dat heb ik nou ookquote:Op donderdag 17 juni 2004 16:28 schreef phluphy het volgende:
Ach Merisseke toch, mijn hartje breekt bij het lezen van al je leed,
ja hequote:Op donderdag 17 juni 2004 16:32 schreef hartje het volgende: dat heb ik nou ook![]()
Hmm geen preken dan, maar ik ben wel benieuwd wat het effect is op toekomstige dubbelblinde onderzoeken wanneer bekend zou worden dat deelnemers zelf kunnen laten onderzoeken of iets wel/niet een placebo is.. Het kan nl zelfs al gevolg hebben dat ALIFE niet-geldig wordt verklaard.quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:59 schreef Merisse het volgende:
Zou het mogelijk zijn om ergens te laten testen of zelf te testen of een poedertje aspirine of een placebo is? (geen preken s.v.p.)
Zo zie ik het ook echt niet Ik vind je helemaal geen zeikerd, in tegendeel, je worstelt dapper verder, logisch dat dat niet gepaard gaat met een jubelstemming.quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:27 schreef Merisse het volgende:
Lieverdshet komt allemaal uiteindelijk allemaal wel goed met me hoor.
Het is ook niet de bedoeling dat dit "het grote jank mee met Merisse en al d'r ellende"-topic is hoor.
Daar wil ik nog even wat over kwijt: ik hoop niet dat je je steeds verplicht voelt om te reageren als ik zelf gewoon de behoefte heb te laten merken dat ik "aan je denk". Soms heb ik wel een concrete vraag, maar soms wil ik gewoon ff laten weten dat ik je niet vergeten ben. Je hoeft voor mij niet elke keer te reageren hoor, ik lees genoeg tussen de regels door.quote:Al waardeer ik het tuurlijk wel enorm dat jullie met me meeleven.
quote:Mannetje is inmiddels tuus en was lief voor me en we hebben een beetje gepraat wat voorlopig wel voldoende is. Zus belde en was erg lief en begrijpend. Doet goed. Komt goed. Heeft tijd nodig. Liefs van mij![]()
Geldt ook voor mijquote:Op donderdag 17 juni 2004 20:39 schreef phluphy het volgende:
Daar wil ik nog even wat over kwijt: ik hoop niet dat je je steeds verplicht voelt om te reageren als ik zelf gewoon de behoefte heb te laten merken dat ik "aan je denk". Soms wil ik gewoon ff laten weten dat ik je niet vergeten ben. Je hoeft voor mij niet elke keer te reageren hoor, ik lees genoeg tussen de regels door.
Met adoptie wel.. Dan heb je allebei evenveel controle over de situatie. Of beter gezegd: allebei even weinigquote:Op donderdag 17 juni 2004 21:48 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ze willen graag dingen oplossen (check Mannen komen van Mars en Vrouwen van Venus) en in het geval van zwanger raken hebben ze geen 100% controle over de situatie.
.. heb ik dit ook met het lezen van je verhaal. Ik sluit me aan bij de andere dames.quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:28 schreef phluphy het volgende:
Ach Merisseke toch, mijn hartje breekt bij het lezen van al je leed,
Hups gooi het er uit Xanthe. Is niet goed voor je hoor. Desnoods mag je mijn oude keukenservies wel lenen om heerlijk kapot te gooien of je slaat een paar kussens in elkaar omdat ze de gore moed hebben om op de bank te liggenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:51 schreef Xanthe het volgende:
Voel me enorm bedonderd (voor de zoveelste keer) door mijn ouders , ben kwaad , onzeker en heel erg verdrietig.
Het lijkt wel alsof ze het me niet gunt.
En nu is het ook nog weekend en kan ik niemand bereiken , moet dus wachten t/m maandag om de gyn te spreken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |