quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mens ga slapen!!! Je hebt vrij, je hebt vakantie...als ik in jou plaats was lag ik nu te slapen tot 12 uur!!!
quote:Op woensdag 16 juni 2004 08:52 schreef BVO het volgende:
Ze lijkt nu nog meer op Elisaar.
Dat jij dat niet ziet.quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Danb lig ik weer even in mijn bed denk ikquote:Op woensdag 16 juni 2004 10:08 schreef Svensational het volgende:
Ja, en ik werd gvd wakkergebeld. Of ik eventjes om 11 uur wilde beginnen![]()
Het is niet dat ik het niet zie, het is dat jij het steeds weer moet zeggen...quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat jij dat niet ziet..
Ik val m'n hele leven al vaak in herhaling, ik weet het..quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is niet dat ik het niet zie, het is dat jij het steeds weer moet zeggen....
Ben je nou een vent of niet? Wakker blijven ja?quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Danb lig ik weer even in mijn bed denk ik.
Gewoon jaloersquote:Op woensdag 16 juni 2004 10:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ben je nou een vent of niet? Wakker blijven ja?
Ludo doet geen zaken met bitches instabiele psycho'squote:Op woensdag 16 juni 2004 11:19 schreef digispeed het volgende:
Ik ben heel benieuwd wat Ludo met Sjors gaat doen !
Heb in de Veronica gids gelezen dat donderdag 24/06 Martine, Ludo een genereus voorstel
doet.
Het wordt spannend!
En het erge is dat ik zondag al in het vliegtuig zit en dus GEEN GTST Kan kijken.
Maar gelukkig hebben we een videorecorder.
Lijkt me heel sterk.quote:Op woensdag 16 juni 2004 13:34 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb het gisteren/vanochtend niet kunnen zien. Wat is er gebeurd? Is Nina dood!?????
Trouwens, kan de persoon in de kist niet ook meneer Harmsen zijn? En dat hij als geest achter zijn eigen kist aanloopt op de foto? Of gewoon voor de grap op de foto staat om ons te misleiden? Hij krijgt binnenkort tenslotte ernstige hoofdpijn... Dat betekent meestal de dood in soapland. Dat, of een trauma c.q. gewist geheugen dat weer naar boven komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 juni 2004 13:55 schreef _bigmac_ het volgende:
het staat echt in de vara gidsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
.
Zou wel weer typisch GTST zijn.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dat zijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. onlangs heeft gesproken.
Nja, ben benieuwd.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
quote:Op woensdag 16 juni 2004 13:55 schreef _bigmac_ het volgende:Wie is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op woensdag 16 juni 2004 14:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wie is dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
quote:Op woensdag 16 juni 2004 14:06 schreef BVO het volgende:
Ik zag het net ook ergens staan..
Een vrouw beweert tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dat zijHuh??? Maar dat kan toch niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. onlangs heeft gesproken.
Nja, ben benieuwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is toch begraven?
enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.moet nu welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zijn...
Friends don't let friends remain beardless...![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2004 14:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Huh??? Maar dat kan toch niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is toch begraven?
enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.moet nu welJa, ik weet ook niet wat ze daar op gaan bedenken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2004 14:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet wat ze daar op gaan bedenken.Nee joh!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2004 14:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee joh!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
Dat doen ze ook altijd, hè? Elke soap móet in elke comercliffhanger...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Vind het trouwens wel altijd erg leuk)[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2004 14:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee joh!!Wedden dat ze ouder isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: