Modest mouse en het volledige programma van de donderdag staan er in ieder geval nog niet op...quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:51 schreef XL het volgende:
programma is nog steeds actueel toch? Geen afzeggingen en allemaal pas over 2 weken
Och, verrek...quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:05 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Modest mouse en het volledige programma van de donderdag staan er in ieder geval nog niet op...
Teamworkquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:45 schreef superheist het volgende:
![]()
maar, wiens tips zijn dat?
het zijn daarom ook maar tips, geen verplichtingenquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:52 schreef DaisyDuke het volgende:
Zou toch echt naar Daan gaan, i.p.v. naar de B.E.P. ... niets ten nadele van de B.E.P., maar ik verkies de genialiteit van Daan toch boven het massaal meezingen van "Where is the Love".....
Ik ook, tot ik Black Eyed Peas op Pinkpop zag... het is meer dan meezingen, Where is the Love neem ik op de koop toe. Daan heb ik al vaker gezien en ga ik ook vaker zien.quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:52 schreef DaisyDuke het volgende:
Zou toch echt naar Daan gaan, i.p.v. naar de B.E.P. ... niets ten nadele van de B.E.P., maar ik verkies de genialiteit van Daan toch boven het massaal meezingen van "Where is the Love".....
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 9:44 schreef XL het volgende:
Black Eyed Peas, helaas mis je hiervoor Daan.
Voor Pinkpop was dit de moeilijkste beslissing op het festival. Daan is superleuk! Echt waar. Daan Stuyven is een van de frontmannen van dEUS-project Dead Man Ray. Wat hij zelf maakt is vergelijkbaar met de Dead Man Ray en dEUS-stijl alleen is het beter dansbaar. Het nummer wat je moet luisteren als je Daan niet kent is Swedish Designer Drugs. Black Eyed Peas, verguisd in recensies. Kritisch, was men... zoveel stijlen op 1 cd en niet 1 stijl goed uitgewerkt. Dat boeit mij helemaal niets, als het maar lekker klinkt en dat doet het. Het mega-concert wat ze op Pinkpop gaven met alle goede verhalen die ik daar nu al over gehoord heb maken deze moeilijke keuze makkelijk. Ik ga naar Black Eyed Peas.... Daan blijft toch belgische underground.... die komt wel in de clubs.
Een van de dieptepunten van Werchter 2000quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:55 schreef superheist het volgende:
[..]
het zijn daarom ook maar tips, geen verplichtingen(ik ga trouwens ook naar Daan, staat in m'n programmaboekje, dus moet wel
) Programmaboekje uiteraard van mijn TW op de RW site.
edit, ga trouwens ook absoluut niet naar flip.. al gezien wat er dan op de Main stage staat??
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 9:44 schreef XL het volgende:
Flip Kowlier, helaas moet je hierdoor The Cure missen.
The Cure. Zonder meer de lastigste headliner van Werchter. Die mensen hebben hun sporen verdiend, qua naam, faam enzovoorts verdienen zij het dat ik ga kijken. De massa smult om deze redenen al van The Cure en dat is terecht. Maar.... deze band past absoluut niet bij mijn muzieksmaak, hebben in 2000 in bijzonder saaie show weggeven in Werchter en tegenover staat een van de leukste belgen van de afgelopen jaren. Ik heb Flip eenmaal live gezien en dat was een briljant feest, hoogtepunt op zijn feestje was de Marshall Matters-cover I Like it Loud. Verder maakt hij West-Vlaamse popmuziek en dat is gewoon meer mijn stijl dan The Cure. Als je geen Cure-fan bent, ik weet dat deze band op naam verdiend dat je gaat kijken.. maar overweeg flip. Ik verwacht hier het Belgische volkfeestje dat je elk jaar minstens 1x in de Marquee hebt.
Mja, kon het nieuwe programma nergens zo snel vinden of ctrl-c doen. Maar de nieuwe OP ziet er ook goed uit. Dacht alleen dat alleen modjes dat konden veranderenquote:Op woensdag 16 juni 2004 09:20 schreef superheist het volgende:
beetje achterhaald programma niet? (maar altijd nog beter dan een nieuw topic openen als hij er al staat
)
ik zat dichtbij toch?quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:20 schreef Eveli het volgende:
Bedoel je niet Turnhout?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |