quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:24 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ha ha, je hebt gelijk... en zo'nsmiley mijn kant op helpt ook niet echt
Ah.Stop
it !
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:32 schreef ArtyShock het volgende:
Goed, dan wordt dit een teeveepeetje.
Mensen ik ga op doktersadvies eens wat rustiger aandoen !
en
![]()
misschien nog één filmpje...
Liever geen titel als weer zo'n neerslachtige zeik-titelquote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:32 schreef Eska het volgende:
Waar is SC als we hem nodig hebben hè![]()
Ik had al drie keer op 'Go back' gedrukt!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:32 schreef Eska het volgende:
Waar is SC als we hem nodig hebben hè![]()
quote:Als antwoord op de vraag van flesje of ik het hele verwachting verhaal geloofde. Na jah! Een welgemeend dUh dacht ik. En ik dacht meteen aan jou!
Jamaar, om 7.15 uur moet carpool Grobs weer vertrekken.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:42 schreef Lula het volgende:
is Flash straks in slaap gevallen moeten wij zijn liefje bezig houden
Rustig rustig mensenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:39 schreef Eska het volgende:
F L A S H !!
Nu niet meer boos zijn op mij ons, en lekker gaan fruttelen!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Rustig rustig mensen
Ik ben er![]()
En nu?
Nu mag jij Mary gelukkig maken!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rustig rustig mensen
Ik ben er![]()
En nu?
Watjuh!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:45 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Jamaar, om 7.15 uur moet carpool Grobs weer vertrekken.
Mary, je redt het wel zonder mijn steun. Toch?![]()
We hebben toestemming,quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Kom Mary, gaan we lekker fruttelen samen
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:49 schreef Eska het volgende:
Waar is de rrrrosé trouwens??![]()
Jij denkt zeker dat het fenomeen "FLES" er alleen maar is voor JOUW behoeftes huh?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:49 schreef Eska het volgende:
Waar is de rrrrosé trouwens??![]()
Yups, maar ik ben er inmiddels aan gewend. Morgen hoef ik slechts enkele kilometers om te rijden om een collega op te pikken, maar breek me de snavel niet open over de maandag en de vrijdag.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:46 schreef Lula het volgende:
nou ik ben er nog wel heel even.....
jeetje dan al vertrekken? vroeg op dan zeker
Was ook wel een inkoppertje hè....quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:50 schreef Bengeltje het volgende:
Dat vroeg ik me ook al af![]()
maar niet het drinken dan
* Pantoufle rent naar binnen, tafels en stoelen omsmijtend, met ellebogen minstens drie man opzijdrukkendquote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:50 schreef Maerycke het volgende:
De rosé! Moment madame! *rent*
true, die moest ik gewoon even nemenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:52 schreef Eska het volgende:
[..]
Was ook wel een inkoppertje hè....
Voor jou, that is!
neem aan dat je om en om rijdt met anderen?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:52 schreef Grobbenkuiken het volgende:
[..]
Yups, maar ik ben er inmiddels aan gewend. Morgen hoef ik slechts enkele kilometers om te rijden om een collega op te pikken, maar breek me de snavel niet open over de maandag en de vrijdag.
Maar ja, alles ter behoud van het milieuen de autolozen!
Wat moet %"$&&%% ánders denken dan?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Jij denkt zeker dat het fenomeen "FLES" er alleen maar is voor JOUW behoeftes huh?
Niks *rent*quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:50 schreef Maerycke het volgende:
De rosé! Moment madame! *rent*
Zei ik dat ik ging slapen? dUh!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:48 schreef Eska het volgende:
[..]
Watjuh!![]()
Maar evengoed een mooie nacht toegenwenst!
OEH! Nét op tijd dear!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:53 schreef Pantoufle het volgende:
* Eska rent naar binnen, tafels en stoelen omsmijtend, met ellebogen minstens drie man opzijdrukkend
Haaiii! Hoorde ik het R-woord?
Ja, nee, maar... het gaat hier wel om Eska hoor!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niks *rent*
HIerblijven jij*Verder fruttelt*
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:53 schreef Maerycke het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaa... daar istie weer!
[afbeelding]
*inschenkt voor Eska en gelijk 2 glazen neerzet*
Proost, lekker ding!
Ik kan gewoon héél goed met mijn ellebogen werkenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:56 schreef Eska het volgende:
[..]
OEH! Nét op tijd dear!
heb jij 3(!) ellebogen, of gewoon 2 hele sterke?
*3 man weer overeind helpt*![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:57 schreef Eska het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
stiekem ook even met Maeryckje fruttelt![]()
welterusten grobbequote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:54 schreef Grobbenkuiken het volgende:
[..]
Zei ik dat ik ging slapen? dUh!
Nu wel!
werkend watjuh groet!![]()
O ja, Eskaquote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:56 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ja, nee, maar... het gaat hier wel om Eska hoor!
Maar ik heb het al gevonden... Zullen we nu weer verder fruttelen, liefste?
Oeh....getrainde ellebogen!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:58 schreef Pantoufle het volgende:
Ik kan gewoon héél goed met mijn ellebogen werken![]()
Rustig hier? Allemaal voetbalkater? Wat een anticlimax zeg, zo'n gelijkspel
![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:03 schreef Lula het volgende:
maakt niet uit joh bengeltje....zullen wij dan ook maar fruttelen? anders zijn we zo allenig
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
O ja, Eska.
Ja, nu is ze weer even van jou hoor.quote:Fruttel fruttel
Hoi Sharkyquote:Op woensdag 16 juni 2004 00:05 schreef Shark.Bait het volgende:
Shit, mijn MSN doet het niet meer
Zoo, ik ben terug van de date. We zaten leuk te rotzooien op de bank, en ik heb zelfs nog een extra vlek in haar witte jurk gemaakt
Maar ja, toen herinnerde zij zich ineens dat ze het vuil nog moest buitenzetten en toen ben ik em maar snel gepeerd
Gepeerd??? waarom ben je hem in godsnaam gepeerd als het zo goed gingquote:Op woensdag 16 juni 2004 00:05 schreef Shark.Bait het volgende:
Zoo, ik ben terug van de date. We zaten leuk te rotzooien op de bank, en ik heb zelfs nog een extra vlek in haar witte jurk gemaakt
Maar ja, toen herinnerde zij zich ineens dat ze het vuil nog moest buitenzetten en toen ben ik em maar snel gepeerd
Hi SBquote:Op woensdag 16 juni 2004 00:05 schreef Shark.Bait het volgende:
Klinkt helemaalquote:
Kan ik dan weer even wat minder plaatsen.quote:Maar ja, toen herinnerde zij zich ineens dat ze het vuil nog moest buitenzetten en toen ben ik em maar snel gepeerd
het vliegt gewoon voorbijquote:Op woensdag 16 juni 2004 00:12 schreef Eska het volgende:
Frutteltijd is al nu weer om hoor
Hoi Bengeltjequote:Op woensdag 16 juni 2004 00:06 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi Sharky![]()
ik wil wel een full update en veel details he![]()
Ik weet het niet... ik zat aan dude te denken eigenlijkquote:Op woensdag 16 juni 2004 00:06 schreef Shinadul het volgende:
Gepeerd??? waarom ben je hem in godsnaam gepeerd als het zo goed ging
Dat ook ja.. ik heb zelfs 1 keer vanaf de WC staan SMSen naar Lula.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:06 schreef Pantoufle het volgende:
Hi SB![]()
Ik herinner mij uit de Clinton-tijd dat dergelijke vlekken je enorm op kunnen breken..![]()
Dude??? niets wat jij wil wetenquote:Op woensdag 16 juni 2004 00:15 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik lees de rest morgen wel terug trouwens.. was het nog interessant? Heeft Dude nog iets gepost??
idd Shark , niet terug lezenquote:Op woensdag 16 juni 2004 00:17 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Dude??? niets wat jij wil weten
VOOR de schermen jaquote:Op woensdag 16 juni 2004 00:12 schreef Eska het volgende:
Frutteltijd is al nu weer om hoor
Huh? wat bedoel je? ik snap het ff niet?quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:17 schreef Shinadul het volgende:
Dude??? niets wat jij wil weten
De barbeque wel, maar wees niet verbaast als jij niet mag blijven slapenquote:Op woensdag 16 juni 2004 00:20 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Huh? wat bedoel je? ik snap het ff niet?Gaat de BBQ niet door ofzo?
Ga je mee, schat?quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:22 schreef Dr_Flash het volgende:
En weet je wat het allermooist is?
Slaapfruttelen![]()
Ware Liefde
Over en sluiten vriendjesquote:Op woensdag 16 juni 2004 00:24 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ga je mee, schat?![]()
Truste luitjes.. ben bekaf...
Ik kan moeilijk even naast je kruipenquote:Op woensdag 16 juni 2004 00:24 schreef Lula het volgende:
ik moet in mijn eentje slaapfruttelen...bah ook ongezellig
doe je voorzichtig met haar?quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Over en sluiten vriendjesOns zie je morgen wel weer
Beter in je eentje slaapfruttelen, dan helemaal niet slaapfruttelen, schat!quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:24 schreef Lula het volgende:
ik moet in mijn eentje slaapfruttelen...bah ook ongezellig
Ik ben ook klaarwakker, alhoewel dat een andere reden heeft. Goddank nog maar 2 dagenquote:Op woensdag 16 juni 2004 00:26 schreef Lula het volgende:
ik zou zo een nachtdienst kunnen draaien ben klaar wakker
WAT?quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:22 schreef Shinadul het volgende:
De barbeque wel, maar wees niet verbaast als jij niet mag blijven slapen
quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:26 schreef Lula het volgende:
[..]
doe je voorzichtig met haar?truste en fruttelse
En in september kom ik kramen!quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Over en sluiten vriendjesOns zie je morgen wel weer
heb ik het nu weer gedaan?quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:28 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
WAT?
Wat heeft Lu allemaal hier zitten posten dan?![]()
Lu heeft helemaal niets gedaanquote:Op woensdag 16 juni 2004 00:28 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
WAT?
Wat heeft Lu allemaal hier zitten posten dan?![]()
Okee, ga ik ff terug lezen.. tot laterquote:Op woensdag 16 juni 2004 00:30 schreef Shinadul het volgende:
Lu heeft helemaal niets gedaanals je te nieuwschierig wordt, lees dan zelf ff terug
Lula wil fruttelen geloof ikquote:Op woensdag 16 juni 2004 00:32 schreef heijx het volgende:
Joehoe!!!
Ben ik te laat om nog te fruttelen?
Is sharky een dame?quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:34 schreef Shinadul het volgende:
Welnee, sharky blijkt een echte hartenbreekster... das alles
quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:35 schreef heijx het volgende:
[..]
Is sharky een dame?![]()
![]()
Je komt net binnenquote:Op woensdag 16 juni 2004 00:37 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ga maar eens naar bed
doehoeg
quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:38 schreef Lula het volgende:
Ja hoor ik wil best fruttelen.....
Welkom terug Dude... uit geadministreerd?quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee Sharky is een klootzak
[..]
Oh.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee Sharky is een klootzak
[..]
Nou, als het heel vét vlees is...quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:40 schreef Lula het volgende:
Ik denk dat die BBQ wel heel interessant kan gaan worden.
De spetters vliegen eraf en niet van het vlees denk ik zo
Kijk, zolang je je prioriteiten nog goed hebt, zal het zo een vaart niet lopen, meid.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:41 schreef Eska het volgende:
Damn, ben ik even weg.... ineens een heleboel posts er bij! Nu weet ik niet waar ik al eerste op moet reageren!
*wel al vast rrrroseetje aannneemt*
hihihi wat voor postuur heeft Shark?quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:41 schreef Pantoufle het volgende:
[..]
Nou, als het heel vét vlees is...![]()
Ik denk dat ik toch maar ff voorzichtig met de alcohol ga doen die avond. Ik wil geen moord op mijn geweten hebbenquote:Op woensdag 16 juni 2004 00:40 schreef Lula het volgende:
Je moet érgens beginnen hè.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:42 schreef heijx het volgende:
Kijk, zolang je je prioriteiten nog goed hebt, zal het zo een vaart niet lopen, meid.![]()
Prrroseet!![]()
[HannibalLectermode] Tastes like chickennnn [/HannibalLectermode]quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:43 schreef Lula het volgende:
[..]
hihihi wat voor postuur heeft Shark?
quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:45 schreef Pantoufle het volgende:
[..]
[HannibalLectermode] Tastes like chickennnn [/HannibalLectermode]![]()
Nee, ik ben bang onder invloed van alcohol wat vekeerds te zeggen en dat de sfeer ontploft (op de verkeerde manier) en dat wil ik niet op mijn geweten hebben.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:45 schreef Lula het volgende:
voor wie ben je bang dan Shin? toch niet voor Dude?
Dude is een schatje
Ik geniet zeker, Shinnie!quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:45 schreef Shinadul het volgende:
Geniet van je rosé Eska... Ik zit hier met trillende handen klaarwakker te schrijven... ik wou dat ik wat minder piekerde, maar gelukkig is er een deadline die binnenkort gehaald gaat worden
Nou ik ga maar slapen.... dag allemaal, morgen ben ik weer paraat!quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:40 schreef Lula het volgende:
Dan heb je aan mij een goeiequote:Op woensdag 16 juni 2004 00:47 schreef Lula het volgende:
Shin ik kan alleen maar zeggen dat ik het waardeer als mensen eerlijk zijn ook al kan het bot overkomen....liever dat dan dat gehuichel en doen of het anders is....dus jongen neem die borrel...of nog beter wees eerlijk en bot zonder borrel
Nee, dan niet meer... Dan ligt het in de handen van chirurgen en is de stress voorbijquote:Op woensdag 16 juni 2004 00:47 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik geniet zeker, Shinnie!
Alweer gepieker, of nog steeds? Is moeilijk te stoppen hè.
Na deadline geen gepieker meer dan, denk je?
Surequote:Op woensdag 16 juni 2004 00:46 schreef Lula het volgende:
[..]
![]()
hmmm met een lekker sausje?
Trusten Duderesje.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou ik ga maar slapen.... dag allemaal, morgen ben ik weer paraat!
Truste dude, droom maar fijnquote:Op woensdag 16 juni 2004 00:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou ik ga maar slapen.... dag allemaal, morgen ben ik weer paraat!
nu al klaar?quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Wij zijn er nu defnitief vandoor voor vandaag
Vanwege (dingen/mensen) in deze topics, Shin?quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:46 schreef Shinadul het volgende:
Nee, ik ben bang onder invloed van alcohol wat vekeerds te zeggen en dat de sfeer ontploft (op de verkeerde manier) en dat wil ik niet op mijn geweten hebben.
* Duimt mee voor een soepel verloop naar de deadline.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:45 schreef Shinadul het volgende:
Geniet van je rosé Eska... Ik zit hier met trillende handen klaarwakker te schrijven... ik wou dat ik wat minder piekerde, maar gelukkig is er een deadline die binnenkort gehaald gaat worden
Ehm, heb ik iets gemist, of spreek jij in raadselen?quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:50 schreef Shinadul het volgende:
Nee, dan niet meer... Dan ligt het in de handen van chirurgen en is de stress voorbij
Het zit mij echt niet dwars. Tis meer dat ik de sfeer niet wil verpesten met een ondoordachte opmerking, daar kan ik echt goed in zijn als er een schijn-gezelligheid is. Als het echt gezellig is maakt het natuurlijk niet uit.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:51 schreef Eska het volgende:
[..]
Vanwege (dingen/mensen) in deze topics, Shin?
Zonde als dat je dwars zit. En helemaal zonde als dat je remt tijdens de meeting joh!
Als er (eventueel) iets suddert, moet dat er toch een keer uit? Of liever niet?
Trusten Espadrillequote:Op woensdag 16 juni 2004 00:52 schreef Pantoufle het volgende:
Trusten, slapelozen en slapers![]()
Anders let je ff op slomequote:Op woensdag 16 juni 2004 00:51 schreef Lula het volgende:
[..]
nu al klaar?
Ik introduceer ze wel hè vandaag, de nieuwe bijdragen aan onze mooie taal!quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:50 schreef heijx het volgende:
Trusten Duderesje.
(Ja, die heb ik van Eskabeeb, en die staat nog niet in je Sig)
deel 1:quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:52 schreef Eska het volgende:
[..]
Ehm, heb ik iets gemist, of spreek jij in raadselen?
Care to share?
deel 2:quote:Mijn moeder moet een operatie hebben waarbij haar baarmoeder verwijdert gaat worden... Dit is op zich nog niet zo'n groot probleem, makkelijke operatie met goede vooruitzichten. Ze is ook allang door de overgang heen dus dat zit wel goed.
Het probleem alleen:
Ze durft absoluut niet.. Mijn oma (haar moeder) is namelijk op deze manier overleden tijdens deze operatie, dat drukt heel zwaar op haar en ze is doodsbang.
Deel 3:quote:Mijn moeder loopt ondertussen ook bij een professionele psycholoog, hopen dat die meer success heeft met het overhalen tot die operatie.
Voorlopig denk ik niet dat er wat verandert, helaas
Deel 4:quote:Klein nieuw lichtpuntje:
25 Juni is de operatie, als ze tenminste niet de moed verliest en afzegd
het slotquote:Wegens fysieke gezondheidsproblemen is de operatie 1 week vervroegd, het gaat nu de 18de gebeuren.
quote:De dag komt nader, en mijn moeder heeft nu last van enorme paniek-aanvallen.
De huisarts maakt het niet meer uit wat ze slikt zolang het maar niet verslavend of permanente schade oplevert. Ze zit dan ook bijna compleet gedrogeert aan het avondeten.
Wat een stress
Een lichtpuntje: ze kan nu niet meer terug, want het OK-schema is ingepland en de chirurg gereserveerd. Als ze nu afzegt kunnen ze meteen met zijn 2en de schuldsanering in.
Hm....tja...quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:53 schreef Shinadul het volgende:
Het zit mij echt niet dwars. Tis meer dat ik de sfeer niet wil verpesten met een ondoordachte opmerking, daar kan ik echt goed in zijn als er een schijn-gezelligheid is. Als het echt gezellig is maakt het natuurlijk niet uit.
oh tweede keer?quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Anders let je ff op slomeWe gaan net beginnen
ok dan:quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:58 schreef Eska het volgende:
[..]
Hm....tja...
Gezien de evoluties van dit cluppie, lijkt het me dat zo'n beetje alles toch wel gezegd kan worden. Maar dan moet je er zelf wel achter staan natuurlijk. Gaat me misschien ook geen reet aan.
Lijkt me alleen wat lastig, als het ook (of juist?) tijdens de meeting een issue (b)lijkt te zijn?
Jeutje Shin, dat heb ik dus idd gemist....quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:56 schreef Shinadul het volgende:
[..]
deel 1:
[..]
deel 2:
[..]
Deel 3:
[..]
Deel 4:
[..]
het slot
[..]
spreek je daar uit ervaring dan? En heb je het idee dat dat vaak achter een meeting zit?quote:Op woensdag 16 juni 2004 01:00 schreef Shinadul het volgende:
[..]
ok dan:
Meestal zijn gebroken-harten en/of verkapte dating-ontmoetingen een zeer goede manier om de sfeer te verpesten voor iedereen die om een andere reden inschreef.
Ja, dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op woensdag 16 juni 2004 01:00 schreef Shinadul het volgende:
ok dan:
Meestal zijn gebroken-harten en/of verkapte dating-ontmoetingen een zeer goede manier om de sfeer te verpesten voor iedereen die om een andere reden inschreef.
En ik....quote:Op woensdag 16 juni 2004 01:12 schreef Lula het volgende:
Welterusten Heijx. Ik zou al een half uur geleden gaan
Ik heb die ervaring eerder gehad in het 30/40 topic ja. Toen waren er een paar die meer verwachten en toen zei de sfeer *boem* na die meeting (alhoewel de dag zelf gezellig was)quote:Op woensdag 16 juni 2004 01:04 schreef Lula het volgende:
[..]
spreek je daar uit ervaring dan? En heb je het idee dat dat vaak achter een meeting zit?
Ik vind het gewoon leuk een stel mensen te ontmoeten waar je gezellig mee babbelt op een forum zonder meer verwachtingen te hebben dan een leuke avond.
Ik weet het, en zelfs mensen die op internet grotendeels zichzelf zijn kunnen in real life toch anders overkomen omdat je de lichaamstaal en andere non-verbale signalen mistquote:Op woensdag 16 juni 2004 01:24 schreef Lula het volgende:
Op zich is het jammer dat mensen dan toch het onderscheid van het virtuele en het werkelijke leven niet kunnen maken. Je weet alleen van mensen wat zij hier neerzetten en dat neem je dan maar voor lief. De grootste kinderhater kan bij wijze van wel tien kinderen thuis hebben lopen zonder er wat van te laten blijken ( sorry Patrick![]()
even een voorbeeldje )
En toch heeft een deel van die groep elkaar hier weer gevonden, hè Shin.quote:Op woensdag 16 juni 2004 01:21 schreef Shinadul het volgende:
Ik heb die ervaring eerder gehad in het 30/40 topic ja. Toen waren er een paar die meer verwachten en toen zei de sfeer *boem* na die meeting (alhoewel de dag zelf gezellig was)
Inderdaadquote:Op woensdag 16 juni 2004 01:28 schreef Eska het volgende:
[..]
En toch heeft een deel van die groep elkaar hier weer gevonden, hè Shin.
Maar het is waar hoor, als er te veel (onterechte) verwachtingen zijn, dan kan dat een flinke stempel drukken op zo'n meeting.
Ik had alleen niet het idee dat dit nu ook zo'n issue was, eigenlijk.
Maar nogmaals, wellicht heb ik te veel gemist, de afgelopen tijd.
Ja precies, je komt de ware nooit op zo'n meet tegen, daar moet je van uit gaan. En als het anders gaat lopen denk ik niet dat dat een teleurstelling zal zijn, integendeelquote:Op woensdag 16 juni 2004 01:32 schreef Lula het volgende:
Ik denk dat je ook niet met meer bedoelingen naar zo'n meeting moet gaan. Dan zou je bij wijze van iedere keer dat je uitgaat met de instelling heen gaan nu kan ik de ware tegenkomen....en zo werkt het gewoon niet in het leven....was het maar zo
Sorry, probeerde het wel....lukte niet hè....quote:Op woensdag 16 juni 2004 01:51 schreef Shinadul het volgende:
Jij kletsen eska? niets van gemerkt
Wie zegt dat ze van Fok! was?quote:Op woensdag 16 juni 2004 01:57 schreef Eska het volgende:
Hi Sandertje!
Iemand van Fok! heeft jou laten zitten??
Voor zover ik weet helemaal niemand.quote:Op woensdag 16 juni 2004 01:58 schreef Sandertje21 het volgende:
Wie zegt dat ze van Fok! was?
Nou ja, het komt er op neer dat ik met een leuke meid een date zou hebben deze week.quote:Op woensdag 16 juni 2004 01:57 schreef Shinadul het volgende:
Hee sanderwelkom terug...
care to share?
Mogge allemaal!quote:Op woensdag 16 juni 2004 06:45 schreef Lula het volgende:
arme shark dat heeft hij niet verdiend obli foei
hoi Dudequote:Op woensdag 16 juni 2004 09:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Mogge!
quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niet te enthousiast
Ja dankzij Shark! Ik had het ding al lang bij de vuilnis gezet, maar Sharkie wist hem weer tot leven te wekken. Een waar mirakel! En nu kan ik weer Fok!ken! Hoera!quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
hoi Dude
fijn dat je laptop t weer doet .
*knuf geeftquote:Op woensdag 16 juni 2004 09:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]ik ga even een ibrufen slikken.
word dadelijk wel weer wat beter .
quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja dankzij Shark! Ik had het ding al lang bij de vuilnis gezet, maar Sharkie wist hem weer tot leven te wekken. Een waar mirakel! En nu kan ik weer Fok!ken! Hoera!
ik neem aan dat ie figuurlijk bij de vuilnis stond en niet al aan de straatquote:Op woensdag 16 juni 2004 09:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja dankzij Shark! Ik had het ding al lang bij de vuilnis gezet, maar Sharkie wist hem weer tot leven te wekken. Een waar mirakel! En nu kan ik weer Fok!ken! Hoera!
*zuchtquote:Op woensdag 16 juni 2004 09:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
*knuf geeft
da's misschien wel het bestequote:Op woensdag 16 juni 2004 09:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
*zucht![]()
als het niet zo weg is, dan ga ik maar weer mijn bedje in
hoi Lulaquote:Op woensdag 16 juni 2004 09:10 schreef Lula het volgende:
ik ben ook brak....eigen schuld dikke bult. Ik moet over drie kwartier bij het winkelcentrum staan, dat ga ik alleen redden als ik me rothaast
mogge allen
Ja figuurlijk jaquote:Op woensdag 16 juni 2004 09:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik neem aan dat ie figuurlijk bij de vuilnis stond en niet al aan de straat
djees , dat is wel erg.quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Dag Lu! Veel plezier, wat je ook gaat doen!
@Bengel: ik merkte pas hoe Fok-verslaafd ik ben, toen de computer kapot ging. Het was zo erg dat ik in plaats van mijn computer te laten repareren bij de fabrikant (en hem dan weken kwijt zijn) overwoog om gewoon hoppekee een nieuwe compu te gaan kopen.
haha dat herken ik wel. Toen ik mijn flat kreeg heb ik gelijk een laptop gekocht omdat ik niet nog drie maanden wilde wachten op mijn pc....eigenlijk wel heel erg. Nu ben ik er wel blij mee omdat de kinderen er ook vaak achter willen. Helaas gaan ze ook steeds vaker beslag op laptop leggenquote:Op woensdag 16 juni 2004 09:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Dag Lu! Veel plezier, wat je ook gaat doen!
@Bengel: ik merkte pas hoe Fok-verslaafd ik ben, toen de computer kapot ging. Het was zo erg dat ik in plaats van mijn computer te laten repareren bij de fabrikant (en hem dan weken kwijt zijn) overwoog om gewoon hoppekee een nieuwe compu te gaan kopen.
zou je me een plezier kunnen doen ?quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's misschien wel het beste
ik ga zo poetsen
volgens mij is het griep en nog iets.quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja figuurlijk ja![]()
@Bengel: heb je griep? Of een kater? In elk geval sterkte meis!![]()
hoi Bengel ik zou moeten rennen maar ik zit hier nog steeds. Ik sla het ontbijt wel over en neem zo een bak koffie en een broodje met mijn vriendin bij de Hema hier zoals iedere weekquote:Op woensdag 16 juni 2004 09:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
hoi Lula
dat word rennen dus? of lekker rustig aan en ze wachten maar .
Ja erg he? Ik vond het ook wel confronterend. Maar het is vast niet besmettelijkquote:Op woensdag 16 juni 2004 09:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
djees , dat is wel erg.
of is het meer fokusers verslaafd
hoop niet dat het besmettelijk is ,tot nu toe kan ik wel zonder fok.
voor een kater moet je alcohol drinkenquote:Op woensdag 16 juni 2004 09:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja figuurlijk ja![]()
@Bengel: heb je griep? Of een kater? In elk geval sterkte meis!![]()
daat heb je toch iemand voorquote:Op woensdag 16 juni 2004 09:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
zou je me een plezier kunnen doen ?![]()
kom dan hier even dweilen, dat klusje is me vandaag echt iets te veel .
Dit keer niet hequote:Op woensdag 16 juni 2004 09:18 schreef Lula het volgende:
[..]
hoi Bengel ik zou moeten rennen maar ik zit hier nog steeds. Ik sla het ontbijt wel over en neem zo een bak koffie en een broodje met mijn vriendin bij de Hema hier zoals iedere week
En dit keer geef ik niet te veel geld uit ( zeg ik iedere week)
Die is er toch nietquote:Op woensdag 16 juni 2004 09:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
daat heb je toch iemand voor
Goedemorgen Missyquote:Op woensdag 16 juni 2004 09:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
mogge
wil best iets voor je doen, maar moet er zelf ook plezier aan beleven natuurlijkquote:Op woensdag 16 juni 2004 09:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die is er toch niet![]()
ik wil het graag schoonhebben niet dat ik niet een dagje kan overslaan
maar goed je wil me dat plezier dus niet doen![]()
uh. hoe kun je plezier beleven aan dweilen ?quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wil best iets voor je doen, maar moet er zelf ook plezier aan beleven natuurlijk
nietquote:Op woensdag 16 juni 2004 09:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
uh. hoe kun je plezier beleven aan dweilen ?
waar wil je me dan een plezier mee doenquote:Op woensdag 16 juni 2004 09:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niet
En toen gaf hij je gelijk een week betaald verlofquote:Op woensdag 16 juni 2004 09:25 schreef Maerycke het volgende:
Hoi allen die het topic zijn binnengekomen!
Ik hoorde net van m'n baas dat ik er echt niet uitzag met die megagrote kringen onder m'n ogen... En het is pas woensdag... :')voor Belana en Lula en Eska en alle andere mensjes
eejjjjjjjjjjjquote:Op woensdag 16 juni 2004 09:25 schreef Maerycke het volgende:
Hoi allen die het topic zijn binnengekomen!
Ik hoorde net van m'n baas dat ik er echt niet uitzag met die megagrote kringen onder m'n ogen... En het is pas woensdag...![]()
voor Belana en Lula en Eska en alle andere mensjes
lekker massage?quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
waar wil je me dan een plezier mee doen![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
lekker massage?
hoi Sharkyquote:Op woensdag 16 juni 2004 09:36 schreef Shark.Bait het volgende:
hoi
quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:39 schreef Bengeltje het volgende:
hoi Sharky![]()
hoe was je nachtrust, lekker ontspannen, of een wilde droom
dacht dat je vandaag wel geen zin zou hebbenquote:Op woensdag 16 juni 2004 09:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]waarom zit je nog niet in de auto
kom maar, maar jij eerst mij masseren
Dude! Ehm.. ik bedoel natuurlijk niet andere Dude.. jij dude.. Nachtbar dude!quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:42 schreef D.Rose het volgende:
eejjjjjjjjjjjjjj SB
quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:42 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]![]()
Wilde droom .. teeering.. ik weet nu hoe Maerycke zich voelt
Hoi Maerycke
Hoi Duderinnetje![]()
![]()
Een massage kan lekker ontspannend zijnquote:Op woensdag 16 juni 2004 09:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dacht dat je vandaag wel geen zin zou hebben
ik jou masseren
maar waar, en waarmee, dat zeg ik niet
Oh ja?quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:42 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]![]()
ja maar....ja maar....quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een massage kan lekker ontspannend zijn
ik ga alvast liggenkom maar snel
![]()
*weg is
Niet zo veel geslapen vannacht Sharkie? He wat naar nou...quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:42 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]![]()
Hoi Maerycke
Hoi Duderinnetje![]()
![]()
Ja...ik voel mij ongelofelijk brak maar heel happyquote:Op woensdag 16 juni 2004 09:49 schreef Maerycke het volgende:
Oh ja?
IK kon de slaap niet vattenquote:Op woensdag 16 juni 2004 09:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Niet zo veel geslapen vannacht Sharkie? He wat naar nou...![]()
Dag Lu, tot later!quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:56 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
IK kon de slaap niet vatten
Ik moest de hele tijd aan jou denken..
Ik viel wel ff in slaap en toen droomde ik da je naast mij lag
* Maerycke fruttelt even direct aan Eska *fruttel*quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:57 schreef Eska het volgende:
Wordt hier nog een beetje gefrutteld, of hoe zit dat?
Had ik al gehoi'd eigenlijk? Voor de zekerheid nog maar een welgemeend hoi! dan.
quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:59 schreef Maerycke het volgende:
* Eska fruttelt even direct aan Maeryckje *fruttel*
* Eska fruttelt Duderesje lustig mee!quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:00 schreef Duderinnetje het volgende:
Hoi Eska! We fruttelen er lustig op los hoor!
wie gelooft er nou Borsato?quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Shark: Klopt dat nou, van Borsato: de meeste dromen zijn bedrog?
Klinkt als iets wat B zou zeggenquote:Op woensdag 16 juni 2004 10:05 schreef Shark.Bait het volgende:
Wat is dat fruttelen nou weer?
heb ik ook last vanquote:Op woensdag 16 juni 2004 10:06 schreef Eska het volgende:
Kut, ik moet nog zo veel doen hè, en ik kan me er maar niet toe zetten.
ik doe m welquote:Op woensdag 16 juni 2004 10:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Who's next by the way?
Toch welquote:Op woensdag 16 juni 2004 10:10 schreef Maerycke het volgende:
Moeten er uberhaupt daadwerkelijk dingen gedaan worden dan?
Het was nou niet helemaal iets wat ik in gedachten had voor vandaag
poetsenquote:Op woensdag 16 juni 2004 10:10 schreef Maerycke het volgende:
Moeten er uberhaupt daadwerkelijk dingen gedaan worden dan?
Het was nou niet helemaal iets wat ik in gedachten had voor vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |