okquote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:24 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja, maar hij meldt zich alleen
Is ook wel nodig, de lijst is al 2x zo lang als gisteren. Ik was er gelukkig nog enigzins op tijd bijquote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:17 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Gisteren 25 invites de deur uit
kijk eens op nummer 11quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:23 schreef woeeiiii het volgende:
keijzer@gmail ??? heb je al gmail dan
ik wilde eigenlijk typen: zoek even op google naar een dns, daar haal ik ze wel eens vandaanquote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:25 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik kan google niet meer bereiken, waarschijnlijk ligt de DNS weer eens overhoop..
Heeft iemand misschien een ander dns-adresje voor me?
wat heb jij zelf toe gemailtquote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:29 schreef keijz het volgende:
You are currently using 13 MB (1%) of your 1000 MB.![]()
.ai bestanden backuppen vanaf schoolquote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:30 schreef drelletje het volgende:
[..]
wat heb jij zelf toe gemailt![]()
Kan dat dan? Is ie trouwens ook geschikt om mee op msn te komen?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:11 schreef drelletje het volgende:
Gebruikt iemand al de Keybord short cuts in gmail??
wat is het limiet per verzonden/ontvangen bestand? toch niet 1 MB al bij HoTMaiL of wel?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:32 schreef keijz het volgende:
[..]
.ai bestanden backuppen vanaf school
10 mb dacht ikquote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:35 schreef whoops het volgende:
[..]
wat is het limiet per verzonden/ontvangen bestand? toch niet 1 MB al bij HoTMaiL of wel?
is in de vorige delen al een paar keer ter sprake gekomen, maar goed ik zal eens over mijn hart strijken en het nog maar een keer meldenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:35 schreef whoops het volgende:
[..]
wat is het limiet per verzonden/ontvangen bestand? toch niet 1 MB al bij HoTMaiL of wel?
Nice!!! dat staat in ieder geval wel in goede verhoudingen...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:36 schreef Jump het volgende:
[..]
10 mb dacht ik
is inderdaad een leuk alternatief voor online storage of een ftp server, krijgt mijn usb sticky ook weer eens rustquote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:37 schreef whoops het volgende:
[..]
Nice!!! dat staat in ieder geval wel in goede verhoudingen...
Leuk om wat MP3's op te zetten, of bij wijze van backup dingen naar te mailen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |