quote:
Op maandag 31 januari 2005 07:32 schreef Fonkmeistah het volgende:Ik wil bij deze toch even melden dat ik het werkelijk een schandelijke vertoning vind om notabene in een topic over auschwitz, een kamp wat primair opgericht was om politieke dissidenten op te sluiten danwel mensen met een andere mening uit de samenleving te verwijderen
Bull. Auschwitz is vanaf het begin een vernietigingskamp geweest. In eerste instantie door de gevangenen dood te werken, vanaf 1941/42 door systematische uitroeiing door middel van Einsatzgruppe-technieken en gaskamers.
quote:
, mijn replies verwijderd worden omdat mijn mening ( omtrend de hypocrisie van de herdenkers ) e fok authoriteiten niet bevalt.
Oooh, de slachtofferrol. Je wijze van "discussiëren" (en ik gebruik het woord in de meest losse betekenis denkbaar) leek gewoon nergens op. Je sleept overal Joden en Joodse samenzweringen bij (tot en met Michael Moore toe), je negeert duidelijke posts over bronnen, je gaat niet in op vragen naar je eigen bronnen en bovgendien ruk je de discussie totaal off-topic met je gebazel. In het topic word je nadrukkelijk uitgenodigd je eigen topic te openen. (Ik raad het je niet aan, want de oprechte C&H'ers maken verbaal totaal gehakt van je, maar je bent vrij om het te proberen).
quote:
en dan ook nog door degene die het hardst roept "nooit meer auschwitz"
waarmee ironisch genoeg mijn stelling bewezen word.
Welke stelling? Dat de Joden zelf de schuld zijn van de Holocaust?
quote:
misschien zouden jullie een nieuw subforum naar auschwitz kunnen vernoemen waar mensen met ongewenste opinies heen verbannen kunnen worden ?
Dat forum is er al. Het heet 'Stormfront'.