Echte mannen zijn niet te beroerd om ff een paar mensen weg te brengen. Zet eens ff 3 mensen achter op de motorquote:Op woensdag 16 juni 2004 20:59 schreef Rietvaerder het volgende:![]()
![]()
Hap maar lekker, ik weet wel beter
Ik had trouwens de keuze om voor B of A te gaan, maar goed, echte mannen rijden motor he
voordeel van een voorwielaandrijver is wel dat als ie achter gaat je em makkelijk weer rechtdoor krijg..quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:17 schreef Roadster het volgende:
Nounou zeg.... wat denkt iedereen, dat ik met 2 frisbee's ga rijden ipv achterbanden ofzo. Het gaat om minder grip, niet om geen grip. Als iemand normaal met de auto rijdt zal hij/zij er niets van merken, alleen als je de auto de bocht in gooit (wat normaal niet gebeurd) dan moet ie iets wat overstuurd reageren, dus op commando, niet automatisch.
quote:Op donderdag 17 juni 2004 01:07 schreef MercedesCL het volgende:
[..]
Echte mannen zijn niet te beroerd om ff een paar mensen weg te brengen. Zet eens ff 3 mensen achter op de motor
Ik heb A en B trouwensWIe heeft jou vertelt dat je geen B mag halen als je A kiest?
Bridgestone potenza RE720, meesterlijke bandjes.quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat zijn nu eigenlijk echt goede banden voor de auto?
Toyo Proxes T1S zijn super, die wil ik op de voorkant hebben, en dan van die Sava achterquote:Op donderdag 17 juni 2004 19:52 schreef yup het volgende:
Toyo's schijnen een goeie prijs/kwaliteitverhouding te hebben.
Nou wil ik wel es weten hoeveel die per stuk kosten, en of ze goedkoop zijn... Ik heb begrepen dat ze errug goeie prijs/kwaliteitverhouding hebben...quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:33 schreef Roadster het volgende:
[..]
Toyo Proxes T1S zijn super, die wil ik op de voorkant hebben, en dan van die Sava achter
Slechtste banden, waar te koop?quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Gefeliciteerd nog jup!
Dat gebeurt niet bij een rechte noodstop en de kans dat het in de regen gebeurt is nog kleiner.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:42 schreef brokkenpiloot het volgende:
Ik wens je veel succes. Je kunt vast ontzettend goed driften. Ik wil het je weleens zien doen als je die noodstop maakt op de snelweg en de achterkant begint ineens de voorkant van je auto in te halen. Want dat is wat er gaat gebeuren, vooral in de regen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |