Ik werd drie dagen terug wakker met pijn in m'n aars. Leek wel of 'ie in de fik stond, en als ik liep voelde het alsof er schuurpapier tussen zat.
Niet zo fijn dus.
![]()
Nou ga ik echt niet naar de dokter toe. Beetje daar in m'n blote kont staan en dat soort dingen.
Vind het al erg genoeg om dit hier neer te gooien.
![]()
Er zitten dus twee "bultjes" rond m'n gat, dus het zullen wel aambeien zijn. (nee, ze zitten er niet in.)
Hebben ze verdomme geen sperty(?) in die rot apotheek hier. Kwam de medewerkster met een alternatief aanzetten dat ook wel schijnt te werken, zinksulfaat 0.5%.
Nouja, ik heb dat spul drie dagen op die aambeien gesmeerd, maar het enige dat het doet is jeuken als de neten! :')
Die tube met rotzooi kostte me nog wel 7 euro en 50 cent! Afzetters.
![]()
Ik had las op Fok in een aantal topics van alles over Sperty, en dat het al binnen 2 dagen zou werken.
Nouja, dit spul dus niet, en Sperty hebben ze niet.
Heeft iemand toevallig suggesties, voordat ik met een butaanbrander aan de slag ga?
Dit is echt zo frustrerend! Als je er zelf wel eens last van gehad hebt, weet je precies wat ik bedoel.
Je kan niet eens normaal zitten of je vergaat van de pijn. Zit je net een beetje redelijk, moet je weer opstaan. En dat is minstens net zo erg als gaan zitten.
Fietsen is ook zo fijn... Aambei massage.
![]()
Help me.