baaaaaawhahahahahaha!!!quote:heej
ik heb een vriend, maar ik ga met hem en andere jongens naar bed. ik ben 13 jaar en ga met jongens van rond de 16.
is dit wel goed?? het is wel lkkr
nee hij stond er niet bij ik was hem effe kwijtquote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:36 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
sorry![]()
Okay, ik vond het al zo vaagquote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:39 schreef yogidrink het volgende:
[..]
nee hij stond er niet bij ik was hem effe kwijt, dus was mijn fout
quote:heej
ik heb een vriend, maar ik ga met hem en andere jongens naar bed. ik ben 13 jaar en ga met jongens van rond de 16.
is dit wel goed?? het is wel lkkr
Lekker voor een nachtje d'r overheen walsen....quote:Op dinsdag 15 juni 2004 21:52 schreef yogidrink het volgende:
[afbeelding]
Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:
De verloedering van de maatschappijquote:Op woensdag 16 juni 2004 10:14 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
nee joh gewoon even een hype!quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:17 schreef BossFight het volgende:
[..]
De verloedering van de maatschappij![]()
Wat een...vreemd hoofdquote:Op donderdag 17 juni 2004 00:52 schreef Beach het volgende:
[afbeelding] om een keertje overheen te gaan![]()
Hopen, het goede woord.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:03 schreef yogidrink het volgende:
[..]
nee joh gewoon even een hype!
hoop ik
dan kom je volgens mij boven aan de lijst ofzo ?quote:Op zondag 25 juli 2004 18:18 schreef woeeiiii het volgende:
Wat betekend al dat 0-----------------A ofzo??
Het was zo leukquote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:46 schreef yogidrink het volgende:
Regels
- Niet toegestaan om weer het Break Out forum gek te maken. Of andere Fora
Klik er eens opquote:Op zondag 25 juli 2004 18:18 schreef woeeiiii het volgende:
Wat betekend al dat 0-----------------A ofzo??
JEZUS!quote:Op zondag 25 juli 2004 21:16 schreef EdwardSeepers het volgende:
[afbeelding]
Daar gaat mijn erectie voor de komende 6 maanden.
OMFG! dit is echt erg!quote:Op zondag 25 juli 2004 21:16 schreef EdwardSeepers het volgende:
[afbeelding]
Omdat ze teveel BrEeZaH hebben gedronken en niet meer recht overeind kunnen staan natuurlijk!quote:Op zondag 25 juli 2004 21:17 schreef yogidrink het volgende:
http://www.almererulez.nl/members.php?i=11171
waarom liggen ze altijd op de grond
Je toekomstige vrouw.quote:Op zondag 25 juli 2004 21:18 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
JEZUS!
Wat is dat
Dat vraag ik me nou ook zo vaak af..quote:Op zondag 25 juli 2004 21:17 schreef yogidrink het volgende:
[afbeelding]
Knap dat jij daar nog een vrouw in herkent.quote:Op zondag 25 juli 2004 21:24 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
Je toekomstige vrouw.
Expert op het gebied van BrEeZaH's.quote:Op zondag 25 juli 2004 21:26 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Knap dat jij daar nog een vrouw in herkent.
wees er maar trots op!quote:Op zondag 25 juli 2004 21:28 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
Expert op het gebied van BrEeZaH's.![]()
VEEL ervaring mee. heh.
Niet echt.quote:Op zondag 25 juli 2004 21:29 schreef yogidrink het volgende:
[..]
wees er maar trots op!
Crtl-alt-delete jezelf isquote:Op zondag 25 juli 2004 21:42 schreef yogidrink het volgende:
[..]
zeg eens......A![]()
Sorry man.quote:Op zondag 25 juli 2004 21:16 schreef EdwardSeepers het volgende:
[afbeelding]
teringquote:Op zondag 25 juli 2004 23:06 schreef ook_gek het volgende:
http://www.happygirls.nl/fotos/2043-liggend.jpg
Je zou er haast zelf een CU2 profiel voor aanmaken alleenom te reagerenquote:Op maandag 26 juli 2004 08:40 schreef funmaster het volgende:
http://www.cu2.nl/browse.php?id=1365473
quote:Op zondag 25 juli 2004 21:16 schreef EdwardSeepers het volgende:
[afbeelding]
Hmm, als ze die kutoorbellen eens uitdoet, zou ik 't wel op haar kunnen.quote:Op zondag 25 juli 2004 21:29 schreef dork22 het volgende:
[afbeelding] nog zo;n liggende
Wat dacht je van deze:quote:Op maandag 26 juli 2004 09:49 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Hmm, als ze die kutoorbellen eens uitdoet, zou ik 't wel op haar kunnen.
quote:Op zondag 25 juli 2004 21:17 schreef yogidrink het volgende:
[afbeelding]
Dat trieste breezer-gebash zou verboden moeten worden. Nog veel erger namelijk.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:01 schreef Ballicious het volgende:
Die sletten zouden verboden moeten worden.......
Je hoeft het topic niet te lezen hoorquote:Op maandag 26 juli 2004 12:23 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat trieste breezer-gebash zou verboden moeten worden. Nog veel erger namelijk.
Das geen breezah, das gewoon een bonasses pagequote:Op maandag 26 juli 2004 10:04 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
Wat dacht je van deze:
[afbeelding]
(Bron: http://flem.endoria.net/breezah.htm)
Niets boven mijn vriendin though
Jawel, want ik bash graag breezer-bashersquote:Op maandag 26 juli 2004 13:35 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Je hoeft het topic niet te lezen hoor![]()
Voor sommigen is alles met een kut en onder de 30 jaar oud breezer. Soort van, 'als ik 't niet kan krijgen ga ik 't maar afkraken' reactie.quote:Op maandag 26 juli 2004 13:36 schreef blaatgast het volgende:
[..]
Das geen breezah, das gewoon een bonasses page
Shiiiiiiiiitttttttttt....En ik altijd maar denken dat spoken niet bestonden.quote:Op zondag 25 juli 2004 21:16 schreef EdwardSeepers het volgende:
[afbeelding]
hahaha denk je datquote:Op maandag 26 juli 2004 13:43 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Voor sommigen is alles met een kut en onder de 30 jaar oud breezer. Soort van, 'als ik 't niet kan krijgen ga ik 't maar afkraken' reactie. [afbeelding]
quote:Op maandag 26 juli 2004 19:13 schreef nexesenzyme het volgende:
knip
whahhahaahahahahhahaahahhaahahhquote:Op maandag 26 juli 2004 19:13 schreef nexesenzyme het volgende:
knip
Dan woon jij zeker in Oud-Alblasquote:Op maandag 26 juli 2004 19:22 schreef yogidrink het volgende:
hahahaha die kerel woont bij mij in de buurt, als hij in alblasserdam woont.
op zijn site te zien wel! hahah
doe eens HEEL snel normaalquote:Op maandag 26 juli 2004 19:19 schreef UncleFunk het volgende:
B@cObOy toevallig, newbie? :')
Neequote:Op maandag 26 juli 2004 19:22 schreef yogidrink het volgende:
-edit- je woont hopelijk niet in alblasserdam!
quote:Op maandag 26 juli 2004 19:25 schreef nexesenzyme het volgende:
[..]
knip
KUT, hoe kom je aan mijn pasfoto?quote:Op zondag 25 juli 2004 21:16 schreef EdwardSeepers het volgende:
[afbeelding]
Nee papendrechtquote:Op maandag 26 juli 2004 19:25 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Dan woon jij zeker in Oud-Alblas![]()
ik woon naast je flikkerquote:Op maandag 26 juli 2004 19:27 schreef yogidrink het volgende:
nexesenzyme zeg is of je in alblasserdam woont!
Allemaal één pot nat.quote:Op maandag 26 juli 2004 19:28 schreef yogidrink het volgende:
[..]
Nee papendrecht
In vrijstaand huis?quote:Op maandag 26 juli 2004 19:29 schreef nexesenzyme het volgende:
[..]
ik woon naast je flikker
quote:Op maandag 26 juli 2004 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Beetje opgeschoondHouden we 't verder leuk?
Ze kregen problemen toen wij gingen linken. En dat hun data verkeerd als een gek ging stijgen. Daarna gingen ze soms effe oflinequote:Jaja mensen het is weer zover webmeiden is na een lange tijd weer bezig aan het internet te timmeren,
we hebben de afgelopen 1,5 maand redelijk wat problemen ondervonden,
waardoor we dus enige tijd compleet offline waren.
We hebben daarom nu ook besloten eerst de nieuwe layout + het een en ander af te maken voor we weer functioneel online gaan.
Onze excuses dat we zolang niets van ons hebben laten horen.
We hopen zo snel mogelijk bij jullie terug te zijn!!
We zijn dan wel gelijk terug met leuke nieuwtjes, dus zeg het rond webmeiden komt terug
Het webmeiden team
Jep dat kwam door ons,quote:Op maandag 26 juli 2004 20:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ze kregen problemen toen wij gingen linken. En dat hun data verkeerd als een gek ging stijgen. Daarna gingen ze soms effe ofline
Zal dit door ons komen
quote:YVETTE uit Zaanstad
Deze halfbloed werkt tegenwoordig in een kapsalon. Verder heeft ze vroeger wat modellenwerk gedaan. Heeft vroeger de boel aardig op stelten gezet maar is nu wel toe aan wat vastigheid in haar leven......Ben jij daar ook aan toe??
SMS YVETTE
bron:http://www.dreamcommunity.nl/
----------quote:Fav. bezigheden : Uitgaan * AUTORIJDEN * bellenblasen * gek d0en * skippieballe * muziek luisteren * ,, bij me paardje* shiva * sijn .. * karten # zuipen * friends , dvdtje kijke.
Zeker en ik dacht dat breezahsletjes de term al weer lang achterhaald wasquote:Op maandag 26 juli 2004 23:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zitten wel geile wijfen bij hoor
Of hoertjesquote:Op maandag 26 juli 2004 23:44 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Zeker en ik dacht dat breezahsletjes de term al weer lang achterhaald was.
Het zijn nu toch gewoon sletjes?
dat worden ze als ze 15 wordenquote:Op maandag 26 juli 2004 23:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Of hoertjes
quote:Op maandag 26 juli 2004 23:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat worden ze als ze 15 worden
Whahaquote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:01 schreef DIA het volgende:
Mogguh Bakkie!? HELEMAAL WILD! Ik ben Esch, Da Esch! t werd wel weer eens tijd voor een nieuwe fotow ja tog niettan Nou ik zet dr nog ff n lekker lijssie op Ciaoo Hoe heet je? Truus
Ja en nu je eggte naam graag? Esther
Hoe oud ben je? 19
Hoe oud lijk je? 16
Je geilste bijnaam? Aars
ik zou zo iets kunnen bedenkenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:08 schreef NoLiMiTSoLDieR het volgende:
wtf is een breezah.
welke malloot komt daar op
jouw usernamequote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:08 schreef NoLiMiTSoLDieR het volgende:
wtf is een breezah.
je was me voor.....quote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:13 schreef capibar het volgende:
[..]
jouw username![]()
het is ook wel ERG makkelijk scorenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:16 schreef DIA het volgende:
[..]
je was me voor.....
![]()
lol , omgquote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hahahaquote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:33 schreef ook_gek het volgende:
Die K4
Echt K3 is best geil. Maar ik kan opeens niets meer geil vinden aan die K4
Is het je vriendinquote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hahaha
Trouwens, dat meisje ken ik wel :p
Nee!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 01:12 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Is het je vriendin.
Gelukkig jij wel!quote:Op maandag 26 juli 2004 19:01 schreef yogidrink het volgende:
[..]
hahaha denk je dat
ik weet echt wel hoe een breezersletje eruit ziet en doet!
quote:Op zondag 25 juli 2004 21:25 schreef yogidrink het volgende:
[afbeelding]
I'm Cool! [afbeelding] Ik Kom met me homiez als je naar me kijkt! Je weet toch!
![]()
K4quote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:33 schreef ook_gek het volgende:
Die K4
Echt K3 is best geil. Maar ik kan opeens niets meer geil vinden aan die K4
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:21 schreef funmaster het volgende:
[..]
K4
lik me anders loopt het uit de hand .
lik me want mijn kutje staat in brand .
lik me want ik voel me net een dwijl.
lik me lik me want ik ben zo geil .
Ga ik met een vent naar bed moet hij wel beseffen ik heb de aller grootse pret als hij mij wilt beffen , zijn tong gaat in mijn spleet dan draai ik met mijn reet wat word ik toch weer heet en ik slaak een kreet.
likt zo'n gozer aan m'n sik kan je wel begrijpen zuig ik lekker aan zijn pik . Ik hou ook van pijpen.
en kieter lik me klaar . het nummer van het jaar de kliemax die is daar wat komen ze allemaal klaar
lik me lik me want ik ben zo geil.
Haar moeder heeft haar achter het behang geplaktquote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:05 schreef woeeiiii het volgende:
[afbeelding]
Waarom staat ze zo tegen de muur?
cool he je nog meer dingen over ons. Geweldig dat er mensen zijn die denken het precies te weten. super gaaf is datquote:Op woensdag 28 juli 2004 00:50 schreef lawnMower het volgende:
Het leukste is gewoon nog, dat er een hoop mensen stoer in dit topic reageren terwijl ze zelf ook op tal van dat soort suffe semi-stoere foto's staan..
zo ist nou altijd hè
waarom staan ze altijd tegen de muur en drinken ze nooit(breezah) of BIER?quote:Op zondag 25 juli 2004 21:25 schreef yogidrink het volgende:
[afbeelding]
![]()
Zekersquote:Op woensdag 28 juli 2004 02:26 schreef SeLang het volgende:
Er zitten best lekkere tussen
Echt wel!quote:Op woensdag 28 juli 2004 02:26 schreef SeLang het volgende:
Als je je aangesproken voelt moet je vooral reageren...quote:Op woensdag 28 juli 2004 01:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
cool he je nog meer dingen over ons. Geweldig dat er mensen zijn die denken het precies te weten. super gaaf is dat
quote:Op woensdag 28 juli 2004 09:34 schreef lawnMower het volgende:
[..]
Als je je aangesproken voelt moet je vooral reageren...
Die rechter is volgens mij semtex in haar jonge jarenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:21 schreef Beach het volgende:
Help een Breezerslet op mn schoot!
quote:Op woensdag 28 juli 2004 09:56 schreef Ifyafeelme het volgende:
[..]
Die rechter is volgens mij semtex in haar jonge jaren![]()
Hehe die ken ikquote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:51 schreef ook_gek het volgende:
[img[
[afbeelding]
Het is net als of haar make up is gekromen
en ze is ook best lekkerquote:Op woensdag 28 juli 2004 13:03 schreef Horatio het volgende:
[..]
LOL ik ken haar, ze is best anti breezah![]()
heeft ze msn? of een cu2?quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:03 schreef Horatio het volgende:
[..]
LOL ik ken haar, ze is best anti breezah![]()
Best jammer :pquote:Op maandag 26 juli 2004 20:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ze kregen problemen toen wij gingen linken. En dat hun data verkeerd als een gek ging stijgen. Daarna gingen ze soms effe ofline
Zal dit door ons komen
quote:Op woensdag 28 juli 2004 18:52 schreef Robbinz het volgende:
[..]
Best jammer :p
daardoor zijn we niet offline gegaan.
er waren problemen met de server en we waren toch al bezig met een compleet nieuw concept en we zijn zelf allemaal ook maar eens op vakantie gegaan
Het dataverkeer was geen probleem :p
die paar gb die jullie maakten tsss
WM.nl lag gemiddeld op een 800gb per maand dus
Maarja binnen kort mag je weer linken hoor.
Groet,
Robbin
Hoi webmaster van Webmeidenquote:Op woensdag 28 juli 2004 18:52 schreef Robbinz het volgende:
[..]
Best jammer :p
daardoor zijn we niet offline gegaan.
er waren problemen met de server en we waren toch al bezig met een compleet nieuw concept en we zijn zelf allemaal ook maar eens op vakantie gegaan
Het dataverkeer was geen probleem :p
die paar gb die jullie maakten tsss
WM.nl lag gemiddeld op een 800gb per maand dus
Maarja binnen kort mag je weer linken hoor.
Groet,
Robbin
en het mooie is: 1 breezer en je mag er bovenopquote:Op woensdag 28 juli 2004 02:26 schreef SeLang het volgende:
quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:16 schreef P8 het volgende:
[..]
en het mooie is: 1 breezer en je mag er bovenop
en check deze site. gewoon te nasty. hoe ze typt. en kijk ook es naar haar leeftijd en die foto van die freak waar ze van altijd voor houdt ofzo:
http://www.cu2.nl/browse.php?id=2692302
echt een extreme bReEzaH-h03r
Volgens mij wordt ie keihard in zijn kont gepakt ofzo, daar lijkt het meer op.quote:Op woensdag 28 juli 2004 18:57 schreef yogidrink het volgende:
[afbeelding] whahahahhahahahahha wat een kneus, kijk die kerel staan. Waar TF heeft hij last van. HIj denkt dat die pimp is of wa?
Die rechtse, d'r huid heet dezelfde kleur als dat topje wat ze aan heetfquote:Op maandag 26 juli 2004 20:49 schreef ook_gek het volgende:
Uit de enige echte breezah tempel.
De tempel in den haag
[afbeelding]
he wat is haar sitequote:Op woensdag 28 juli 2004 20:40 schreef UncleSam het volgende:
oeh, ze heeft bijna inkijk, wel sexy! ;-)
[afbeelding]
www.cu2.nl/meissiejquote:Op woensdag 28 juli 2004 20:44 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
he wat is haar site![]()
![]()
![]()
0 tot 25 van de meer dan 10000 profielenquote:Op woensdag 28 juli 2004 21:05 schreef funmaster het volgende:
Vul eens bij Cu2 zoeken het volgende in:
Geslacht: vrouw
Leeftijd: 13 t/m 17
En de BrEeZaH's spatten over je scherm!
meer dan 10000 profielenquote:Op woensdag 28 juli 2004 21:09 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
0 tot 25 van de meer dan 10000 profielen
Het zijn er veeeeeeeeeeeel meer, ik ben volgens mij de enige die geen cu2 heeft in mijn woonplaats.quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:35 schreef UncleSam het volgende:
[..]
meer dan 10000 profielen![]()
woonplaats: Ozorquote:Op woensdag 28 juli 2004 23:03 schreef yogidrink het volgende:
[..]
Het zijn er veeeeeeeeeeeel meer, ik ben volgens mij de enige die geen cu2 heeft in mijn woonplaats.![]()
[foute humor mode on] Wat je zegt ben je zelf! [/foute humor mode off]quote:Op donderdag 29 juli 2004 01:14 schreef j0rrit het volgende:
[afbeelding]
[foute humor mode on] Wat je zegt ben je zelf! [/foute humor mode off]
Haha.. Goed bezig!quote:Op donderdag 29 juli 2004 01:15 schreef DIA het volgende:
[..]
[foute humor mode on] Wat je zegt ben je zelf! [/foute humor mode off]
ThAnkZ KilLa......... 3n Nu w33r TeRug NaaR Cu2quote:Op donderdag 29 juli 2004 01:16 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Haha.. Goed bezig!
Dat is toch niet te lezen en te typen?quote:welkom....op....mijn...site!!
Êýºw ¡ K ßèñ Tåmå®å Êñ ‡k ßèñ 15 Jå宆jµh$..
ThñQ Vºº® Vî§î†îñg Mý ǵ²..
ÊñJºý ¥ºµ® §†åý..
‡ кñ`† £îkè ǺÞý Çå†$..
§ºØ..кñ† ǺÞý Mý §î†è ¡¡ lºlzz whåhå
£åå† Êèñ £îèƒ ßè®î¢hîèj Á¢h†è® Wîl Jè¿
Ál$ Jè MÊ §î†è Ñîk$ Vîñd V讆®èk ѵ Ðåñ Mè†èèñ Êñ £åå† Gèèñ ßè®î¢hîèj Á¢h†è®..
K Vîñd Ú† Álèèñ Måå® £èµk Ál$ Jè Êèñ £ÊÚK ßè®î¢hîèj Á¢h†è®låå†..
Ѻµ Kîjk Fƒîè$ Rºñd Ál$ Jè wîl†..
KµZz‡è§ †ÁmMý ¡¡
Lizette!quote:Op zondag 25 juli 2004 21:17 schreef yogidrink het volgende:
[afbeelding]
Die 2 indo's ken ik ook van schoolquote:Op zondag 25 juli 2004 21:25 schreef yogidrink het volgende:
[afbeelding]
![]()
Mandy , zat ook bij mij op schoolquote:Op zondag 25 juli 2004 21:32 schreef yogidrink het volgende:
[[afbeelding] lui?
De peppermill, das toch waar 16 jarige breezerdrinkende meisjes overdosissen XTC slikken?quote:Op donderdag 29 juli 2004 11:00 schreef blogbuster het volgende:
Breezah Alerts....
Peppermill foto's
Ben jij even blij...quote:Op donderdag 29 juli 2004 10:40 schreef Radjesh het volgende:
[..]
Lizette!
Oud klasgenoot van mij![]()
[..]
Die 2 indo's ken ik ook van school
[..]
Mandy , zat ook bij mij op school
![]()
Wat ben jij een kneus gek tering.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Haar moeder heeft haar achter het behang geplakt
laat staan dat je een bed vind die groot genoeg is om naast elkaar te slapen.quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:43 schreef Enchanter het volgende:
[afbeelding]
Je zal er maar naast wakker worden![]()
Klopt, dus als je wat te neuken wilt hebben, met meiden die de day after toch niet meer kunnen herinerren en dus je volledige verantwoording kunt kwijtschelden. Zo ja, dan zie ik je dit wekendquote:Op donderdag 29 juli 2004 12:47 schreef Fixers het volgende:
[..]
De peppermill, das toch waar 16 jarige breezerdrinkende meisjes overdosissen XTC slikken?
Toen ik die afbeelding voor de 1e keer zag, dacht ik dat het een vent was.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
Jahquote:Op donderdag 29 juli 2004 13:24 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Ben jij even blij...
ROC Flevoland in Buiten btw?Zit je bij Cas & Tim?
is dat het neit dan? bron?quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:36 schreef classpc het volgende:
[..]
Toen ik die afbeelding voor de 1e keer zag, dacht ik dat het een vent was.
Bericht van SpeedyGJ op één van de vorige pagina's.quote:Op donderdag 29 juli 2004 18:22 schreef P8 het volgende:
[..]
is dat het neit dan? bron?
Totaly Agreequote:Op donderdag 29 juli 2004 17:36 schreef classpc het volgende:
[..]
Toen ik die afbeelding voor de 1e keer zag, dacht ik dat het een vent was.
VEt cool t logo van fortunecityquote:Op donderdag 29 juli 2004 21:26 schreef UncleSam het volgende:
ik vind die T*rin Dolz ook zo dom, ken je ze adopteren enzo!!!
dit is ook zo achterlijk:
[afbeelding]![]()
![]()
verschrikkelijk gewoon!!![]()
![]()
Dat vraag ik me nu dus ook al JAREN afquote:Op donderdag 29 juli 2004 21:42 schreef UncleSam het volgende:
ook zo hopeloos zijn die cu2's die zo gaan. 0---------------15, waar staat dit voor??
Ze bier laten drinken?quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:13 schreef Yakult het volgende:Holy fuck,
hoe ga je dit alles voorkomen als je ooit zelf puberende kinderen hebt
quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ze bier laten drinken?
quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ze bier laten drinken?
* ook_gek kind ros op z,n bek geeft met flesje bier. Zo nu je kaak gebroken is heb je een reden om zo vaag te lullenquote:Op donderdag 29 juli 2004 22:29 schreef Yakult het volgende:
[..]
M4G iK n0G 33n Bi3RtJe P4Pp4 ?!
(moeilijk man, om zo te tikken)
zie je dat mensen ik heb een Fanquote:Op donderdag 29 juli 2004 23:16 schreef ondeugend het volgende:@ook_gek
waar haal je dat dan weer vandaanquote:Op donderdag 29 juli 2004 23:26 schreef Alfa_Boy het volgende:
eentje?? volgens mij aanbidt half fok jou
Nope this een girlquote:Op donderdag 29 juli 2004 18:22 schreef P8 het volgende:
[..]
is dat het neit dan? bron?
doe maar niet. Straks moet dit topic WEER dichtquote:Op vrijdag 30 juli 2004 08:23 schreef Alfa_Boy het volgende:
Ik heb ook nog een paar leuke.. weet alleen niet of ik ze kan posten... jonge die aan z'n leuter zit te trekken en een meisje dat naakt voor de webcam staat:')
alle logo's naar voren zie ik...quote:Op vrijdag 30 juli 2004 00:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
waar haal je dat dan weer vandaan
deze kon ik jullie niet weerhouden
[afbeelding]
Dat is de reclame die ze maken. Daar verdienen ze geld mee en op die manier kunnen ze weer nieuwe breezah kopen. Is een wereld appart hoor dat breezah wereldjequote:Op vrijdag 30 juli 2004 11:14 schreef classpc het volgende:
[..]
alle logo's naar voren zie ik...
* ook_gek doet niet aan half werkquote:Op vrijdag 30 juli 2004 11:58 schreef Alfa_Boy het volgende:
Ook_gek is goed op de hoogte van dat wereldje![]()
ik ook nietquote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
* yogidrink doet niet aan half werk![]()
Wat past beter bij mijn ultrakorte minirok? De rode of de gele?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 00:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
Kreeg ik zojuist iemand van msn
je was de http:// vergeten.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 12:01 schreef Tha_T het volgende:
Ze zijn nu even down maar als de site het gewoon doet moet je eens op deze site kijken
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 12:45 schreef classpc het volgende:
[..]
je was de http:// vergeten.
Rodequote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:01 schreef Fixers het volgende:
[..]
Wat past beter bij mijn ultrakorte minirok? De rode of de gele?
quote:
quote:Heej LiEvARdZ
LeuK DaJ Je fFe oP mE sAajt koMt kIjkE.... BeN Nuw FFe bEsUg MeT oVeR NiEuw MaKeH MjAa
Dollzquote:Op donderdag 29 juli 2004 21:26 schreef UncleSam het volgende:
ik vind die T*rin Dolz ook zo dom, ken je ze adopteren enzo!!!
dit is ook zo achterlijk:
[afbeelding]![]()
![]()
verschrikkelijk gewoon!!![]()
![]()
Een hardcore bitch, maar wel met het IRON MAIDEN font? Bij mijn weten is dat nog altijd gewoon Metal hoorquote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:43 schreef Beach het volgende:
Een hardcore bitch, weer eens wat anders:X
dis het wijf dat ik bedoelde: http://www.cu2.nl/kwart-bloedjequote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:33 schreef P8 het volgende:
en ik heb zon adhd kind ook in mijn klas zitten. fokking BreEzAh kutkind. zij praat ook precies zoals die wijven typen. zoals bezig = besug en meer van dat soort shit. En dan ook van die hyperactieve geluidjes die ze maakt. is het stil in de klas, zij opeens: WIEEEEEEE. maar ze heeft een kutstem wat ze zelf niet beseft. en ze noemt zichzelf een fashion-junky. maar een beter woord is street-junky. Heeft ze bijvoorbeeld een knalblauwe trainingsbroek aan, en dan de sokken over de broek heen. dat in combinatie met een doodshoofd riem en een mega ass. gadverdamme.
Lijkt een beetje op m'n hamster.quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:43 schreef Enchanter het volgende:
[afbeelding]
Je zal er maar naast wakker worden![]()
hoe spreek je dat eigenlijk uit?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:39 schreef Enchanter het volgende:
't valt me ook op dat een heleboel CU2 breezahs namen hebben zo als 0-------------0R , 0-------------0X , 0-------------DG , 0-------------JO , etc etc
Zeker cool als je zo heet
Valt mij ook opquote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:39 schreef Enchanter het volgende:
't valt me ook op dat een heleboel CU2 breezahs namen hebben zo als 0-------------0R , 0-------------0X , 0-------------DG , 0-------------JO , etc etc
Zeker cool als je zo heet
stond volgens mij in dit topic, iemand zei dat ze dat deden omdat ze dan bovenaan komen te staan met hun berichtje.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:55 schreef funmaster het volgende:
[..]
Valt mij ook op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |