quote:Op maandag 28 juni 2004 13:16 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ga niet alles vertellen als ik je begin letterlijk neem.![]()
ik stem vóórquote:Maar in principe ben ik beschikbaar voor een leuke rit :liefst die van Gerako.
Friesland en de route van ondeugend hebben mijn voorkeur daarna.quote:Daarna in lijn een Friesland meet en als laatste gaat mijn voorkeur naar Brabant uit.![]()
quote:Als het mooiweer is dan doen we gewoon alledrie i.c.m. een nachtrit.
Wat gaan we doen zondag .. doel op details vanaf of voor het opstaan enzo.quote:Op maandag 28 juni 2004 13:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]?
[..]
ach nee johquote:Op maandag 28 juni 2004 14:09 schreef Patrick281 het volgende:
Far out .. ik weet het ..
Klinkt goed, ik ben benieuwd,quote:Op maandag 28 juni 2004 23:17 schreef ondeugend het volgende:
Ik dacht een stukje Gelderland/ Overijssel Mercy
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 08:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Lukt dat nog, om voor zondag een route in elkaar te flansen, ondeugend?
En dat zegt iemand van de harde kern.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tot nu 3 man zeker (harde kern natuurlijk)als er te weinig zijn ga ik niet mee
![]()
ik ga geen 100en kms afleggen om met zijn 3en te gaan toerenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En dat zegt iemand van de harde kern.![]()
![]()
was nog niet zeker, als ik hem goed begreep...? idd: Mercy!!quote:Mercy had geloof ik ook wel zin .. Mercy!!
quote:Anders maar een paar motorforummers optrommelen OPM.
Hij wilde eerst weten wat voor route er dan gereden zou worden.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
was nog niet zeker, als ik hem goed begreep...? idd: Mercy!!
Hehe voor motorrijden ben natuurlijk altijd te porren,quote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En dat zegt iemand van de harde kern.![]()
![]()
Mercy had geloof ik ook wel zin .. Mercy!!
Anders maar een paar motorforummers optrommelen OPM.
Als het in Brabant is dan ben ik onder voorbehoud ook beschikbaar.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
Enne voor brabant is het helemaal top,
duidelijk: minimaal 4 motoren mee anders geen meetquote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Dus das al 5 man
Maaruh, voor 3 man draai ik me nog een keer om hoor(Vorige keer 4 he, moest ook geen grotere groep zijn, afdak was anders te klein geweest
)
je hebt altijd baas boven baasquote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Dan zit ik in Italie..
ik ook op vakantiequote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:44 schreef PatrickM het volgende:
Zijn er mensen die zin hebben om tussen 14 en 29 augustus een paar dagen de Ardenen en de Eifel onveilig te maken, en dan met uitvalsbasis http://www.indenhof.nl/ en dan uiteraard de camping
Ik heb week 34 vakantie en moet nog even spinnen wat te doen.. dit is zeker een optie.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:44 schreef PatrickM het volgende:
Zijn er mensen die zin hebben om tussen 14 en 29 augustus een paar dagen de Ardenen en de Eifel onveilig te maken, en dan met uitvalsbasis http://www.indenhof.nl/ en dan uiteraard de camping
In principe lijkt het me wel wat PatM, ff een paar dagen weg uit het niets doenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:44 schreef PatrickM het volgende:
Hangt dat echt van ons af?quote:Op woensdag 30 juni 2004 19:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik wil even weten of het nog doorgaat zondag, zo niet, dan ga ik met mn pa mee naar Duitsland op de motor.... moeten daar iets halen namelijk
quote:Op woensdag 30 juni 2004 20:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga de week erna toch weer naar Duitsland/Ardennen/Luxemburg
Mja kijk, als er maar 3 mensen zich opgeven, dan doen we het gewoon een andere keer.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Ok, dan gaat het zondag niet door...... ander keertje dan
hoe kom jij tot die conclusie?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:55 schreef Patrick281 het volgende:
Als we nog gaan meeten stuur dan ff een sms.
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
duidelijk: minimaal 4 motoren mee anders geen meet
zie lijst sowieso 5 man (als ik pepijn zo hoor kan hij gewoon mee zondag) en missch kan PatM ook wel...en ik heb nog geen meegemaakt waar er meer waren.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Er waren er toch al heel weinig
Oh, ik las alleen het eerste stukje van Pepijn zn post, ik dacht dat ie zondag naar Eindhoven ging en dus zich afmeldde..quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[..]
hoe kom jij tot die conclusie?
had ik sowieso gedaan als ik jou wasquote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga liever naar Dld zondag.
Hey dat is vlak bij mij in de buurtquote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Ik ben naar Eindhoven om de teller te laten repareren. Gelijk een hotelletje genomen aan de rand van de stad om 3 dagen van de omgeving daar te genieten.
Als we nog gaan meeten stuur dan ff een sms.
Die heb ik verborgen in mijn profiel bij deze.
Idd, het is nu toch niet van mij afhankelijk? Ik heb namelijk nog geen route, iemand anders had toch een route..... ? Ondeugend of Gerako?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
had ik sowieso gedaan als ik jou wastja, dan maar zonder de tourcommissie zondag
die hebben hem nog niet klaar...we zien welquote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Idd, het is nu toch niet van mij afhankelijk? Ik heb namelijk nog geen route, iemand anders had toch een route..... ? Ondeugend of Gerako?
de kern brokkelt afquote:Alleen behoor ik niet meer tot de harde kern
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |