen.
Zenden was ook een drama.
pi_19932651
Wie moet er dan voor Mandy?
  woensdag 16 juni 2004 @ 12:00:30 #10
56951 Najra
---------------
pi_19932674
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 11:53 schreef Tim_G het volgende:

[..]

als hij geen 90 min had gespeeld hadden we 1-0 verloren! ( neemt niet weg dat hij verder gewoon kut speelde maar dat komt ook door de manier van aanspelen en dat gat wat achterhem lag omdat we zonder rechtermiddenvelder speelden!!!!!!!! )
Schei toch uit. Van der Meyde verprutste de meeste ballen als een amateur, komt zijn man niet voorbij en de manier van aanspelen lag compleet aan zijn manier van positie kiezen.

Die vent hoort niet in de selectie.
  woensdag 16 juni 2004 @ 12:00:55 #11
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  woensdag 16 juni 2004 @ 12:01:29 #12
56951 Najra
---------------
pi_19932712
Of Vitesse hahaha.
pi_19932757
Robben had erin gemoeten.. Ik snap nog steeds niet wtf v. Bronckhorst in de basis doet
  woensdag 16 juni 2004 @ 12:03:03 #14
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_19932770
vd Meyde kan je niks verwijten. Hij werd gewoon amper aangespeeld doordat Cocu te veel naar links liep (fout van Advocaat). De enige ballen die vd Meyde kreeg moesten over zo'n beetje het hele veld van Bouma komen (mooie passes heeft die trouwens zeg).
pi_19932779
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 12:00 schreef Najra het volgende:

[..]

Schei toch uit. Van der Meyde verprutste de meeste ballen als een amateur, komt zijn man niet voorbij en de manier van aanspelen lag compleet aan zijn manier van positie kiezen.

Die vent hoort niet in de selectie.
als er 1 niet in de selectie hoort is het Advocaat ( en zijn vriendjes Bouma, Zenden en Bosvelt )

en als jij vind dat van der Meyde goede ballen heeft gehad zal ik de wedstrijd nog maar eens bekijken.
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_19932786
Hier op FOK lopen een boel jongens rond , die v d meyde de hemel in prijzen. Ik heb dat nog nooit begrepen.

tegen Oostenrijk in de Kuip speelde hij bagger , en hier riep men hem uit tot man of the match.

Hij zit bij de nuddelvereniging inter op de reservebank en is voor mij het proto type Spruitjes voetballer.
pi_19932813
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 12:03 schreef PLAE@ het volgende:

vd Meyde kan je niks verwijten. Hij werd gewoon amper aangespeeld doordat Cocu te veel naar links liep (fout van Advocaat). De enige ballen die vd Meyde kreeg moesten over zo'n beetje het hele veld van Bouma komen (mooie passes heeft die trouwens zeg).
Nee hij kwam er veel te weinig langs en leed veel te veel balverlies..
pi_19932829
Van Bronhorst had een topseizoen bij Barca
  woensdag 16 juni 2004 @ 12:05:39 #19
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_19932866
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 11:42 schreef Najra het volgende:
Zijn vrouw?
Heb je haar wel eens gezien? Ze zat toen in dat programma van Nada van Nie, mijn god ik heb nog nooit zo'n dom blondje gezien! Dat was echt genant! Dus de vraag is eerder wat hij in haar ziet
pi_19932987
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 12:05 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Heb je haar wel eens gezien? Ze zat toen in dat programma van Nada van Nie, mijn god ik heb nog nooit zo'n dom blondje gezien! Dat was echt genant! Dus de vraag is eerder wat hij in haar ziet
wees blij dat ze elkaar gevonden hebben
pi_19933017
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 12:04 schreef BobRooney het volgende:
Van Bronhorst had een topseizoen bij Barca
Hij bakt er in het NL elftal iig niets van, maakt veel fouten en lijdt veel balverlies.. Ik zie echt helemaal niets in die gast.
pi_19933091
ik vond v bronckhorst niet eens bj de slechste horen.

Onder het motto " in het land der blinden is 1-oog etc", vond ik va Bronkhorst een van de beteren .
pi_19934688
Van der Meyde speelde niet best, maar met 1 of twee momenten beslis je tegenwoordig een wedstrijd. Daarom vind ik dat je hem altijd moet laten staan.
That's all folks!
  woensdag 16 juni 2004 @ 13:22:05 #24
12666 starbuck
prepare to eject the warpcore
pi_19935057
Ik ben elke keer weer vol ongeloof als ik weer een opstelling zie met meneer v/d meijde.

Hij kan aardig rennen, maar de voorzet die volgt is....

a te hoog
b te diep
c te scherp
d achter de lijn
e er volgt helemaal geen voorzet.

De goal is alleen de verdienste van Van Nistelrooy die deze bal magistraal verwerkte.

meneer v/d meijde mag aanstaande zaterdag lekker op een portugees terrasje zitten met een lekker koud biertje om 20.45.
pi_19935098
Ik ben dan wel Ajacied, maar Van der Meyde bakt helemaal niks in Oranje, echt HELEMAAL NIKS!!!

Advocaat is dan zo'n sukkel dat hij Sneijder en Robben op de bank zet, terwijl je ze juist tegen Duitsland zo hard nodig hebt gehad.
pi_19935100
alsof robben een lopend wonder is
  woensdag 16 juni 2004 @ 13:24:11 #27
33569 Daniel.San
Manic Expressive
pi_19935108
heel triest maar waar, we hebben geen betere op rechts buiten.

ik ben trouwens daarom ook van mening dat we beter de rechts buiten positie open moeten laten. gewoon een extra spits erin.
pi_19935182
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 13:23 schreef OreO het volgende:
Ehhh? Robben is een van de beste spelers op dit moment in de selectie...
  woensdag 16 juni 2004 @ 13:39:17 #29
95437 O-DOG
en un momento dado...
pi_19935513
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 13:27 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

mits topfit
pi_19936282
Van der Meyde is niet de meest geweldige rechtsbuiten, maar we hebben niemand anders voor die plek. Bovendien heeft ie een enorme werklust, zoals gister wel bij z'n assist te zien was. HIj speelde gister wel een mindere wedstrijd, maar dat kwam ook door Cocu's passes die bijna altijd naar links gingen. Die had nooit op rechts moeten staan (fout van Advocaat).
pi_19936305
jonges!!!!!!

laten we gewoon overmars rechts zetten en links robben
Hattrick --> Fc Kaat (508888) VI.364
pi_19936424
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 14:06 schreef kaat17 het volgende:
jonges!!!!!!

laten we gewoon overmars rechts zetten en links robben
In theorie klinkt dat heel goed. Maar de wedstrijden die ik heb gezien waarin Overmars op rechts stond, was Overmars nog niet 1/10 zo goed als dat ie op links is. Heel raar eigenlijk, want hij is toch twee-benig?
pi_19936552
Van mij mag hij blijven staan
pi_19941686
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 13:23 schreef OreO het volgende:
ja die Hype heb ik ook nog niet zo geod begrepen. Ik heb hem 2 keer zien spelen en vond het maar heel erg matig
pi_19941771
Overmars kan ook op rechts spelen, zie Ek2000 tegen Italie bv, deed ie uitstekend. En die is 10x beter dan V/d Meijde. V/d Vaart hoort linksmid, sinds Ajax zijn spitsen tijdelijk kwijtraakte door blessures moest hij die rol opvullen, sindsdien is ie minder geworden..duh. Is zn plek gewoon niet.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_19955100
Ik erger me ook aan van der Meijde. Ik snap ook niet wat hij in de selectie doet. Ik stel voor om zenden een keer op zijn positie te zetten. Volgens mij heeft hij daar ook een keer gespeeld tegen kroatie (wk98, hij scoorde). Een beter akternatief hebben we volgens mij ook niet. Daarom snap ik enigzins ook wel dat Advocaat graag 442 wilde spelen, we hebben gewoon geen goede sprelers op rechts.
  donderdag 17 juni 2004 @ 02:29:37 #37
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_19955235
quote:
Zijn vrouw?
Dat is nog een lekker ding ook
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_19955651
Is een schitterende echte buitenspeler, als ie in vorm is. Wat jullie ontzettende voetbal-leken niet snappen is dat ie geen bal kreeg. Vleugelspelers moet je lanceren. Steekpasjes tussendoor van de schaduwspits die terugzakt en de vleugels lanceert. met een balletje binnenkant-back. Boogballetje's van de rechtshalf die hem lanceert. Nauwelijks gezien. Kan ie ook niet zijn kwaliteiten laten zien. Die oefenwedstrijd in Eindhoven laatst was ie wel zeer goed.

Dat ie verdedigend niet uit de verf kwam en fouten maken lijkt me duidelijk, hij is vooral een buitenspeler. Dat ie aanvallend zich niet kon laten zien moet je Cocu, VdVaart en Advocaat aanrekenen. Ronny Koeman wil hem terug in A'dam hebben op rechtsbuiten, terecht. Mandy in vorm kan goeie dingen. En vorm kan er vandaag zijn, morgen weer niet. Van Basten speelde in 1988 bijna het hele clubseizoen niet, en kon wel op het EK topfit schitteren. Clichegezeik over dat hij nooit speelt bij Inter kan meteen de kliko in, heeft nl. zoals Cruyff al zei ook voordelen. Mandy moet erin. We hebben geen betere op die plaats. En die laffaards hier die 4-4-2 willen spelen in een ruit moeten maar es de game tegen Belgie of Ierland gaan bekijken. Ik schijt op die tactiek. Je moet altijd met vleugels spelen. Alleen al voor de veldbezetting, ook al zijn ze niet goed in vorm. Dat komt vanzelf. Ontzettende n00b's, allemaal laffe Advocaats hier.
pi_19958934
Ongelooflijk dit!! RvN is redder van het vaderland ondanks zn dramatische wedstrijd, maar van der Meyde is een prutser ondanks zn prachtige voorzet?

Hoezo meten met 2 maten.............
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_19958962
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 02:29 schreef HarigeKerel het volgende:

[..]

Dat is nog een lekker ding ook
Als je van barbies houd wel.
That's all folks!
pi_19959737
Ik kan me wel voorstellen dat sommige mensen vinden dat vd Meyde slecht speelt, maar die kijken dan alleen naar hem als hij aan de bal is. Hij kwam zijn man idd niet vaak voorbij, maar hij had ook altijd 2 man bij zich. Die duitsers speelden een 5-4-1 en dan ook nog een verdedigende variant daarvan. Dan moet vd Meyde er dus 2 voorbij om tot een voorzet te komen. Daarbij komt dat, zoals Haspel al zei, hij verkeerd wordt aangespeeld en te ver terug moet spelen. Door al die linkspoten ging alles over links en stonden er in feite maar 2 man op rechts (Meyde en Heitinga). Daar missen ze dus een rechtshalf die de passjes aan andy kan geven en die als afspeeltpunt voor een kaats kan dienen.
Van der Meyde speelde dus niet zo'n goede wedstrijd, maar dat lag zeker niet alleen aan hem. En voordat iedereen weer gaat roepen dat Robben erin had gemoeten... Duitsland moet het voor een heel groot deel hebben van hun fysieke kracht en dus de duels. En aangezien Robben al omvalt als je naar hem kijkt had dat niet zoveel uit gehaald.
pi_19960030
Ik vind V/d Meyde ook geen echte topspeler, maar ik ben toch bang dat Nederland op dit moment geen betere speler heeft voor die positie. Overmars komt op rechts toch ook nooit echt lekker uit de verf. Ik hoorde Frank de boer gisteren bij Villa BvD nog een of ander vaag verhaal ophangen over een opstelling met alleen een echte linksbuiten en dan b.v. v. Hooydonk / v. Nistelrooy samen in de spits o.i.d.(Lag half te slapen, dus ik zal het wel niet helemaal goed begrepen hebben). Dat is misschien nog een alternatief voor het huidige systeem, hoewel ik toch denk dat weer omschakelen van systeem ook niet echt bevorderlijk is.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_19960488
alje je sneijder rechts op het middenveld zet heb je ook iemand die goede ballen naar van der meyde kan geven, dan komt pas de ware kracht van die jongne te voorschijn
pi_19971864
Kansloze prutser die op de tribune hoort. Heeft werkelijk niks te zoeken in het Nederlands elftal. Met Boussabon en Talan dacht ik dat het dieptepunt wel was bereikt en dan krijg je dit soort spelers

Er gaat totaal geen dreiging van uit, hij verstopt zich liever achter zijn tegenstander dan dat hij lef toont. Gewoon Mostovoi achterna sturen wegens gebrek aan kwaliteit
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_19974527
Snap ook niet echt wat inter nou met zo'n speler moest ?
Het is meer dan eens gebleken dat een bovengemiddelde speler uit de nederlandse competitie nou niet direct garant staat voor het vlammen in landen als Italie of Spanje.
FROM ALL THE THINGS I HAVE LOST I MISS MY MIND THE MOST
pi_19974559
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 16:53 schreef CANARIS het volgende:

[..]

ja die Hype heb ik ook nog niet zo geod begrepen. Ik heb hem 2 keer zien spelen en vond het maar heel erg matig
is in ieder geval al een stap vooruit
Hattrick --> Fc Kaat (508888) VI.364
pi_19977328
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 12:03 schreef PLAE@ het volgende:

precies zo is het

Van der meyde is de man voor de rechter vleugel. Er is sowiezo niemand anders, overmars is nog slechter, en daarnaast is van der meyde egt wel goed.

is egt weer zo typisch nederland om hem meteen af te kraken als ie een wedstrijdje ( dat he tegen de duitsers was telt natuurlijk nog zwaarder) niet goed speelt, terwijl hij het hele seizoen bij inter, als ie speelde, egt wel goed gevoetbalt heeft
pi_19978295
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 22:11 schreef UATC het volgende:

terwijl hij het hele seizoen bij inter, als ie speelde, egt wel goed gevoetbalt heeft

Hij heeft welgeteld 3 wedstrijden een voldoende gescoord. Hij is niet voor niets op de tribune terecht gekomen. Over het feit dat hij niet aangespeeld werd; dat kwam omdat hij steeds in de dekking liep. Hij speelde tegen Lahm, niet tegen een goede verdediger ofzo. Er gaat helemaal niks van hem uit. Uit de statistieken op de officiële Euro 2004 site was duidelijk te lezen wie de ballen van Mandy ontvingen: Bouma, Cocu en Heitinga.

Hij kreeg de bal van de middenvelders en de verdedigers in zijn buurt. Een echte rechtsbuiten zou acties naar voren maken, maar oppperprutser Mandy tikt braaf terug. Vind je het gek dat je geen bal aangespeeld krijgt? Overmars, van wie ik ook geen echte fan ben, liet zien hoe het wel moet Gezicht naar voren en een actie maken
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_19996883
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 18:33 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Kansloze prutser die op de tribune hoort. Heeft werkelijk niks te zoeken in het Nederlands elftal. Met Boussabon en Talan dacht ik dat het dieptepunt wel was bereikt en dan krijg je dit soort spelers

Er gaat totaal geen dreiging van uit, hij verstopt zich liever achter zijn tegenstander dan dat hij lef toont. Gewoon Mostovoi achterna sturen wegens gebrek aan kwaliteit
Die kansloze prutser gaf RvN anders wel de kans om eindelijk eens een goal te maken.....
Voor de rest de beste voorzet in de selectie
  vrijdag 18 juni 2004 @ 16:29:53 #50
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_19997029
Kunnen we niet alsnog Dries Bousatta oproepen
U kent mij waarschijnlijk van de romans..
  vrijdag 18 juni 2004 @ 16:39:16 #51
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_19997297
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 13:27 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Van Europa zie ik hem zelfs (in potentie) als 1 der beste linkerspitsen

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_20012412
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 16:25 schreef aldostuta het volgende:

Die kansloze prutser gaf RvN anders wel de kans om eindelijk eens een goal te maken.....
Voor de rest de beste voorzet in de selectie
Voor de rest was hij de voornaamste reden dat er zo dramatisch werd gevoetbald. De voorzetten van Seedorf, Sneijder, Robben, Overmars, Heitinga en zelfs Bouma zijn beter.
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_20014478
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 10:39 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Voor de rest was hij de voornaamste reden dat er zo dramatisch werd gevoetbald. De voorzetten van Seedorf, Sneijder, Robben, Overmars, Heitinga en zelfs Bouma zijn beter.
Als we naar de buitenspelers kijken, Robben, Overmars en Andy dus, dan heeft Andy met afstand de beste voorzet

Andy de voornaameste reden voor het slechte voetbal? Kom op zeg....
pi_20015006
Hij heeft afgelopen jaar weinig gespeelt als hij weer een heel jaar speelt dan gaat die ook beter presteren in Nederlands elftal
pi_20045376
Waardeloze voetballer. Dramatisch.

Ik heb 'm dit EK helemaal niets goeds zien doen. Verkeerde keuzes maken bij counters, mannetjes niet uit kunnen spelen omdat ie geen actie heeft, geen enkele voorzet voor de goal (op dat mazzeltje tegen Duitsland na), te langzaam, weinig inzet, geringe techniek, verdedigend matig.

Vergelijk 'm maar eens met Robben. That'll figure.
The gum you like, is coming back in style.
pi_20059510
tsja , als , als als als als

Dickie vd meijde nu had ingewisseld tegen sneijder, dan lulden we nu anders. helaas
vd meijde mocht erin blijven en door-prutsen. ( alhoewel hij mij beter beviel als ooit. )
pi_20059567
vander meyde speeldezaterdag een goede wedstrijd, denk dat inter zich nu nog wel eens bedenkt om hem te verhuren aan ajax
  maandag 21 juni 2004 @ 11:02:27 #58
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_20059724
quote:
Op maandag 21 juni 2004 10:56 schreef AirRaid het volgende:
vander meyde speeldezaterdag een goede wedstrijd, denk dat inter zich nu nog wel eens bedenkt om hem te verhuren aan ajax
Volgens mij zijn het alleen verstokte Ajax-fans (zoals die hele enge commentator van zaterdag) die Mandy goed vonden spelen. Hoeveel kansen moet je verprutsen en hoeveel slechte voorzetten moet je geven om gewisseld te worden?
Blijkbaar moet je 2 assists en je collega's nog wat flinke kansen opleggen wil je eruit worden gehaald door Advocaat.
We hebben ook nog Overmars, die mag lekker op rechts.
pi_20062538
Wederom een rendement van 0,0

Kans op kans verprutst door deze prutser. geen voorzet kwam aan en hij ging lopen als hij moest afspelen en afspelen wanneer hij moest lopen/ Samen met Bronckhorst en Cocu de slechtste man van het veld
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  maandag 21 juni 2004 @ 12:52:57 #60
97934 ASroma
Flamboyant
pi_20062631
ik snap sowieso niet hoe je iemand kan opstellen die nauwelijks speelt bij Inter. Dus de schuld ligt bij Dick!
pi_20062762
Bij AJAX was het altijd al mijn minst favoriete speler. Hij heeft heus wel eens wat leuks laten zien als bv. tegen AS ROMA (forza LAZIO! ), maar ik mocht 'm gewoon niet. Ik was blij toen we 'm verkocht hadden. En voor nog veel pieken ook.
All good things must come to an end...
  maandag 21 juni 2004 @ 13:04:09 #62
33189 RM-rf
1/998001
pi_20062914
fysiek is van der Meyde ook te zwak, ondanks dat het systeem hem zaterdag goed lag, liet hij zich makkelijk wegdrukken en maakte teveel overtredingen op domme momenten.

hij kan gewoon niet zijn lichaam gebruiken tegen goede verdeigers en zelfs als hij dan met een voorsprong start, heeft hij te weinig snelheid..
Robben is fysiek ook fragiel, maar met zijn snelheid is deze veel gevaarlijker, ook naar de goal toe.

vdMeyde komt gewoon tekort op teveel punten.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_20066701
quote:
Op zondag 20 juni 2004 18:24 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Waardeloze voetballer. Dramatisch.

Ik heb 'm dit EK helemaal niets goeds zien doen. Verkeerde keuzes maken bij counters, mannetjes niet uit kunnen spelen omdat ie geen actie heeft, geen enkele voorzet voor de goal (op dat mazzeltje tegen Duitsland na), te langzaam, weinig inzet, geringe techniek, verdedigend matig.

Vergelijk 'm maar eens met Robben. That'll figure.
Dit zegt meer over zn gebrek aan wedstrijdritme dan over zn gebrek aan kwaliteit............
En geeft hij een goede voorzet, dan is het een mazzeltje? Beetje makkelijk
pi_20083251
quote:
Op maandag 21 juni 2004 15:28 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Dit zegt meer over zn gebrek aan wedstrijdritme dan over zn gebrek aan kwaliteit............
En geeft hij een goede voorzet, dan is het een mazzeltje? Beetje makkelijk
Nee, Robben bijvoorbeeld heeft wedstrijdritme in overvloed.

Hij geeft 1 halve voorzet dit toernooi, waar een speler (op miraculeuze wijze) iets mee kan. 90% Credits voor van Nistelrooij. Meer goeds heeft Andy niet gedaan. Alleen maar matig tot slecht.
pi_20086312
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 01:49 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Nee, Robben bijvoorbeeld heeft wedstrijdritme in overvloed.

Hij geeft 1 halve voorzet dit toernooi, waar een speler (op miraculeuze wijze) iets mee kan. 90% Credits voor van Nistelrooij. Meer goeds heeft Andy niet gedaan. Alleen maar matig tot slecht.
Je ziet mij nergens zeggen dat hij beter speelde dan Robben...........
Dat Robben zonder wedstrijdritme zo goed speelde zegt iets over Grygera en over Robben.
Ook hoor je me niet zeggen dat hij goed speelde
Maar met wedstrijdritme is hij dankzij zn prachtige voorzet een waardevolle speler (en die voorzet was gewoon goed).
  dinsdag 22 juni 2004 @ 10:33:15 #66
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_20086437
ik walg ook van van der meyde. Die lul is ongelooflijk slecht. En hij vind blijkbaar ook nog eens dat hij het recht heeft om zo arrogant te kijken. En hij heeft al zo'n rotkop. Ik hoop dat hij nooit meer speelt.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
  dinsdag 22 juni 2004 @ 10:34:59 #67
33189 RM-rf
1/998001
pi_20086493
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 10:28 schreef aldostuta het volgende:

Maar met wedstrijdritme is hij dankzij zn prachtige voorzet een waardevolle speler (en die voorzet was gewoon goed).
vd Meyde mag best krediet hebben voor die actie in de 82e tegen Duitsland, niet eens zozeer enkel de voorzet maar het doorzetten, jagen en veroveren van de bal toen mocht er best zijn, dat was prima werk...

helaas is over het algemeen vdMeyde een onvolgroeide speler, zijn snelheid komt tekort en hij laat zich makkelijk fysiek wegdringen.
Verder is het geen direkt naar de goal toe spelende speler, zoals Robben wel is, die de ballen snel voor geeft, vdMeyde is teveel ook een mooiwiller, iemand die omwegen neemt.
Hij kan zich natuurlijk goed ontwikkelen, is nog jong, maar volgens mij is het idioot om hem in de selectie te hebben zitten en al helemaal hem te laten spelen, over een paar jaar, ja misschien, maar momenteel is er nog geen reden toe.

Ik denk overigens dat het beter voor hem zou zijn in Italie te blijven en denk ik dat het voor hem niet goed zou zijn terug te gaan naar Ajax, volgens mij is het goed voor vdMeyde als hij zelf ook juist het vleugelspel afleert en meer centraal leert spelen, anders loopt hij het risico een soort van Brian Roy te worden, die pas in zijn nadagen bij Foggia dat deed en toen opeens herboren was.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_20088121
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 10:33 schreef yvette1982 het volgende:
ik walg ook van van der meyde. Die lul is ongelooflijk slecht. En hij vind blijkbaar ook nog eens dat hij het recht heeft om zo arrogant te kijken. En hij heeft al zo'n rotkop. Ik hoop dat hij nooit meer speelt.
Dat zijn duidelijke woorden, ben het er alleen niet helemaal mee eens.
That's all folks!
pi_20090257
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 10:33 schreef yvette1982 het volgende:
Dank voor de steekhoudende argumenten.............
pi_20090323
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 10:34 schreef RM-rf het volgende:

[..]

vd Meyde mag best krediet hebben voor die actie in de 82e tegen Duitsland, niet eens zozeer enkel de voorzet maar het doorzetten, jagen en veroveren van de bal toen mocht er best zijn, dat was prima werk...

helaas is over het algemeen vdMeyde een onvolgroeide speler, zijn snelheid komt tekort en hij laat zich makkelijk fysiek wegdringen.
Verder is het geen direkt naar de goal toe spelende speler, zoals Robben wel is, die de ballen snel voor geeft, vdMeyde is teveel ook een mooiwiller, iemand die omwegen neemt.
Hij kan zich natuurlijk goed ontwikkelen, is nog jong, maar volgens mij is het idioot om hem in de selectie te hebben zitten en al helemaal hem te laten spelen, over een paar jaar, ja misschien, maar momenteel is er nog geen reden toe.

Ik denk overigens dat het beter voor hem zou zijn in Italie te blijven en denk ik dat het voor hem niet goed zou zijn terug te gaan naar Ajax, volgens mij is het goed voor vdMeyde als hij zelf ook juist het vleugelspel afleert en meer centraal leert spelen, anders loopt hij het risico een soort van Brian Roy te worden, die pas in zijn nadagen bij Foggia dat deed en toen opeens herboren was.
Andy is wel een goede vleugelspeler imo. Hij heeft geen actie nodig, hij kan de bal wel om een man heen krullen (maar dan moet hij dus wel vorm en ritme hebben; heeft hij nu nog niet). Ik hoop van harte dat hij weer naar Ajax komt, want hij had elk seizoen een flink aantal assists.

Over dat mooi willen doen heb je overigens gelijk, dat zou nog uit zn spel moeten.
  dinsdag 22 juni 2004 @ 13:06:44 #71
33189 RM-rf
1/998001
pi_20090467
ik ben een beetje bang dat juist dat aspect van een speler die bouwt op de assist en geen direkte dreiging naar de goal heeft, in zijn nadeel werkt.
je zag aan jongens als Finidi en Overmars dat deze juist ook binnen hun spel veel dreiging direkt op de goal hadden, dat maakt hen gevaarlijk.

iemand als Roy kon een man 15x in een wedstrijd voorbij gaan (iets dat overmars en finidi zeker niet haalden) maar het rendement was minder, simpel omdat na de passeeractie nog altijd een nieuwe actie moest volgen, voorzet, combinatie waarbij een direkt schot vaak als laatste mogelijkheid kwam.
Zo'n speler moet zich na een passeeractie opnieuw orienteren (het opkijken na de actie) dat kan tegen trage verdedigers van zwolle, maar in de italiaanse liga heb je dan 6 knoppen in je knie zitten.

vdMeyde zou door te gedwongen te zijn om te leren direkter te spelen ook eerder meer dreiging kunnen maken, lastiger te verdedigen te zijn (Roy kon je ook wat ruimer dekken, dat hij je 15x maal dolde hoefde geen gevolgen te hebben).
Bij Ajax kan hij spelen op basis van zijn huidige kunnen, echter dat kan ook betekenen dat hij geen behoefte meer zal voelen om zijn zwaktes te verbeteren.
pi_20090828
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 13:06 schreef RM-rf het volgende:
ik ben een beetje bang dat juist dat aspect van een speler die bouwt op de assist en geen direkte dreiging naar de goal heeft, in zijn nadeel werkt.
je zag aan jongens als Finidi en Overmars dat deze juist ook binnen hun spel veel dreiging direkt op de goal hadden, dat maakt hen gevaarlijk.

iemand als Roy kon een man 15x in een wedstrijd voorbij gaan (iets dat overmars en finidi zeker niet haalden) maar het rendement was minder, simpel omdat na de passeeractie nog altijd een nieuwe actie moest volgen, voorzet, combinatie waarbij een direkt schot vaak als laatste mogelijkheid kwam.
Zo'n speler moet zich na een passeeractie opnieuw orienteren (het opkijken na de actie) dat kan tegen trage verdedigers van zwolle, maar in de italiaanse liga heb je dan 6 knoppen in je knie zitten.

vdMeyde zou door te gedwongen te zijn om te leren direkter te spelen ook eerder meer dreiging kunnen maken, lastiger te verdedigen te zijn (Roy kon je ook wat ruimer dekken, dat hij je 15x maal dolde hoefde geen gevolgen te hebben).
Bij Ajax kan hij spelen op basis van zijn huidige kunnen, echter dat kan ook betekenen dat hij geen behoefte meer zal voelen om zijn zwaktes te verbeteren.
Oh, je hebt het over zn doelgerichtheid. Dat is een mindere kant van hem ja. Maar ik vind niet dat dat hem dan een slechte bnuitenspeler maakt, want hij beheerst de essentie van een rechtsbuiten: het geven van een goede voorzet. vd Meyde kan je wel ruimer gaan dekken, maar dan krult hij de bal erom heen, dat heeft dus niet echt veel nut. Hier gaat ook de vereglijking met Roy dus mank. In goede doen komen die voorzetten sowieso wel, en daar zou je hem imo grotendeels op moeten beoordelen. Als je zonder te passeren een goede voorzet kunt geven, dan ben je toch juist levensgevaarlijk en onvoorspelbaar?
  dinsdag 22 juni 2004 @ 14:11:08 #73
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_20092277
Hij heeft helemaal geen goede voorzet, snap niet hoe je dat kan zeggen. Hoeveel komen er in een wedstrijd van z'n fouten, en hoeveel zijn er daarvan goed? Was die voorzet tegen Duitsland goed? Dat leek misschien wel zo, maar het was meer aan Van Nistelrooij te danken dat die bal er in ging want panklaar voorgelegd is iets anders
  dinsdag 22 juni 2004 @ 14:42:39 #74
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_20093194
Van der Meyde speelt alleen maar omdat er geen andere rechtsbuiten is met de Nederlandse nationaliteit. Sim-pel.
Gebrek aan beter dus.
Dickie had Kuyt mee moeten nemen als rechtsbuiten. Die is ook snel, kan voorzetten (14 assists ofzo dit seizoen), laat zich minder snel van de bal zetten en is technisck niks minder dan Van der Meyde.
pi_20093676
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 14:42 schreef Frenkie het volgende:

Dickie had Kuyt mee moeten nemen als rechtsbuiten. Die is ook snel, kan voorzetten (14 assists ofzo dit seizoen), laat zich minder snel van de bal zetten en is technisck niks minder dan Van der Meyde.
In de categorie humor een onbetwiste eerste plaats!!
pi_20093747
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 14:11 schreef Heerlijkheid het volgende:
Hij heeft helemaal geen goede voorzet, snap niet hoe je dat kan zeggen. Hoeveel komen er in een wedstrijd van z'n fouten, en hoeveel zijn er daarvan goed? Was die voorzet tegen Duitsland goed? Dat leek misschien wel zo, maar het was meer aan Van Nistelrooij te danken dat die bal er in ging want panklaar voorgelegd is iets anders
Als je wat vaker een Ajax wedstrijd gezien zou hebben, zou je dit niet zeggen.
En de voorzet was goed ja, uit een moeilijke positie mooi richting eerste paal waar de spits moet komen.
  dinsdag 22 juni 2004 @ 15:13:58 #77
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_20094159
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 14:58 schreef aldostuta het volgende:
Als je wat vaker een Ajax wedstrijd gezien zou hebben, zou je dit niet zeggen.
En de voorzet was goed ja, uit een moeilijke positie mooi richting eerste paal waar de spits moet komen.
Jou hoeven we ook niet meer serieus te nemen.. de voorzet was goed
Pias..
pi_20123306
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 15:13 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Jou hoeven we ook niet meer serieus te nemen.. de voorzet was goed
Pias..
Klopt, want ik ben het niet eens met de grote, alwetende Frenkie
  donderdag 24 juni 2004 @ 10:21:33 #79
12666 starbuck
prepare to eject the warpcore
pi_20146378
Het was weer drie keer niks met v/d Meijde.....
pi_20146399
Damn,

Hij komt met geen mogelijkheid langs de tegenstander rechtsbuiten. Ik schrok dus toen ook gister toen hij erlangs kwam En wat deed ie Hij schoot de voorzet richting lissabon
Van sommige mensen vraag ik me af hoe ze ooit het snelste zaadcelletje hebben kunnen zijn
pi_20146465
Veruit de slechtste Oranje-speler gisteren, en afgezien van de voorzet waaruit tegen Duitsland het doelpunt ontstond heeft vd Meijde sowieso nog niet al teveel laten zien dit toernooi.

Ik denk dat Overmars of Makaay een betere optie is voor de rechtsbuitenpositie.
pi_20146501
Ze zijn nog een aantal ballen aan het zoeken. Vanuit ruimtestation ISS werd melding gemaakt van een rond voorwerp dat in een baan om de aarde is gekomen en men vermoedt dat deze ergens in het noorden van het Iberische schiereiland gelanceerd is.

Hij was gisteren wederom dramatisch. Alleen zijn actie vlak voor z'n wissel (aardig schot op doel) was voldoende, voor de rest was het profvoetbal onwaardig
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  donderdag 24 juni 2004 @ 10:51:46 #83
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_20146847
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 10:26 schreef Kozzmic het volgende:

Ik denk dat Overmars of Makaay een betere optie is voor de rechtsbuitenpositie.
Makaay is een diepe spits, geen rechtsbuiten

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_20146879
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 10:51 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

pi_20146932
Het lijkt wel of Andy op 33 toeren staat afgesteld. Zo traag als een Roma-huifkar met een muilezel d'r voor. Werkelijk alles wat ie doet, lijkt wel slow-motion.

Heppie niet een 45-toeren knopje?
pi_20147052
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 10:51 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Desondanks een betere optie dan vd Meijde op die plek. Makaay heeft overigens in het verleden wel op de rechterspits-positie gespeeld, maar is inderdaad geen typische vleugelspits. Nah goed, dan zetten we Reiziger rechtsbuiten, alles beter dan vd Meijde.
pi_20147066
Vóór hem speelt alles zich af op 78 toeren
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  donderdag 24 juni 2004 @ 12:12:02 #88
95437 O-DOG
en un momento dado...
pi_20148966
Overmars in de basis tegen Zweden, tegenover Edman
pi_20148990
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 12:12 schreef O-DOG het volgende:
Overmars in de basis tegen Zweden, tegenover Edman
Edman is geschorst...
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  donderdag 24 juni 2004 @ 14:28:47 #90
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_20152771
Tjsonge wat speelde die vent weer belabberd, ik kreeg er tranen van in m'n ogen en pijn in in m'n kop.
pi_20152819
ja hij speelde echt bar slecht
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
  donderdag 24 juni 2004 @ 14:52:40 #92
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_20153421
Bah wat een eikel

Zelfs een vraag van een kinderprogramma wil hij niet even beantwoorden

v/d Sar en bijna alle andere spelers doen leuk en sportief mee en dit stuk onvreten komt met zo'n kut reactie, en voetballen kan hij ook al amper
  donderdag 24 juni 2004 @ 16:50:56 #93
95437 O-DOG
en un momento dado...
pi_20156163
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 12:12 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Edman is geschorst...
ja ik lees het net
misschien dat Lucic weer fit is dan, anders de derde keus voor de Zweden
  zaterdag 26 juni 2004 @ 15:07:06 #94
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_20204195
En op de training nog willen vechten met van Nistelrooij

Wat een afschuwelijk wezen is het ook
pi_20204295
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 15:07 schreef HarigeKerel het volgende:
En op de training nog willen vechten met van Nistelrooij

Wat een afschuwelijk wezen is het ook
huh? wat dan?
heb het gemist
  zaterdag 26 juni 2004 @ 15:19:16 #96
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_20204486
Beelden op het (Belgische?)nieuws gisteren of eergisteren, er sprongen gelukkig wat andere spelers tussen
pi_20205458
* kijkt verbaast...
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_20205642
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 15:10 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

huh? wat dan?
heb het gemist
dat vraag ik me nu dus ook af...
pi_20205738
heb ik ook gemist ja! komt dat vandaag bij t sportjournaal missch?

in ieder geval kunnen we samenvatten dat NIEMAND vd meyde echt goe dvindt, dat hij heel erg veel kansen nodig heeft om nog steeds niet te scoren, dat hij niet voor niks bij inter op de tribune zit en dat het tijd wordt dat overmars dan wel makaay er in zijn plaats in komt.

maar goed, ik denk dat advocaat dit topic niet leest.
Het doel van buitenspitsen is dat ze hun man voorbij komen. Laat dat nou zijn wat vd meyde heel vaak doet. jammer dat hij de bal achterlaat
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
pi_20205850
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 14:42 schreef Frenkie het volgende:
Van der Meyde speelt alleen maar omdat er geen andere rechtsbuiten is met de Nederlandse nationaliteit. Sim-pel.
Gebrek aan beter dus.
Kuyt meenemen
das un goeie
  zaterdag 26 juni 2004 @ 23:58:22 #101
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_20216982
En zojuist weer, het is gewoon een bagger speler

Zet dan gewoon van Hooijdonk op zijn plaats neer, die kan dat best.
  zondag 27 juni 2004 @ 00:00:01 #102
67174 Dos37
Come on Twente
pi_20217047
ER is maar 1 Smilie goed genoeg om Andy te omschrijven
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zondag 27 juni 2004 @ 00:19:57 #103
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_20217581
Tijd voor een lekker warm plekje op de bank
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_20217718
Advocaat is echt BLIND en DOM om constant die aap maar weer op te stellen
pi_20218949
Hoe vaak mag iemand falen voordat hij geslachtofferd wordt?
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_20218986
van der Meyde, geen slechte speler, paar aardige acties maar ik zie veel liever Overmars op zijn positie staan.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  zondag 27 juni 2004 @ 01:29:45 #107
30919 mitt
Michael Corleone
pi_20219054
quote:
Op zondag 27 juni 2004 01:23 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Hoe vaak mag iemand falen voordat hij geslachtofferd wordt?
Dit kan inderdaad niet langer...
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_20219238
quote:
Op zondag 27 juni 2004 01:29 schreef mitt het volgende:

[..]

Dit kan inderdaad niet langer...
Woensdag Overmarsdag?
Kortom, the usual.
  zondag 27 juni 2004 @ 01:41:48 #109
30919 mitt
Michael Corleone
pi_20219248
quote:
Op zondag 27 juni 2004 01:41 schreef Pokkehontas het volgende:

[..]

Woensdag Overmarsdag?
Laten we het hopen
pi_20219271
En als die moe is Sneijder of desnoods Zenden.

De tactiek van Dick is trouwens wel slim. Beginnen met Mandy en uiteindelijk eindigen met 11 man
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  zondag 27 juni 2004 @ 01:44:19 #111
30919 mitt
Michael Corleone
pi_20219297
Je kan Makaay er toch ook neerzetten na een uur ofzo, zelfde principe als vandaag, alleen stukken meer gevaar van Overmars
pi_20219378
Mandy
wederom teleurstellend...
  zondag 27 juni 2004 @ 02:17:00 #113
20330 knuppelhout
ouwe dibbes
pi_20219816
liujkt wel alsof in de 60e minuut de wekker afgaat, voor die tijd mag dick andy niet wisselen, zou t een dwangneurose zijn?
pi_20227886
bijna iederen wil hem vermeijden...
pi_20228083
Van der Meijde...bluh
Like a flower, waiting to bloom
Like a lightbulb, in a dark room
Im just sitting here waiting for you...
  zondag 27 juni 2004 @ 16:31:31 #116
59369 8PacK
Alé god, benne ge daar?
pi_20228746
Jeeej het zoveelste zeiktopic....
Dusse hij zegt zo van je hiehohahondekots....
pi_20228803
quote:
Op zondag 27 juni 2004 16:31 schreef 8PacK het volgende:
Jeeej het zoveelste zeiktopic....
De enige die 100% terecht is.

Ik heb de wedstrijd nog eens teruggekeken en expres op vriend Mandy gelet. Achteraf had ik dat beter niet kunnen doen, want nu heb ik medelijden met hem gekregen, wat moet hij ongelukkig van zichzelf geworden zijn. In en in triest wat hij moest meemaken, werkelijk niets lukte en hij speelde als een bang vogeltje in een kattenasiel
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  zondag 27 juni 2004 @ 16:34:21 #118
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_20228818
Zo speelt ie al 4 wedstrijden
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zondag 27 juni 2004 @ 16:35:31 #119
27074 Dezz
The Dog
pi_20228843
Hij speelt idd zwaar ruk, ik kan het zelfs beter
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_20228897
quote:
Zijn vrouw?
z'n vrouw is wel heel knap hoor!!! nee maar even serieus,hij speelde echt belabberd.Alleen kan dat ook komen doordat ie ritme mist.Want hij heeft in zn tijd bij Ajax wel eens de pannen van het dak gespeeld in de Champions League.
pi_20228954
Hij had gewoon bij Ajax moeten blijven, dan speelde hij nu stukken beter
pi_20229051
quote:
Op zondag 27 juni 2004 16:40 schreef Saekerhett het volgende:
Hij had gewoon bij Ajax moeten blijven, dan speelde hij nu stukken beter
daarom gaat het ook allemaal zo goed met die gastjes die tevroeg weggaan bij ajax dus moeten snijder, vd vaart, heitinga, e.d nog lekker even blijven en dan pas weggaan (kan ajax nog mooi even de Chmpns liek winnen)
Narf!
  zondag 27 juni 2004 @ 16:51:18 #123
8346 Asmo
Maare...
pi_20229180
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 13:22 schreef starbuck het volgende:
meneer v/d meijde mag aanstaande zaterdag lekker op een portugees terrasje zitten met een lekker koud biertje om 20.45.
Opzich...
pi_20229358
Ik ben 't zat, ik wil dat Andy zsm opsodemieterd uit de basis-elf.

Hij deed gisteren werkelijk NIKS goed.
  zondag 27 juni 2004 @ 17:12:09 #125
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_20229594
Ik snap ook niet wat men in hem ziet. Het is best een aardige voetballer, maar of hij goed genoeg is voor Oranje waag ik te betwijfelen. Bovendien heeft hij door naar Inter te gaan geen al te slim besluit genomen. Als hij een beetje snugger was geweest dan had hij geweten dat hij als rechtsbuiten het bij die club, het toonbeeld van catenaccio, niet zou redden.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_20229893
Zie hem daar nou aandoenlijk zijn best doen, de rechteraanvaller. Diep van binnen voelt hij zich doodongelukkig. Hij speelt mee op een eindtoernooi waar hij nooit bij had mogen zijn en dat beseft hij als geen ander. Een aantal jaar geleden werd hij nog uitgeleend aan een grijze middenmoter en hij liet dat jaar best wat aardige dingen zien. Dat zag zijn coach ook en hij haalde hem terug. Een zeer wisselvallig seizoen volgde. Het ene moment liet hij aardige dingen zien, het volgende moment voelde hij zich onbegrepen en wilde er niks lukken.

Zijn verbazing was ook groot toen er een grote club uit dat prachtige land met een zak vol geld aanklopte. De bestuurders van zijn club keken eens goed op de kalender, maar 1 april was al een tijdje voorbij, ze moesten het bod dus wel serieus nemen. In den lande werd opgekeken, maar misschien zag de eens zo bewierrookte coach iets in de grillige aanvaller dat anderen niet zagen. Met vriendin en kinderboerderij betrok hij een schitterend appartement vlak buiten de stad. Het leven beviel hem prima. Het schoffie at opeens in dure restaurants en hij kocht zelfs een aantal maatpakken.

Helaas ging het hem op het voetbalveld niet zo voor de wind. In het begin speelde hij nog wel eens een wedstrijdje mee en zo af en toe ging het nog aardig ook. Helaas werd de coach ontslagen en de flegmatieke aanvaller kreeg steeds minder speeltijd. Basisplaatsen behoorden tot het verleden. Hij moest zich maar gaan bewijzen tijdens zijn invalbeurten. Grote paniek, want hij maakte zichzelf wijs dat hij dat niet kon. De nieuwe coah vroeg zich af waarom deze jongen bij de selectie zat en liet de aanvaller steeds vaker op de tribune plaatsnemen.

Geheel tegen zijn verwachting in werd hij opgeroepen voor het nationale elftal. Het volk vond immers dat er met buitenspelers gespeeld moest worden en hij was één van de weinige mensen die aan de rechterkant kon spelen. Vol goede moed voegde hij zich bij de groep. De bondscoach vertelde hem dat hij alle tijd zou krijgen zich in vorm te spelen en hij begon weer wat zelfvertrouwen te krijgen. Het team speelde verre van vlekkeloos in de voorbereiding en onder druk van het volk werd er besloten om met vleugels te gaan spelen.

Tot zijn grote vreugde mocht hij beginnen tegen de Duitsers. Hij speelde niet goed, maar had één goed moment. De Duitse invaller sliep en hij kon de bal voorbrengen en de spits maakte op onnavolgbare wijze gelijk. De kritiek was heftig, maar zijn voorzet had toch wat goedgemaakt. Tegen de Tsjechen waande hij zich in een speeltuin, zoveel ruimte kreeg hij zelden. Helaas lukte die dag niets. De bal sprong van de voeten, passes kwamen niet aan en zijn schoten op doel leken afkomstig van D-junioren. Toch bleef de bondscoach vertrouwen in hem houden en tegen de Letten mocht hij het weer proberen. De hele wedstrijd lang stond hij in het veld, zonder mee te doen. Zijn vervanger liet in 25 minuten meer zien dan hij in drie wedstrijden en hij wist dat hij zijn basisplaats kwijt was.

Toen hij hoorde dat hij weer zou spelen tegen de Zweden dacht hij dat de coach een geintje maakte, maar deze was bloedserieus. Zelden voelde hij zich zo ongelukkig. De matige back had hem in zijn zak. De terechte kritiek op zijn matige spel speelde door zijn hoofd en hij kon zijn criticasters alleen maar gelijk geven. Hij was totaal uit vorm en hij vroeg zich iedere minuut meer af waarom hij nog op het veld stond. Hij wilde zich verschuilen in een hoekje om zich te schamen voor zijn wanprestaties, maar de coach liet herm staan. Eindelijk ging het bord met nummer 7 de lucht in en hij was opgelucht. Eindelijk mocht hij rusten.

De volgende dag werd hij wakker en liep naar de bondscoach. "Stel me alsjeblieft niet meer op, ik kan dit niveau gewoon niet aan" sprak hij emotioneel. "Ik word hier niet beter van en het elftal zeker niet". De bondscoach aarzelde en zei dat hij erover zou nadenken. Eindelijk viel er een last van zijn schouders. Hij had zich op tijd beseft dat hij niet goed genoeg was voor dit niveau en hij had er vrede mee...
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  zondag 27 juni 2004 @ 20:17:45 #127
20330 knuppelhout
ouwe dibbes
pi_20234008
was het maar zo mooi
  zondag 27 juni 2004 @ 20:27:04 #128
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_20234225
Mooi verhaal.

Maar ik ben Mandy echt goed ende flink zat!

Die ongelukkige knaas kan echt helemaal niets! Laat niets goeds zien en al zijn acties mislukken.

Compleet raadsel dat deze jongen keer op keer een basisplaats krijgt.
People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
pi_20257245
Makaay (of Overmars) erin ipv v/d Meijde
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')