hij bereidt zich mentaal voor op de zware taak vanavond, het invites-uitdelen-regelenquote:Op woensdag 16 juni 2004 07:54 schreef Slarioux het volgende:
Jump slaapt nog, ik ga even iedereen toevoegen
Nee ik danquote:Op woensdag 16 juni 2004 07:58 schreef whoops het volgende:
[..]
hij bereidt zich mentaal voor op de zware taak vanavond, het invites-uitdelen-regelen![]()
![]()
Good Luck!quote:Op woensdag 16 juni 2004 08:01 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nee ik dan
Er zijn verschillende mensen per ongeluk overgeslagen. Zoek even je post op, en we vrotten je er op de goede plek inquote:Op woensdag 16 juni 2004 08:04 schreef Baklap het volgende:
Hmm, Jump, ik zou in het vorige topic al vrij int begin toegevoegd zijn. Maar ik zie mezelf nergens
Thx 4 submitting mequote:Op woensdag 16 juni 2004 08:06 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Er zijn verschillende mensen per ongeluk overgeslagen. Zoek even je post op, en we vrotten je er op de goede plek in![]()
Lol.. thanks Slarioux.... beter dubbel als helemaal nie!!quote:Op woensdag 16 juni 2004 07:54 schreef Slarioux het volgende:
Jump slaapt nog, ik ga even iedereen toevoegen
Zo, de hele waslijst toegevoegd. Vince22, je staat bij de gelukkigen, maar ik heb je per ongeluk dubbel toegevoegd. Je staat nog steeds in de lijst hoor
Je kan alleen niet controleren of je op de lijst staat nu alleen nog de eerste honderd zichtbaar zijn.quote:Op woensdag 16 juni 2004 08:06 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Er zijn verschillende mensen per ongeluk overgeslagen. Zoek even je post op, en we vrotten je er op de goede plek in![]()
de hele lijstquote:Op woensdag 16 juni 2004 09:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Je kan alleen niet controleren of je op de lijst staat nu alleen nog de eerste honderd zichtbaar zijn.
Grote dankquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:25 schreef Gunnink het volgende:
Niets. Is gewoon dank ook genoeg?
Pak de eerste vijf uit de lijst. Daar is hij voor.
jah joh, was maar een grapje. Ben bezig met de eerste 5quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:25 schreef Gunnink het volgende:
Niets. Is gewoon dank ook genoeg?
Pak de eerste vijf uit de lijst. Daar is hij voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |