laten ze eens met een systeem gaan spelen ipv iedereen door elkaar laten lopenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:47 schreef 456 het volgende:
Maar goed. Welke conclusies kunnen we nu trekken voor de toekomst?
Vergeet Lahn niet.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:49 schreef Chillmeister het volgende:
ruudje was zeker het beste, samen met Pierre.
duitsland vond ik ballack idd goed
Met zn dikke apenhoofd!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
enne, Boumaga asjeblieft terug naar Eindhoven
waarop baseer jij dat Ruud het beste was? Op die ene goal?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:49 schreef Chillmeister het volgende:
Dat zei Cruijf 3 sec geleden ookquote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:50 schreef Chillmeister het volgende:
zwijnsteiger is ook een goede speler vond ik
ik zei het eerderquote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:51 schreef EmPulSe het volgende:
[..]
Dat zei Cruijf 3 sec geleden ook
omdat hij toch na 80 minuten bijna geen enekele bal te kunnen krijgen nog steeds zo presterenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:51 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
waarop baseer jij dat Ruud het beste was? Op die ene goal?
nee, toen de goal viel...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:52 schreef mazaru het volgende:
Toen Pierre er in kwam, toen kwam er druk op de ketel
een spits moet scoren, en die ene kans die hij krijgt zit er ook in.... Dus van mij mag hij de beste zijn...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:51 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
waarop baseer jij dat Ruud het beste was? Op die ene goal?
Hmm kwam er niet zo te staan als verwachtquote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:52 schreef EmPulSe het volgende:
Van Nist ---- Makaay
Overmars ?
Davids Sneijder
? Stam Heitinga
Vd Sar
En nog 1 plek.
No shitquote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:52 schreef mazaru het volgende:
Toen Pierre er in kwam, toen kwam er druk op de ketel
\quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:53 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
No shit
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nee, toen de goal viel...
Dat zei ik ook al in 2 topics terugquote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:53 schreef BramK het volgende:
wat was Nederland zwak zeg, hun systeem : lange ballen ! ze moeten zeker niet meer zeggen dat de belgen boerekoolvoetbal spelen dan, want dit leek nergens naar !
jij engels?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:54 schreef EmPulSe het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al in 2 topics terugE
Proud 2 be an Englishman.
Ik wil hem ook wel horen zeggen dat hij stopt en Willem als bondscoach laat optreden, met als assistent Cruijffquote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:54 schreef cptmarco het volgende:
Ik wil Dick horen....
En menneer Snoeks alleen maarquote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:51 schreef EmPulSe het volgende:
[..]
Dat zei Cruijf 3 sec geleden ook
Echt?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik wil hem ook wel horen zeggen dat hij stopt en Willem als bondscoach laat optreden, met als assistent Cruijff
Precies, je haalt de woorden uit mijn mondquote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:56 schreef ScudRaket het volgende:
Advocaat heeft een paar grove fouten gemaakt:
-Sneijder niet vanaf de aftrap
-Makaay niet van de aftrap
-Overmars in plaats van Robben inbrengen
Hoooo Overmars was geen fout, hij had vd Meyde eruit moeten laten en Robben erin.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:57 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Precies, je haalt de woorden uit mijn mond
Mongooltjes wonen overalquote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:57 schreef Duiveltja het volgende:
Er staan weer van die mongooltjes achter
Door VD Meyde scoorde Ruudquote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:58 schreef EmPulSe het volgende:
[..]
Hoooo Overmars was geen fout, hij had vd Meyde eruit moeten laten en Robben erin.
ik! half engels dan. veel vrienden snappen niet dat ik twee teams kan aanmoedigenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:56 schreef EmPulSe het volgende:
[..]
Wie anders?
Dus? Anders door Robben en dan zou Robben zelf ook nog scoren.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:58 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Door VD Meyde scoorde Ruud
En Zenden speelde slechter als Van Der Meyde in de eerste helft. Hij had wel Robben voor Zenden erin kunnen gooien.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:58 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Door VD Meyde scoorde Ruud
Had je wat anders verwacht danquote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:59 schreef Barca het volgende:
Ik hoor nu Dick ... hij lult weer eens slap!
Denemarken en Zweden spelen veel beter!
Bij mij heeft niemand er problemen mee, alleen vonden ze Beckham nogal grappig :/.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:59 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
ik! half engels dan. veel vrienden snappen niet dat ik twee teams kan aanmoedigen
Ik haat dat Jochie genaamd Thomas loserquote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:02 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
mijn moeder. Nee toen ik in engeland studeerde. probeerde ze mij te dwingen om een land te kieze om te supporten, omdat je volgens hun maar 1 team volledig kan supporten. Ik weigerde hun gelijk te gevenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:01 schreef EmPulSe het volgende:
[..]
Bij mij heeft niemand er problemen mee, alleen vonden ze Beckham nogal grappig :/.
Mijn vader is Engels, wie van jou?
Motiveerquote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:02 schreef EmPulSe het volgende:
[..]
Ik haat dat Jochie genaamd Thomas loser![]()
Net zo weinig als van normaal Nederlands spellen meen ik.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:02 schreef achmet het volgende:
ligt nl er nu uit of moge ze t nog een keer probere? (Weet de balle van voetbal)
Ik kan zijn hoofd niet uit staan. Heb je wel eens he bij sommige mensen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:03 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Motiveer
Ok, ik heb dat bij Kahnquote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:04 schreef EmPulSe het volgende:
[..]
Ik kan zijn hoofd niet uit staan. Heb je wel eens he bij sommige mensen.![]()
Jantje Smit de 2e
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:03 schreef EmPulSe het volgende:
[..]
Net zo weinig als van normaal Nederlands spellen meen ik.
Doh, ik heb trouwens een hekel aan Engelse supporters (op mijn vrienden na). Tenminste die hooligans, niet gewoon crimineel meer.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:02 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
mijn moeder. Nee toen ik in engeland studeerde. probeerde ze mij te dwingen om een land te kieze om te supporten, omdat je volgens hun maar 1 team volledig kan supporten. Ik weigerde hun gelijk te geven
Ik ging uit van het lopende spelbeeld. Als hij de 2 bovenstaande acties had uitgevoerd had hij idd v/d Meijde eruit kunnen halen voor Robben.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:58 schreef EmPulSe het volgende:
[..]
Hoooo Overmars was geen fout, hij had vd Meyde eruit moeten laten en Robben erin.
Kahn kun je zo een stahlhelm opzetten en het front insturen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:05 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ok, ik heb dat bij Kahn![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:06 schreef Olivier_B_Bommel het volgende:
Maar Van Dr Sar blijft ook goed hoor![]()
Bijzonderquote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:06 schreef Olivier_B_Bommel het volgende:
Maar Van Dr Sar blijft ook goed hoor![]()
Zou goed kunnen. Maar...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:04 schreef Ryan3 het volgende:
Nou niets moois gezien. Dus zowel Duitsland als Nederland zullen wrs. niet kampioen worden. Ik zoek het in Frankrijk of outsider Zweden.
Het gekke is, ik ken iemand die super aardig is. je zou denken dat hij nooit een vlieg kwaad kan doen. Hoor ik van iemand anders dat hij een hooligan is.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:05 schreef EmPulSe het volgende:
[..]
Doh, ik heb trouwens een hekel aan Engelse supporters (op mijn vrienden na). Tenminste die hooligans, niet gewoon crimineel meer.
Mm, die lui van toen zijn toch niet te vergelijken met nu. Althans zie nu niets moois oid.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:07 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Maar...
Als ik me goed herinner (corrigeer me als mijn geheugen faalt!) speelde Oranje in de eerste wedstrijd van EK 1988 tegen Rusland en verloor. Maar daarna kregen ze het te pakken.
De finale ging opnieuw tussen Rusland en Oranje en de score is bekend
Tja, ik zoek hoop
Gejat voor een avatarquote:
Klopt, er staat een totaal ander elftal dan toen, maar toch... Hoop doet leven en wonderen bestáán!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mm, die lui van toen zijn toch niet te vergelijken met nu. Althans zie nu niets moois oid.
Ik wel best hoop hebben, maar dat moet wel ergens op gebaseerd zijn. Dat zie ik nog niet. Maar goed, misschien tegen Tsjechië.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:09 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Klopt, er staat een totaal ander elftal dan toen, maar toch... Hoop doet leven en wonderen bestáán!![]()
betere kwaliteit jatten:quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:09 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Gejat voor een avatar
Tja, ik herinner me nog goed dat Oranje na die eerste wedstrijd ook volledig afgebrand werd (en terecht!). Er is gegronde hoop en er is ijdele hoop, en ik zal niet verbaasd zijn als de volgende wedstrijden ook cöd zijn, maar wie weet...?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik wel best hoop hebben, maar dat moet wel ergens op gebaseerd zijn. Dat zie ik nog niet. Maar goed, misschien tegen Tsjechië.
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:12 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
betere kwaliteit jatten:
[afbeelding]![]()
danke!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:12 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
betere kwaliteit jatten:
[afbeelding]![]()
Snappik. Ook de harde overtreding in de 16 waardoor er een duitser in het gezicht geraakt werd, ook in de eerste helft meen ik een harde overtreding.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:14 schreef Chillmeister het volgende:
Stam speelde niet superslecht, maar wel veel shirt trekken van zijn kant. moet ie mee oppassen
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:06 schreef EmPulSe het volgende:
[..]
Kahn kun je zo een stahlhelm opzetten en het front insturen.
Lieverd, als ik het wist was jij de eerste aan wie ik het vertellen zou... Maar zoveel verstand heb ik er nou ook weer niet van...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:15 schreef MadMarine het volgende:
wie heeft er nou rugnummer 12??
sneijder of van nistelrooy??
quote:
HULDE!!! IK BEN IN ELK GEVAL SUPERBLIJ!!!
quote:why ??
...omdat Nederland op het punt stond te verliezen en het EK dan bijna uitzichtloos zou zijn geweest. Nu zijn de kansen nog volop aanwezig! Nu duidelijk??quote:iig niet om de uitslag
niet om het spel
niet om de wedstrijd
niet om de gele kaarten
niet om het systeem (welk systeem eigenlijk )
niet om van der meijden
niet om geen-Makaay....
ja, waarom eigenlijk?
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:16 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Lieverd, als ik het wist was jij de eerste aan wie ik het vertellen zou... Maar zoveel verstand heb ik er nou ook weer niet van...
Ik vond Bouma zeker ook niet zo slecht eigenlijk. Heeft zich goed staande gehouden.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:17 schreef ScudRaket het volgende:
Laatste kritiekpunt van me op Advocaat: Heijtinga eruit halen. Bouma was beter geweest.
Heijtinga speelde een goede wedstrijd.
WHOEHAHAHAquote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:18 schreef vanwel het volgende:
[..]
Ik vond Bouma zeker ook niet zo slecht eigenlijk. Heeft zich goed staande gehouden.
NEE!!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Had je wat anders verwacht dan
als ze zo tegen Tsjechie of Letland spelen (die imho verrassend goed waren tegen Tsjechie) hebben we echt wel een probleem hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:17 schreef vanwel het volgende:
[..]
[..]
[..]
...omdat Nederland op het punt stond te verliezen en het EK dan bijna uitzichtloos zou zijn geweest. Nu zijn de kansen nog volop aanwezig! Nu duidelijk??
Gezeik!
Graag gedaanquote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:19 schreef MadMarine het volgende:
kut! makaay, hmmz dan heb ik het helemaal fout (ek poule)
Grootste fout was zijn kutpass waardoor hij overtreding (waarvoor geel) moest maken.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:15 schreef 456 het volgende:
[..]
Snappik. Ook de harde overtreding in de 16 waardoor er een duitser in het gezicht geraakt werd, ook in de eerste helft meen ik een harde overtreding.
Maar ik vind dat bij een Centrale verdediger horen (met dien verstande dat je dat dus niet te opvallend doet)
Wat heeft advocaat veel fans.quote:Advocaat startte met de verkeerde opstelling!
Ja : 93%
Nee : 7%
Aantal stemmen: 1603
Ja, hij was kut! En niet zo'n klein beetje ook!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:11 schreef 456 het volgende:
Speelde Stam nu echt zo slecht? Ik vond hem gewoon echt als een centrale verdediger voetballen: Hard.
quote:***************************************
Spel Oranje stemt publiek somber
HILVERSUM Het Nederlandse publiek is
vanavond somberder geworden over de
kansen van Oranje op het EK.Dat blijkt
uit een steekproef die de NOS heeft
laten uitvoeren door Maurice de Hond.
Nog maar 7% denkt dat Nederland het EK
wint,tegen 11% voor de wedstrijd.26%
verwacht dat Oranje al sneuvelt in de
poule;vooraf was dat 22%.Het publiek
geeft Oranje voor de wedstrijd tegen de
Duitsers een 5,5.Het Duitse spel wordt
met een 6,2 een stuk hoger gewaardeerd.
De Hond benadert direct na de duels van
Oranje een representatieve groep van
500 man.Zo is in een half uur bekend
hoe het publiek de duels waardeert.
Goed punt!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:19 schreef Barca het volgende:
[..]
WHOEHAHAHA
Komen je voorgevoelens vaker uit?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:22 schreef pimpin het volgende:
ik heb op de een of andere manier toch een goed gevoel voor het vervolg van het toernooi.
Lijkt me wel! Ik.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Heeft iemand nu nog wat te klagen over Bouma? Lijkt me niet.
Hoor je mij dat ontkennen? Het probleem was echter groter geweest als we zo hadden gespeeld én hadden verloren. Waar of niet waar? Juist!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
als ze zo tegen Tsjechie of Letland spelen (die imho verrassend goed waren tegen Tsjechie) hebben we echt wel een probleem hoor
Slechte passes, veel balverlies, niet goed in aanvallend opzicht. Lijkt me al te veel!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:23 schreef vanwel het volgende:
[..]
Goed punt!![]()
Frusterende user icoon , ik krijg er een gevoel bij dat als zij bij de spelers zo gaat staan dat ze spontaan beter spelenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:22 schreef pimpin het volgende:
ik heb op de een of andere manier toch een goed gevoel voor het vervolg van het toernooi.
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:24 schreef Barca het volgende:
[..]
Lijkt me wel! Ik.
Volgens mij ben jij iemand die altijd wel wat te klagen heeft en dat dan ook altijd in het vetgedrukt moet melden.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:24 schreef Barca het volgende:
[..]
Lijkt me wel! Ik.
Nee, Heitinga was beter, vooral in aanvallend opzichtquote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:25 schreef Barca het volgende:
[..]
Slechte passes, veel balverlies, niet goed in aanvallend opzicht. Lijkt me al te veel!
Het was gewoon bar slecht. Als je dat ontkent heb je een andere wedstrijd gezien.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:26 schreef vanwel het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij iemand die altijd wel wat te klagen heeft en dat dan ook altijd in het vetgedrukt moet melden.
Bouma liet veel te vaak zijn man lopen waardoor Davids moest helpen. Heitinga deed 't verdedigend beter dan Bouma. Onderbrak zelfs goed een aanval op het middenveld.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:28 schreef vanwel het volgende:
[..]
Nee, Heitinga was beter, vooral in aanvallend opzicht![]()
Het verdedigen deed hij in elk geval goed en dat was ook wat ik bedoelde met 'heeft zich goed staande gehouden'.
Afgezien van dat speelde Heijtinga veel aggressiever, oplettender, en opbouwender speelde...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:25 schreef Barca het volgende:
[..]
Slechte passes, veel balverlies, niet goed in aanvallend opzicht. Lijkt me al te veel!
Juist!!!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:33 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Afgezien van dat speelde Heijtinga veel aggressiever, oplettender, en opbouwender speelde...
Niet de mooiste is belangrijk maar de meeste (als team!).quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:35 schreef 456 het volgende:
Overigens, ik vind die goal van van Nistelrooy al wel 1 van de mooiere van dit EK.
(Helaas heeft Larsson gisteren de mooiste gemaakt)
Weinig goeds idd, ik heb meer vertrouwen in De Boer. Hij is beter in de opbouw, schuift regelmatig in, is net zo kopsterk (misschien wel beter) in vergelijking met Bouma. Natuurlijk is ervaring ook belangrijk.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:47 schreef err het volgende:
en wat precies doet Bouma in dit elftal, ook alweer?
Dus toch wel De Boer?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Weinig goeds idd, ik heb meer vertrouwen in De Boer. Hij is beter in de opbouw, schuift regelmatig in, is net zo kopsterk (misschien wel beter) in vergelijking met Bouma. Natuurlijk is ervaring ook belangrijk.
Mee eens. Ik vind je zelfs nog mild.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:14 schreef Najra het volgende:
Van der Meyde, Zenden en van der Vaart hoeven van mij niet meer terug te komen.
Van Bronckhorst, wat ben je af en toe aan het klooien???
Van der Sar, dikke onvoldoende voor die tegen goal.
Stam niet overtuigend.
Cocu werd er totaal uit gelopen.
Pierre van Hooydonk krijgt een dikke pluim. Volgens mij de enige Nederlander die kan koppen of op fysiek een duel kan winnen lijkt het wel.
Ruud een dikke pluim voor die goal. Dat hij de rest van de wedstrijd niets kon lag aan de manier van voetballen van de rest van het elftal.
Sneijder voortaan vanaf het begin erin.
Overmars goed gespeeld, werd niet geholpen op de momenten dat het moest.
Mee eens. Wel blij dat 'ie scoorde.quote:Op woensdag 16 juni 2004 01:10 schreef Harry_Sack het volgende:
onbegrijpelijk dat v. Nistelrooy niet eerder vervangen werd, al was het niet direct zijn schuld. Ik vond dat Nederland erg slecht op elkaar was ingespeeld. De 1-1 was meer een toevalstreffer, dan dat het strategie was.
Grappig detail was dat Advocaat zijn tot de bovenste knoop dichte overhemdje te strak vond zitten; hij zat voortuderend aan zijn nek alsof er een strop volgde.
Echt nie hij won elk duel, en vanaf dat hij erin stond gingen we tenminste voetballen ipv achter moffen aanrennen (hebben we ooit al vijf jaar gedaan met weinig resultaat)quote:Op woensdag 16 juni 2004 01:18 schreef Haspel33 het volgende:
Pierre had veel balverlies.
Elk duel? Hij won er een aantal, maar verloor er ook een aantal (50/50) en deed ook dingen fout. Maar hij was wel balvaster als Ruud.quote:Op woensdag 16 juni 2004 01:36 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Echt nie hij won elk duel, en vanaf dat hij erin stond gingen we tenminste voetballen ipv achter moffen aanrennen (hebben we ooit al vijf jaar gedaan met weinig resultaat)
Zo jij begrijpt dus echt niks van voetbal. Cruijff zal nooit coach of assistent worden, want dan moet het complete team gesponserd worden door Cruijff Sports.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik wil hem ook wel horen zeggen dat hij stopt en Willem als bondscoach laat optreden, met als assistent Cruijff
en ookquote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:17 schreef Johan-Derksen het volgende:
Tis niet live... het is 1-1 geworden... sorry voor het ongemak
Gaat goed zoquote:Op donderdag 20 mei 2004 22:40 schreef Johan-Derksen het volgende:
Griekenland haalt de 2e ronde ten koste van Portugal
Enquote:Op woensdag 16 juni 2004 07:49 schreef stukovich het volgende:
Al die mensen die zeggen dat Advocaat weg moet, doe eens normaal.
Snap je nu waarom veel mensen willen dat Advocaat per direct de eer aan zichzelf houdtquote:Op woensdag 16 juni 2004 07:49 schreef stukovich het volgende:
Van Nistelrooy redt nederland? Dacht het niet, wat een kutwedstrijd van hem zeg, geen één goed moment in de wedstrijd, op die goal na dan. Maar zijn er ook mensen die eraan gedacht hebben dat als we Makaay erin hadden gezet, we misschien vaker gescoord hadden???
Al met al, een zware kut wedstrijd bagger niveau, V.d. Vaart slecht, V.D. Meyde geniale pass, maar de rest van de wedstrijd heeft hij bewezen waarom hij bij Inter op de bank moet plaatsnemen. Zenden, zeer zwak optreden.
Ik hoop dat het NL-elftal nu iets beter gaat presteren, want op deze manier komen ze er niet.
Dat de start van dit toernooi beter was dan de start in 1988.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:47 schreef 456 het volgende:
Maar goed. Welke conclusies kunnen we nu trekken voor de toekomst?
Altijd.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:24 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Komen je voorgevoelens vaker uit?
Oke ik ben het wel met je eens, maar ik eigenlijk op doelde was dat geen enkele andere Nederlander de taak van bondscoach op zich wil nemen. En als ze het dan doen, dan gaan ze bij het minste of geringste verlies/uitschakeling meteen weg. Ik ben het niet eens met al zijn beslissingen (Advocaat) maar ik vind het toch goed en sportief dat hij de taak van coach op zich neemt.quote:Op woensdag 16 juni 2004 07:52 schreef sol1tair het volgende:
[..]
En
[..]
Snap je nu waarom veel mensen willen dat Advocaat per direct de eer aan zichzelf houdt![]()
Nee hoor, je kan ook net zo slecht spelen als gister en verliezen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:35 schreef bramos-elvis het volgende:
1 pluspunt: Vanaf nu kan het alleen maar beter gaan!
samen met wie ??quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:49 schreef Chillmeister het volgende:
Davids was matig omdat die hondelul van een bondscoach had vergeten een spelverdeler op het veld te zetten. Dus kwam deze rol bij Davids neer van wie we weten dat , dat niet zijn rol is.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:05 schreef Razzerr het volgende:
Davids was erg matig vandaag
Veel balverlies
De ballen die naar voren gepompt werden, kwamen nu door het winnen van kopduels van Pierre tenminste bij Nederland terecht, in elk geval vaker dan voorheen. Dus dat heeft hij al gedaan om Nederland meer kans te geven op een goed resultaat.quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:00 schreef CANARIS het volgende:
[..]
samen met wie ??
heb jij die wedstrijd wel gezien ?
Pierre heeft niets , helemaal nada gedaan om deze wedstrijd te winnen
wat wordt ik toch ziek van die 1-oogige feijenoord supporters
Idd, Pierre was een erg goede wissel, en ik denk dat V.d. Vaart ook moet optyfe, Seedorf terug, die kan tenminste nog het spel bepalen op het middenveld, op deze manier heeft NEderland een erg matige middenveld, en moet Davids zich helemaal de tyfus rennenquote:Op woensdag 16 juni 2004 10:54 schreef vanwel het volgende:
[..]
De ballen die naar voren gepompt werden, kwamen nu door het winnen van kopduels van Pierre tenminste bij Nederland terecht, in elk geval vaker dan voorheen. Dus dat heeft hij al gedaan om Nederland meer kans te geven op een goed resultaat.
he ga mij nou niet beledigen door mij een feijenoord fan te noemen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:00 schreef CANARIS het volgende:
[..]
samen met wie ??
heb jij die wedstrijd wel gezien ?
Pierre heeft niets , helemaal nada gedaan om deze wedstrijd te winnen
wat wordt ik toch ziek van die 1-oogige feijenoord supporters
Hier moet ik je toch even corrigeren. Van Gaal wou helemaal niet opstappen als coach van oranje maar nederland en ook de knvb zelf schreeuwde zo hard om zijn vertrek dat hij weinig keus meer had. Dit kun je van gaal dus niet aanrekenen. De man is een briljant coach maar helaas was zijn systeem te ingewikkeld voor het nederlands elftal om zo snel te leren.quote:Op woensdag 16 juni 2004 07:49 schreef stukovich het volgende:
[..]
Zo jij begrijpt dus echt niks van voetbal. Cruijff zal nooit coach of assistent worden, want dan moet het complete team gesponserd worden door Cruijff Sports.
Al die mensen die zeggen dat Advocaat weg moet, doe eens normaal. Hij is de enige die Nederland nog op sleeptouw neemt, die huigelachtige Cruijff durft het niet, en alle andere coaches ook niet. Van Gaal die meteen weggaat als het niet lukt![]()
En terecht, met zulke gasten zou ik ook geen balletje willen trappen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 15:06 schreef Tranceptor het volgende:
Bergkamp: 'Ik kan toch veel beter vakantie houden in de Algarve, wie heeft daar nou zin in, met 30+ graden een beetje tegen een bal aanschoppen. Ik ga liever gewoon een vlucht nemen naar een lekker warm land waar ik nix hoef te doen'.
Vlucht?quote:Op woensdag 16 juni 2004 15:06 schreef Tranceptor het volgende:
Voor het Nederlands elftal moet niets te moeilijk zijn en vooral niet teveel moeite kosten, want dan voert men het niet uit.
Bergkamp: 'Ik kan toch veel beter vakantie houden in de Algarve, wie heeft daar nou zin in, met 30+ graden een beetje tegen een bal aanschoppen. Ik ga liever gewoon een vlucht nemen naar een lekker warm land waar ik nix hoef te doen'.
Ik dacht ook dat Dick n.a.v. de compleet mislukte oefencampagne z'n conclusies had getrokken en tot enkele dagen geleden leek het er goed uit te zien. Echter Dick toverde toch weer een k*t opstelling uit z'n hoge hoed ... dat lukt um vast nog een keer.quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:56 schreef stukovich het volgende:
[..]
Oke ik ben het wel met je eens, maar ik eigenlijk op doelde was dat geen enkele andere Nederlander de taak van bondscoach op zich wil nemen. En als ze het dan doen, dan gaan ze bij het minste of geringste verlies/uitschakeling meteen weg. Ik ben het niet eens met al zijn beslissingen (Advocaat) maar ik vind het toch goed en sportief dat hij de taak van coach op zich neemt.
Ik denk dat Dick, nu ook wel zijn conclusies getrokken heeft, na de wedstrijd. Geen Zenden, meer is denk ik de duidelijkste die hij kan trekken.
Sarcasme ? Iemand?quote:Op woensdag 16 juni 2004 15:40 schreef 456 het volgende:
[..]
Vlucht?
Is hij van zijn vliegangst af?
Maar ergens heeft hij wel gelijk. Hij kan alleen maar tegenvallen in een elftal als dit. Het is aan de jonge garde (komt ie weer: Sneyder) om het verschil te maken, en de boel op sleeptouw te nemen, met de onbezonnenheid.
Als het over de opmerking vliegangst gaat, is dat wel degelijk GEEN sarcasme mijnerzijds.quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:58 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Sarcasme ? Iemand?
Niet van jou nee, maar daar ging het ook niet over...quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:06 schreef 456 het volgende:
[..]
Als het over de opmerking vliegangst gaat, is dat wel degelijk GEEN sarcasme mijnerzijds.
sorry. klok... klepel... etc.quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:18 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Niet van jou nee, maar daar ging het ook niet over...
Bergkamp heeft dat niet echt gezegd...damn als je dat al uit moet gaan leggen
laat maar hangen![]()
maar juist stam stopt ermee, en ik denk cocu ook vertekt. ook Sar zal waarschijnlijk niet 2006 spelenquote:Op woensdag 16 juni 2004 17:18 schreef buzzer het volgende:
Na dit Ek moeten ze direkt de hele oude garde ruimen en met een fris nieuw elftal beginnen met jongens die wél willen knokken voor de bal. Met dit stelletje lamzakken bereik je nooit iets.
Op een enkele positieve uitzondering daargelaten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |