heeft ie zelf gemaakt he?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 21:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik wil ook zo'n undertray en die spiegletjes....
En spatbord eraf..
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 21:14 schreef Cheshire het volgende:
[..]
mijn allereerste echte herinnering is aan mijn overgrootmoeder ( 'echt', dus niet omdat je er een foto van hebt oid) die heeft een heel belangrijke rol gespeeld in het leven van mijn moeder en dus ook in dat van ons kindertjes.
En wat ik me dus kan herinneren.. is dat ze me voorlas uit "alice', één van die disneyboekenclub boekjes. En ik was weg van de grijnzende kat.
Mijn overgrootmoeder is gestorven op mijn 16e, toen wou ik deze tattoo, maar dat vond mijn moeder maar niks..dan was ik instant asociaal, zou nooit meer goed werk vinden, bladiebla.. enfin, ik was 18 dacht "bekijk t maar" ben van laren naar grunn gereisd heb tattoo laten zetten..
![]()
maar op weg naar huis.. bibbers voor hel en furie van moeders... al met al heb ik het toch nog een jaar kunnen verbergen!!!![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 21:23 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dat kontje?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 21:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heeft ie zelf gemaakt he?
Die voorkant met al die losse kabeltjes en dingetjes is geen knip voor de neus waard.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 21:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Wow... kijk deze Bandit600
Zo'n achterkantje wil ik ook !
[afbeelding]
Ik hou ook gewoon mn koplamp hoor...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 21:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die voorkant met al die losse kabeltjes en dingetjes is geen knip voor de neus waard.
Maar goed je zei al .. die achterkant.
met die achterlichten ja, tenminste dat dacht ik me te herrineren.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 21:24 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dat kontje?
Ik zag net een stukje voor het doelpunt .. die verslaggever is teveel journalist.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 21:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]wedstrijd...gasten bakken er niks van
nee niet teveel journalist, teveel oranje supporter...maar ik snap je wel, hij zegt wat er gebeurd...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 21:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zag net een stukje voor het doelpunt .. die verslaggever is teveel journalist.![]()
Negatief verhaal .. al heeft'ie dan gelijk.![]()
![]()
Begrijp je wat ik bedoel .. een beetje dan??
Ik heb die nog splinternieuw in de schuur liggen .. zijn 2 losse dingetjes ..quote:Op dinsdag 15 juni 2004 21:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
die had ik al een keer gezien ergens, echt super die achterlichten
dat bedoelde ikquote:Op dinsdag 15 juni 2004 21:27 schreef Patrick281 het volgende:
.. de rest heeft hij idd zelf gemaakt eromheen.
Oww?? Vertel? Heb ik daar iets aan?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 21:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb die nog splinternieuw in de schuur liggen .. zijn 2 losse dingetjes ..
.. de rest heeft hij idd zelf gemaakt eromheen.
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 21:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
lopen ze mekaar in de weg
Als je de rest eromheen kan maken wel he.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 21:29 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Oww?? Vertel? Heb ik daar iets aan?
Wat heb je precies liggen dan?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 21:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als je de rest eromheen kan maken wel he.![]()
Ik was het ooit van plan .. jaartje of 10 geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |