abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19953457
ik begrijp dat ie goed gekeurde banden zoekt
maar het verschil ain grip is hier de killer voor heb je wel grip en achter niet daar door slaat achter sneller vast en dan sta je achterstevoren. (ook een kick alleen niet als dat kleine meisje net ff oversteekt)
lalala
pi_19954215
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:59 schreef Rietvaerder het volgende:

Hap maar lekker, ik weet wel beter
Ik had trouwens de keuze om voor B of A te gaan, maar goed, echte mannen rijden motor he
Echte mannen zijn niet te beroerd om ff een paar mensen weg te brengen. Zet eens ff 3 mensen achter op de motor

Ik heb A en B trouwens WIe heeft jou vertelt dat je geen B mag halen als je A kiest?
pi_19955472
Echte mannen driften met high grip banden
pi_19955637
Echte mannen laten elkaar in hun waarde.
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
pi_19957566
echte mannen kopen een RDW otoo voor in het weekend om te driften.

als je je eigen veiligheid op het spel ga zetten met banden die weinig grip hebben achter, spoor je imo niet..
(aangezien de otoo idd bij een noodstop raar kan reageren, ik weet dat je aardig kan driften maar vergeet niet dat zelfs Schumacher een auto met die omstandigheden niet kan houden.)
  donderdag 17 juni 2004 @ 10:17:08 #56
32050 Roadster
Heb jij cabrio ofzo?
pi_19958350
Nounou zeg.... wat denkt iedereen, dat ik met 2 frisbee's ga rijden ipv achterbanden ofzo. Het gaat om minder grip, niet om geen grip. Als iemand normaal met de auto rijdt zal hij/zij er niets van merken, alleen als je de auto de bocht in gooit (wat normaal niet gebeurd) dan moet ie iets wat overstuurd reageren, dus op commando, niet automatisch.
If everything is under control, you're not going fast enough!!!
pi_19958442
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 10:17 schreef Roadster het volgende:
Nounou zeg.... wat denkt iedereen, dat ik met 2 frisbee's ga rijden ipv achterbanden ofzo. Het gaat om minder grip, niet om geen grip. Als iemand normaal met de auto rijdt zal hij/zij er niets van merken, alleen als je de auto de bocht in gooit (wat normaal niet gebeurd) dan moet ie iets wat overstuurd reageren, dus op commando, niet automatisch.
voordeel van een voorwielaandrijver is wel dat als ie achter gaat je em makkelijk weer rechtdoor krijg..
pi_19958468
Haal kwikfit banden of vredesteijn bandjes bepaald "economy" type moet je nemen. Met die dingen neem ik zowat elke bocht als een variomatic als het een beetje geregend heeft.
Ik ga die vredesteijns maar opgummen en een betere set halen.
Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen. :P
pi_19958734
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 01:07 schreef MercedesCL het volgende:

[..]

Echte mannen zijn niet te beroerd om ff een paar mensen weg te brengen. Zet eens ff 3 mensen achter op de motor

Ik heb A en B trouwens WIe heeft jou vertelt dat je geen B mag halen als je A kiest?

Ik mocht kiezen van mn ouders, of motor of auto-rijbewijs.
pi_19958753
Wat zijn nu eigenlijk echt goede banden voor de auto?
pi_19959490
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 10:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat zijn nu eigenlijk echt goede banden voor de auto?
Bridgestone potenza RE720, meesterlijke bandjes.
Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen. :P
  donderdag 17 juni 2004 @ 19:24:03 #62
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_19972797
Yokohama schijnt ook erg goed te zijn.

En natuurlijk Pirelli P-Zero
Age of fruity enlightenment!
pi_19973468
Toyo's schijnen een goeie prijs/kwaliteitverhouding te hebben.
pi_19973560
Teerd nog he, jup !
pi_19974358
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 19:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Teerd nog he, jup !

THX
  donderdag 17 juni 2004 @ 20:33:58 #66
32050 Roadster
Heb jij cabrio ofzo?
pi_19974431
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 19:52 schreef yup het volgende:
Toyo's schijnen een goeie prijs/kwaliteitverhouding te hebben.
Toyo Proxes T1S zijn super, die wil ik op de voorkant hebben, en dan van die Sava achter
If everything is under control, you're not going fast enough!!!
pi_19974462
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 20:33 schreef Roadster het volgende:

[..]

Toyo Proxes T1S zijn super, die wil ik op de voorkant hebben, en dan van die Sava achter
Nou wil ik wel es weten hoeveel die per stuk kosten, en of ze goedkoop zijn... Ik heb begrepen dat ze errug goeie prijs/kwaliteitverhouding hebben...

o wee als je je Vectra achterstevoren in een boom parkeert, dan hoef je hier niet terug te komen

pi_19974891
Gefeliciteerd nog jup!
pi_19975436
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 20:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Gefeliciteerd nog jup!
Slechtste banden, waar te koop?
  vrijdag 18 juni 2004 @ 13:42:46 #71
36833 brokkenpiloot
Prutser voor het leven
pi_19991415
Ik wens je veel succes. Je kunt vast ontzettend goed driften. Ik wil het je weleens zien doen als je die noodstop maakt op de snelweg en de achterkant begint ineens de voorkant van je auto in te halen. Want dat is wat er gaat gebeuren, vooral in de regen. Nog een leuke is als je snel wilt uitwijken. Goh, de achterkant vd auto volgt de voorkant niet meer. En als het dan wat harder gaat sta je voor je het weet in een boom of een vangrail geparkeerd, want met die snelheid heb je wel erg veel ruimte nodig om te corrigeren. En dan mag je hopen dat je niemand anders meeneemt in je crash.

Leuk voor je als je extra hard wilt driften. Maar als je dat wil bereiken door kutbanden te monteren, blijf dan met dat hok van de openbare weg af. Scheelt weer in het aantal idioten op de weg.

Ik raad trouwens iedereen die goedkope banden af. Het lijkt nog redelijk ok als het droog weer is en ze niet al te oud zijn. Maar zodra ze wat ouder worden en het regent een keertje ga je spontaan rechtdoor op de afrit.

Ik ben zelf nou niet bepaald heilig, maar je gaat toch niet bewust een gebrek aan grip creeren voor een auto die de openbare weg op moet Op cruciale momenten verlies je dan een groot deel van de controle over je auto. IMO ben je dan echt ontzettend slim bezig.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 13:52:19 #72
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_19991731
Moet je het niet meer in de afstelling van je vering/demping zoeken..
Edit:Dus voor meer grip gaan aan de voorkant d.m.v. andere veren o.i.d.

[ Bericht 20% gewijzigd door Patrick281 op 18-06-2004 13:59:37 ]
  vrijdag 18 juni 2004 @ 14:06:16 #73
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_19992193
Of gewoon tijdelijk je bandenspanning achter wat hoger doen
Age of fruity enlightenment!
pi_19993050
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 13:42 schreef brokkenpiloot het volgende:
Ik wens je veel succes. Je kunt vast ontzettend goed driften. Ik wil het je weleens zien doen als je die noodstop maakt op de snelweg en de achterkant begint ineens de voorkant van je auto in te halen. Want dat is wat er gaat gebeuren, vooral in de regen.
Dat gebeurt niet bij een rechte noodstop en de kans dat het in de regen gebeurt is nog kleiner.
Vooral met de redelijk stugge afvering die we hier in europa gewend zijn.
Met uitwijken geef ik je volledig gelijk.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 18:52:38 #75
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_20000502
ja driften is wel leuk enzo, maar houdt er rekening mee dat je ook nog wel eens normaal moet rijden.

ik had mijn luchtfilter ook open, maar gewoon rijden is er dan niet meer bij .. dus dies weer dicht
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')