Modest mouse en het volledige programma van de donderdag staan er in ieder geval nog niet op...quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:51 schreef XL het volgende:
programma is nog steeds actueel toch? Geen afzeggingen en allemaal pas over 2 weken
Och, verrek...quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:05 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Modest mouse en het volledige programma van de donderdag staan er in ieder geval nog niet op...
Teamworkquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:45 schreef superheist het volgende:
![]()
maar, wiens tips zijn dat?
het zijn daarom ook maar tips, geen verplichtingenquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:52 schreef DaisyDuke het volgende:
Zou toch echt naar Daan gaan, i.p.v. naar de B.E.P. ... niets ten nadele van de B.E.P., maar ik verkies de genialiteit van Daan toch boven het massaal meezingen van "Where is the Love".....
Ik ook, tot ik Black Eyed Peas op Pinkpop zag... het is meer dan meezingen, Where is the Love neem ik op de koop toe. Daan heb ik al vaker gezien en ga ik ook vaker zien.quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:52 schreef DaisyDuke het volgende:
Zou toch echt naar Daan gaan, i.p.v. naar de B.E.P. ... niets ten nadele van de B.E.P., maar ik verkies de genialiteit van Daan toch boven het massaal meezingen van "Where is the Love".....
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 9:44 schreef XL het volgende:
Black Eyed Peas, helaas mis je hiervoor Daan.
Voor Pinkpop was dit de moeilijkste beslissing op het festival. Daan is superleuk! Echt waar. Daan Stuyven is een van de frontmannen van dEUS-project Dead Man Ray. Wat hij zelf maakt is vergelijkbaar met de Dead Man Ray en dEUS-stijl alleen is het beter dansbaar. Het nummer wat je moet luisteren als je Daan niet kent is Swedish Designer Drugs. Black Eyed Peas, verguisd in recensies. Kritisch, was men... zoveel stijlen op 1 cd en niet 1 stijl goed uitgewerkt. Dat boeit mij helemaal niets, als het maar lekker klinkt en dat doet het. Het mega-concert wat ze op Pinkpop gaven met alle goede verhalen die ik daar nu al over gehoord heb maken deze moeilijke keuze makkelijk. Ik ga naar Black Eyed Peas.... Daan blijft toch belgische underground.... die komt wel in de clubs.
Een van de dieptepunten van Werchter 2000quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:55 schreef superheist het volgende:
[..]
het zijn daarom ook maar tips, geen verplichtingen(ik ga trouwens ook naar Daan, staat in m'n programmaboekje, dus moet wel
) Programmaboekje uiteraard van mijn TW op de RW site.
edit, ga trouwens ook absoluut niet naar flip.. al gezien wat er dan op de Main stage staat??
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 9:44 schreef XL het volgende:
Flip Kowlier, helaas moet je hierdoor The Cure missen.
The Cure. Zonder meer de lastigste headliner van Werchter. Die mensen hebben hun sporen verdiend, qua naam, faam enzovoorts verdienen zij het dat ik ga kijken. De massa smult om deze redenen al van The Cure en dat is terecht. Maar.... deze band past absoluut niet bij mijn muzieksmaak, hebben in 2000 in bijzonder saaie show weggeven in Werchter en tegenover staat een van de leukste belgen van de afgelopen jaren. Ik heb Flip eenmaal live gezien en dat was een briljant feest, hoogtepunt op zijn feestje was de Marshall Matters-cover I Like it Loud. Verder maakt hij West-Vlaamse popmuziek en dat is gewoon meer mijn stijl dan The Cure. Als je geen Cure-fan bent, ik weet dat deze band op naam verdiend dat je gaat kijken.. maar overweeg flip. Ik verwacht hier het Belgische volkfeestje dat je elk jaar minstens 1x in de Marquee hebt.
Mja, kon het nieuwe programma nergens zo snel vinden of ctrl-c doen. Maar de nieuwe OP ziet er ook goed uit. Dacht alleen dat alleen modjes dat konden veranderenquote:Op woensdag 16 juni 2004 09:20 schreef superheist het volgende:
beetje achterhaald programma niet? (maar altijd nog beter dan een nieuw topic openen als hij er al staat
)
ik zat dichtbij toch?quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:20 schreef Eveli het volgende:
Bedoel je niet Turnhout?
Bedoel je niet 1997? Dat was mijn eerste keer en we stonden het hele weekend tot boven onze enkels in de modder. Ik dacht daardoor dat dat zo hoorde op een festival. Maar gelukkig vanaf de jaren daarna hebben we altijd prachtig weer gehad.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:15 schreef beerke het volgende:
... Torhout, zelfs daar ben ik nog geweest. Wat een fantastische modderpoel was het daar in 1996 zeg. Oke, dit was mijn gevoelige snaar. Nu heb ik er echt zo ontzettend veel zin in dat het niet meer goed voor je gezondheid is.
En het was mijn insteek om daar via een lift van XL terecht te gaan komen. Maar via het openbaar vervoer is het ook ontzettend goed te doen. Alleen dat laatste stuk van de bushalte naar het festivalterrein/campings is vreselijk. In ieder geval wel als je al je bagage dan ook nog mee moet sjouwen.
Ik denk het wel...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:58 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Bedoel je niet 1997? Dat was mijn eerste keer en we stonden het hele weekend tot boven onze enkels in de modder. Ik dacht daardoor dat dat zo hoorde op een festival. Maar gelukkig vanaf de jaren daarna hebben we altijd prachtig weer gehad.
ik ook... en dan het nummer "without you im noting"quote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:04 schreef twentemeisje het volgende:
Nog twee weken dan zit de helft er al bijna weer op...
Heb er zin in! Ben met name benieuwd of David Bowie en Placebo nog wat samen gaan doen... dat moet toch haast wel!!! *TM hoopt van ganzen harte*
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:18 schreef whosvegas het volgende:
Vorig jaar was het programma beter!!
Met Radiohead, REM, Metallica, Bjork, Feeder en nog veel meer
bedankt voor de infoquote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:18 schreef whosvegas het volgende:
Vorig jaar was het programma beter!!
Met Radiohead, REM, Metallica, Bjork, Feeder en nog veel meer
eh, volgens mij niet.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:21 schreef Controle het volgende:
[..]
bedankt voor de infozijn daar nog kaartjes voor te koop dan?
![]()
Ja, dat was 'm! En Radiohead en The Smashing Pumpkins......quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:50 schreef XL het volgende:
[..]
Ik denk het wel...
TW met Bowie en Prodigy
Volgens mij was '96 Pukkelpop... of was dat ook in 97? Beerke?
anders zeg je even wat iedereen voor smaak moet hebbenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:42 schreef whosvegas het volgende:
[..]
eh, volgens mij niet.
Maar dit keer is programma beter als Pinkpop, want dat was helemaal bagger. Dus Werchter is een goede keus.
Handig om te weten ja.quote:Op zondag 20 juni 2004 22:02 schreef -Mzraki- het volgende:
Zeg, mag je tijdens het hele werchtergebeuren eigenlijk nog van het terrein af -> dorp in. Dit om enig (goedkoper) eten/drinken in te slaan (eventueel gelijk nuttigen)?
Tuurlijk! tis geen kamp ofzo.......quote:Op zondag 20 juni 2004 22:02 schreef -Mzraki- het volgende:
Zeg, mag je tijdens het hele werchtergebeuren eigenlijk nog van het terrein af -> dorp in. Dit om enig (goedkoper) eten/drinken in te slaan (eventueel gelijk nuttigen)?
Eerste keer werchter met een groepje, wordt een avontuur
wat bedoel je daarmee met welke dingen?quote:Op maandag 21 juni 2004 16:04 schreef Gotua het volgende:
Jeej nog maar 10 dagen![]()
weet iemand trouwens iets over de camping? welke dingen dr zijn enzo?
Gras, zand, bomen en soms zelfs water (of iets wat er wat op lijkt).quote:Op maandag 21 juni 2004 16:04 schreef Gotua het volgende:
Jeej nog maar 10 dagen![]()
weet iemand trouwens iets over de camping? welke dingen dr zijn enzo?
Ga jij op de camping ook naar de Dixies?quote:Op maandag 21 juni 2004 18:37 schreef flaphead het volgende:
en natuurlijk een rijtje dixies die het hele festival niet geleegd worden zodat je in andermans stront staat te zeiken.
nee, qua faciliteiten is RW niet bepaald een toppertje ('campings' zijn dan ook uitbesteed), maar de sfeer en programmering maken dat wel goed :p
Ik vorig jaar één keer, kon het niet langer ophouden. Maar wat was het daar binnen ranzigquote:Op maandag 21 juni 2004 18:56 schreef XL het volgende:
[..]
Ga jij op de camping ook naar de Dixies?![]()
quote:Op maandag 21 juni 2004 18:56 schreef XL het volgende:
[..]
Ga jij op de camping ook naar de Pixies?![]()
Wat ik hoorde was dat het zondag beter zou worden en blijven.quote:Op donderdag 24 juni 2004 22:01 schreef bloodymary het volgende:
Ze voorspellen regen..............![]()
Hopelijk zitten ze er naast, zover vantevoren.
Vanaf zondag beter?quote:Op donderdag 24 juni 2004 22:04 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wat ik hoorde was dat het zondag beter zou worden en blijven.
Fris uit de douche besef ik dat er nog een zondag voor Werchter is...quote:Op donderdag 24 juni 2004 22:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Think, Copycat, think!
quote:Op donderdag 24 juni 2004 22:38 schreef XL het volgende:
Op Glastonbury zenden ze vandaag het voetballen uit....
Als ze dat nou bij Werchter ook zouden doen.... onze halve finale tegen de Engelsen de dag van tevoren.
Ja, België ligt echt wakker van het Nederlands voetbalelftalquote:Op vrijdag 25 juni 2004 01:47 schreef flaphead het volgende:
overmoed blijft; er zal toch nog eerst van zweden gewonnen moeten worden!
en ik denk niet dat MOCHT nederland in de finale komen, dat dat op groot scherm gezet wordt. het is nog altijd in belgie...
Eerst nog even naar Wimbledonquote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:01 schreef superheist het volgende:
al bijna inpakken!
Inderdaad, als je de finale wil zien zal je dat toch echt bij een kraampje o.i.d. moeten doen. Of natuurlijk Jack van Gelder in je oor laten schreeuwen via de wereldomroepquote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, België ligt echt wakker van het Nederlands voetbalelftal
druk levenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:17 schreef XL het volgende:
Dat je aftelt is natuurlijk leuk en aardig.
Desondanks denk ik iedere keer dat ik hier zo weinig uur zie staan wat ik in die tijd nog allemaal moet doen... Ik heb helemaal geen tijd om af te tellen voor Werchter. Tentamens, werken, voetbal kijken, leren, tentamens, naar londen, wimbledon, naar huis, tas uitpakken, tas inpakken, voetbal kijken.... en dan eindelijk vier dagen in de zon liggen en muziek luisteren.... de welverdiende oase van rust!
die ging jij toch maken?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:55 schreef FlyingFox het volgende:
Is er eik al een lijst van FOK!kers die komen?
in combinatie met dítquote:Verblijf->Camping regelement
Drank in glas is niet toegestaan. Wél in plastiek of brik. Drankjes in blik kan ook, maar wordt beperkt tot maximaal 12 blikjes frisdrank of bier per persoon. blablabla
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:55 schreef FlyingFox het volgende:
hier heb je ook een Jupiler versie van, die zullen wel vollop verkocht worden langs de weg.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:36 schreef onanymous het volgende:
ik vind et niet eens zo boeiend wie er allemaal komen. Wat ik wel boeiend vind is dit:
[..]
in combinatie met dít
[afbeelding]
Zolang je het op de camping doet zal niemand er een probleem mee hebben en ook op het terrein schijnt het wel mee te vallen. In het dorp zelf wordt het alleen niet op prijs gesteld en wordt er ook tegen opgetreden door de politie.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:47 schreef coz het volgende:
hoe is belgie met dat groene spul ??? (het schijn mee te vallen maar... iemand ..enlighten mee)
*Bevestigquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:09 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Zolang je het op de camping doet zal niemand er een probleem mee hebben en ook op het terrein schijnt het wel mee te vallen. In het dorp zelf wordt het alleen niet op prijs gesteld en wordt er ook tegen opgetreden door de politie.
Van horen zeggen![]()
dat zou wel prettig zijnquote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:28 schreef Spatel het volgende:
Ik heb er ontzettend veel zin in. Ik hoop alleen dat ze ergens op het terrein even een groot scherm neerzetten mocht het zo gebeuren dat Nederland het ver schopt bij het EK
Ik zie het al met angst en beven tegemoetquote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:28 schreef Spatel het volgende:
Ik heb er ontzettend veel zin in. Ik hoop alleen dat ze ergens op het terrein even een groot scherm neerzetten mocht het zo gebeuren dat Nederland het ver schopt bij het EK
Er werd vanmorgen ook alweer een fikse file tussen Breda en de Belgische grens gemeld vanwege die werkzaamheden aan de ring... damn... Ik las ergens dat je dan het best via St. Job in 't Goor kon rijden, ik zal dat nog even nakijken...quote:Op maandag 28 juni 2004 14:34 schreef gebruikersnaam het volgende:
even een vraagje aan de belgen onder ons.
Gezien de wegwerkzaamheden in en rond de ring van antwerpen, en de files die daar staan.
wat is de beste route om te rijden en antwerpen te vermijden.
de treinrailsquote:Op maandag 28 juni 2004 14:34 schreef gebruikersnaam het volgende:
even een vraagje aan de belgen onder ons.
Gezien de wegwerkzaamheden in en rond de ring van antwerpen, en de files die daar staan.
wat is de beste route om te rijden en antwerpen te vermijden.
meld(t)quote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:55 schreef FlyingFox het volgende:
Yeah! dat was nog eens een tipquote:Op maandag 28 juni 2004 17:13 schreef beerke het volgende:
Overigens heeft XL ergens in dit topic nog een soort van "sluiproute" gegeven. Via deze route rijd je door het havengebied van Antwerpen en ga je door de zogenaamde "Konijnenpijp".
same here, alleen dan om half 7 vanuit Amsterdam Centraalquote:Op maandag 28 juni 2004 18:16 schreef Spatel het volgende:
Wij vertrekken 8 uur smorgens vanuit Harderwijk/Ermelo. Ben je dan een beetje op tijd voor een goede campingplek??
Met een beetje ongeluk qua weer is een meer overbodig...quote:Op maandag 28 juni 2004 19:25 schreef XL het volgende:
en op camping c10 (of c13 ofzo) ligt een meer dat zeer geschikt is om te zwemmen.
we hadden toch afgesproken om positief te denkenquote:Met een beetje ongeluk qua weer is een meer overbodig...
quote:Op maandag 28 juni 2004 19:52 schreef coz het volgende:
[..]
we hadden toch afgesproken om positief te denken
In principe een leuk plan...quote:is er belangstelling voor een Fok mini meet op RW ?
do,vr,za,zo,maquote:en ik meld me voor het lijstje ....maar dat is oud nieuws
![]()
Gaan alle dagenquote:Op maandag 28 juni 2004 20:48 schreef NiteSpeed het volgende:
Het lijstje (toevoegingen zijn welkom) van mensen die komen naar RW2004:
Gaan alle dagenNiteSpeed FlyingFox coz RuDe1234 superheist BliksemSchigt
Gaan niet alle dagenCopycat (Vr / Za / Zo) Keijz (Vr)
jij hebt geen kaartjequote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:04 schreef MCH het volgende:
Jammer voor jullie als Bowie niet komt. ~_!
Een heleboel bands die op Werchter komen (waaronder dus David B.) heb ik afgelopen weekend al op het hurricane festival gezien.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:13 schreef coz het volgende:
[..]
jij hebt geen kaartje![]()
![]()
quote:alvast ter voorbereiding
Ik ga ook alle dagenquote:Op maandag 28 juni 2004 20:48 schreef NiteSpeed het volgende:
daar heeft die wel het nieuws mee gehaaldquote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Een heleboel bands die op Werchter komen (waaronder dus David B.) heb ik afgelopen weekend al op het hurricane festival gezien.
* present (alle dagen)quote:Op maandag 28 juni 2004 20:48 schreef NiteSpeed het volgende:
Spicy_Mchaggis & Controle ook 4 dagenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 09:39 schreef DaisyDuke het volgende:
*4 dagen!*
Wordt misschien ook wel weer laat...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 09:56 schreef coz het volgende:
mss 2e dag ... na de bands ofzo(moet er wel iemand een Fok! vlag meenemen ... anders is het wel lastig
)
Na een hele dag RW, met alles erop en eraan, ben ik tegen enen aardig kapot. Komen er weinig boe's en bah's meer uit me.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:42 schreef coz het volgende:
laat...
![]()
--edit ...vrijdag na Metallica is het 01:00 en na T.Raumschmiere is het 1:30 ...
zaterdag The Rasmus 11:20 .... ach .. kapot ben je toch wel na Metallica .. dus chillen met Fok!ers is vast ontspannend---
http://www.nme.com/festivals/news_story.htm?ID=108988quote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:47 schreef coz het volgende:
oh das wel klote ... voor hem vooral ...
een kurk tegen het poepenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:21 schreef -Mzraki- het volgende:
Zeg, zijn er nog handige, praktische dingen om mee te nemen / te weten? Niet dat ik straks iets cruciaals vergeet ofzo
Een blik op de inhoud van de toiletten en ik hoef vier dagen niet...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:26 schreef Bayswater het volgende:
[..]
een kurk tegen het poepen
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:26 schreef Copycat het volgende:
Een 'niet vergeten-lijstje' zou inderdaad handig zijn.
* WC papier | idd wel handig ja
* Zaklamp
* Vuiliniszakken | aye, had ik al aan gedacht.
* Plaid | gewoon een deken dus?
* Regenjack/poncho | hopelijk niet nodig
* Stevige schoenen en slippers
...
...
Ok bedanktquote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:34 schreef Copycat het volgende:
Met 50 euro per dag kom je een heel eind (en kun je wellicht ook nog wat souveniertjes kopen).
Volgens mij zit op brood geen limiet, hoor. Neem je dat mee, dan zijn je uitgaven een stuk minder, want het -veelal vette- eten is best duur op het terrein.
In het dorp zit trouwens een bakkertje die de heerlijkste belegde stokbroodjes verkoopt. Kost zo'n 3 euro, geloof ik.
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:26 schreef Copycat het volgende:
* WC papier
* Zaklamp
* Vuiliniszakken
* Plaid
* Regenjack/poncho
* Bier & andere alcohol houdende drankjes
* weed
* Partytent (voor midden van de tenten, hebbie nog iets droogs daaraanbieding bij gamma
* Zeil
* koelbox-tas===koelelementen
*
*
Ik koop gewoon vanaf Rotterdam een enkeltje Leuven, overstappen Mechelen. Op Roosendaal zal dit waarschijnlijk dus ook mogelijk zijn.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:37 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Laatste vraag: Met de trein reizen, dan moet je, neem ik aan, naar Roosendaal. Zit er nog een verschil tussen station Roosendaal en Roosendaal grens. En kun je van Roosendaal gewoon een kaartje kopen naar Leuven?
* Copycat maakt mental note: morgen dit -nog meer aangevulde - lijstje uitprinten!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:15 schreef Controle het volgende:
* Bier & andere alcohol houdende drankjes - Ga ik niet meesjouwen, dat koop ik wel
* weed - Is al ruimschoots geregeld
* Partytent - Goeie tip!
* Zeil - Goeiere tip
* koelbox-tas===koelelementen -ook niet dom om mee te nemen...
meer dan 1 meet dan maarquote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:48 schreef Copycat het volgende:
Vandaar dat ik opteer voor een frisser en fruitiger tijdstip...
wat d8 je van kleren in auto latenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:28 schreef coz het volgende:
voor de mensen met de auto nog een tip ... zo'n "dicht" plastic kratje .. dat als je tent onder water staat je kleren er droog uitdrijven ipv well ... go fish
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:32 schreef Copycat het volgende:
Vriend van me had vorig jaar een vierkante tupperware doos (zeg maar klein formaat broodtrommel) vol wiet meegenomen. (Werkt in coffeeshop, staat ermee op en gaat ermee naar bed, letterlijk). Geen enkel probleem geweest.
Ik verstop het niet...... we leven niet in 1825 meer....quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:40 schreef Basp1 het volgende:
Wat een geode tips allemaal
Ik weet nu al dat ik de helft van de tips ga vergeten. Of ik zou ze moeten uitprinten, maar daar ben ik te eigenwijs voor.
Hoe zit het nu precies met het meenemen van wat kruiden voor in de sigaretten? Heb je kans dat er onderweg verkeerscontroles zijn, dat we het in de koelvloeisotf moeten verstoppen, of is dat echt minimaal.
Trouwens ook nog een tip die ik van iemand anders kreeg, als je met de auto komt, een steekwagentje meenemen, als je pech hebt moet je een stuk lopen, dat loopt met een wagentje toch echt een stuk makkelijker
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:35 schreef Controle het volgende:
wat d8 je van kleren in auto laten
Ik was dit jaar op paaspop (nederland) en daar deden ze bij de ingang toch echt wel moeilijk over iets teveel wiet, dat ik wat aan een kennis achter me in de rij heb moeten geven, terwijl ik echt niet meer dan 4 gram (2 zakjes a 2 gram) bij me had, en die klerenkast bleef maar volhouden dat het meer dan 5 gram was. Ik zei haal er maar een weegschaal bij, en hij begon bijna rood aan te lopen, en boos te worden en wou al alles gaan afpakken.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:44 schreef Controle het volgende:
[..]
Ik verstop het niet...... we leven niet in 1825 meer....
Nergens nooit geen last mee gehad.
Nog niet duidelijk, officiele site geeft nog alleen het 'oude' bericht. Dat het concert van morgen iig ook niet doorgaat. Is inderdaad niet meer dan logisch, maarja let's hope...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:10 schreef Spatel het volgende:
Is er al meer te zeggen of Muse nou komt spelen of niet? Ik zou het echt heel erg jammer als ze niet komen, maar het zo niet meer dan logisch zijn als ze niet komen spelen.
mag ik je buurman wordenquote:* gasbrandertje (koppie koffie, buurman???)
*oploskoffie (espresso)
Alleen als jij met je zak het water haalt voor de koffie...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:25 schreef coz het volgende:
mag ik je buurman worden![]()
*waterdrager meldt zich*quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alleen als jij met je zak het water haalt voor de koffie...![]()
Gelukkig nieuwjaar nog, Control...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:59 schreef Controle het volgende:
Het weer valt wel mee, alleen vrijdag is fuk......
http://www.werchter.tk/ dan naar nieuws 2003 daar staat weerverwachting ..
lieve copy, als je nou eerst is kijkt en dan conclusies trekt.....quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig nieuwjaar nog, Control...
Dat 2004 maar een goed jaar mag worden...
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:06 schreef Controle het volgende:
[..]
lieve copy, als je nou eerst is kijkt en dan conclusies trekt.....
Dus ik lees zo wel een berichie van je
ook jij eerst doen wat er staat... en dan conclusies trekken!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:08 schreef coz het volgende:... ze bedoelde de typo 2003 ...ik wil best de weersverwachting van vorig jaar weten ... maar die lijkt me niet zo spannend voor het komende weekend
![]()
![]()
had ik inderdaad niet gekeken...quote:(23-06-03) Nog een paar nachten slapen voor Rock Werchter losbarst.
Gelukkig zijn er nog geen bands die afgezegd hebben. Tevens heeft de organisatie gezocht naar een oplossing voor de "stakende treinen". Er zullen busen ingezet worden naar Leuven en Brussel. Dit om een verkeerschaos na het festival te voorkomen. Check de WEERSVOORSPELLING voor komend weekend.
mooi weer toch?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:07 schreef Truck het volgende:
hierbij rechtstreeks de link - http://www.bdb.be/weer/
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:11 schreef Copycat het volgende:
Verder dan dit:
[..]
had ik inderdaad niet gekeken...
Voor mijn verdediging.. het staat er ook wel een beetje stom...
Maar inderdaad, het ziet er rooskleuriger uit dan gisteren
vandaar de knipoog ... de directe link zoals boven was mss handigerquote:(23-06-03) Nog een paar nachten slapen voor Rock Werchter losbarst.
Gelukkig zijn er nog geen bands die afgezegd hebben. Tevens heeft de organisatie gezocht naar een oplossing voor de "stakende treinen". Er zullen busen ingezet worden naar Leuven en Brussel. Dit om een verkeerschaos na het festival te voorkomen. Check de WEERSVOORSPELLING voor komend weekend
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:53 schreef Copycat het volgende:
* WC papier
* Zaklamp
* Vuiliniszakken
* Plaid
* Regenjack/poncho
* Bier & andere alcohol houdende drankjes
* weed
* Partytent (voor midden van de tenten, hebbie nog iets droogs daar aanbieding bij gamma
* Zeil
* koelbox-tas===koelelementen
* ducktape
* asperines
* Waxinelichtjes
* gasbrandertje (koppie koffie, buurman???)
*oploskoffie (espresso)
*hamer voor haringen te rammen...
* schep om je koelbox in te graven
* condooms
* eten
* oordoppies
Hier word je niet vrolijk van zeg.... Het zal wel lekker baggeren worden!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:14 schreef Frisk het volgende:
een iets duidelijkere weersvoorspelling:
http://www.vrtnieuws.net/(...).html?voorspelling_2
Goeie, en uiteraard ook een flesje aftersun om onze tere huidjes mee in te smeren na een overdaad aan zon...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:34 schreef -Mzraki- het volgende:
Onder het motto; positief blijven: ook nog handig mee te nemen: Zonnebrandolie
Ik ben 4 juli jarigquote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:38 schreef Controle het volgende:
Op de mooiste dag, qua muziek dan, is ik jarig:) vrijdag 2 juli dus -->richting 30![]()
Dus alsie me tegen komt paas ik je wat te drinken.......
Aardig hè
Dan mag je voor het eerst bier drinkenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:42 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik ben 4 juli jarig-> zeg maar 16 jaar
Ik ben bang dat ik al meer dan genoeg bier op hebquote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:45 schreef Controle het volgende:
[..]
Dan mag je voor het eerst bier drinken![]()
Dus op mijn verjaardag krijg je een cola
Zeer aardig.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:38 schreef Controle het volgende:
Aardig hè
lees het topic eens door manquote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:36 schreef Tweater het volgende:
Ik ben er alleen zaterdag maar *woei!* wat heb ik er zin innog meer mensen alleen op zaterdag? wie komen er eigelijk allemaal? is er al een lijstje?
dat is wel het beste tijdstipquote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wordt misschien ook wel weer laat...
Wellicht na de Von Bondies en voor The Darkness...?
Gooi ik mijn eigen voorkeur met alle kracht in de groep.
Ik dacht dat er supababe stond...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
en natuurlijk die blonde sugababe versieren
Dacht ik ook.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:56 schreef keijz het volgende:
dat is wel het beste tijdstip
Wie of wat is een supababe? Misschien wil ik die ook wel versieren voor als die andere geen tijd heeft....quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik dacht dat er supababe stond...![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
* Copycat is een supababe!
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Wat wil je daar op woensdag gaan doen dan? In een slaapzak wachten voor de camping zodat je er als eerste in mag donderdagochtend?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:27 schreef Controle het volgende:
Wie vertrekken hier woensdagavond ook al richting werchter??
*elke nacht na de bandsquote:main
Black Rebel Motorcycle Club 14:20 15:10
Monster Magnet 15:40 16:30
Dropkick Murphys 17:00 18:00
The Darkness 18:35 19:35
Pyramid marquee
The Von Bondies 15:15 16:05
Arsenal 16:30 17:20
Youngblood Brass Band 17:50 18:50
Sugababes 19:25 20:25
ZO ie ZO is daar altijd een dag eerder een camping open ... A1, om de stroom mensen op te vangenquote:Op woensdag 30 juni 2004 00:23 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Wat wil je daar op woensdag gaan doen dan? In een slaapzak wachten voor de camping zodat je er als eerste in mag donderdagochtend?
Of zouden ze de camping toch eerder open gooien...
Ik ben er ook trouwens, 4 dagen...
Dit geldt alleen voor het festival terrein, niet voor de camping?quote:FOEI
MAG WEL
Eenvoudige fototoestellen (wegwerptoestellen), drank in brik, boterhammen, paraplu (géén parasols!), plastiek en dekens om op te zitten/liggen, zonnecrème, parfum, deodorant, verfrissingswater in verstuiver, kleine rug- of andere zakken (deze worden gecontroleerd!).
MAG NIET
Scherpe voorwerpen, glas, blikken, flessen (glas/plastiek), professioneel audiovisueel materiaal (audio, foto, video, film), vouwstoeltjes, grote rugzakken, tenten & allerhande campingmateriaal, zak- of andere messen, vlaggenmasten of stokken, plastieken of houten bakken, drankbekers (zowel bij binnen- als buitengaan), gamellen en drinkbussen, fietspompen en fietsherstellingsmateriaal, helmen en honden (geleidehonden zijn uiteraard wel welkom voor mensen met een visuele handicap).
Lijkt me alleen te gelden voor het festival-terrein. Want als je je tent niet mee mag nemen naar de camping lijkt me niet zo handig.quote:Op woensdag 30 juni 2004 10:16 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dit geldt alleen voor het festival terrein, niet voor de camping?
Dat dacht ik ook jaquote:Op woensdag 30 juni 2004 10:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Lijkt me alleen te gelden voor het festival-terrein. Want als je je tent niet mee mag nemen naar de camping lijkt me niet zo handig.
Heb ook geen vlag... ben niet groot, maar mijn blauwe zonnebril is dat wel... belachelijk groot volgens sommigen, zelfs.quote:Op woensdag 30 juni 2004 10:15 schreef Controle het volgende:
Heb niet zo`n vlag, ben vrij groot dus ook makkelijk te herkennen:)
Hey, jij lijkt op mij!quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:42 schreef Bayswater het volgende:
Ik ben die met dat biertje in zijn hand![]()
kom uit purmerend, neem de bus van 6 uur ('s ochtonds) naar Amsterdam centraal, en trein van 7 uur naar Leuvenquote:Op woensdag 30 juni 2004 12:27 schreef ImPrEzA het volgende:
hmm shit danben benieuwd wat er dan ipv komt...
zijn er trouwens mensen uit t Noorden des lands (zeg maar Zwolle en hoger) die gaan? Zo ja: hoe laat vertrekken jullie? Ik weet niet meer hoe laat we vorig jaar deden, maar stel dat ik om 10 uur uit Zwolle vertrek, ben ik pas om 3 of 4 uur in Werchter
vast wel.. op pukkelpop hadden ze trouwens Maes.. daardoor zat ik alleen maar aan de cola..quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:51 schreef Basp1 het volgende:
Hebben ze trouwens ook op werchter net zoals in nederland van dat aangelengde festival bier, waar je de alcohol niet van merkt?
Daarom drink ik ook vaak wijn tijdens festivals
fotoboek.fok.nlquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:00 schreef Copycat het volgende:
Hoe herken ik mijn medefokkers?
-Mzraki-: Zwart haar, lang, hardcore shirt
Controle: Vrij groot
Copycat: Blond lang haar (in staart) met pony, 1.68 m en GROTE blauwe zonnebril
Bayswater: Bier in hand
Truck: Bier in hand
Allemaal aan omstanders vragend: "ben jij misschien van Fok?"
Dat gaat lukken, vrijdag!
Eigenlijk fotoboek, maar dat heb ik nietquote:
* gebruikersnaam staat naast bayswater met een bier en urf in zijn handquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:00 schreef Copycat het volgende:
Hoe herken ik mijn medefokkers?
-Mzraki-: Zwart haar, lang, hardcore shirt
Controle: Vrij groot
Copycat: Blond lang haar (in staart) met pony, 1.68 m en GROTE blauwe zonnebril
Bayswater: Bier in hand
Truck: Bier in hand
Allemaal aan omstanders vragend: "ben jij misschien van Fok?"
Dat gaat lukken, vrijdag!
ja urf.quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:39 schreef Copycat het volgende:
Urf???
Dude! Werchter móet Slipknot vervangen voor Bowie!quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:47 schreef -Frankie- het volgende:
Roskilde heeft Slipknot als vervanging van Bowie
Wat is urf?quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:50 schreef gebruikersnaam het volgende:
ja urf.
sja sorrie hoor :-(quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:33 schreef Copycat het volgende:
Jij komt maar gewoon op de afgesproken tijd naar het meetingpoint, bonke!
Een beetje op het laatste moment onze logistieke plannen in de war schopppen...
Onverlaat!
quote:Op woensdag 30 juni 2004 09:26 schreef Controle het volgende:
Tijdstip meet Werchter 2004
* Vrijdag tussen Von Bondies en Darkness in, ruwweg 16.05 uur tot 18.35 uur:HUMO tent
aan de zonnige kantquote:Op woensdag 30 juni 2004 16:00 schreef bonke het volgende:
gewoon doen he :-)
paar dagen later mag je elkaar weer verrot schelden op fok :-)
al vind ik de humo tent wel druk voor een verzamelplaats :-)
misschien een idee aan welke kant van de tent we gaan staan links of rechts ??
ps: das toch die tent waar ze handtekeningen enzo uitdelen ??
en waar je belangrijke berichten kan laten oplichten ?? hehe
*WIL BONKE ZICH EINDELIJK EENS BEKEND MAKEN!!!*quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:00 schreef bonke het volgende:
en waar je belangrijke berichten kan laten oplichten ?? hehe
Dat zie je snel genoeg aan gebruikersnaamquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is urf?
ah, lijstjes gezien. overigens ben ik een vrouwquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:58 schreef keijz het volgende:
Een tussenstant van het lijstje:
* Vrijdag tussen Von Bondies en Darkness in, ruwweg 16.05 uur tot 18.35 uur:HUMO tent
-Copycat
-CoZ
-Controle
-gebruikersnaam
-bonke
-truck
-bayswater
-Mzraki
-keijz
-night-guardian
-wlsandman
die komen allemaal toch?
omdat jij et bent zal ik een tanga en een bh dragen :-)quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:44 schreef Copycat het volgende:
Hè, jammer dat je er niet bij bent, vrijdag...
Een seksegenote is best prettig in dit zo goed als mannenbolwerk
Voor zaterdag is er -vooralsnog- geen meet gepland...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |