Als je geen HarigeVrouw bent kan ik je niet mooi vinden, sorryquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:04 schreef Vivi het volgende:
Hey, mijnes zijn ook zoBen ik nu lelijk ofzo?
Ze zette de stroom uit in heel scalaquote:Op donderdag 17 juni 2004 21:56 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Wat deed ze dan??
ja, ik heb het weer eens niet gezien
Met een glas chocolademelk... ik dacht eerst dat ze die ging opdrinken of zo...quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:58 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ze zette de stroom uit in heel scala![]()
Vriendjes worden?quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:56 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
ja, ik heb het weer eens niet gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
Whehe...dat zou cool zijnquote:Op donderdag 17 juni 2004 23:14 schreef GSMboy het volgende:
Ook knap gemonteerd dat we Nina onder de vloer bij scala zagen. Alleen een dunne vloer zeg. Iedereen moet er doorheen zakken en zo vinden ze nini dan eigenlijk. Toevallig belandt Sjors met dr dikke reet op Isabelle die half bewusteloos ligt
EINDE
Link?quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:12 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
wat lul jij nou laatst had je het over braindamage bij mij enzo en nu dit weer.
damn ik ga nog een klaagbalk topic over je openen![]()
Neequote:Op donderdag 17 juni 2004 23:52 schreef Stefan121 het volgende:
ben ik de enigste die die shirts van milan dennis en sjors grappig vond ? :$
Ja, dat viel mij ook al op!quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:06 schreef Shirley het volgende:
Super aflevering vanavond. Het is nu al een paar dagen achter mekaar spannend en dat zal zo blijven. Goeie afsluiter van een matig seizoen.
Nina was zeker slim, en vond het wel apart gemonteerd. Die snelle beweging toen het licht uitviel en de camera naar Isabella toe ging. Soort Matrix effect ofzo. Baal echt dat we 2 maanden moeten wachten voor we meer gaan weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat had ik nou niet verwacht dat die twee dat gingen doen...
Friends don't let friends remain beardless...
Ofquote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:52 schreef EminemRulezz het volgende:
Benjamin, Harmsen Of Nina gaat dood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:15 schreef Vivi het volgende:
[..]
Fotoboek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |