Als je met 2-0 of 3-2 (en hoger) wil winnen van Letland.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:11 schreef jpzegthallo het volgende:
1-1 is genoeg toch?
nee dan hebben ze het gewoon in eigen landquote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:12 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Als je met 2-0 of 3-2 (en hoger) wil winnen van Letland.
En dan nog zijn ze afhankelijk van anderen.
We moeten gewoon 2x winnen! Zijn we niet afhankelijk van anderen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:06 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
[..]
nee dan hebben ze het gewoon in eigen land
Want dan hebben Tjechie en Duitsland 4 punten en die spelen dan tegen elkaar Nederland wint van Letland heeft 5 punten ... (met 2-0 of iets anders beter dan 2-1) De Tjechen en Duitsers spelen tegen elkaar als 1 van hen wint gaat NL door als 2e. En als het gelijk wordt komt NL samen met Duitsland op gedeeld 1e met 5 punten en dan is het weer afhankelijk van de uitslag Duitsland - Letland... (als dat ook 2-1 wordt dan is Nederland dus eerste als zij beter presteren tegen de Letten)![]()
Techniek? Van Nistelrooy trapte diverse ballen zo maar uit het veld.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:08 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
We winnen.
Nederland liet niet veel zien vandaag, maar Tsjechie nog veel minder. Ik vind vooral 't centrum statisch en kwetsbaar.
Ik zou zeker met Nistel in de spits spelen, en van der Vaart eromheen. Kiezen voor techniek en veel beweging.
Techniek heeft de man zeker in huis. Hij is topscorer in Engeland en het doelpunt van zonet was ook een knappe.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:09 schreef Barca het volgende:
[..]
Techniek? Van Nistelrooy trapte diverse ballen zo maar uit het veld.
Als we vanaf nu alles winnen is het EK voor ons...quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:08 schreef Barca het volgende:
[..]
We moeten gewoon 2x winnen! Zijn we niet afhankelijk van anderen.
In het doel natuurlijk.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:16 schreef DaBuzzzzz het volgende:
WAAR moet ie in???
Ik geloof daar echt niet in. 1-1 dus Duitsland moet minstens even goed scoren als Nederland willen ze doorgaan.quote:Op woensdag 16 juni 2004 01:15 schreef nmgn het volgende:
Ik wil niet zeggen dat dit echt gaat gebeuren, maar in principe kunnen ze het op een akkoordje gooien als Nederland gelijk speelt tegen Tsjechië (en Duitsland wint van Letland).
Ik zou gewoon altijd voor de volle winst gaan.quote:Op woensdag 16 juni 2004 01:54 schreef Bonobo11 het volgende:
2-2 denk ik,
en gelukkig weten we daarvoor het reslutaat van Dui-Let al dus daar kunnen we op anticiperen.....
Hou toch op. De enige teams die net zo slecht spelen als Nederland zijn Zwitserland en Kroatie.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:08 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
We winnen.
Nederland liet niet veel zien vandaag, maar Tsjechie nog veel minder. Ik vind vooral 't centrum statisch en kwetsbaar.
Ik zou zeker met Nistel in de spits spelen, en van der Vaart eromheen. Kiezen voor techniek en veel beweging.
quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:29 schreef mat_herben het volgende:
2-0 Tsjechie
Idd. En stel Sneijder en Pierre gewoon gelijk op. Pierre om Ruud heen hangend gaat perfect. En deze foto zegt dan ook meer dan 1000 woorden:quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:03 schreef HeatWave het volgende:
Als Advocaat nou eens zijn ogen open doet en een opstelling neerzet met lef komt het goed, anders is het kansloos. Speelt NL zoals gisteren dan worden we afgemaakt.
En hoe zie je dat precies voor je?quote:Op woensdag 16 juni 2004 01:15 schreef nmgn het volgende:
Vervolgens kunnen Tsjechië en Duitsland het op een akkoordje gooien door met grote cijfers gelijk
te spelen.
Denk dat de spelers na het missen van het WK, een kut-kwalificatie voor het EK, twee verneukte oefenwedstrijden, alle kritiek vanuit Nederland en Duitsland als tegenstander, gisteren ook al wel doorhadden dat het menens was. Lijkt me dan ook dat ze eerder een flinke knauw van het zelfvertrouwen hebben gekregen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:04 schreef Steijn het volgende:
Winst of gelijkspel voor Tsjechie. Het lijkt slecht af te gaan lopen met Nederland maar uiteindelijk denk ik dat de Duitsers het niet gaan redden. Tsjechie zal de poule winnen, maar Nederland heeft vandaag een flinke tik gehad, de spelers zullen voelen dat het menens is, zodat ze uiteindelijk nog wel voor Duitsland zullen eindigen. Ook Letland haalt het niet. Tsjechie en Nederland gaan door (was ook laatst berekend door de universiteit van Groningen, op TV).
Met een spits spelen betekent nog niet dat je ook verdedigend hoeft te spelen. Zie 1e helft gisterenquote:Op woensdag 16 juni 2004 14:25 schreef buiter het volgende:
ik denk en dat heb ik altijd gezegd dat we eigenlijk gewoon moeten winnen van tsjechie.
Heb tsjechie zien spelen tegen Letland. Tsjechie was eigenlijk gewoon slecht. Echt slecht.
Ik denk ook dat ze net als duitseland met een spits spelen. Omdat wij nederland zijn en goed zijn als er veel open ruimtes zijn. verw8 dat de lui flink op de counter spelen en de hele tijd met de hele elftal in hun doelgebied staan wachten tot nederland een foutje maakt.
Tuurlijk gaat ie dat doen, denk je nu echt dat dick wil winnen? Die wil zijn eiguh haagse blufpartijtjes spelen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:28 schreef tong80 het volgende:
Gaat ie doen waar ie goed in is, dus wisselen in de rust verliezen we met 3-0.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |