abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19916654
Ik werd drie dagen terug wakker met pijn in m'n aars. Leek wel of 'ie in de fik stond, en als ik liep voelde het alsof er schuurpapier tussen zat.
Niet zo fijn dus.

Nou ga ik echt niet naar de dokter toe. Beetje daar in m'n blote kont staan en dat soort dingen.
Vind het al erg genoeg om dit hier neer te gooien.
Er zitten dus twee "bultjes" rond m'n gat, dus het zullen wel aambeien zijn. (nee, ze zitten er niet in.)
Hebben ze verdomme geen sperty(?) in die rot apotheek hier. Kwam de medewerkster met een alternatief aanzetten dat ook wel schijnt te werken, zinksulfaat 0.5%.
Nouja, ik heb dat spul drie dagen op die aambeien gesmeerd, maar het enige dat het doet is jeuken als de neten! :')
Die tube met rotzooi kostte me nog wel 7 euro en 50 cent! Afzetters.

Ik had las op Fok in een aantal topics van alles over Sperty, en dat het al binnen 2 dagen zou werken.
Nouja, dit spul dus niet, en Sperty hebben ze niet.
Heeft iemand toevallig suggesties, voordat ik met een butaanbrander aan de slag ga?
Dit is echt zo frustrerend! Als je er zelf wel eens last van gehad hebt, weet je precies wat ik bedoel.
Je kan niet eens normaal zitten of je vergaat van de pijn. Zit je net een beetje redelijk, moet je weer opstaan. En dat is minstens net zo erg als gaan zitten.
Fietsen is ook zo fijn... Aambei massage.

Help me.
pi_19916722
Lastig pijnlijk kwaaltje wat heel veel mensen hebben zonder er ooit over te praten....raar taboe vind ik het.

Zie ook:
http://www.apotheek.nl/Te(...)p?SubAandoeningID=29
pi_19916914
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 19:01 schreef Bluezz het volgende:
Lastig pijnlijk kwaaltje wat heel veel mensen hebben zonder er ooit over te praten....raar taboe vind ik het.

Zie ook:
http://www.apotheek.nl/Te(...)p?SubAandoeningID=29
Ik moet zeggen dat ik het ook liever niet op fok had gepost. Ook al is het "normaal" dat mensen daar last van hebben, vind ik het toch redelijk genant om het op een publiek forum neer te zetten...
Wel bedankt voor de link!
  dinsdag 15 juni 2004 @ 19:11:19 #4
42042 Dafje33
Volautomatisch
pi_19916962
Een zakje gevuld met ijs er tegen aan houden, schijnt ook goed te helpen, dan slinken die adertjes.
Succes
Pimp my Daf!
  dinsdag 15 juni 2004 @ 19:11:28 #5
93828 nickybol
onderduiknaam
pi_19916966
naar de dokter gaan, die zit dat soort dingen elke dag
pi_19917105
Ga eens met een mes aan de haal....

Succes verder.
pi_19917208
Jah, zat zelf ook al aan een scalpel te denken...
Dokter, liever niet.
Dafje33: dat zei m'n moeder ook eens. Ga ik denk ik maar proberen dan.
Las ook ergens dat vaseline schijnt te helpen.
pi_19917226
[off-topic]
Sperty schijnt ook erg goed te werken tegen wallen onder je ogen
[/off-topic]

@TS, geen idee waar dat wel te krijgen is, weet je huisarts niet een adres ofzo? Of een andere apotheek...
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_19917259
Hoe krijg je eigenlijk aambeien?
Heb ik me altijd al afgevraagd
pi_19917340
quote:
Aambeien onstaan door hoge druk in de (buurt van de) anus, bijvoorbeeld door hard persen bij het poepen, of bij een zwangerschap of bevalling. Lang en hard hoesten zorgt ook voor druk. Aambeien zijn vervelend, maar onschuldig. Ze verdwijnen meestal vanzelf
  dinsdag 15 juni 2004 @ 19:28:30 #11
42042 Dafje33
Volautomatisch
pi_19917408
Sperti is bij elke drogist te krijgen.
Pimp my Daf!
pi_19917674
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 19:23 schreef Kimsy het volgende:
Hoe krijg je eigenlijk aambeien?
Heb ik me altijd al afgevraagd
Iedereen heeft wel eens zo'n kei harde drol, die er gewoon met geen man en macht uit te werken valt.
Dan moet je zo hard duwen dat van de spanning je bloedvaten openspringen ofzo.

Maar daar had ik geen last van.
Had wel een week lang de dunne. Wist alleen niet dat je daar ook aambeien van kon krijgen.

[edit]

Dafje, dan ga ik wel naar een drogist.
Toch maf dat ze het niet in de apotheek hadden.
  dinsdag 15 juni 2004 @ 19:39:47 #13
97450 Kimsy
* jeuj *
pi_19917708
quote:
Iedereen heeft wel eens zo'n kei harde drol, die er gewoon met geen man en macht uit te werken valt.
Dan moet je zo hard duwen dat van de spanning je bloedvasten openspringen ofzo.

Maar daar had ik geen last van.
Had wel een week lang de dunne. Wist alleen niet dat je daar ook amabeien van kon krijgen.
Iehhh dat klinkt heel erg....niet zo leukjes
  dinsdag 15 juni 2004 @ 19:40:25 #14
16715 Mylene
*schatje*
pi_19917727
Spertie kun je volgens mij ook gewoon bij het Kruidvat kopen .
pi_19917796
Je vraagt je af waarom iemand die nu aan zn avondeten zit in godsnaam op dit topic klikt (ik iig wel)
:')
pi_19917806
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 19:39 schreef Kimsy het volgende:

[..]

Iehhh dat klinkt heel erg....niet zo leukjes
Nee.
Het is alles behalve leuk.
Het voelt alsof m'n naad 24 uur per dag in de fik staat terwijl ik door een gigantische boomstam word gepenetreerd.
pi_19917847
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 19:42 schreef -Xerxes- het volgende:
Je vraagt je af waarom iemand die nu aan zn avondeten zit in godsnaam op dit topic klikt (ik iig wel)
Aan dit soort dingen moet je niet eens dénken als je aan het eten bent.
wil je trouwens een foto?
pi_19917905
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 19:42 schreef Smashing-Pumpkin het volgende:

[..]

Nee.
Het voelt alsof m'n naad 24 uur per dag in de fik staat terwijl ik door een gigantische boomstam word gepenetreerd.
BWHAHAHA,
Ik moet nu ineens denken aan die aflevering van Southpark, waar Cartman een anal probe krijgt

Tis lullig voor je, sterkte ermee.
pi_19919812
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 19:42 schreef Smashing-Pumpkin het volgende:

[..]

Nee.
Goh wat zeg je dat subtiel

maar is er geen andere apotheek of drogist bij je in de buurt? Anders bestellen bij www.drogisterij.net die hebben alles.

Zoals al eerder gezegd, de dokter ziet dit soort dingen dagelijks, die kijkt hier niet van op hoor.

Suc6
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  dinsdag 15 juni 2004 @ 22:06:41 #20
83645 Andoire
... .. ...
pi_19921764
Denk eraan dat je je stoelgang ook ´soepel´ moet houden, anders wordt het alleen maar erger.
Dus veel water drinken, bruin volkoren brood eten etc.
Als je verstopping krijgt, probeer eens zemelen te eten, en een glas karnemelk schijnt ook goed te helpen.

Sperti schijnt goed te helpen en is inderdaad bij iedere drogist te koop ( ook Kruidvat en Trekpleister en zo)..

En toch is het beter om langs de dokter te gaan...

Kijk eens een keer op rotten.com bij heammorhoids ( of zo)
Dát is pas erg... en die gasten zijn zeker ook niet naar de dokter gegaan

[ Bericht 3% gewijzigd door Andoire op 15-06-2004 22:20:01 (ff link verwijderd) ]
Что было, то прошло..
  dinsdag 15 juni 2004 @ 22:51:16 #21
93828 nickybol
onderduiknaam
pi_19923242
de dokter ik blijf het zeggen, ze maken dagelijks zulk soort dingen mee en ze kunnen je er mee helpen

ik heb vele dokters bezocht en er was maar een echt vervelende. Een vrouwelijke schoolarts van een jaar of 30. Ze vroeg wat wil je later gaan doen? Ik zei dat ik een tennisacademy wou in Amerika, mevrouw begon me recht in m`n gezicht uit te lachen.
pi_19926835
Ik ga toch echt niet naar de dokter, tenzij ik sterf van de pijn. Het gaat mij niet om de dokter, ik snap ook wel dat hij/zij dat wel vaker ziet. Maar ik voel me er zelf niet zo lekker bij.
  woensdag 16 juni 2004 @ 01:16:06 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19926873
SP, hou het wel in de gaten. Er zijn mensen/gevallen waarbij het soms alleen maar over gaat met een 'operatie'. Het kan dus echt heel vervelend worden. Ik denk dat je toch liever dan vroeger naar de dokter gaat dan te laat...
pi_19926896
lauw tot heet water op wat wc papier,doen de aambeien wat slinken en verzacht de pijn
duh! duh!
  † In Memoriam † woensdag 16 juni 2004 @ 09:34:40 #25
7074 moussy
kuttekop
pi_19929139
Je zou er haast een boek over schrijven!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')