Als het daaraan ligt, dan mist ie intuitie. Hij doet een dom stapje achteruit.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:36 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
ik denk dat het te maken heeft met keepers intuitie ...
Als je dan toch naar die herhaling kijkt. Kijk dan effe naar dat stapje terug. Bal binnen de vijf meter. Die is dus voor de keepert.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:39 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Het was de schuld van Cocu. Als je de herhaling goed bekijkt, zie je genoeg ruimte voor een beweging/(halve)omhaal om de bal uit de lijn te krijgen.
neequote:Op woensdag 16 juni 2004 00:41 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
was die van Van Nistelrooij ook geen halve omhaal dan?
En dat kan dus niet, omdat je dan de buitenspelval opheft.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:55 schreef Murray het volgende:
D'r stonden iig 2 spelers niets te doen toen de vrije trap genomen werd.
Had er een toch wel bij de 2e paal kunnen gaan staan.
Man, technisch gezien kan elke voetballer dat, gerekend vanaf de amateurs.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:41 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Als je dan toch naar die herhaling kijkt. Kijk dan effe naar dat stapje terug. Bal binnen de vijf meter. Die is dus voor de keepert.![]()
Cocu een halve omhaal, tis geen voetvolley
![]()
Hmja is dat zo'n probleem dan? Ze stonden toch met z'n allen ergens in het penaltygebied.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:56 schreef Frenkie het volgende:
[..]
En dat kan dus niet, omdat je dan de buitenspelval opheft.
Daarom pleit ik ook voor Ron Olyslager in de goalquote:Op woensdag 16 juni 2004 00:59 schreef Haspel33 het volgende:
Hij pakt nooit eens een beslissend punt. Nooit eens een penal. Maar van Waterreus en Westerveld wordt ik niet vrolijker.
Maar Cocu had hem volgens mij weg kunnen trappen bij die 2e paal.
Mensen die over Stekelenburg in Oranje gaan praten kun je niet serieus nemen. Waarom hij? Omdat hij bij Ajax speelt zeker? Iig niet omdat hij zo'n geweldig indruk maakt. In die paar wedstrijden die hij in het eerste heeft gekeept, heeft hij echt geen abnormaal goede dingen laten zien. Geen wereldreddingen ofzo. Daarom is hij niet voor niks 2e keeper van Ajax.quote:Op woensdag 16 juni 2004 08:55 schreef Ender_W het volgende:
En als we dan toch opties voor de toekomst gaan geven............... Maarten Stekelenburg.... en die had er nu ook al bij moeten zijn, ipv Waterreus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |