abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19918760
Alweer mijn 3e verkooptopic deze week..

Deze keer bied ik mijn Marshall 8080 versterker aan. De andere versterker die ik aanbied op deze site is mijn 1e versterker en dit is mijn 2e. Ik verkoop deze nu ook omdat ik een nieuwe versterker wil kopen en ik deze eerst kwijt wil om er met het geld wat ik eraan verdien een nieuwe te kopen.

Het is een marshall valvestate. Dit wil zeggen dat er 1 buis in de voorversterker zit voor een betere distortion. De marshall heeft 2 kanalen en op ieder kanaal zit een soort van boost knop, je hebt dus: clean, blues, rockdistiortion en metaldistortion waaruit je eigenlijk kunt kiezen (en weer aanpassen). De versterker heeft een 12 inch celestion speaker en 80 watt. Dit is echt meeer dan hard genoeg voor in een band en ook meer dan hard genoeg om op te treden.

Vraagprijs:
325 euro

mail me voor meer info en eventuele foto's.
chroxy@hotmail.com
Burn.. Burn
pi_19944232
niemand die een Marshall versterker wilt..?
Burn.. Burn
pi_19973589
helemaal niemand..? Marshall is echt een topmerk onder versterkers, voor het geld zul je niet veel beters kunnen kopen..
Burn.. Burn
  vrijdag 18 juni 2004 @ 06:39:16 #4
11066 punksquad
-------------
pi_19983483
Het is wel een topmerk, maar een klote model.. ik heb een valvestate 100 top gehad.. zelfde alleen dan met losse top en cabinet dus.. ding kan hard en klinkt best aardig en heeft mooi image... puur voor sound kan je beter buitencombo of line6/behringer buizen emulatie combo hebben, maar al wil je het marshall image ist perfect
Listen to people... they can be right, Don't obay people... they can be wrong, www.50percentoff.nl
pi_19997991
Als ik het geld ervoor zou hebben...dan was ie al van mij.
Maar helaas al een nieuwe gitaar gekocht

Anyway veel succes

(als ie over een halfjaartje nog nie weg is, wil ik em wel voor 150 )
pi_20003831
jammer..

en punksquad.. je hebt opzich wel gelijk.. maar als je geen buizengeluid zoekt of dat niet kent.. is dit toch een van de beste versterkers die je kunt hebben..

niemand meer geinteresseerd..?
Burn.. Burn
pi_20051214
niemand meer.?
Burn.. Burn
pi_20132670
nooit gedacht dat ik een marshall zo slecht weg zou krijgen..? echt niemand meer..?
Burn.. Burn
  donderdag 24 juni 2004 @ 10:37:03 #9
42555 Tomek
Take on the world!
pi_20146623
Marshall is toch niks man. Iedereen speelt er tegenwoordig op.
Engl moet je hebben, dat zijn pas versterkers
pi_20152705
Als ik et geld had, was je em kwijt, maar helaas
It's hypocritical of you, do as you say, not as you do.
pi_20154667
klopt tomek.. .. ik vind dat als je een echt numetal geluid wil je ook moet spelen op een Engl. Alleen ik wil zo'n geluid niet dus speel ik op marshall

verder nog mensen die interesse hebben en ook het geld ervoor hebben..?
Burn.. Burn
pi_20156333
Als je em echt niet kwijt wil, wil ik em ook wel gratis ophale hoor. Geen probleem
It's hypocritical of you, do as you say, not as you do.
pi_20156928
nee bedankt.. .. ik wil hem verkopen zodat ik mijn aankomende versterker kan betalen.. en dat lukt moeilijk als ik hem gratis weggeef
Burn.. Burn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')