gewoon, alles wat ik tegenkom.... hetzelfde wat ik nu doe dus...quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:37 schreef Rahl het volgende:
[..]
wat wil je fotograferen dan?![]()
ooh, als hobby. da's wel leuk ja, doe k ook wel esquote:Op woensdag 16 juni 2004 22:40 schreef capibar het volgende:
[..]
gewoon, alles wat ik tegenkom.... hetzelfde wat ik nu doe dus...
dan ben ik apetrots omdat hij de val heeft overleeft dankzij zijn robuuste body...quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:38 schreef gieling het volgende:
[..]
En dan laat je hem vallen?o
hobby ja, dat kan je wel zeggenquote:Op woensdag 16 juni 2004 22:42 schreef Rahl het volgende:
[..]
ooh, als hobby. da's wel leuk ja, doe k ook wel es
ik zag laatst een national geographic fotograaf die ook zo'n camera had, maar dan met nog zo'n filter lens of hoe dat ook heet ding erop. maakt echt prachtige foto'squote:Op woensdag 16 juni 2004 22:25 schreef capibar het volgende:
ik ga nu voor deze camera
[afbeelding]
de canon EOS D30
2ehands voor rond de 500 euro.
digitale spiegelreflex, 3.1 megapixel.
iedereen wil er nu vanaf om een canon EOS 300D te kopen, of een nikon D70
en dat komt mij dan weer handig uit![]()
weet je zeker dat het de D30 was, veel canons uit de (semi) pro serie zien er zo uit.quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:57 schreef rockstah het volgende:
[..]
ik zag laatst een national geographic fotograaf die ook zo'n camera had, maar dan met nog zo'n filter lens of hoe dat ook heet ding erop. maakt echt prachtige foto's
mooi ding ook. zwart met leer enzo![]()
hier ben ik het voor de verandering een keer mee met je eens
quote:Cap, wanneer ga je weg? Ik kan niet wachten
100% ik kon dat EOS D30 zien staan toen ze op hem inzoomden.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:14 schreef capibar het volgende:
[..]
weet je zeker dat het de D30 was, veel canons uit de (semi) pro serie zien er zo uit.
quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:16 schreef rockstah het volgende:
[..]
100% ik kon dat EOS D30 zien staan toen ze op hem inzoomden.
1200 millimeter, OMFGquote:Canon EF 1200/5.6 L USM (ingeb. zonnekap)
die nat. geo. fotografen maken over het algemeen altijd prachtige foto'squote:Op woensdag 16 juni 2004 23:37 schreef rockstah het volgende:
ja, hij had zo'n vage zandkleurige met een zonneklep erop. dat was zeg maar in zo'n soort woestijn, en dat was wel grappig want gewoon op tv ziet het er allemaal zo droog uit en toen ze die foto's lieten zien zag je opeens allemaal kleur enzo. echt hele mooie foto's.
tuurlijk, dat is makkelijk te doen, ik hou zelfs nog geld over voor een leuk zoomlensje...quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:37 schreef rockstah het volgende:
en dat bedrag moet toch te doen zijn? als je bijvoorbeeld je huidige verkoopt en allemaal geld voor je verjaardag enzo vraagt?
ik dacht dat die meer hielden van die fotocamera-telefoonsquote:Op woensdag 16 juni 2004 23:47 schreef rockstah het volgende:
het was dan ook een japans-amerikaanse fotograaf he?
die zijn nogal foto obsessed op zijn zachts uitgedrukt.
ik ga nu naar bedquote:Op donderdag 17 juni 2004 00:00 schreef rockstah het volgende:
hij komt nu op nat geograpgic.
het heet marco polo: the china mystery revealed en de fotograaf heet michael yaumashita of zoiets.
kun je meteen zien of hij echt die d30 had.
Dacht dat ie was gemaakt voor het OUD. forum. Dan weet je wel waar het over gaatquote:Op donderdag 17 juni 2004 00:09 schreef Khadgar het volgende:< weet iemand waarvoor die smiley nou is? Ik denk nog steeds dat het een 'Ik moet poepen' smile is.
Tis een zwangerschapssmiley, gemaakt door Swets. Heb hem ook nog nooit gebruiktquote:Op donderdag 17 juni 2004 00:09 schreef Khadgar het volgende:< weet iemand waarvoor die smiley nou is? Ik denk nog steeds dat het een 'Ik moet poepen' smile is.
Hmm, dan zit ik weer met die strontov, maar het kan in principe welquote:Op donderdag 17 juni 2004 00:29 schreef speknek het volgende:
Oksel, Lex, Roy. Eigenlijk is 30 juni toch wel een ontzettende schijtdatum voor mij. Maar de week daarna werkt Roy fulltime. Kunnen we het niet verplaatsen naar die vrijdag (2 juni) ofzo?
Dat lijkt me moeilijk worden... 2 juni is alweer een tijdje geledenquote:Op donderdag 17 juni 2004 00:29 schreef speknek het volgende:
Oksel, Lex, Roy. Eigenlijk is 30 juni toch wel een ontzettende schijtdatum voor mij. Maar de week daarna werkt Roy fulltime. Kunnen we het niet verplaatsen naar die vrijdag (2 juni) ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |