Haha..... wie weet!!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:12 schreef Poogie het volgende:
het wordt 4-1 voor duitsland
ze zullen wel (duitsland) in de laatste seconde een waardeloos doelpunt maken ofzo, is altijd zoquote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:15 schreef vliegnaarhans het volgende:
Nou, de hele dag last van kriebels, maar dat komt dan vooral door de zon die mijn huidje ietwat te kreeftrood heeft doen kleuren. Verder ben ik bang dat nl met 1-2 verliest. Tegen rust hebben ze 1-0 waarna de in de tweede helft in de 74ste minuut met de eerste goal komt. Daarna wat stressvoetbal en ergens tegen het einde 1-2 voor de.
Uiteraard hoop ik andersom, maar ik ben bang voor dit scenario
Kom op ,DUIMEN ALLEMAALquote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:15 schreef vliegnaarhans het volgende:
Nou, de hele dag last van kriebels, maar dat komt dan vooral door de zon die mijn huidje ietwat te kreeftrood heeft doen kleuren. Verder ben ik bang dat nl met 1-2 verliest. Tegen rust hebben ze 1-0 waarna de in de tweede helft in de 74ste minuut met de eerste goal komt. Daarna wat stressvoetbal en ergens tegen het einde 1-2 voor de.
Uiteraard hoop ik andersom, maar ik ben bang voor dit scenario
hier ookquote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:08 schreef RuudGullit het volgende:
Ik snap het gewoon niet, maar de kriebels blijven nog steeds een beetje weg....
Haal alvast het bier maar uit de vriezerquote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:28 schreef Praag het volgende:
ik begin nu langzamerhand echt gek te worden van de spanning.
* maxson begint tegen de muren op te klimmen...
En toch zal ik Oranje steunen(ook al ben ik BOOS)quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:04 schreef maxson het volgende:
Ik denk dat er velen van jullie op ploffen staan .
Jongens nog even en dan breekt de hel los.
Ik zal duimen voor NEDERLAND en ik hoop echt dat ze gaan winnen.
SUCCES JONGENS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HUP HOLLAND HUP(ik ben een italiaan maar ik steun nu oranje)
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:41 schreef _GdR_ het volgende:
het wordt 3-1 voor NL de herhaling wordt vanavond uitgezonden.
vanmiddag was het live dus.
wie zijn wij ??quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:12 schreef Radjesh het volgende:
NEDERLAND WIJ WORDEN KAMPIOEN WIJ HOUDEN VAN ORANJE![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |