Dat lag aan die andere prutsers..quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:30 schreef HarigeKerel het volgende:
Maar verder zagen we hem amper, of dat aan hem lag weet ik niet zeker hoor.
van der sar zag er goed uit bij die goalquote:ja de enige die mijn respect krijgt, samen met edwin en jaap
\quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:41 schreef dikavi het volgende:
[..]
van der sar zag er goed uit bij die goal
Stam was natuurlijk werelds
2x dezelfde duitser onthoofden
ook zeer lekker in beeld gebracht
Andy speelde slecht, maar dat was zo ongeveer z'n enige goede actie. Bal afpakken en voor crossenquote:Op woensdag 16 juni 2004 00:27 schreef Frenkie het volgende:
Wat een kutvoorzet van Andy..
Ja da was lachuh met die hakker van een Stam, Sar hoort niet in Oranje blijkt maar weer eens, Westerveld erin!!!quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:41 schreef dikavi het volgende:
[..]
van der sar zag er goed uit bij die goal
Stam was natuurlijk werelds
2x dezelfde duitser onthoofden
ook zeer lekker in beeld gebracht
Hij heeft wel gescoord.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:56 schreef Dr.Daggla het volgende:. Ruud
.
Dat kon ie wel, zichzelf aanbieden bijv.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:57 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Hij heeft wel gescoord..
Kon hij er wat aan doen dat ie niet aangespeeld werd.
Joh wat moet hij nou met de bal in de middencirkel. Daarvandaan scoor je geen doelpunten. Een centrumspits is een eindstation, geen tussenstation.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat kon ie wel, zichzelf aanbieden bijv..
Idd. Trouwens ging Ruud zelf ook op jacht, maar zodra hij weer naar voren kwam stonden er alweer 3 Duitsers voor hem.quote:Op woensdag 16 juni 2004 01:03 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Joh wat moet hij nou met de bal in de middencirkel. Daarvandaan scoor je geen doelpunten. Een centrumspits is een eindstation, geen tussenstation.
Als Dick een kaatsende spits had gewild, dan had hij Ronald de Boer of Sibon mee moeten nemen.
Dick wil wel meer maar kan niets.quote:Op woensdag 16 juni 2004 01:03 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Joh wat moet hij nou met de bal in de middencirkel. Daarvandaan scoor je geen doelpunten. Een centrumspits is een eindstation, geen tussenstation.
Als Dick een kaatsende spits had gewild, dan had hij Ronald de Boer of Sibon mee moeten nemen.
Ruud goed .... welke ... Ruud Gullit zeker.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ruud speelde werelds.
Altijd leuk, spelers die een hele wedstrijd geen fuck doen.
Ach, dan heeft ie tenminste 1 stem bij de verkiezingen...quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:52 schreef The-Chosen-One het volgende:
Heitinga is mijn man van de wedstrijd. Speelde heel erg netjes.
Jaap Stam. Super pot gespeeld. Vond zowiezo de verdediging wel goed. Beste in het veld Stam... daarna overmarsquote:Op woensdag 16 juni 2004 00:35 schreef Markster het volgende:
ja de enige die mijn respect krijgt, samen met edwin en jaap
Haha, ja bij ons ook. Ook toen die trap in het gezicht van die Duitser in slowmotion voorbijkwam, steeg er een gejuich op zodat het een doelpunt leek!quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:30 schreef Pimpelmees het volgende:
Idd,
Ik vind het toch knap hoor...
de hele wedstrijd onzichtbaar en dan toch die bal met 1 tikje binnenschieten. Geweldig.
Bij die goal, waaaa, ons café ontplofte bijna! Geweldig! dat er nog maar veel goals mogen volgen!
Nederland heeft nu nog alle kansGelijkspelen tegen Tsjechië, ff winnen van Letland..dan zijn we er.
quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:57 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Hij heeft wel gescoord..
quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:20 schreef nikk het volgende:
Doet niets af aan het punt dat die dwaas een dramatische wedstrijd heeft gespeeld. Als we de eerste ronde naar huis willen dan moeten we vooral met RvN voorin spelen. Je creeert met die plank helemaal niks. Je hebt totaal geen afspeel mogelijkheden. Er is totaal geen opbouw mogelijk. En elke keer als je druk wil zetten raak je door die kneus de bal kwijt.
Nee, dan nog liever Makaay en Kluivert voorin. Die weten namelijk wel iets te creeeren. Ik mis liever nog 20 kansen in een wedstrijd om dan nog een paar keer te scoren, dan dramatisch te spelen en te hopen op een oppertunistisch moment van RvN.
Mackaay en opbouwen?quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:52 schreef The-Chosen-One het volgende:
Ruud??? Die kerel laat zich de hele tijd op de grond vallen als hij een tegenspeler voelt, dat werkt niet natuurlijk. Maar goed hij stond er wel toen het moest. Alleen er moet natuurlijk wel bijgezegd worden dat hij niet meer kon doen dan wat hij gedaan heeft. Constant 2 spelers om je heen die je staan te verdedigen.
Heitinga is mijn man van de wedstrijd. Speelde heel erg netjes.
Tja en Jaap, zo hoort het toch he, speler erlangs. Schop hem tegen het hoofd!!!!
En weer die Zenden die even een speler probeert uit te schakelen door snoeihard een bal tegen hem aan te schieten, dat heb ik hem vaker zien doen.
Het verschil is dat Makaay wel een bal vast kan houden en een man voorbij kan komen. Daarnaast heeft hij bij Bayern regelmatig laten zien dat ook hij het spel kan maken. Hij kan namelijk i.t.t. RvN de combinatie zoeken en de pass geven.quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:55 schreef Fathom het volgende:
[..]
Mackaay en opbouwen?hahahahha kluivert ok. maar MAckaay is geen spits die effe lekker mee doet aan het speletje die is net als RvN om af te maken.
Als we op die oppertunistische toer willen gaan met het Nederlands Elftal liggen we er in de 1e ronde uit. Daarnaast, Makaay heeft ook aan de ene halve kans genoeg en kan wel voetballen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:00 schreef Letterman het volgende:
Vantheman heeft laten zien groots te zijn met een halve kans
Eens, Makaay had moeten spelen. De duitsers zijn gewoon bang voor hem.quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:11 schreef Vision het volgende:
als Makaay erin stond scheten die 11 duitsers collectief in hun broek. Die kerel heeft na 1 seizoen Bundesliga al een reputatie bij die moffen.
Wel knap van Van dat ie 'm wel maakt.
Hij werd gewoon verdedigd hoor. Maar goed, dat is die arme jongen in Engeland ook niet gewend.quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:16 schreef godard_k het volgende:
v. Nistelrooy werd bijna mishandeld voorin, daarom zag je hem zo weinig,
hij werd constant aan zijn shirt omlaag getrokken, en ook bij een strafschop, zag je hem "gevloerd" worden op de strafbal stip. Ik vind het niet netjes, dat gedrag zag je niet bij de Nederlandse verdediging.quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:24 schreef nikk het volgende:
[..]
Hij werd gewoon verdedigd hoor. Maar goed, dat is die arme jongen in Engeland ook niet gewend.
Ga toch weg joh. Elke verdediger trekt aan het shirt van z'n tegenstander. Stam, Bouma, Cocu, Heitinga doen niet anders. Het probleem is dat RvN een matige voetballer is. Hij kan de bal domweg niet controleren/aannemen. Dat ie bij elke aanraking met de bal struikelt ligt echt niet aan z'n tegenstanders.quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:27 schreef godard_k het volgende:
[..]
hij werd constant aan zijn shirt omlaag getrokken, en ook bij een strafschop, zag je hem "gevloerd" worden op de strafbal stip. Ik vind het niet netjes, dat gedrag zag je niet bij de Nederlandse verdediging.
Die bal was dan ook wel op maat. Deze net niet.. en dat is nou net het verschil...quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:25 schreef aldostuta het volgende:
Heeft iemand de wedstrijd tegen jowgoslavie op het vorige EK nog helder voor de geest?
Daar kwam Kluivert in exact dezeflde positie als RvN in het begin tegen Duitsland. Een verschil, Kluivert nam de bal aan en scoorde...........
Een spits met inzicht en techniek zou die bal kunnen aannemen. Die bal was namelijk misschien scherp maar zeker haalbaar.quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:33 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Die bal was dan ook wel op maat. Deze net niet.. en dat is nou net het verschil...
Neuh, die bal van Davids was net zo scherp als die van gisteren hoor........quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:33 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Die bal was dan ook wel op maat. Deze net niet.. en dat is nou net het verschil...
Een spits met iets meer snelheid misschien. Maar Maradona (er bestaatgeen voetballer met meer techniek) had de bal ook niet gehad. Hij was gewoon te hard.quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:36 schreef nikk het volgende:
Een spits met inzicht en techniek zou die bal kunnen aannemen. Die bal was namelijk misschien iets te scherp maar zeker haalbaar.
Ga weg man..quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:37 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Neuh, die bal van Davids was net zo scherp als die van gisteren hoor........
Het verschil zit hem in de techniek van de desbetreffende spits.
Welnee, een speler met inzicht en techniek kan een dergelijk bal halen. Een speler als RvN echter kan enkel z'n been uitschuiven en hopen dat ie 'm raakt.quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:38 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Een spits met iets meer snelheid misschien. Maar Maradona (er bestaatgeen voetballer met meer techniek) had de bal ook niet gehad. Hij was gewoon te hard.
Kerel daarvoor staat van de Vaart achter van Nistelrooij... Die kerel moet kaatsen, van Nistelklooij kruisen op dat moment en inpassen op die kerel gegarandeerd doelpunten... Alleen zo wordt het niet uitgevoerdquote:Op woensdag 16 juni 2004 01:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dick wil wel meer maar kan niets.
Zijn gebrek..
Tijd voor een kaatsende, meevoetballende spits..
Zodat je Ruud niet nodig hebt voor de gelijkmaker, maar dat je op voorsprong komt..
Als jij Ruud geen technische voetballer vindt, dan heb je geen verstand van voetbal. Dat kan namelijk geen mening zijn. Dat is gewoon domheid.quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:39 schreef nikk het volgende:
Welnee, een speler met inzicht en techniek kan een dergelijk bal halen. Een speler als RvN echter kan enkel z'n been uitschuiven en hopen dat ie 'm raakt.
hier kijk dan...Ruudje kan zelfs nog scoren als ie in de houdgreep ligtquote:
Ruud heeft een bijzonder matige techniek. Althans, misschien heeft ie het wel maar laat ie het in de wedstijd absoluut niet zien. Het valt anders niet te verklaren dat die jongen geen bal kan aannemen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:43 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Als jij Ruud geen technische voetballer vindt, dan heb je geen verstand van voetbal. Dat kan namelijk geen mening zijn. Dat is gewoon domheid.
correctiequote:Op woensdag 16 juni 2004 10:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
't was een prachtige goal![]()
.
En Edwin is een lul........beetje erg zwart-wit, vind je zelf ook niet Frenkie?quote:RUUD IS MIJN HELD
Bullshit, te laat gestart..quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:33 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Hij is voor Utrecht, zijn kijk op voetbal is dus sowieso een beetje sim-pel.quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:34 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
En Edwin is een lul........beetje erg zwart-wit, vind je zelf ook niet Frenkie?
of van edwin, want dat is toch een lul, laten we hem maar de schuld gevenquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Bullshit, te laat gestart..
Fout van Ruudje.
Een anti-held ja,quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:07 schreef Frenkie het volgende:
Volgens het Franse L'Equipe is Ruud voor Nederland het verschil tussen een hele elechte ploeg en een ploeg die kan verassen. Zo zie je maar wat voor held RUUD is!
Ach, als zelfs Schmeichel zegt dat Ed er niets aan kon doen dan geloof ik dat wel.quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:36 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
of van edwin, want dat is toch een lul, laten we hem maar de schuld geven
Precies!quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Een anti-held ja,.
Leuk natuurlijk dat ie zo mooi de 1-1 maakt, maar hij speelde intens KUT.
Met een echte, goeie spits was die gelijkmaker niet nodig geweest...
Ik geef hem niet de schuld hoor, dat doet Frenkiequote:Op woensdag 16 juni 2004 11:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach, als zelfs Schmeichel zegt dat Ed er niets aan kon doen dan geloof ik dat wel..
Pardon?quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:30 schreef Pimpelmees het volgende:
Nederland heeft nu nog alle kansGelijkspelen tegen Tsjechië, ff winnen van Letland..dan zijn we er.
Dat weet ik vosssquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:38 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Ik geef hem niet de schuld hoor, dat doet Frenkie
Okay Daggla, dan is het goedquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat weet ik vosss
Hoe heeft ie zich bewezen dan?quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:40 schreef HAL9000S het volgende:
Hypotetisch gelul hierEen andere spits had het nog maar waar moeten maken om te scoren, Ruudje heeft zichzelf gewoon bewezen gisteravond onder extreem moeilijke omstandigheden zoals alleen een echte topspits dan kan.
Arugement dat met een andere spits in de basis we niet eens op achterstand waren gekomen is niet alleen onzin maar ook een ongelofelijke dooddoener.
Zwaktebod Dagglaquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij is voor Utrecht, zijn kijk op voetbal is dus sowieso een beetje sim-pel.
Voetbal is zwart-wit. Je wint of je verliestquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:34 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
En Edwin is een lul........beetje erg zwart-wit, vind je zelf ook niet Frenkie?
Ik zou ook bij Roy negatief reageren als hij zou spelen zoals RvN gister. Goal of geen goal, slecht voetbal blijft slecht voetbal.quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:49 schreef mitt het volgende:
Nouja, we moeten wel eerlijk zijn, als Makaay zo kut had gespeeld en toch de 1-1 had gemaakt had iedereen wel geroepen wat voor wereldspits die Roy was
Sterker nog; Makaay speelt iedere wedstijd zo en krijgt er zelfs nog het koosnaampje Das Fantoom voor terwijl Ruud door sommigen finaal de grond in getrapt wordt.quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:49 schreef mitt het volgende:
Nouja, we moeten wel eerlijk zijn, als Makaay zo kut had gespeeld en toch de 1-1 had gemaakt had iedereen wel geroepen wat voor wereldspits die Roy was
In zijn geval was het slecht voetballen omdat hij niet de kans kreeg fatsoenlijk te spelen door zijn falende medespelers en toch maar ff scoren 10 minuten voor tijd.quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:55 schreef nikk het volgende:
[..]
Ik zou ook bij Roy negatief reageren als hij zou spelen zoals RvN gister. Goal of geen goal, slecht voetbal blijft slecht voetbal.
Ballen intikken en pingels erin schieten ja. Ohja, hij stond hier en daar natuurlijk ook wel eens in de baan van het schot.quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:54 schreef HAL9000S het volgende:
Dat hij kan schieten, passen en duels winnen daar ga ik niet eens over in discussie want we hebben de afgelopen jaren kunnen genieten van zijn superieure spel bij Man Utd waar hij niet voor niks record naar record breekt.
Hij kreeg een heleboel ballen zuiver in z'n voeten aangespeeld. Dat hij geen ballen kan aannemen en niks met een bal kan ligt echt niet aan z'n medespelers. Een spits is in mijn optiek meer dan een paal voorin die ballen moet intikken.quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:59 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
In zijn geval was het slecht voetballen omdat hij niet de kans kreeg fatsoenlijk te spelen door zijn falende medespelers en toch maar ff scoren 10 minuten voor tijd.
die site is awesomequote:Op woensdag 16 juni 2004 11:56 schreef NashNL het volgende:
Om het doelpunt nog eens te analyseren:
http://www.bbc.co.uk/virtualreplay/euro2004/index.shtml?08081
Shockwave-player nodig.
nee, het lag voor 60% aan het kut systeem. Gewone simpele ballen die ruud kon passen of kaatsen speelde hij ook verkeerd. maarja Van Nistelrooy is een spits die alleen maar de ballen erin moet schieten en geen aanspeelpunt dus dan moet er iemand anders naast die dat wel kan.quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:11 schreef Realforze het volgende:
Dat Ruud gisteren kut was lag voor 100% aan het kut-systeem van Advocaat. Ruud=![]()
ja ben ik het wel mee eens. maar kijk ook eens in het v.d.meyde topic daar wordt hij ook de grond in gestampt terwijl hij toch wel de assist gaf. Ik vind wel dat je kritiek mag hebben want v.d.meyde speelde belachelijk slecht gisteravond en Van Nistelrooy speelde ook niet al te best.quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:12 schreef HAL9000S het volgende:
Iedereen speelde kut, maar op een of andere manier moet Ruud de grond in gestampt worden ondanks dat hij als enige scoorde deze wedstrijd en zo onze ass redde tegen onze aartsvijand, echt onbegrijpelijkEcht weer die typische Nederlandse mentaliteit.
Ik ben benieuwd of de kritiek ook zo groot zou zijn als hij zo in de finale gespeeld zou hebben en de winnende treffer gescoord zou hebben.
i ll second thatquote:Op woensdag 16 juni 2004 12:11 schreef Realforze het volgende:
Dat Ruud gisteren kut was lag voor 100% aan het kut-systeem van Advocaat. Ruud=![]()
Tuurlijk mag je kritiek geven, maar onzin als Ruud kan niet schieten, passen of acties maken of met een andere spits in de basis hadden we nooit achter gestaan is gewoon onzin.quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:15 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja ben ik het wel mee eens. maar kijk ook eens in het v.d.meyde topic daar wordt hij ook de grond in gestampt terwijl hij toch wel de assist gaf. Ik vind wel dat je kritiek mag hebben want v.d.meyde speelde belachelijk slecht gisteravond en Van Nistelrooy speelde ook niet al te best.
kloptquote:Op woensdag 16 juni 2004 12:19 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je kritiek geven, maar onzin als Ruud kan niet schieten, passen of acties maken of met een andere spits in de basis hadden we nooit achter gestaan is gewoon onzin.
Bij Man Utd presteerd hij al jaren lang op een uitzonderlijk hoog nivo maar op basis van deze wedstrijd besluit men dat RvN niet kan voetballen
Ja, anders neem je het nog ff serieus ook..quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:52 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Zwaktebod Daggla
Ik niet, maar voordat anderen dat wel gaan doenquote:Op woensdag 16 juni 2004 12:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, anders neem je het nog ff serieus ook...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |