quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
duidelijk: minimaal 4 motoren mee anders geen meet
zie lijst sowieso 5 man (als ik pepijn zo hoor kan hij gewoon mee zondag) en missch kan PatM ook wel...en ik heb nog geen meegemaakt waar er meer waren.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Er waren er toch al heel weinig
Oh, ik las alleen het eerste stukje van Pepijn zn post, ik dacht dat ie zondag naar Eindhoven ging en dus zich afmeldde..quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[..]
hoe kom jij tot die conclusie?
had ik sowieso gedaan als ik jou wasquote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga liever naar Dld zondag.
Hey dat is vlak bij mij in de buurtquote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Ik ben naar Eindhoven om de teller te laten repareren. Gelijk een hotelletje genomen aan de rand van de stad om 3 dagen van de omgeving daar te genieten.
Als we nog gaan meeten stuur dan ff een sms.
Die heb ik verborgen in mijn profiel bij deze.
Idd, het is nu toch niet van mij afhankelijk? Ik heb namelijk nog geen route, iemand anders had toch een route..... ? Ondeugend of Gerako?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
had ik sowieso gedaan als ik jou wastja, dan maar zonder de tourcommissie zondag
die hebben hem nog niet klaar...we zien welquote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Idd, het is nu toch niet van mij afhankelijk? Ik heb namelijk nog geen route, iemand anders had toch een route..... ? Ondeugend of Gerako?
de kern brokkelt afquote:Alleen behoor ik niet meer tot de harde kern
Jullie gingen er natuurlijk standaard van uit dat ik een route zou regelenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
het gaat gewoon door, mercy we moeten alleen ff snel bedenken waar we gaan rijden
in brabant rijden ??quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tja, dat krijg je he zonder Tourcommissie
maar we gingen er vanuit dat we jouw route zouden rijden, omdat ondeugend en gerako nog wat tijd nodig hadden. dat krijg je he als je niet alles leest
dan zou ik het eerst een keer moeten rijden denk ik om hem te kunnen plannen,quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
plan maar een route, zou ik zeggenwil ik anders ook wel doen, hier in de buurt.
Hehe maar ik weet niet alle Mc Donalds daar in die buurt,quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat is niet zo moeiljk, je pakt gewoon een paar vaste punten in de omgeving waar je wilt rijden.... het hoeft ook niet een vaste route te zijn, dus van, hier links en daar rechts. Ik gebruik de route meer als richtlijn.... dus ongeveer probeer ik hem te rijdenAls je maar vertrekt van A en aankomt op B
En plezier hebt natuurlijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |