weet hetquote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:33 schreef Piro het volgende:
Wat een klote titel zeg.
Kun jij je laatste posts hier even neerplakken? Ik heb de rechten niet om te editten en te pasten of om te quoten.
Welnee, supergoed doordacht.quote:icecreamfarmer_NL - dinsdag 15 juni 2004 @ 17:26
het franse landwarrior project. nog lomper dan de rest
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:36 schreef Strijder het volgende:
[..]
Welnee, supergoed doordacht.
Als je zonder kogels zit dan kan je je geweer als schild gebruiken.
of als van die balken waar je een spoorbaan mee aanlegt ... kunnen ze zo een treintje laten komen naar de middle of nowhere en nieuwe ammo scorenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:36 schreef Strijder het volgende:
[..]
Welnee, supergoed doordacht.
Als je zonder kogels zit dan kan je je geweer als schild gebruiken.
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:43 schreef Pool het volgende:
Ik stel voor: Jaap Stam en Frank de Boer [centraal[ in de defensie. Heitinga op rechts en Van Bronckhorst op links![]()
ding schiet trouwens 35mm granaten.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
of als van die balken waar je een spoorbaan mee aanlegt ... kunnen ze zo een treintje laten komen naar de middle of nowhere en nieuwe ammo scoren
Nee man, die geweren zijn een bouwpakket. Je kent de turtle formation van de romeinen toch wel?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:46 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ding schiet trouwens 35mm granaten.
ik denk trouwens ook dat er een opvoudbare bunker inzit
verder kun je er niet beter een 5 achter de topic titel zetten.
anders snappen de mensen het helamaal niet meer?
het is toch al een beetje prive topic van
spec piro wuder strijder sherman en mij
denk persoonlijk dat het een vermomd wijnvat is ... dan bajonet erop en rennen maarquote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:46 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Nee, hier zijn geen wapens.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
denk persoonlijk dat het een vermomd wijnvat is ... dan bajonet erop en rennen maar
Ik kijk ook mee.....quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:46 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
verder kun je er niet beter een 5 achter de topic titel zetten.
anders snappen de mensen het helamaal niet meer?
het is toch al een beetje prive topic van
spec piro wuder strijder sherman en mij
ja feitelijk wel voorzover ik weet.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:59 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
verder wat houd een bullup systeem in ik lees net dat forum van sherman maar ik snap niet waar ze het over hebben
is dat dat het magazijn achter de trekker zit?
dat reload toch ontiegelijk ongemak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |