Raul is al maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanden uit zijn spel. Jammer voor hem, maar dat kun je in zulke toernooien niet riskeren.quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:22 schreef nappel het volgende:
Raúl moet duidelijk nog in zijn spel komen.. hopelijk gebeurt dat vanavond, ik zou hem iig laten staan om hem in zijn spel te laten komen, want als hij eenmaal los is...
Valéron erachter lijkt mij ook de beste aanval.
alleen een geweldig kutkapselquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:04 schreef Katana het volgende:
Torres .. wordt een hele grote.
Leuke speler om naar te kijken
Ah juist.quote:Op woensdag 16 juni 2004 18:07 schreef Smeich het volgende:
irritant is pas dat het geluid en het commentaar voorloopt op t beeld!
Was gister ook al zo tijdens Nederland - Duitsland.quote:Op woensdag 16 juni 2004 18:07 schreef Smeich het volgende:
irritant is pas dat het geluid en het commentaar voorloopt op t beeld!
op één of andere manier gisteren niks van gemerkt hikquote:Op woensdag 16 juni 2004 18:11 schreef Frasier het volgende:
[..]
Was gister ook al zo tijdens Nederland - Duitsland.
Alleen Fernando wat laterquote:Op woensdag 16 juni 2004 18:10 schreef GiSH het volgende:
raul en torres komen allebei uit de zelfde jeugd
Oooohh wat zijn die grieken stil!quote:Op woensdag 16 juni 2004 18:32 schreef GiSH het volgende:
ik vind de griekse supporters maar stil
quote:Op woensdag 16 juni 2004 18:32 schreef GiSH het volgende:
ik vind de griekse supporters maar stil
Om het contrast te verhogen. Spanje speelt daarom in het donkere rood en Griekenland in het wit. Zo kunnen spelers sneller onderscheid maken wie van welke ploeg is.quote:Op woensdag 16 juni 2004 18:18 schreef GiSH het volgende:
waarom speelt griekenland het wit??
Ja, je ziet gewoon een kwart van de wedstrijd zo niet goed!!quote:Op woensdag 16 juni 2004 18:04 schreef Revision het volgende:
schaduw op het veld is zo irritant
Ja nu je het zegtquote:Op woensdag 16 juni 2004 19:07 schreef GiSH het volgende:
de keeper van griekenland lijkt op goerge clooney
ik geloof dat je gelijk kan krijgenquote:Op woensdag 16 juni 2004 18:15 schreef funmaster het volgende:
1-2 voor Spanje is mijn voorspelling.
spanje heeft in de voorronde niet kunnen winnen van de grieken sterker nog ze hebben zelfs verloren..quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:28 schreef Kremers het volgende:
Mooi van Griekenland zeg, terug komen van een 1-0 achterstand op Spanje
als portugal net zo speelt als zaterdag geef ik ze maar weinig kansquote:Op woensdag 16 juni 2004 19:35 schreef Hawk het volgende:
Als het zo blijft moet Portugal van Spanje winnen om door te kunnen gaan (en Spanje uit te schakelen). Griekenland heeft aan een gelijkspel tegen Rusland genoeg om zich te plaatsen.
Ik hoop toch wel dat ze doorgaan.quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:42 schreef GiSH het volgende:
als portugal net zo speelt als zaterdag geef ik ze maar weinig kans
Moehahaha gefrustreerd?quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:55 schreef Hawk het volgende:
Ik snap niet wie dit leuk kan vinden. Die Grieken met hun kl*te afbraak-voetbal.![]()
juist wel!!!!!quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:47 schreef Hawk het volgende:
[..]
Ik hoop toch wel dat ze doorgaan.
Het is nooit leuk voor de sfeer van een toernooi als het gastland er al snel uit ligt.
Dit is toch ook geen fatsoenlijk voetbal?quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:56 schreef GeFrenzy2 het volgende:
[..]
Moehahaha gefrustreerd?
Wedde dat het 1-1 wordt !quote:Op woensdag 16 juni 2004 18:29 schreef buzzer het volgende:
En 1-0 Hoppa, en daar gaat het niet bij blijven
get your facts correct, ze hadden daar de heen wedstrijd met 2-0 gewonnenquote:Op woensdag 16 juni 2004 19:30 schreef GiSH het volgende:
[..]
spanje heeft in de voorronde niet kunnen winnen van de grieken sterker nog ze hebben zelfs verloren..
Als voetballiefhebber ben ik altijd gefrustreerd als rottige voetbalteams in het toernooi blijven.quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:56 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Moehahaha gefrustreerd?
Whehehehe,quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:55 schreef Hawk het volgende:
Ik snap niet wie dit leuk kan vinden. Die Grieken met hun kl*te afbraak-voetbal.![]()
Als voetballiefhebber heb je vast genoten van Griekenland in de openingswedstrijd.quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:22 schreef Hawk het volgende:
[..]
Als voetballiefhebber ben ik altijd gefrustreerd als rottige voetbalteams in het toernooi blijven.![]()
Touchéquote:Op woensdag 16 juni 2004 20:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als voetballiefhebber heb je vast genoten van Griekenland in de openingswedstrijd..
Ach oranje speelt ook verre van samba voetbal.quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:27 schreef speknek het volgende:
Ik had even goede hoop, maar het is nu al duidelijk dat Spanje niet ver gaat komen dit tournooi. De reden komt al een beetje naar voren in de scores, maar veel meer in het spel: ze kunnen geen kansen creëren.
Dit komt weer door twee redenen:
1. De spelers hebben geen tactisch inzicht. Dit uit zich vooral doordat er vrijwel geen aanvallen over meerdere schijven komen. Uiteindelijk was elke aanval van het type 1 spanjaard die langs 4 grieken probeerde te slalommen. Wat wonderwel, door de uitzonderlijke klasse van de spelers, een enkele keer lukte (met name Joaquin deed het aardig).
2. Als ze al wel goed positiespel konden spelen had dat nog niets uitgemaakt. De enkele serieuze aanval over de flanken leverde niets op. De buitenspelers kunnen namelijk niet passen. Ik heb (wel soms weggezapt maar) geen een, ik herhaal, geen een voorzet gezien die aankwam bij een aanvaller.
Sure,quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:38 schreef Hawk het volgende:
Nou, 12 verdedigers (11 Grieken en Luis Figo). Kon m'n lol niet op
Denemarken en Zweden!quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:27 schreef P4nic het volgende:
welk ploeg speelt er wel mooi voetbal op een groot toernooi ? Weinig teams, Spanje voor 15-30min daarna is het even tam als al de rest. Tot nu toe geen enkele mooie wedstrijd gezien.
Dat alleraller eerste zou best kunnen, maar geen kansen creeren?? shit hey heb je stront in je ogen.. en jij hebt zeker niet voor open goal mis zien kopen op een voorzetquote:Op woensdag 16 juni 2004 20:27 schreef speknek het volgende:
Ik had even goede hoop, maar het is nu al duidelijk dat Spanje niet ver gaat komen dit tournooi. De reden komt al een beetje naar voren in de scores, maar veel meer in het spel: ze kunnen geen kansen creëren.
Dit komt weer door twee redenen:
1. De spelers hebben geen tactisch inzicht. Dit uit zich vooral doordat er vrijwel geen aanvallen over meerdere schijven komen. Uiteindelijk was elke aanval van het type 1 spanjaard die langs 4 grieken probeerde te slalommen. Wat wonderwel, door de uitzonderlijke klasse van de spelers, een enkele keer lukte (met name Joaquin deed het aardig).
2. Als ze al wel goed positiespel konden spelen had dat nog niets uitgemaakt. De enkele serieuze aanval over de flanken leverde niets op. De buitenspelers kunnen namelijk niet passen. Ik heb (wel soms weggezapt maar) geen een, ik herhaal, geen een voorzet gezien die aankwam bij een aanvaller.
Kan best, gezien het schijtspel wat ze lieten zien.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:40 schreef DAMH het volgende:
Dat alleraller eerste zou best kunnen, maar geen kansen creeren?? shit hey heb je stront in je ogen..
Jij kijkt zeker niet veel voetbal deze dagen, of je moet alles wel uber kut vinden, want ookal ben ik niet geheel objectief ik kan wel zeggen dat Spanje tot nu toe een van de weinige is die een beetje leuk voetbal probeert te spelen...quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:50 schreef speknek het volgende:
[..]
Kan best, gezien het schijtspel wat ze lieten zien.
Ja, samen met Denemarken en Zweden.quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:47 schreef DAMH het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker niet veel voetbal deze dagen, of je moet alles wel uber kut vinden, want ookal ben ik niet geheel objectief ik kan wel zeggen dat Spanje tot nu toe een van de weinige is die een beetje leuk voetbal probeert te spelen...
Dat gezeik met Denemarken, jullie praatte gewoon de media na, die gasten speelde wel aardig maar die hadden op 1 kans na ook niks gecreerd,,,quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:13 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, samen met Denemarken en Zweden.
Denemarken speelde vanavond weer sterk vind ik.quote:Op donderdag 17 juni 2004 00:03 schreef DAMH het volgende:
[..]
Dat gezeik met Denemarken, jullie praatte gewoon de media na, die gasten speelde wel aardig maar die hadden op 1 kans na ook niks gecreerd,,,
en (aan speknek) wat betreft Spanje 2de helft net, Die kop bal van Raul, Die actie van Joaquin waarna ie mistrapt, Die kopbal van Helguera zijn toch 3 grootte kansen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |