Z'n haar zat voor z'n ogen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:27 schreef brotherlouie98 het volgende:
Heeft Dick een bord voor z'n kop ofzo?
die paar plukken...quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:29 schreef kasper het volgende:
[..]
Z'n haar zat voor z'n ogen.
quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:14 schreef nlg het volgende:
Probeerde een SMS'je te versturen, kreeg van mijn provider terug: "Zenden mislukt"...
Wat een voetbalkennis...![]()
Wahahahahaquote:Op woensdag 16 juni 2004 12:14 schreef nlg het volgende:
Probeerde een SMS'je te versturen, kreeg van mijn provider terug: "Zenden mislukt"...
Stuur hem naar Frits Barend voor z'n SMS grappenquote:Op woensdag 16 juni 2004 12:14 schreef nlg het volgende:
Vigo Maas geluisterd vanmorgenquote:Op woensdag 16 juni 2004 12:14 schreef nlg het volgende:
Da´s niet helemaal waar. Bij Middlesbrough speelde hij wel goed, en ook tegen Griekenland trouwens. Maar gisteren was hij een drama idd.. Snapte zoiezo niet waarom hij zovaak achterin speelde, hij was toch niet als linksback opgesteld ?quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:20 schreef CANARIS het volgende:
Waarom heeft Zenden dan überhaupt een ticket voor portugal gekregen ?
Zenden heef het hele seisone NIETS laten zien.
Dan kan je niet verbaasd zijn , dat hij gisteren zo´n rotpot speelde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |